Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara - Ποδιες ...

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Μαρ 2006, 21:43

perroloco έγραψε:Ναι, asfir έβαλα. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να φτιάξω δική μου αλλά ελλείψη ράμπας και λόγω κρύου, η δημιουργία template από το μηδέν ήταν προβληματική.

Νομίζω γνωρίζεις την επόμενη ερώτηση....
Από ποδιές transfer τι δείγματα έχουμε?


Πολύ καλή και αυτή που επέλεξες!
Είναι μία απο αυτές που μου αρέσουν πολύ!

Εικόνα

Μερικές ιδεές για το transfer και λοιπά, είναι αυτές εδώ:

Μπροστινή APIO
Εικόνα

Κεντρική/transfer ΑΡΙΟ
Εικόνα

Gas-Tank ΑΡΙΟ
Εικόνα

οι επόμενες είναι βραζιλιάνικες:
μπροστινή
Εικόνα

Κεντρική full
Εικόνα

και Gas-Tank
Εικόνα

Οι επόμενες, δεν θυμάμαι απο που είναι......sorry :(
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Όποιος όμως θέλει, μπορεί να φτιάξει κάτι σαν τα παρακάτω: :D

Εικόνα
Εικόνα

και τέλος η προστατευτική του πίσω άξονα της calmini:
Εικόνα

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Μαρ 2006, 22:13

blackchris έγραψε:
vasilis έγραψε:
blackchris έγραψε:Βασίλη κορυφή οι ποδιές, μόνο που της calmini μπάινουν μόνο αν φοράς και την ανάτηση της. Πιστεύω οτι είναι καλύτερα πρώτα να προτατεύσεις το transfer παρά τον άξονα διότι αν δεις οτι βρίσκει η ποδιά δεν συνεχίζεις να την φάει και ο άξονας.


Γιώργο, είσαι σίγουρος οτι πρέπει να φοράς την ανάρτηση (calmini) για να μπούν?
Δυστυχώς δεν ξέρω ακριβώς αν είναι έτσι, αλλά η άλλη ποδιά είναι "αριστούργημα"!!!


Oh Yes :roll: :roll:


Γιώργο, έχω την εντύπωση οτι δεν είναι υποχρεωτικό κάποιος να έχει την ανάρτηση της calmini για να βάλει την ποδιά calmini πάνω.
Ξαναρίξε μια πιο προσεκτική ματιά στην 1η φωτό με την ποδιά calmini και θα δείς οτι το αμάξι αυτό δεν έχει calmini ανάρτηση πάνω, αλλά είναι εργοστασιακό :?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό perroloco » 06 Μαρ 2006, 11:00

:shock: :D :shock: :evil: :shock:
Ααααααααυτή!!! είναι ποδιά! Τέτοιες βάζουν οι κυανόκρανοι για να οδηγούν στα ναρκοπέδια.

vasilis έγραψε:
Εικόνα



Πολύ καλή η asfir, κάτι παραπάνω από ένα κομμάτι σίδερο + λόγω του βολικότατου ανοίγματος για αλλαγή λαδιών.
Άβαταρ μέλους
perroloco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 10 Αύγ 2005, 12:52

Δημοσίευσηαπό xalk » 06 Μαρ 2006, 19:31

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι ποδιά με τρύπες, περισσότερο κακό κάνει, παρά καλό!
Δίνεις λαβή να πιαστεί κάθε κλαρί ή κάθε πέτρα, και στο τέλος καταλήγεις να φτιάχνεις εκτός από την ποδιά, και βάσεις! (αν είσαι τυχερός)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό perroloco » 07 Μαρ 2006, 10:15

xalk έγραψε:Δίνεις λαβή να πιαστεί κάθε κλαρί ή κάθε πέτρα, και στο τέλος καταλήγεις να φτιάχνεις εκτός από την ποδιά, και βάσεις! (αν είσαι τυχερός)


