Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορες Niva 1600 απο 1700?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Δεκ 2004, 22:04

kotsidakias έγραψε:Καλησπερα και γιατι οχι χρονια πολλα :D :D . Ακουσα οτι καποια νιβα συναρμολογόντουσταν στην Ελλάδα και οτι ειναι μαπα ειναι αληθεια?ξέρει κανείς τίποτα? :?
καρπυρατερ με εγκεφαλο πια χρονια εβγαινε? :rockout3: :smilecolros: :angel4:


Τα 1600 (όλα εάν δεν κάνω λάθος) συναρμολογούνταν στο εργοστάσιο της AUTOMECCANICA ABEE στην Θήβα Βοιωτίας. Το μόνο πρόβλημα που είχε παρατηρηθεί σε αυτά ήταν η γρήγορη φθορά του χρώματος, από αυτό εξαιρούνται τα λευκά (δηλαδή τα περισσότερα :D ). Το εργοστάσιο έκλεισε το 1989, μετά τον θάνατο του ιδρυτή της AUTOMECCANICA ABEE Γιάννη Θεολόγη.

Το κλείσιμο της AUTOMECCANICA ABEE, φέρνει τη δημιουργία της Lada Hellas, η οποία εισάγει έτοιμα αυτοκίνητα κι έχει την αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα.

Περισσότερα μπορεί να μας πεις ο Κώστας Θεολόγης (Atlas Team).
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό To_ftyari » 23 Δεκ 2004, 10:21

kotsidakias έγραψε:Φίλε ταξιδευτή ευχαριστώ για την πληροφορία,ήθελα να σιγουρευτώ.
Έχεις δίκιο για αυτό που λες, απλά ξέρεις τι νομίζω;το Νίβα για μένα αντικειμενικά έχει δύο ελλατώματα, την ιπποδύναμη και την κατανάλωση απο αυτά που ακούω δηλαδή.Για την ιπποδύναμη πιθανόν μικρό το κακό, γιατί έχει ροπή και αυτο χρειάζεται για να πας παντού.Αν όντως ισχύει ότι μειώνεται η κατανάλωση αρκετα όταν το κάνεις πισωκίνητο, όταν φυσικά δεν χρειάζεται το 4wd νομίζω ότι αξίζει.Πχ. θέλω να πάω Πίνδο στην εθνική δε θα έχω αρκετή οικονομία μέχρι να μπω στα χώματα?
Metalaxe +tazmania ευχαριστώ είσαστε αναλυτικότατοι.
Φίλε tasos953 ενδιαφέρουσα η συμβουλή σου, αλλά ελπίζω να μην χρειαστεί να την ακολουθήσω!
pavlox από ότι βλέπω θα παίξω σε κάτι σαν το δικό σου.
Είναι ένας κοντά μου που έχει ένα 1700i με χωμάτινα λάστιχα κάθε μέρα περνάω για να το χαζέψω,που θα πάει?θα πάρω καψούρα είναι αυτή :( .Αυτά παιδιά θα τα πούμε, μου αρέσει η παρέα σας. :D :lol: :lol: :lol:


Πάρε Niva και μην το σκέφτεσαι καθόλου, τα έχουμε στην οικογένεια 18 σχεδόν χρόνια έχουν περάσει τα πάνδεινα και το δικό μου και του πατέρα μου και ποτέ δεν μας εγκατέλειψαν.
Άβαταρ μέλους
To_ftyari
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 02 Δεκ 2004, 14:14

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 24 Δεκ 2004, 14:54

ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες.
ευχομαι σε ολους καλα Χριστουγεννα και οτι επιθυμει ο καθενας να το βρει με τον καινουριο χρονο . και εμενα με ενα Νιβα ! :D :x: :r: :o: :n: :i: :a:_ :p: :o: :l: :l: :a:
:s: :e:_:o: :l: :o: :u: :s: :exclamation: :exclamation:


:D :signthanks: :car3: :signbye:
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Φεβ 2005, 00:10

Επίσης μία άλλη σημαντική διαφορά μεταξύ των 1600 και των πρώτων 1700, με τα κανούργια 1700 (mutipoint injection) είναι ότι η καδένα έχει το μισό πλάτος σε σχέση με την παλιά. Έτσι έχουμε πολύ σημαντική μείωση θορύβου. Επίσης δεν χρειάζεται ρύθμιση της καδένας πιά, αφού αυτή γίνεται αυτόματα από υδραυλικό τεντωτήρα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 28 Φεβ 2005, 02:52

Αλήθεια, τί θα λέγατε σύντροφοι για διαφορές μεταξύ των 1700 μονου και πολλαπλού ψεκασμού;

Εννοώ σε

1) ίππους-ροπή
2) τελική
3) θόρυβο (κατι λενε για καλύτερη ηχομόνωση)
4) κατανάλωση

Υπάρχει σημαντική διαφορά ή ψιλοπράματα;

Χαιρετίζω την επικείμενη Συνάντηση του Ανωτάτου Σοβιέτ.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Φεβ 2005, 03:21

NIBAKIOC έγραψε:Αλήθεια, τί θα λέγατε σύντροφοι για διαφορές μεταξύ των 1700 μονου και πολλαπλού ψεκασμού;

Εννοώ σε

1) ίππους-ροπή
2) τελική
3) θόρυβο (κατι λενε για καλύτερη ηχομόνωση)
4) κατανάλωση

Υπάρχει σημαντική διαφορά ή ψιλοπράματα;

Χαιρετίζω την επικείμενη Συνάντηση του Ανωτάτου Σοβιέτ.


Νομίζω πως η σημαντική διαφορά έχει να κάνει με τον θόρυβο και αυτό που είπα πιο πριν για την ρύθμιση της καδένας. Σε τελική, ίππους και ροπή νομίζω πως η διαφορά είναι ανεπαίσθητη. Επίσης η κατανάλωση πρέπει να έχει βελτιωθεί αλλά ελαφρώς. Τέλος σημαντική διαφορά υπάρχει στον εγκέφαλο. Το multipoint χρησιμοποιεί περίπου διπλάσιο αριθμό αισθητήρων.
Καλό από την μία λόγω ομαλότερης και ακριβέστερης λειτουργίας του αυτοκινήτου, χειρότερο από την άλλη αφού διπλασιάζονται τα προβλήματα με τους αισθητήρες και το check engine μας χαμογελά πιό συχνά. Βέβαια κάτι έχω ακούσει και το θεωρώ πολύ σημαντικό. Οι αισθητήρες του NIVA αν εξαιρέσουμε 2 με 3 είναι κατά κανόνα ρώσικοι, αντιγραφή των αντίστοιχων της BOSCH. Αλλάζοντας λοιπόν τους αισθητήρες που τα φτήνουν με τους αντίστοιχους της BOSCH το check engine πέφτει σε χειμερία νάρκη και σταματά να μας σπάει τα νεύρα. Ειδικότερα ξέρω από το site της BOSCH ότι υπάρχουν συνεργεία (ηλεκτρολογεία φαντάζομαι) αυτοκινήτων που αφορούν αυτοκίνητα που φοράνε BOSCH συστήματα. Εκεί προφανώς θα μπορέσουμε να βρούμε τους αισθητήρες που λέω. Ένα τέτοιο πρέπει να υπάρχει και κοντά στην περιοχή μου στο Νέο Ηράκλειο. Προσωπικά θα πάω να το τσεκάρω.
Ξέρει κανείς τίποτα για το συγκεκριμένο θέμα???

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες