Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο μέλος / Ανάρτηση-Αμορτισέρ για GV

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Οκτ 2006, 17:20

Κώστα μήπως μιλάς για τα μαμίσια Bridgestone? Δεν είναι τα 694...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 27 Οκτ 2006, 20:26

Τα φορούσα αποκλειστικά για ασφάλτινη χρήση,ε είπα τον δεσπότη Παναγιώτη.Τι άλλο να πώ ρε παιδιά;Δεν "άκουγε" το αυτοκίνητο, στο βρεγμένο τα "έβλεπα" όλα,δεν ζεσταινόταν με τίποτα.Τι πίεση έλεγχα,τι πέλμα για σκασίματα κλπ,τίποτα.Τα άλλαξα και ηρέμησα.Πάντα προσωπική γνώμη εκφράζω και δεν δεσμεύω κανέναν.Ε,τι να κάνω,ας είμαι ο πρώτος παγκοσμίως που παραπονιέται για το συγκεκριμένο λάστιχο.Να θυμίσω σε κάποιους ότι η Bridgestone εξειδικεύεται σε λάστιχα επιδόσεων δρόμου,αν αυτό λέει κάτι σε κάποιους
με συσσωρευμένη πείρα τελευταίας 15ετίας.Αντίρρηση;(φορέστε τα ανεπιφύλακτα σε μοτό και αυτοκίνητο δρόμου).
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό meco » 30 Οκτ 2006, 10:01

mytilini έγραψε:Τα φορούσα αποκλειστικά για ασφάλτινη χρήση,ε είπα τον δεσπότη Παναγιώτη.

Τώρα εντάξει. Δε γίνεται να φοράς ένα Α/Τ ελαστικό και να έχεις απαιτήσεις για επιδόσεις στην άσφαλτο. το 694 είναι για άλη χρήση.
Πάντως δεν περίμενα να είναι τόσο τραγικό στο βρεγμένο. Μηδέν κράτημα δηλαδή?
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Οκτ 2006, 10:28

Τα δικά μου τώρα που είναι στα τελειώματα γλυστράνε αρκετα. Όσο για το χώμα ποτέ δεν έκαναν κάτι. Προσωπικά τα θεωρώ ασφάλτινα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό mytilini » 30 Οκτ 2006, 12:53

Η μόνη απαίτηση που είχα ήταν της αξιοπρεπούς συμπεριφοράς,αλλά δεν...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό carcass » 30 Οκτ 2006, 15:44

Αν μου επιτρέπεται η άποψη από τη μικρή μου εμπειρία με ελαστικά:

Παλιότερα το Βιταράκι φόραγε τα ΗΤ (τα φόραγε από την αντιπροσωπεία). Όταν άρχισαν να φθείρονται δεν κράταγαν ούτε στη στεγνη άσφαλτο.

Κάνοντας μία πρόχειρη έρευνα, τα Dueller 694 θεωρούνταν καλά και γι αυτό κατέληξα σε αυτά. Ομολογουμένως, γλυστρούν στη βρεγμένη άσφαλτο και αποκλείονται οι απότομες κινήσεις αλλά έχουν σαφώς καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα από τα προηγούμενα.

Ταπεινή άποψη και ίσως να κάνω λάθος: δεν νομίζω οτι μπορείς να τα έχεις όλα με ένα λάστιχο. Με τα ΑΤ όπως και να έχει συμβιβάζεσαι.

Με εκτίμηση
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό vasilis » 30 Οκτ 2006, 19:12

Και δε με νοιάζει τίποτε άλλο, αλλά τα προόριζα για το Toyota σαν πίο "λάιτ" λάστιχα απο άλλα ΑΤ/.
Μάλλον στα BFG θα καταλήξω πάλι για να ξέρω τι μου γίνεται.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 30 Οκτ 2006, 20:06

Bridgestone φοράω φανατικά στις μοτοσυκλέτες μου και δύσκολα τ'αλλάζω.Εχω βάλει σε κανονικό Ι.Χ. και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος.Δέχομαι το γεγονός ότι με λάστιχο Α/Τ δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.Να μην παραβλέπουμε επίσης και το ενδεχόμενο κακής "παρτίδας".Ποιός ξέρει,μπορεί να ήμουν γκαντέμης.Πάντως τιμά την κατασκευάστρια εταιρία αλλά και την ελληνική της αντιπροσωπεία το γεγονός ότι έχουν γραμμή εξυπηρέτησης πελατών σε περίπτωση αστοχίας υλικού.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό carcass » 01 Νοέμ 2006, 16:40

Για να γυρίσω και λίγο στο αρχικό ερώτημα: Ύστερα απο ψάξιμο έμαθα οτι βάζοντας τα calmini 2'' πρέπει να αλλάξεις την κάμπερ, κάτι το οποίο δεν υποστηρίζεται απο το κίτ με κάποιο ανταλλακτικό. Η αλλαγή είναι εύκολη ή έχει παίδεμα?

Με εκτίμηση.
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό vasilis » 01 Νοέμ 2006, 17:00

Συγκεκριμένα η Calmini για GV είναι 2,5'' και όχι 2''.
Πολύ έυκολη η διόρθωση της κάμπερ, μην σε ανησυχεί αυτό.
Είτε με καμπερόβιδες (το προτιμότερο), ειτε με ποιό "hard" τρόπο. 8)

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό carcass » 01 Νοέμ 2006, 19:27

Thanks vasilis :)


"Hard" ...

Άσε δε ρωτάω :)

Και πάλι ευχαριστώ !

Καμία άλλη τέτοια αλλαγή - έκπληξη να υπολογίζω?
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό vasilis » 01 Νοέμ 2006, 19:40

Έλα, αστειέυομαι..... :wink:

απλά αν δεν βρείς έκκεντρα, κοινός καμπερόβιδες, θα πρέπει να ανοίξεις (κάνεις μεγαλύτερες λιγάκι) τις πάνω τρύπες των αμορτισέρ για να μπορείς να σφύξεις στο σωστό σημείο, ή ακόμα καλύτερα απο την 2η λύση είναι οι ροδέλες.
Ένας σχετικός μηχανικός θα ξέρει σίγουρα για τις "ροδέλες".
Ποιό σίγουρη λύση απο την 2η όσο αφορά σταθερότητα και ακρίβια στην κάμπερ, αλλά όχι όπως η 1η λύση αν βρείς τις σωστές καμπερόβιδες.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό carcass » 01 Νοέμ 2006, 20:12

Respeeeeect! :)

Και πάλι ευχαριστώ!

(and the quest continues...)
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες