Dimis4X4 έγραψε:Φίλε ZXTAS επειδή με ενδιαφερει το θέμα της ηχομονωσης μπορεις να γινεις πιο σαφής τι υλικο εβαλες σε ποια σημεια, που πηγες να στα βαλουν και φυσικα ποσο σου στοιχισε ??
Δες εδω Dimi,
http://www.akd-tools.gr/0010000183 και
http://www.akd-tools.gr/xmsAssets/File/ ... 2006gr.pdf
Μονος μου ελυσα τα πλαστικα της κεντρικης κονσολας, του κατω μερους του ταμπλο τα πισω πλαινα και την μιση μοκετα στο πατωμα πισω κυριως για να δω που υστερει η ηχομονωση. Ειναι πολυ απλα στο λυσιμο θελουν ιδιαιτερη προσοχη ομως μην σπασεις τιποτα, μην το πας σε συνεργειο δεν θα δειξουν την προσοχη που θα δειξεις αν τα βγαλεις μονος σου. Εβαλα σε λιγα σημεια το sp-200 που ειναι αυτοκολλητο πανω σε γυμνες λαμαρινες που βρηκα (οχι πανω απο καλωδια) π.χ πισω απο τον θολο του εμπρος δεξιου τροχου, κατω απο την κεντρικη κονσολα (κατω απο το χειροφρενο, μπροστα απο τον μοχλο ταχυτητων κ.α.). Πηρα και sp-300 δυο κουτια αλλα σπαει ευκολα τωρα με το κρυο και θα δοκιμασω να το βαλω καλοκαιρι με την βοηθεια ενος καλου θερμοπιστολιου. Δυο κουτια sp-300 και ενα sp-200 στοιχισαν περιπου 120Ε. Επισης πηρα και ενα σπρευ αντιθορυβικο προστατευτικο για ψεκασμο του σασι απο κατω. Δεν το εχω βαλει ακομα.
Γενικα παντως απ οτι ειδα ο χωρος του κινητηρα και μπροστα απ το ταμπλο εχει αρκετη μονωση και δεν χρειαζεται τιποτα. Εκει που υστερει ειναι στα πλαγια της καμπινας, στο εσωτερικο μερος του σασι (οπου το εργοστασιακο πισσοχαρτο δεν καλυπτει πληρως τις επιφανειες ουτε τα μονωτικα τυπου κετσε που εχει βαλει η suzuki) και προς τα πισω ιδιαιτερα στους θολους. (μιλαω για το τριθυρο παντα).