Σίγουρα υπάρχει αυτή η πιθανότητα, αλλά ο λόγος ύπαρξης της ποδιάς είναι ακριβώς για να μεταφέρει το κοπάνημα από το διαφορικό στις βάσεις. Ιδανικά, οι βίδες στερέωσης θα αστοχήσουν πρίν στραβώσουν οι βάσεις στο αυτοκινητο.
Αν μια πέτρα είναι τόσο καλά πακτωμένη που το "γάτζωμα" στην τρύπα της ποδιάς δεν θα την μετακινήσει => ακόμα και με κλειστή ποδιά θα ισιώναμε τις γέφυρες.
Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να "πιαστεί" σε πέτρα το κεφάλι από τα μπουλόνια και να κοπεί, αφού είναι και πιο χαμηλά
Άβαταρ μέλους
perroloco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 10 Αύγ 2005, 12:52

Δημοσίευσηαπό xalk » 07 Μαρ 2006, 23:53

perroloco έγραψε: Αν μια πέτρα είναι τόσο καλά πακτωμένη που το "γάτζωμα" στην τρύπα της ποδιάς δεν θα την μετακινήσει...
...ειμαι αισίως στην 4η, αφου κατάφερα και κατάστρεψα 2 μανίσιες. Η τρίτη βγήκε λόγω της τρύπας. (σε μια ασχημη επαφή με βράχο και ενω η ποδια αντεξε με μια εμφανέστατη χαρακια απο μπροστα μεχρι την τρύπα, φτάνοντας εκεί μάγκωσε και παραλίγο να πάρω στο χέρι και τα σημεία στήρηξής της.
Η 3η ποδιά, καινούρια...
Εικόνα
Αυτή που φοράω ειναι σχεδόν η ίδια με 2 "νευρα" διαγώνια και χωρίς τρύπες...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Μαρ 2006, 15:08

Παραθέτω ακόμα μερικές ποδιές για ιδεές..... 8)

μπροστινή...
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

κάρτερ...
Εικόνα

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 26 Μαρ 2006, 07:31

vasilis έγραψε:
blackchris έγραψε:
vasilis έγραψε:
blackchris έγραψε:Βασίλη κορυφή οι ποδιές, μόνο που της calmini μπάινουν μόνο αν φοράς και την ανάτηση της. Πιστεύω οτι είναι καλύτερα πρώτα να προτατεύσεις το transfer παρά τον άξονα διότι αν δεις οτι βρίσκει η ποδιά δεν συνεχίζεις να την φάει και ο άξονας.


Γιώργο, είσαι σίγουρος οτι πρέπει να φοράς την ανάρτηση (calmini) για να μπούν?
Δυστυχώς δεν ξέρω ακριβώς αν είναι έτσι, αλλά η άλλη ποδιά είναι "αριστούργημα"!!!


Oh Yes :roll: :roll:


Γιώργο, έχω την εντύπωση οτι δεν είναι υποχρεωτικό κάποιος να έχει την ανάρτηση της calmini για να βάλει την ποδιά calmini πάνω.
Ξαναρίξε μια πιο προσεκτική ματιά στην 1η φωτό με την ποδιά calmini και θα δείς οτι το αμάξι αυτό δεν έχει calmini ανάρτηση πάνω, αλλά είναι εργοστασιακό :?


Ναι Βασίλη έχεις δίκιο, χρειάζεται απλώς την έξτρα βάση της calmini (αυτό το οριζόντιο μπλέ μπράτσο).
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό dimsalo » 03 Ιούλ 2006, 16:28

ΑΞΙΖΕΙ!!να ειστε σιγουροι πως για εκτος δρομου καταστασεις, οι ποδιες ειναι απαραιτητες. Και εγω οταν εψαχνα να βαλω ειχα βρει διαφορα κομματια με "ποικιλες" τιμες. Προσωπικα προτιμησα μια ποδια για μπροστα μονο, κατω απο την μηχανη η οποια εχει και ανοιγματα για τον αερα. Λεπτη,ανθεκτικη, ικανη να "αποκρουσει" καθε ειδους εισβολεα. Παραθετω και φωτο...
dimsalo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 30 Απρ 2004, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 04 Ιούλ 2006, 20:57

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ GV 2500 V6 ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Η ΓΕΦΥΡΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ
EXTREME 4X4 ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΙΑ CALMINI.
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Ιουν 2007, 20:24

Βρήκα κάτι ακόμα για τα GV μας και είναι η παρακάτω Ισπανική κατασκευή:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό arisg » 22 Ιουν 2007, 13:26

Καλησπέρα σε όλους,

σήμερα προσπάθησα να βάλω ποδιές στο GV μου (latest μοντέλο, 2 μήνες το έχω πάρει), αλλά από είδα αυτό είναι σχετικά δύσκολο διότι κοιτώντας το από κάτω, δεν είχε κάποιο σταθερό σημείο για να πιαστούνε οι ποδίες (γιατί όπου ακομπούσανε συνήθως ήταν μέρος που είχε κάποιους κραδασμούς (σαζμάν κτλ κτλ).), και ήθελε να αφήσεις αρκετό αέρα (πράγμα που χαμήλωνε αρκετά το αμάξι). Το να τις πιάσω σταθερά ήταν μόνο πάνω στο πλαίσιο που και εκεί δημιουργόντουσαν άλλα προβλήματα. Σε συνεργείο suzuki που ρώτησα μου είπανε πως δεν υπάρχει κάτι επίσημο.
Η απορία μου, έχει βάλει κανείς ποδιές σε GV καινούργιο , μήπως υπάρχει κανένα σχέδιο να πάρω καμμια ιδέα??? Κρίμα θα ήταν να μην υπάρχει εύκολος τρόπος να βάλεις ποδιές στο GV. :( Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
arisg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 13:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Ιουν 2007, 14:02

arisg έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,

σήμερα προσπάθησα να βάλω ποδιές στο GV μου (latest μοντέλο, 2 μήνες το έχω πάρει), αλλά από είδα αυτό είναι σχετικά δύσκολο διότι κοιτώντας το από κάτω, δεν είχε κάποιο σταθερό σημείο για να πιαστούνε οι ποδίες (γιατί όπου ακομπούσανε συνήθως ήταν μέρος που είχε κάποιους κραδασμούς (σαζμάν κτλ κτλ).), και ήθελε να αφήσεις αρκετό αέρα (πράγμα που χαμήλωνε αρκετά το αμάξι). Το να τις πιάσω σταθερά ήταν μόνο πάνω στο πλαίσιο που και εκεί δημιουργόντουσαν άλλα προβλήματα. Σε συνεργείο suzuki που ρώτησα μου είπανε πως δεν υπάρχει κάτι επίσημο.
Η απορία μου, έχει βάλει κανείς ποδιές σε GV καινούργιο , μήπως υπάρχει κανένα σχέδιο να πάρω καμμια ιδέα??? Κρίμα θα ήταν να μην υπάρχει εύκολος τρόπος να βάλεις ποδιές στο GV. :( Ευχαριστώ.


νομιζω οτι εχεισ ξαναερωτησει και εχω απαντησει με φωτο...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό arisg » 22 Ιουν 2007, 14:21

gmak έγραψε:
νομιζω οτι εχεισ ξαναερωτησει και εχω απαντησει με φωτο...


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση, βασικά είχα ρωτήσει με π.μ. για πατρόν η κάποιο σχέδιο και μου είπες ότι δεν έχεις γιατί δεν τις έφτιαξες μόνος.
Για τις φωτογραφίες, είδα πως έχεις ανεβάσει κάτι στο site skartaekato.gr αλλά για κάποιο λόγο τώρα είναι αδύνατο να δώ το site.
Άβαταρ μέλους
arisg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 13:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Ιουν 2007, 23:55

arisg έγραψε:
gmak έγραψε:
νομιζω οτι εχεισ ξαναερωτησει και εχω απαντησει με φωτο...


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση, βασικά είχα ρωτήσει με π.μ. για πατρόν η κάποιο σχέδιο και μου είπες ότι δεν έχεις γιατί δεν τις έφτιαξες μόνος.
Για τις φωτογραφίες, είδα πως έχεις ανεβάσει κάτι στο site skartaekato.gr αλλά για κάποιο λόγο τώρα είναι αδύνατο να δώ το site.


αν δεν κανω λαθος τωρα δουλευει.....ειχε ΅πεσει΅λογω αναβαθμισης :!:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες