Πέντε πόντοι στην ανάρτηση είναι συνήθως πρόβλημα μπροστά, λόγω γωνίας των ημιαξόνιων (έχω αποδείξεις
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
), οπότε καλύτερα να μην ξεπεράσεις τους 4 το πολύ.
Τα 30x9.50 ή 235/75-15 που προτείνει ο kos4wd θα σου δώσουν αμέσως 2 πολύ σημαντικούς πόντους στα διαφορικά, αλλά θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος για τελική 130-135 το πολύ. Αν έχεις τίποτα περίεργες ζάντες αλουμινίου 7 ιντσών (
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
...), είναι πιθανό να βρίσκουν τα πίσω, οπότε με ένα body lift 2" καθαρίζεις και είσαι συνολικά 7 πόντους ψηλότερος, μουράτος, αλλά με ακόμα μικρότερη τελική...
Επίσης υπάρχουν προσθήκες που μπαίνουν ανάμεσα στα ελατήρια και τις πάνω βάσεις τους, αλλά εάν βάλεις πάνω από 2 πόντους θα τερματίζουν τα (νορμάλ) αμορτισέρ στην έκταση (
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
), οπότε θα χρειαστείς μακρύτερα (
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
). Αυτό δεν είναι πρόβλημα πίσω, γιατί υπάρχουν πολλά που ταιριάζουν, αλλά μπροστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και θα πρέπει να φτιάξεις προσθήκες για τις πάνω βάσεις των αμορτισέρ (
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
).
Αν δεν θες να μπλέξεις, δες τα έτοιμα κιτ της Ironman και της Old Man Emu, και τα δύο Αυστραλέζικα και με πολύ καλή φήμη.
Αν σε τρώει όμως και θες κάτι πιο φτηνό, στείλε ένα μύνημα να τα πούμε από κοντά και να πάρεις ιδέες από το δικό μου.
Το Vitara του grvit έχει πάρει πάνω από δέκα πόντους ύψος
![Shock :shock:](./images/smilies/shock.gif)