Διάβασα το άρθρο του Τετρακίνηση Mag (http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm)
και έπεσα από τα σύννεφα !!!
Σχετικά αναφέρω ότι πήγα εξόρμηση στην Βόρεια Ευβοια στις 03/02 με την Offroads.gr (http://www.offroads.gr/contents/photo_d ... 008&id=386) και έπαθα την πλάκα μου με τις δυνατότητες του "μικρού" μας τετρακίνητου...Συγκεκριμένα ήμουν ο μόνος χωρίς κοντά (και ένα RAV4 πρώτη γενιά), ενώ όλα τα αλλά ήταν....Freelander2, Pajero μακρύ, Land Cruiser, Sorendo, Forester κλπ. ΔΕΝ ΚΟΛΛΗΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! Η εξάτμιση έφυγε από τις ελαστικές βάσεις τις στην πρώτη ανηφόρα με 50 εκ λάσπη (δέθηκε με δεματικά), τα λάστιχα ήταν για...κλάματα αλλά ΠΑΝΤΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ!!! Δεν έχω χρόνο να κάνω upload video στο youtube, αλλά θα το κάνω για λόγους τάξης. Όσο για διάφορα SUV (forester...) από τη στρέβλωση του αμαξώματος δεν έκλεινε η πίσω πόρτα........ΗΜΑΡΤΟΝ...
Πιστεύω ότι όποιος ξέρει γιατί αγόρασε το αυτοκίνητό του δεν έχει παλαβές απαιτήσεις (4χ4 με ...200 ίππους , 230 τελική και διπλούς τούρμπο-κομπρέσορες και εξόρμηση στη φύση με ασφάλτινα 18άρια λάστιχα δεν γίνεται......)και όλα αυτά με 8 lt/100... Καλύτερα με 30.000 € να αγοράσεις ένα super sendan με 140 άλογα για εθνική και ξεκούραστα ταξίδια. AYTA. ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΑ.