Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα Α/Τ για Grand Vitara

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Μαρ 2008, 11:23

meco έγραψε:Ναι είναι όπως και τα Pirelli ATR.
To καλό με αυτά τα δύο ελαστικά είναι οτι προσφέρουν αρκετά καλές επιδόσεις εκτός δρόμου, αλλά παράλληλα επιτυγχάνουν καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο και ήσυχη κύλιση. Το ATR για μένα, είναι πλέον ξεπερασμένο ελαστικό. Για αυτό άλλωστε είναι και τόσο φτηνό. Δε νομιζω να βρίσκεις τα G012 και τα ATR κάτω από 650Ευρώ σε 225/70/16.

τελικα το ΑΤR ειναι καλο η οχι για εσενα?παντως η τιμη δεν δειχνει αν ενα λαστιχο ειναι πετυχημενο ι οχι....το ΑΤΡ για εμενα δεν "αποδιδει και τοσο καλα"στο χωμα και ειναι πιο ασφαλτινο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Μαρ 2008, 11:31

και κατι αλλο παντα κατα την γνωμη μου....ολα τα Α/Τ ελαστικα με καποιες διαφορες εχουν τον ιδιο στοχο(να καλυψουν ολα τα τεραιν οσο αυτο ειναι εφικτο).το θεμα ειναι παντα στον ΟΔΗΓΟ και αυτο το βλεπω στην πραξη,οχι στις ιστοσελιδες που σχολιαζουν ελαστικα απο τον καναπε....
Φυσικα ο καθενας εχει τις δικες του προτεραιοτητες και αναγκες.οποτε σεβαστο να τοποθετησει οτι ελαστικο και οτι διασταση θελει και κρινει αυτος.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό meco » 29 Μαρ 2008, 12:00

Έκανα λάθος. Αυτό ήθελα να γράψω!!!
meco έγραψε:
gmak έγραψε:κατα την ταπεινη μου γνωμη τα yokohama g12 at/s ειναι πολυ καλυτερα απο τα 694....αν τα καλοπροσεξει κανεις θα παρατηρησει οτι τα πανω ακριανα πελματα ειναι σαν δαγκανες, ενω τα πλαγια ειναι ανομοιογενη, για συνθηκες λασπης. ακτι που το βρισκεις σε μεγαλυτερο βαθμο βεβαια μονο στα σιμεξ.

Ναι είναι όπως και τα Pirelli ATR.
To καλό με αυτά τα δύο ελαστικά είναι οτι προσφέρουν αρκετά καλές επιδόσεις εκτός δρόμου, αλλά παράλληλα επιτυγχάνουν καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο και ήσυχη κύλιση. Το 694 για μένα, είναι πλέον ξεπερασμένο ελαστικό. Για αυτό άλλωστε είναι και τόσο φτηνό. Δε νομιζω να βρίσκεις τα G012 και τα ATR κάτω από 650Ευρώ σε 225/70/16.


Το ATR εκτός δρόμου όπως και το G012 υστερούν ελάχιστα σε σχέση με το 694. Όμως τα καταφέρνουν σημαντικά καλύτερα στην άσφαλτο (κρατήματα, φρενάρισμα, ησυχία) που απλά δεν το σκέφτεσαι το 694.
Τώρα αν αυτό το λίγο παραπάνω που σου δίνει το 694 εκτός, κάνει κάποιους να παραβλέψουν το πόσο πολύ υστερεί στην άσφαλτο σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά, είναι δικαίωμά τους. Ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις ανάγκες του. 8)
Εφόσον έχω άποψη και δεν είναι του καναπέ, θεωρώ ότι οφείλω να τη γράψω. 8)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 29 Μαρ 2008, 15:43

Μια και αναφέρεστε σε άποψη απο θέμα εμπειρίας και οχι καναπέ θα παραθεσω και την δικιά μου...

Άλλαξα τα μαμα ελαστικα με τα G012 (τα πηρα 770ε), οποτε μονο με αυτα τα 2 θα παραθεσω την συγκριση μου... (μιλαμε παντα για 225/65/17 διασταση)

(οσο για τα ATR δεν εχω αποψη γιατι δεν τα εχω φορεσει, αλλα οταν εψαχνα μου τα αναφεραν οσως ελαφρως πιο ασφαλτινα σε συγκριση με τα G012 γιαυτο και τα πηρα.)

