Ρε σύντροφοι, σαν το Τεριος του κατα τα άλλα συμπαθεστάτου Τερουλα είναι! Μα είναι Νίβα αυτό;
Θα πρέπει να τον φωνάζουμε Νίβουλα τώρα δηλαδη;
πάντα ήθελα ένα Niva που να μη μοιάζει το εσωτερικό του με το πρώτο μου αυτοκίνητο (ένα FIAT 128 Sport L),
Με όλο το σεβασμό σύντροφε Βελουχη, περι ορέξεως κολοκυθόπιττα...
Το εσωτερικό του με την εμπριμέ ταπετσαρία και τις στοργγυλεμενες επιφάνειες είναι σαν το μπο.ρδ.λο της γειτονιάς,
η σα φτηνο Hyundai μου φαίνεται...
Εμένα μου άρεσε το εσωτερικό και το ταμπλώ του παλιού 1600 περισσότερο απο όλα!
που να μην ακούγεται σαν τρακτέρ και να μπορείς να κάνεις και ένα επαρκώς άνετο ταξίδι εντός δρόμου με
αυτό.
Το Νίβα δεν κάνει σαν τρακτέρ! Σα Νίβα κάνει. Τίποτα άλλο δεν κάνει αυτό το θόρυβο. Δε μοιάζει καθόλου με τρακτέρ!!
Επίσης στην εθνική σου κάνει δωρεάν βιμπρομασάζ και φτάνεις ξεκούραστος!!!
Δέ λέω, καλό το ABS, οι αερόσακκοι και η μεγάλη μηχανή ΟΠΕΛ σε συνδυασμο με το σύστημα τετρακίνησης του Νίβα.
Θα είναι ένα πάρα πολύ καλό τετρακίνητο...Αν το φτιάχνουν καλά και δε σκάει ο αερόσακκος οταν βάζεις το μπλοκέ, και αν μπορεις να αποσυνδέεις το ABS στο χώμα, θα είναι ένα εκπληκτικό όχημα. Αλλά δεν θα είναι Νίβα. Θα εξακολουθει να γ@μ@ει βιτάρες ομως....
Μάλλον NIVOLET πρεπει να το λέμε... Κι αν βάλουμε και το κιβώτιο σουντζουκι, και τη μηχανη OPEL μάλλον NIVOPΕLUKI θα το λέμε... έρε γλεντια με τους γιαπωνέζους... Και αν κανει 20000 ευρά, μαλλον NIVOPALUKI θα πρέπει να το λέμε...
Βρείτε μου το λοιπόν συντρόφοι ένα παλιό Νίβα 1600 του 1980 σε καλή κατάσταση να το κληρονομήσουν τα εγγόνια μου μαζί με το 1700 το δικό μου.