Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ GRAND VITARA

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Σεπ 2004, 10:18

Τεντουλι μαλλον εσυ μπερδεφτηκες.
215χ65%=139,75 εκατ.προφιλ
235χ60%= 141,00 -#-
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2564
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό georgek » 21 Σεπ 2004, 10:27

Το προφίλ δεν είναι απόλυτο νούμερο αλλά % ποσοστό του πέλματος. Άρα το λάστιχο 235/60 έχει ύψος προφίλ 60% του 235 ενώ το 215/65 έχει το 65% του 215΄. Αν κάνουμε τις πράξεις βρίσκουμε ύψος προφίλ 141 mm για το 235/60 και 139,75 mm για το 215/65.
Τώρα για τα λάστιχα, εγώ χρησιμοποιώ το καλοκαίρι τα Michelin Sychro σε διάσταση 205/75/15 σε ΚΙΑ Sportage. Το χειμώνα βάζω τα BFG A/T σε διάσταση 235/75/15. Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ τους. Το BFG απορροφά όλους τους κραδασμούς ακόμη και στην άσφαλτο. Επίσης είναι εκπληκτικά για εκτός. Το μόνο είναι ότι 'κόβει' λίγο το αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω με τα synchro εκτός δρόμου γιατί λόγω διάστασης είναι τελείως διαφορετική συμπεριφορά.
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό JATH » 21 Σεπ 2004, 10:30

OΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 235/60/16 ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 50/50 Η A/T.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤYRE CALCULATOR ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 235/60/16=688.4 ΜΜ ΕΝΩ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 215/65/16=685.9 ΜΜ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΩ ΣΤΟ 215/65/16 ΧΑΝΩ 1.25 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ( ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ) ΘΑ ΕΧΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ????

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
JATH
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό georgek » 21 Σεπ 2004, 10:58

Δεν χάνεις 1 πόντο (cm) αλλά 1 χιλιοστό (mm). Το χειρότερο κράτημα είναι θεωρητικό και διορθώνεται με διαφορετικό offset στις ζάντες. Θα έχεις καλύτερη συμπεριφορά στο χιόνι και τη λάσπη με στενό λάστιχο . Το ψηλότερο προφίλ έχει ελαστικότητα οπότε το λάστιχο παραμορφόνεται στις πλάγιες δυνάμεις. Άρα χειρότερη συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές. Από την άλλη το ψηλό προφίλ λειτουργεί σαν μπαλόνι οπότε έχει καλύτερη συμπεριφορά εκτός δρόμου.
Επίσης το ύψος του προφίλ καθορίζει την απόσταση των διαφορικών από το δρόμο.
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Ανάλογα την χρήση και τις προτεραιότητες διαλέγεις και παίρνεις.
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Σεπ 2004, 11:09

tedos έγραψε:
JATH έγραψε:GRAND VITARA 2000 ΚΥΒ ΤΡΙΠΟΡΤΟ. ΕΧΩ ΔΥΟ ΕΠΟΛΟΓΕΣ ΤΑ YOKOHAMA KAI TA SYNCHRONE ΣΕ 235/60/16.
TO ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ 215/65/16 ΟΠΩΣ ΤΟ 1600 ΚΥΒ ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΑΦΕΝΟΣ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


....Καπου εχεις μπερδευτει...το προφιλ 65 ΨΗΛΩΝΕΙ (σε σχεση με το 60) το αυτοκινητο δεν το χαμηλωνει...
Τι διασταση φοραει απο τη μανα του? ποσο εκτος δρομου το χρησιμοποιεις?


Τεντούλι πάλι αδιάβαστος ? :twisted: :twisted: :twisted:
Την δευτέρα με τον κηδεμόνα σου (Dista), και θα γράψεις και 200 φορές “Το προφίλ δεν είναι απόλυτο νούμερο αλλά % ποσοστό του πέλματος.”

:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2717
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό JATH » 21 Σεπ 2004, 11:21

ΣΩΣΤΟΣ Ο GEORGEK ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΤΑ 215/65/16 ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ BRIDGESTONE 694 ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
JATH
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 21 Σεπ 2004, 12:56

Συγνωμη εκανα τα νουμερα με το μθαλο βιαστικα και ταμπλεξα :oops: :oops: :oops:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Σεπ 2004, 15:44

tedos έγραψε:Συγνωμη εκανα τα νουμερα με το μθαλο βιαστικα και ταμπλεξα :oops: :oops: :oops:


Ποιο μυαλό ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2717
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 22 Σεπ 2004, 00:12

Εγω κυριοι οπως ειχα δηλωσει εβαλα 225/70/16 το 694ΑΤ,το σηκωσα και καποιους ποντους με ΟΜΕ και εβαλα και εργατη WARN τον short.Δεν αντιμετωπισα προβλημα πουθενα.Ουτε ασφαλτο ουτε χωμα.Για οσους εχουν GV ειναι η πιο καλη στα λογικα πλαισια μετατροπη.Οχι οτι ειμαι σοφος αλλα και εμενα το foroum μου ανοιξε τα ματια οταν ολοι οι αλλοι θελανε να μου τα κλεισουν.Τωρα σκεφτομαι να βαλω ΜΤ.
nikglock17
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 01 Δεκ 2004, 11:48

tasos953 έγραψε:Καλορίζικα! καλά κάνεις τα 694 δείχνουν λιγώτερο άγρια από τα Γιοκογλίστρα, αλλά το πέλμα τους είναι πολύ σοφιστικέ και όπως σου έγραψα σε βγάζουν παλληκάρι σε όλες τις καταστάσεις.
Πάντως σχετικά με την τιμή τους, έστειλα την μαμά εταιρεία e-mail όπου τους έκανα γνωστό πως ενώ στον υπόλοιπο κόσμο αποτελούν "φτηνή" λύση, στην χώρα μας (πιθανόν λόγω αντιπροσώπου) είναι από τα ακριβώτερα. :( :( :( Σου το παραθέτω:

Vehicle Information
Make: Mitsubishi
Model: Pajero Pinin 2.0 GDI
Year: 2001
Tire Size: 215 / 65 / 16

Comments:

Πάντως για λόγους συγκρίσεως μόνο , γιατί δεν είναι ακριβώς η διάσταση που θέλετε έβαλα πρόσφατα τα Yokohama Geolandar σε 215/75/15 στη Βέροια 400 e.
I read very flattering comments on the Geolandar A/T +II and I was ready to buy them, but contrary to that it happens in the U.S and remainder Europe, where they are more cheaply from respectively competition (BF's, Michelin's etc) in Greece they are more expencive (about 15 - 20 %). After that I decide to buy the Bridgeston A/T 694, (Revo?) who was 10% cheaper than the Geos.

TOLIOS ANASTASIOS
KARAISKAKI str 14
59100 VERIA
GREECE

Πάντως απάντηση δέν πήρα........
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό KOSMAS » 03 Δεκ 2004, 00:34

Εγώ εδώ και δύο ημέρες φοράω καινούργια λαστιχα στο GV. Εβαλα 215/70-16 BGGoodrich A/T KO. Τα πλήρωσα 460 € . Εντυπώσεις μτά την επόμενη εξόρμηση. (GV 2000 5d , φορούσε 235/70-16 bridgestone dueler HT).
Άβαταρ μέλους
KOSMAS
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 17:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό yannis » 03 Δεκ 2004, 14:30

KOSMAS έγραψε:Εγώ εδώ και δύο ημέρες φοράω καινούργια λαστιχα στο GV. Εβαλα 215/70-16 BGGoodrich A/T KO. Τα πλήρωσα 460 € . Εντυπώσεις μτά την επόμενη εξόρμηση. (GV 2000 5d , φορούσε 235/70-16 bridgestone dueler HT).


Για ποιό λόγο το κόντινες το αυτοκίνητο? Οι περισσότεροι λέμε πως να τα ψηλώσουμε λίγο.
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό JATH » 03 Δεκ 2004, 16:23

ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΟΕΙ ΤΑ 235/60/16 ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 235/70/16

ΕΓΩ ΤΕΛΙΚΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ SYNCHRONE ΣE 235/60/16 (TA MAMΙΣΙΑ ΔΗΛΑΔΗ)

ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΓΙΑ ΧΙΟΝΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ???

ΓΙΑΝΝΗΣ
JATH
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό KOSMAS » 03 Δεκ 2004, 18:45

Ναι ναι ... γράψε λάθος φορούσε 235/60-16 και έβαλα 215/70-16 και έτσι έχω περίπου 2 εκατοστά μεγαλύτερη διάμετρο τροχού.
Άβαταρ μέλους
KOSMAS
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 17:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Δεκ 2004, 19:44

τα BFG AT σε 215/70/16 τα φοραω και γω στο 3d grand vitara και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.τα χω μολις με 8000χλμ και δεν εχουν παρουσιασει το παραμικρο, παρολο που η χρηση τους ειναι αρκετα επιπονη.
θελει λιγο περισσοτερη προσοχη στο βρεγμενο (οπως και τα περισσοτερα) αλλα σε παει αρκετα καλυτερα εκτος. σε λασπες περιπου μεχρι 20 εκατοστα, σε πολυ σκληρο εδαφος, σε χωμα με φυτευτες, και ολα δειχνουν να ειναι οκ, που με αλλα περιπου ιδιας αντιστοιχιας για χρηση(50/50) ισως να ζοριζομουν περισσοτερο σε καποια σημεια.δυστυχως δεν εχουν δει ακομα ΧΙΟΝΙ..!!!!! αλλα φανταζομαι οτι και εκει καλα θα ναι.
ειναι απο τα "καθαροτερα" 50/50 της αγορας και δειχνει να αντεχει στην σκληρη χρηση(αυτο καταλαβαινω εγω τουλαχιστον).
καλη η επιλογη σου φιλε!!
καλοταξιδα!!
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 03 Δεκ 2004, 20:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron