stakamas έγραψε:Καλησπερα στο φορουμ και σε ολα τα μελη του.
Ειμαι κατοχος ενοs GV 1900 diesel το οποιο εχω 14 μηνες περιπου.
Μετα απο 3 ανακλησεις για κολαρο τουρβο πλεξουδα και προσθετο καλυμα μηχανης προς αποφυγη υπερθερμανσης και 3 φορες συνεργειο για το κολαρο του τουρβο και κλειδι που δεν δουλευε, πριν περιπου τρεις εβδομαδες το αυτοκινητο με αφησε ξανα! Επεσαν οι στροφες στις 1000 και ουτε συζητηση να τις ξανανεβασει.
Ηρθε λοιπον ο μηχανικος του εξουσιοδωτημενου συνεργειου της εταιριας τησ περιοχης οπου πρωτη εκτιμηση διαπιστωσε ζημια στο τουρβο. Το αμαξι μεταφερθηκε στο συνεργειο,10 κμ μακρια και απο εκει μεταφερθηκε με οδικη βοηθεια στο κεντρικο συνεργειο οπου αφου επιβεβαιωθηκε η βλαβη μου ειπαν οτι πρεπει να περιμενω 5 ημερες για αντικατασταση του τουρβο. Το τουρβο ηρθε αλλα!!
Διαπιστωθηκε οτι τελικα δεν ειχε βλαβη το τουρβο αλλα το φιλτρο ανανεωσης καυσαεριων το οποιο δεν καλυβει η εγγυηση και οτι θα πρεπει να επιβαρυνθω εγω. Τους απαντησα φυσικα οτι δεν δινω δεκαρα και απο τοτε επικρατει ενα κλιμα διαπραγματευσεων και συσκεψεων μεταξυ αφεντικαδων πραγματογνωμόνων μηχανικων και φαρισεων που δεν εχει τελειωμο!! Φυσικα θα κινηθω νομικα...
Τα σχολια σας κυριοι..
καταρχας η αποψη που εχω αποκομσει 1,5 χρονο που εχω ντηζελ, ειναι οτι οι αντιπροσωπιες σε μεγαλο ποσοστο δεν ξερουν τους ντηζελ κινητηρες....πανε ψαχτα και ριχνουν ζαρια
απο που εισαι φιλε μου διοτι αυτη η συμπεριφορα κατι μου θυμιζει
εγω παλι δεν ειμαι καν σιγουρος οτι φταιει το φιλτρο...μηπως εχει φυγει κανενα κολαρο και δεν το βλεπουν??
βεβαιως και να κινηθεις νομικα.....14 μηνων αυτοκιντο να βαλεις και απο την τζεπη σου
και για την ιστορια...ποσο εχει το φιλτρο??