Λοιπον εχουμε και λέμε
Α) το G012 ειναι απιστευτα καλυτερο σε χωμα-λασπη-πετρες οσον αφορα το μαμα λαστιχο - θα μου πειτε οτι το αναμενατε.... δεν παυει ομως να πρεπει να το αναφερω για την εξαφανιση της οποιας αμφιβολιας....

Β) το G012 πηγαινει το ιδιο καλα στην ασφαλτο σε κανονικες αλλα και πολυ μεγαλες ταχυτητες (>140 χλμ) οσο και το μαμα και χωρις παραπανω θορυβο. Ισως να αυξανει ο θορυβος απο τα 150 και πανω, αλλα ηδη εχουμε αρκετους αλλους θορυβους απο το ιδιο το αμαξι σε αυτες τις ταχυτητες....

Γ) Στην βροχη ειναι το ιδιο καλο αλλα και καλυτερο....

Δ) Στην καταναλωση εχουμε απο 0.5 - 1.5 λτ/100 χλμ παραπανω απο οτι το μαμα (παντα μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ γεματο και αδειο και ξαναγεμισμα αλλα και με το scangauge - το οποιο αναφερω οτι ειναι εξαιρετικα χρησιμο εργαλειο και οτι δουλευει τελεια στο τουτου μας (εκτος θεματος)

Ε) Στο λιγο χιονι με λασπη που πηγα απλα αριστο, αλλα στον παγο και στο πολυ χιονι απλα δεν εχω ακομα αποψη γιατι δεν προλαβα να το δοκιμασω φετος αλλα αμφιβαλω αν θα ειναι χειροτερο απο το μαμα...

και τελος

ΣΤ) το μονο που θελω να αναφερω που με προβληματισε ειναι οτι σε πολυ μεγαλες ταχυτητες 130-160 οταν πηγαινα σε εθνικη και σε εναλλαγες πορειας οπως σε στροφες οταν εχει πολυ αερα (παρα πολυ αερα) το ενιωθα οτι μπορουσε να να ξεκωλλησει και να χασω τον ελεγχο. Να αναφερω μονο οτι αν και εχω κανει 35.000 χλμ με το GV τα οποια τα 30000 με τα μαμα και τα 5000 με τα G012 δεν μου ειχαν τυχει τετοιες συνθηκες με τα μαμισια λαστιχα για να δω αν ειναι καλυτερα ή οχι + το γεγονος οτι το GV ειναι πολυ πιο ψιλο απο οποιοδηποτε ασφαλτινο αυτοκινητο εχω οδηγησει)

Αυτες ειναι οι εμπειριες μου απο την εως τωρα χρηση των G012 με 5000χλμ στα ποδια τους...

Διαθεσιμος για οποιαδηποτε απορεια ή διευκρινηση
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Μαρ 2008, 23:23

φιλε meco δεν εννοουσα εσενα για την εκφραση του καναπε!Εννοω τα διαφορα site που μιλανε για ποσοστα και επιδωσεις(η πραξη με την θεωρια απεχει ΠΟΛΥ).ο καθενας παντα πρεπει να παιρνει αυτο που θελει αναλογα με τους δικους του υπολογισμους και αυτο ειναι το σωστο για εμενα.ουτε λαστιχας ειμαι ουτε εχω μετοχες σε εταιρια ελαστικων.απλα εχει τυχει να δω αρκετα ελαστικα σε ιδια τζηπ στο ιδιο παντα τεραιν.
οπως σωστα αναφερει ο DIMIS4X4 την συμπεριφορα του ελαστικου που φοραει ετσι πρεπει να κανει ο καθενας μας.ολοι θα εχουμε κερδος.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό meco » 30 Μαρ 2008, 14:47

KON.GV1,6 έγραψε:φιλε meco δεν εννοουσα εσενα για την εκφραση του καναπε!Εννοω τα διαφορα site που μιλανε για ποσοστα και επιδωσεις(η πραξη με την θεωρια απεχει ΠΟΛΥ).ο καθενας παντα πρεπει να παιρνει αυτο που θελει αναλογα με τους δικους του υπολογισμους και αυτο ειναι το σωστο για εμενα.ουτε λαστιχας ειμαι ουτε εχω μετοχες σε εταιρια ελαστικων.απλα εχει τυχει να δω αρκετα ελαστικα σε ιδια τζηπ στο ιδιο παντα τεραιν.
οπως σωστα αναφερει ο DIMIS4X4 την συμπεριφορα του ελαστικου που φοραει ετσι πρεπει να κανει ο καθενας μας.ολοι θα εχουμε κερδος.

Μη φοβάσαι, δε σε παρεξήγησα. Απλά χρησιμοποίησα την έκφραση γιατί μου άρεσε!! 8) :lol:
Εννούνται τα παραπάνω που λες. Για αυτό και εγώ επανήλθα και διεύκρίνισα μερικά πράγματα. 8)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό alex23 » 30 Μαρ 2008, 17:01

Dimis4X4 έγραψε:
ΣΤ) το μονο που θελω να αναφερω που με προβληματισε ειναι οτι σε πολυ μεγαλες ταχυτητες 130-160


φιλικα παντα
νομιζω οτι τρεχεις λιγο!
120 ως εκει πας χωρις να καιει και πολυ.
για 160 πανω απο 1 λεπτο δεν εχω παει ποτε και δεν ειναι για να παω.
τα jeep γενικα δεν ειναι για ταχυτητα για πολλους λογους...

στο off road που μας ενδιαφερει δεν ειδες διαφορα με τα μαμισια?

στα 30000 τα μαμισια ειχαν φαγωθει πολυ?
Άβαταρ μέλους
alex23
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 10:58
Τοποθεσία: μαρουσι

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 30 Μαρ 2008, 23:57

Διάβασε πάλι το Α)....

Στα 30000 τα μαμισια ηταν μονο για light on-roading..... ουτε σκεψη για εκτος η σε ΒΡΟΧΗ (ακρως επικινδθνα) ο μονος λογος που τα καθυστερησα ηταν οτι περιμενα αρκετα γιατι δεν ηθελα να αλλαξω διασταση....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kbntinos » 21 Απρ 2008, 13:23

Aν και εκανα παλι post για αυτο το θέμα αλλα μάλλον θα το εβαλα λάθος θα ηθελα να μου πειτε αν έχετε δοκιμάσει τα continental crosscontact http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/4x4/summer/conti_cross_contact_at/conticrosscontact_at_en.html.Στοιχίζουν 650 ευρω σε 215/65/16.Η διαφορα με τα υπόλοιπα της σειρας ειναι περίπου στα 100 ευρω και δεν ξερω αν τα αξιζουν αν και λένε οτι γενικα ειναι πολυ καλα λαστιχα αλλα μετα τα 10.000χλμ τα φτύνουν :shock: Ευχαριστω Κων/νος...
Άβαταρ μέλους
kbntinos
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 19 Απρ 2008, 02:38
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 21 Απρ 2008, 15:49

Συνονοματε για Α/Τ ελαστικο μην την ψαχνεις πολυ.694.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό manos77 » 15 Σεπ 2008, 19:00

typod έγραψε:
edelweisalexis έγραψε:να σας ρωτήσω βρε παιδιά.Εχω το νέο GV 2000cc και πηγαίνοντας σήμερα στη συγκέντρωση της λέσχης Γρεβενών και σε μιά δεξιά κατηφορική στροφή με λίγη πρωινή υγρασία και με λογική ταχύτητα μου γλίστρησε όλο΄το αμάξι και με έβγαλε στο αντίθετο ρεύμα. Ξανατονίζω πως η ταχύτητα μου ήταν νορμάλ (οικογενειακή εκδρομή γαρ) και τα λάστιχα μαμά με 13500 km. Tί στο καλό λάστιχα ειναι αυτά που φοράμε; Ετυχαν και σε άλλους γλιστρήματα με τα λάστιχα αυτά;
Φίλε μου με τις ίδιες συνθήκες και με τα ίδια χιλιόμετρα είδα την ουρά να κάνει προσπέραση στη μούρη.ΤΑ ΜΑΜΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ. Εχω COOPER A/T 235/65/17 και είδα άσπρη μέρα.


Εχει αερα (κενω) το λαστιχο απο το αμορτισερ μπροστα;
245/65/17 θα χωραει;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 07 Οκτ 2008, 18:50

up
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό typod » 10 Οκτ 2008, 10:43

μέχρι 235/65/17 μετά τίποτα
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό manos77 » 13 Οκτ 2008, 19:48

Τελικα τα βαλαμε COOPER ATR 245/65/17
Κανενα προβλημα.

http://www.flickr.com/photos/27705184@N08/2938951866/
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron