Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Παράπονα για Service απο την Suzuki "Χανιώτης"

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Οκτ 2007, 19:25

ολα αυτα που αναφερεις και εχεις δικιο απολυτο με αναγκασαν να κανω σερβις μονος.εννοω φιλτρα μπουζι,λαδια υγρα,κλπ κλπ.μεχρι και "ροποκλειδα" εχω.....ρωτηστε ποσοι μαστορες χρησιμοποιουν "ροποκλειδα" και ποσοι απο αυτους τα πανε για "μηδενισμο"?γιαυτο αναγκαστηκε η κατασκευαστικη εταιρια να μην αναγραφει τις συσφιξεις με νιουτομετρα αλλα με μοιρες.πχ σφιξε 30 μοιρες μετα 15 κλπ.οι περισοτεροι σγιγγουν με ροποκλειδο μονο το καπακι κεφαλης.το σφιξε οσο παιρνει δεν κανει καλο.σφιξε οσο χρειαζεται..αυτα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό TLG » 10 Οκτ 2007, 06:46

axelwnas έγραψε: ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΝ TLG KAI ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΑΝΙΩΤΗ. ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΛΑΧΤΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ? ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΤΕ :?:


Kατ'αρχην διευκρινίζω οτι δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου,αλλα πιστεψε με ισως υπαρχουν καλυτερα , αλλα σιγουρα υπαρχουν ΠΟΛΥ χειροτερα ...
Οσον αφορα την ερωτηση που μου απευθυνεις απο προσωπικη εμπειρια σε επισημη αντιπροσωπεια δεν μου εχει δωθει ποτε πισω ανταλλακτικο που εχει αλλαχθει ..Ουτε στην Peugeot (makriaaaa..),ουτε στην Toyota,ουτε βεβαια στην Suzuki ..αλλα κ απο πρωητν συναδελφους ουτε στην Mercedes ..

Kαλα μιας κ το ανεφερα , ειδικα αν αναφερω τις εμπειριες μου απο την Peugeot θα γραψω πολλες πικρες σελιδες !!!!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό lebteo » 10 Οκτ 2007, 10:21

καλημερα,
εχω και εγω σουζουκι και ποτε μα ποτε δεν εχω παει σε εξουσιοδοτημενο, για τους λογους που πολυ σωστα περιγράφετε.

ομως, ΔΕΝ ειναι απαραιτητο να πηγαινει κανεις σε αντιπροσωπεια για να ισχυει η εγγύησή του.
Αρκει να εχει τιμολογια με τους κωδικους ανταλ/κων που χρησιμοποιήθηκαν και η εργασία να εχει γίνει σε συνεργείο με άδεια απο την ΠΟΒΕΑΜ (που ειναι η κλαδική τους). αυτά εχουν γνωμοδοτηθεί απο την επιτροπη ανταγωνισμου και με λιγο ψαξιμο στο γκουγκλ θα βρειτε τα σχετικά.
επισης σε δικη μου περιπτωση ( σε αλλο αμαξι), αποζημιώθηκα χωρις καν να εχω κανενα σερβις, οταν τελικα ζητησα γραπτώς το λογο αρνησης αποζημιωσης ( κυριλε υπογεγραμμενο με ονοματακι απο κατω - φυσικα κανεις δεν μου το υπεγραψε). Σημειωτέον οτι για το ανταλ/κο που αλλαχθηκε δεν προβλεπόταν καμια συντηρηση.

συμπερασμα : σκίστε τους ( χρειάζεται βεβαια χρονος και "συκωτια" απο τον σκίστη)
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron