Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ερωτηση για προβλημα σε 2105

ερωτηση για προβλημα σε 2105

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 24 Οκτ 2005, 13:18

γεια σας κυριοι. :) ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να ρωτησω το εξης. εχουμε ενα επιβατηγο 2105, 1200 κυβικων, και μας παρουσιαζει το εξης προβλημα.
πολλες φορες οταν παμε να το βαλουμε μπροστα, και γυριζουμε την μιζα, ακουγετε ενα πολυ δυνατο ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-κρακ-κρακ απο την κινητηρα. η μηχανη περνει μπροστα ευκολα. τις περισοτερες φορες μολις ξεκινησει η μηχανη, σταματα και ο δυνατος θορυβος, και λειτουργει κανονικα. μερικες φορες παλι το κλανκ-κλανκ-κρακ συνεχιζετε και κατα την λειτουργια του κινητηρα αλλα ακουγετε πολυ γρηγοροτερα και η μηχανη κανει σαν να ρεταρει κανει ενα ντουφ- ντουφ-ντουφ.
αλλες φορες η μιζα γυριζει προθυμα τον κινητηρα αλλα αλλες φορες κανει λες και κατι την εμποδιζει και τον γυριζει αργα και με δυσκολια. η μπαταρια ειναι κενουργια και φορτησμενη.
στην δευτερη περιπτωση σβηνω τον κινητηρα δοκιμαζω 1-2 φορες ακομα και το προβλημα ξεπερνιετε.
οταν η μηχανη δουλευει ακουγετε ενα πολυ ελαφρο ταπ-ταπ-ταπ.
ειχα ρωτησει εναν μηχανικο αυτοκινητων και μου ειχε πει οτι μαλλον η αντλια λαδιου δεν προλαβαινει να φερει λαδι επανω στην καδένα (ιμάντα)και γι'αυτο ακουγετε αυτος ο δυνατος θορυβος. αλλος μου ειχε πει οτι η καδενα εχει προβλημα.
ακομα παρουσιαζει προβλημα υπερθερμανσης αλλα δεν ξερω εαν αυτο εχει σχεση μιας και θελει καθαρισμα το ψυγειο, κενουργια κολλαρα κτλ κτλ.
υπαρχει περιπτωση να σπασει η καδένα? (εαν τελεικα φταιει αυτη για το προβλημα)
μια φορα ειχαμε βγαλει το καπακι αλλα δεν ειδαμε τιποτε το περιεργο(σημαδια,μαυριλες, φαγωματα)

οι αλλαγες λαδιων εχουν γινει στην ώρα τους, με λαδι ρευστοτητας που προτινει ο κατασκευαστης. το αυτοκινητο δεν ειναι σε χρηση εδω και λιγα χρονια. μαλλον θα ξαναμπει σε κινηση συντομα.
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

ερωτηση για προβλημα σε 2105

Δημοσίευσηαπό iceberg » 24 Οκτ 2005, 14:47

Ελεγξε φίλε Elvis και την περίπτωση να κολλάει η μίζα. Είχα το ίδιο πρόβλημα στο samara πρίν χρόνια. Αφού κάνει τον θόρυβο στο ξεκίνημα και γίνεται πιό γρήγορος όσο επιταχύνεις μου φαίνεται πολύ πιθανόν.
Άβαταρ μέλους
iceberg
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:01
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττική

Re: ερωτηση για προβλημα σε 2105

Δημοσίευσηαπό Camelius » 24 Οκτ 2005, 23:08

Elvis_ έγραψε:γεια σας κυριοι. :) ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να ρωτησω το εξης. εχουμε ενα επιβατηγο 2105, 1200 κυβικων, και μας παρουσιαζει το εξης προβλημα.
πολλες φορες οταν παμε να το βαλουμε μπροστα, και γυριζουμε την μιζα, ακουγετε ενα πολυ δυνατο ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-κρακ-κρακ απο την κινητηρα. η μηχανη περνει μπροστα ευκολα. τις περισοτερες φορες μολις ξεκινησει η μηχανη, σταματα και ο δυνατος θορυβος, και λειτουργει κανονικα. μερικες φορες παλι το κλανκ-κλανκ-κρακ συνεχιζετε και κατα την λειτουργια του κινητηρα αλλα ακουγετε πολυ γρηγοροτερα και η μηχανη κανει σαν να ρεταρει κανει ενα ντουφ- ντουφ-ντουφ.
αλλες φορες η μιζα γυριζει προθυμα τον κινητηρα αλλα αλλες φορες κανει λες και κατι την εμποδιζει και τον γυριζει αργα και με δυσκολια. η μπαταρια ειναι κενουργια και φορτησμενη.
στην δευτερη περιπτωση σβηνω τον κινητηρα δοκιμαζω 1-2 φορες ακομα και το προβλημα ξεπερνιετε.
οταν η μηχανη δουλευει ακουγετε ενα πολυ ελαφρο ταπ-ταπ-ταπ.
ειχα ρωτησει εναν μηχανικο αυτοκινητων και μου ειχε πει οτι μαλλον η αντλια λαδιου δεν προλαβαινει να φερει λαδι επανω στην καδένα (ιμάντα)και γι'αυτο ακουγετε αυτος ο δυνατος θορυβος. αλλος μου ειχε πει οτι η καδενα εχει προβλημα.
ακομα παρουσιαζει προβλημα υπερθερμανσης αλλα δεν ξερω εαν αυτο εχει σχεση μιας και θελει καθαρισμα το ψυγειο, κενουργια κολλαρα κτλ κτλ.
υπαρχει περιπτωση να σπασει η καδένα? (εαν τελεικα φταιει αυτη για το προβλημα)
μια φορα ειχαμε βγαλει το καπακι αλλα δεν ειδαμε τιποτε το περιεργο(σημαδια,μαυριλες, φαγωματα)

οι αλλαγες λαδιων εχουν γινει στην ώρα τους, με λαδι ρευστοτητας που προτινει ο κατασκευαστης. το αυτοκινητο δεν ειναι σε χρηση εδω και λιγα χρονια. μαλλον θα ξαναμπει σε κινηση συντομα.


Ολα αυτα που περιγραφεις παραπεμπουν σε μίζα. Μην διανοηθεις να πας να την αντικαταστησεις ολοκληρη, ειναι αρκετα ακριβη.
Βρες εναν καλο ηλεκτρολογο και πηγαινε να σου κανει μια επισκευη (αν οντως ειναι αυτο το προβλημα)

Φιλικα,
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 02 Νοέμ 2005, 17:15

να κανω κι'αλλη μια ερωτηση :)
ποια ειναι τα καταλληλοτερα λαδια για το λαντα ? το βιβλιαρακι γραφει λαδι πολλαπλης ρευστοτητας SAE 15w-50 και αλλαγη καθε 2000 χιλιομετρα, στα συνεργεια μου προτεινουν SAE 20w-50 αλλα ακολουθω μεχρι στιγμης οτι λεει το βιβλιαρακι.
σκεφτομουν μηπως για κατι σε ημισυνθετικο ή συνθετικο. ακριβοτερο μεν αλλα ελεγα μηπως προσφερει μεγαλυτερη προστασια στον κινητηρα. απο την αλλη ανησυχω μηπως του κανει καποια ζημια.
ποια ειναι η γνωμη σας?
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 04 Νοέμ 2005, 13:11

εχω αλλη μια ερωτηση :)
οταν το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντι (ζεστο, με κλειστο το τσόκ, το τσόκ του ειναι χειροκινητο) δεν δουλευει σταθερα. μου κανει ενα ανεβασμα των στροφων, και μετα μια αποτομη πτωση, και ξανα ανεβασμα και ξανα πτωση. δεν σβηνει ουτε ρεταρει. οταν πατησω το γκαζι δουλευει κανονικα ο κινητηρας. ανεβαζει -κατεβαζει σωστα στροφες και τραβαει στον δρομο. εχω κοιταξει εναν διακοπτη ρελαντι που εχει αλλα φαινετε να δουλευει. εχει ενα συστημα για οικονομια στο ρελαντι. το βιβλιαρακι του το ονομαζει ικονομάϊζερ, το καρμπυρατερ το οναζει "τυπου ozone" εχω προσπαθησει ρυθμισω το ρελαντι αλλα τιποτε. δεν εχει καμια μετατροπη επανω του ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο.
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό frank » 10 Νοέμ 2005, 15:41

Συντηρώ ένα 2105 του 82 μόνος μου οπότε κοντεύω να καταντήσω μηχανικός. Θα σου πω λοιπόν την γνώμη μου με βάση την εμπειρία που έχω από το δικό μου, αλλά καλού κακού ρώτα και κανέναν ειδικό.
Έχουμε και λέμε:

πολλες φορες οταν παμε να το βαλουμε μπροστα, και γυριζουμε την μιζα, ακουγετε ενα πολυ δυνατο ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-κρακ-κρακ απο την κινητηρα. η μηχανη περνει μπροστα ευκολα. τις περισοτερες φορες μολις ξεκινησει η μηχανη, σταματα και ο δυνατος θορυβος, και λειτουργει κανονικα. μερικες φορες παλι το κλανκ-κλανκ-κρακ συνεχιζετε και κατα την λειτουργια του κινητηρα αλλα ακουγετε πολυ γρηγοροτερα και η μηχανη κανει σαν να ρεταρει κανει ενα ντουφ- ντουφ-ντουφ. Άλλες φορες η μιζα γυριζει προθυμα τον κινητηρα αλλα αλλες φορες κανει λες και κατι την εμποδιζει και τον γυριζει αργα και με δυσκολια.

Κατ' αρχήν, πότε άλλαξες καρβουνάκια στη μίζα; Αν η απάντηση είναι "ποτέ" ή "δεν θυμάμαι πότε", τα αλλάζεις άμεσα, ανεξάρτητα από το πρόβλημα που περιγράφεις, το οποίο παραπέμπει σε μπουτόν μίζας. Φαντάσου το σαν ένα ελατήριο που απελευθερώνεται όταν γυρνάς το κλειδί. Αυτό καινούργιο δεν πουλιέται χωριστά από την μίζα, οπότε πας σε έναν καλό ηλεκτρολόγο ο οποίος στο αλλάζει με μεταχειρισμένο. Κόστος χοντρικά 80-100 ευρά. Αν και μετά την αλλαγή ζορίζεται, το πιό πιθανό είναι να έχει κάψει και τις επαφές του διακόπτη. Τις αλλάζεις με καινούργιες με 10 ευρώ. Προσοχή, αν το δικό σου είναι μοντέλο πριν το 85, δεν υπάρχουν στην LADA, οπότε έχεις δυο επιλογές: ή βγάζεις από ένα παλιό και κάνεις τον σταυρό σου μέχρι να μείνεις πάλι ή ο ηλεκτρολόγος κάνει πατέντα στις καινούργιες (πρέπει να αλλάξει το κύκλωμα, γίνεται με ένα κολλητήρι και καλωδιάκια).


οταν η μηχανη δουλευει ακουγετε ενα πολυ ελαφρο ταπ-ταπ-ταπ. ειχα ρωτησει εναν μηχανικο αυτοκινητων και μου ειχε πει οτι μαλλον η αντλια λαδιου δεν προλαβαινει να φερει λαδι επανω στην καδένα (ιμάντα)και γι'αυτο ακουγετε αυτος ο δυνατος θορυβος. αλλος μου ειχε πει οτι η καδενα εχει προβλημα.

Μάλλον έχει χαλαρώσει η καδένα σου. Αυτή μαζεύεται πολύ εύκολα σε ένα γενικό συνεργείο, δεν χρειάζεται κάποιον εξπέρ σε LADA ή FIAT.


ακομα παρουσιαζει προβλημα υπερθερμανσης αλλα δεν ξερω εαν αυτο εχει σχεση μιας και θελει καθαρισμα το ψυγειο, κενουργια κολλαρα κτλ κτλ.

Σίγουρα θέλεις: καθαρισμό ή αλλαγή ψυγείου, αλλαγή θερμοστάτη (στο 90% των περιπτώσεων κολλάει ανοιχτός, πάλι καλά ...), αλλαγή όλων των παλστικών σωλήνων και κολλάρων, αλλαγή της βαλβίδας του καλοριφέρ (είναι κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού) και καθαρισμό ψυγείου καλοριφέρ. Από κει και πέρα, αν παραμείνει η υπερθέμανση, τα πράγματα σκουραίνουν.

υπαρχει περιπτωση να σπασει η καδένα?

Πολύ δύσκολα.

ποια ειναι τα καταλληλοτερα λαδια για το λαντα ? το βιβλιαρακι γραφει λαδι πολλαπλης ρευστοτητας SAE 15w-50 και αλλαγη καθε 2000 χιλιομετρα, στα συνεργεια μου προτεινουν SAE 20w-50 αλλα ακολουθω μεχρι στιγμης οτι λεει το βιβλιαρακι. σκεφτομουν μηπως για κατι σε ημισυνθετικο ή συνθετικο. ακριβοτερο μεν αλλα ελεγα μηπως προσφερει μεγαλυτερη προστασια στον κινητηρα. απο την αλλη ανησυχω μηπως του κανει καποια ζημια. ποια ειναι η γνωμη σας?

Έχεις δύο επιλογές: είτε απλό λάδι "της πλάκας" από τα LIDL και αλλαγή κάθε 2000 χλμ ή λάδι ημισυνθετικό και αλλαγή στα 5000 χλμ. Εγώ κάνω το δεύτερο με λάδι ARAL ή MOTUL

... Θα επανέλθω ...
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό frank » 12 Νοέμ 2005, 17:17

Συνεχίζω

οταν το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντι (ζεστο, με κλειστο το τσόκ, το τσόκ του ειναι χειροκινητο) δεν δουλευει σταθερα. μου κανει ενα ανεβασμα των στροφων, και μετα μια αποτομη πτωση, και ξανα ανεβασμα και ξανα πτωση. δεν σβηνει ουτε ρεταρει. οταν πατησω το γκαζι δουλευει κανονικα ο κινητηρας. ανεβαζει -κατεβαζει σωστα στροφες και τραβαει στον δρομο. εχω κοιταξει εναν διακοπτη ρελαντι που εχει αλλα φαινετε να δουλευει. εχει ενα συστημα για οικονομια στο ρελαντι. το βιβλιαρακι του το ονομαζει ικονομάϊζερ, το καρμπυρατερ το οναζει "τυπου ozone" εχω προσπαθησει ρυθμισω το ρελαντι αλλα τιποτε. δεν εχει καμια μετατροπη επανω του ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο.

Η καλύτερη λύση είναι να αλλάξεις το καρμπυρατέρ της LADA με ένα weber. Κοστίζει περίπου 100 ευρώ καινούργιο, αλλά θα το αποσβέσεις από την οικονομία που θα έχεις στο καύσιμο. Αν πάλι δεν θέλεις αλλαγή καρμπυρατέρ, πρέπει να πας το υπάρχον για καθαρισμό (κόστος περίπου 30 ευρώ). Καλύτερα να πας σε ειδικό συνεργείο που ασχολείται με καρμπυρατέρ. Αν δεν βρεις, πήγαινε σε κάποιο εξειδικευμένο FIAT/SEAT/LADA. Μαζί με το καρμπυρατέρ, καθάρισε ή αν χρειάζεται άλλαξε φίλτρο αέρα και φίλτρο βενζίνης, ειδικά αν έχεις να τα αλλάξεις πάνω από 10000 χλμ ή δυο χρόνια (κόστος αλλαγής άλλα τόσα).

Ελπίζω να βοήθησα...
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 13 Νοέμ 2005, 14:26

ασφαλως και βοηθησες frank. ευχαριστω πολυ :D

με το καρμπυρατερ της weber θα μπορω να βγαζω καρτα καυσαερίων και να περναω ΚΤΕΟ? θα εχω καλυτερο "τραβηγμα"? ποσο στο περιπου οικονομια θα εχω?
το προβλημα με το ρελαντι μας το εμφανισε αφου το καθαρισαμε γιατι ειχε βουλωσει.
τα καρβουνακια και γενικως στην μιζα δεν εχουμε επεμβει ποτε.
το αυτοκινητο ειναι μοντελο του 1984. εχει κοντα 10000χιλιομετρα επανω του. αλλα απο το 1987 και μετα δεν ειναι σε καθημερινη χρηση. το δουλευουμε λιγο κατα καιρους, αλλα τωρα μαλλον θα το βαλουμε σε καθημερινη χρηση.:D

υπαρχει περιπτωση το προβλημα στην μιζα να οφειλετε στην ακινησια?
οσο για την υπερθερμανση εχω αλλαξει θερμοστατη. τωρα αγορασα ταπα ψυγειου, κολλαρα, σφιγχτηρες με βιδα, κενουργιο ρουμπινετο καλοριφερ γιατι το παλιο ειχε βουλωσει και δεν δουλευε το καλοριφερ,. και απ'οτι βλεπω μαλλον θα αγορασω και ψυγειο.

εαν δεν ειναι κατι απο τα παραπανω τι αλλο μπορει να ειναι κατα την γνωμη σου? :?:

για βαλβολινη διαφορικου - κιβωτιου ταχυτητων και ατερμονα τι προτινεις?
ελαστικα? αμορτισερ? μηπως τυγχανει να γνωριζεις ποσο κοστιζει να αντικαταστισεις ολοκληρη την εξατμηση?

ευχαριστω :)
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό frank » 13 Νοέμ 2005, 17:42

1) Το weber το 45άρι είναι απολύτως συμβατό με της μάνας του. Περνάς ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα. Επιδόσεις οι ίδιες, οικονομία 30-40% σε σχέση με το ρώσικο. Μιλάμε πάντα για normal καρμπυρατέρ, χωρίς ελεύθερα κλπ.
2) Ψυγείο δεν χρειάζεται να αλλάξεις, είναι σιδερένιο και καθαρίζεται με 30-40 ευρώ.
3) Περσι πλήρωσα για εξάτμιση (από χταπόδι μέχρι τέλος)+καζανάκι 35 ευρώ
4) Λάστιχα: Bridgestone Β-330 σε διάσταση 165/70R13 και χειμερινά (Κοζάνη γαρ...) Bridgestone Blizzak LM-18 σε διάσταση 155/80R13
5) Αμορτισέρ Kayaba ασημιά, τα σκληρά. Κόστος 160 ευρώ. Είναι πολύ σκληρά και τα θες αν το φορτώνεις ή αν πας γρήγορα, ιδίως σε χώμα. Υπάρχουν και πολλές άλλες μαλακότερες επώνυμες επιλογές στα ίδια λεφτά περίπου. Με κανέναν τρόπο μην βάλεις ρώσικα της μάνας του ή του NIVA. Προσοχή, αν πας σε σκληρά αμορτισέρ δεν πρέπει να έχεις καθόλου σάπια στους θόλους, αλλιώς κινδυνεύεις να στους τρυπήσουνε.
6) Βαλβολίνες βάζω MOTUL


Έχεις βάλει πάρα πολλές απορίες και φαντάζομαι ότι θα σου προκύψουν κι άλλες. Αν θες, πάρε με ένα τηλέφωνο στο 6977235210 να τα πούμε.

frank
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 14 Νοέμ 2005, 13:30

μόνο 35 ευρω για ολη την εξατμηση!!. :)

οσο για λαστιχα ελεγα να βαλω 175, φυσικα δεν θα αλλαξω ζάντες. τις εργοστασιακες θα κρατησω.

σκουρια δεν πρεπει να εχει στο κατω μερος του αυτοκινητου και στους θολους. εριξα μια ματια πριν απο 2 μηνες και δεν ειδα τιποτε. καλα εκανες παντος και μου το επεσημανες για την σκουρια στους θολους. :)
το δικο μας εχει αμορτισερ ρωσικα της μανας του επανω. με τα kayaba που εχεις βαλει, εχεις δει μεγαλη διαφορα στην ανεση και το κρατημα?
δεν "κουναει" ποια οπως με τα ρωσικα?

για να αλλάξω καρβουνακια, διακοπτη κτλ στην μιζα, θα πρεπει να την βγαλω απο το αυτοκινητο ή οχι? εχω δει και εναν ρελε της μίζας. θα χρειαστει να τον αλλαξω? εχω αγορασει ενα haynes manual για το λαντα και γραφει μεσα οτι εαν ειναι απαραιτητο να βγει η μιζα ισως θα πρεπει να κατεβει και το κιβώτιο ταχυτητων. ποια ειναι η διαδικασια για να αλλαχτουν αυτα τα διαφορα κομματια? :?:



ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και ολες τις πολυ ενδιαφερουσες και χρησιμες πληροφοριες Frank :)
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 14 Νοέμ 2005, 14:00

http://www.ladaparts.ru/nova/2107/k150.jpg
http://www.ladaparts.ru/nova/2107/k151.jpg


βρηκα και καποια σχεδιαγραμματα της μιζας. :)
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό frank » 15 Νοέμ 2005, 09:24

Λοιπόν

σκουρια δεν πρεπει να εχει στο κατω μερος του αυτοκινητου και στους θολους. εριξα μια ματια πριν απο 2 μηνες και δεν ειδα τιποτε. καλα εκανες παντος και μου το επεσημανες για την σκουρια στους θολους.

Δεν είπα για σκουριά, για σαπίλα μίλησα. Η σκουριά δεν μας πειράζει καθόλου.

το δικο μας εχει αμορτισερ ρωσικα της μανας του επανω. με τα kayaba που εχεις βαλει, εχεις δει μεγαλη διαφορα στην ανεση και το κρατημα? δεν "κουναει" ποια οπως με τα ρωσικα?

Η μέρα με τη νύχτα. Όσο πιο σκληρά αμορτισέρ βάλεις, τόσο λιγότερο πλέει το αμάξι.

για να αλλάξω καρβουνακια, διακοπτη κτλ στην μιζα, θα πρεπει να την βγαλω απο το αυτοκινητο ή οχι? εχω δει και εναν ρελε της μίζας. θα χρειαστει να τον αλλαξω?

Την μίζα θα την βγάλεις οπωσδήποτε για να αλλάξεις μπουτόν. Είναι στο κάτω μέρος της μηχανής. Πρέπει να σηκώσεις το αυτοκίνητο και να μπεις από κάτω. Οι επαφές που σου είπα αναφέρονται στον διακόπτη του αυτοκινήτου που βάζεις το κλειδί.

εχω αγορασει ενα haynes manual για το λαντα και γραφει μεσα οτι εαν ειναι απαραιτητο να βγει η μιζα ισως θα πρεπει να κατεβει και το κιβώτιο ταχυτητων. ποια ειναι η διαδικασια για να αλλαχτουν αυτα τα διαφορα κομματια?

Το κιβώτιο δεν έχει καμμία σχέση. Το Haynes δεν το ξέρω. Χρησιμοποιώ τα original σχεδιαγράμματα, σαν αυτά που έχεις στο link. Απλώς, έχω όλο το αυτοκίνητο...
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 15 Νοέμ 2005, 10:13

εχω δει που ειναι η μιζα. βγαινει ευκολα? οταν την ξαναβαλω θα πρεπει να κανω κατι το συγκεκριμενο ετσι ωστε τα δοντια της μιζας να να ευθυγραμμισθουνε με τα δοντια του σφονδιλου?
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό frank » 18 Νοέμ 2005, 13:08

Λοιπόν, όλα εξαρτώνται από το πόσο εξοικιωμένος είσαι με τέτοιες δουλειές. Αν είσαι αρχάριος, σου συστήνω να μην το κανεις μόνος σου. Πήγαινε το αμάξι σε κάποιον ηλεκτρολόγο και κάτσε μαζί του να δεις πως γίνεται. Άλλη καλή λύση, είναι να βγάλεις μια από κάποιο παλιό, ώστε να εξασκηθείς εκεί πριν αρχίσεις να "πειράζεις" το δικό σου.

Τέλος, μια ερώτηση: Άντε και την έβγαλες τη μίζα. Το μπουτόν που θα το βρεις να το αλλάξεις;
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 18 Νοέμ 2005, 14:05

πριν την βγαλω θα παω σε ενα μαγαζι οπου πουλανε ανταλλακτικα και θα ρωτησω τι κομματια εχουν, και εαν χρειαζετε καποιο ειδικο κλειδι-εργαλειο. εαν δεν μπορεσω να την κανω μονος μου την δουλεια θα παω το αυτοκινητο ή την μιζα σε ενα ηλεκτρολογο.

απλα ελεγα εαν ειναι ευκολο να το εκανα ο ιδιος για να γλιτωσω καποια χρηματα, και για να μαθω την διαδικασια :D εαν παλι ειναι πολυ δυσκολη η ολη υποθεση τοτε θα το παω σε ηλεκτρολογο.
ειμαι αρχαριος σε τετοια θεματα, αλλα εχω διαθεση να μαθω :)

κατα την γνωμη σου ειναι καλυτερα να το παω σε ηλεκτρολογο. ποσο περιπου κοστιζουν τα ανταλλακτικα και ποσο η εργασια?
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες