Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

Δημοσίευσηαπό rav4 » 22 Απρ 2006, 18:36

Ενα φιλαρακι θελει να βαλει μοτερ απο LANCIA (1.6turbo, 2.0.....) στο NIVA 1.7.Ξερει κανεις αν ταιριαζει τετοιο μοτερ ή εχετε δοκιμασει κατι αναλογο?
rav4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 08 Ιουν 2005, 18:51
Τοποθεσία: Γρεβενα

ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

Δημοσίευσηαπό xalk » 22 Απρ 2006, 20:40

Hmmm.... 1,6 kai με το ζόρι!
ειναι μικρή ελαφριά και μοιαζει με τη fiat που μπαινει σχετικά ευκολα? στο niva.
ΑΛΛΑ, δεν δαγκώνει ψηλα το turbo για offroad????
(και θα αντεξουν τα υπόλοιπα 150τόσα αλόγατα ????)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

Δημοσίευσηαπό xalk » 22 Απρ 2006, 20:48

καπου ειχα διαβάσει οτι η αυστραλέζικη Lada εβαζε μια εποχή 6κύλινδρο Nissan πάνω :D :D :D :D :D ψάξτο...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 23 Απρ 2006, 21:43

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΥΚΛΦΟΡΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΙΒΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ,ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ LANCIA ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟ ΝΙΒΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Απρ 2006, 08:29

Έχω δει και μοτέρ από Lancia Integrale σε Niva αλλά δε νομίζω ότι θ' αντέξει το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη σε τέτοια δύναμη :? :?
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 26 Απρ 2006, 01:49

rav4 έγραψε:Ενα φιλαρακι θελει να βαλει μοτερ απο LANCIA (1.6turbo, 2.0.....) στο NIVA 1.7.


Γιατί; :shock: :?: :!:
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Re: ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ LANCIA ΣΕ NIVA

Δημοσίευσηαπό rav4 » 27 Απρ 2006, 12:20

Θελει παραπανω δυναμη χωρις να χρειαστει να κοντυνει διαφορικα,βοηθητικο κ.α.
rav4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 08 Ιουν 2005, 18:51
Τοποθεσία: Γρεβενα

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Αύγ 2006, 06:45

Αγαπητοί φίλοι Nivaκηδες,

αν μου επιτρέπεται η παρέμβαση να σας πώ τα εξής.
Το 1983 είχα τοποθετήσει έναν κινήτηρα δίλιτρο από SuperMirafiori τον οποίο ο μηχανικός μου είχε εξελίξει (ελάφρωμα σε μπιέλες, πιστόνια, στρόφαλο, καλύτερα καρμπυρατέρ, δύο διπλά 40 Weber, άνοιγμα βαλβίδων εξαγωγής/εισαγωγής, γυάλισμα σε εισαγωγές, καλύτερη εξάτμιση και χταπόδι, καλύτερο σύστημα ανάφλεξης) στην θέση του 1.600 με το καρμπυρατέρ.

Επίσης είχα μετατρέψει το τότε εργοστασιακό ΤΕΤΡΑΤΑΧΥΤΟ κιβώτιο ταχυτήτων σε ΠΕΝΤΑΤΑΧΥΤΟ με τοποθέτηση ενός συμπληρωματικού άξονα και διαφορετικού πίσω καλύματος στο κιβώτιο.

Τα πράγματα είχαν έρθει από την Γαλλία από τον οίκο που βελτίωνε τα NIVA της γαλλικής αντιπροσωπείας για το Paris-Dakar (Αlain Boyer)

Ο Γάλλος μου είχε πει για μπλόκ του Groupo Fiat γενικότερα αλλά τελικά τα μπλόκ που έμπαιναν "κουτί" και είχαν και την υποδοχή για την πίσω βάση στο εμπρός γκρουπ διαφορικού ήταν αυτά της Lancia. Εν προκειμένω τα δίλιτρα. Να υπενθυμίσω ότι εκείνη την εποχή το μόνο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της Lancia ήταν αυτό από την Beta VX (δηλαδή με μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου volumex, αυτό που τώρα λένε compressor). Θεωρώ όμως ότι το μοτέρ 1600 θα πρέπει να είναι βασισμένο στο δίλιτρο, αν μιλάμε για την έκδοση με τους διπλούς εκκεντροφόρους.

Μην σας παίρνω όμως στο λαιμό μου για αυτό.

Το θέμα είναι ότι ο δίλιτρος της Lancia έμπαινε καλύτερα από ότι ο δίλιτρος της FIAT.

Πάντως και με τον δίλιτρο του SuperMirafiori το NIVA πήγαινε σαν να του είχε βάλει κάποιος νέφτι στον π0πό του. Τερμάτιζε την 5 (η οποία ήταν οverdrive στην ουσία) συνέχεια. Ενδεικτικά να σας πω ότι έβαζα πέμπτη στην εισοδο της Εθνικής από Αθήνα και την έβγαζα στο σπίτι μου στον Ωρωπό παρόλες τις στροφές και τις ανηφόρες του επαρχιακού δρόμου.

Το σύστημα μετάδοσης άντεξε μιά χαρά και το μόνο πρόβλημα είχε δημιουργηθεί με την πίσω βάση του εμπρός διαφορικού η οποία κοβόταν συχνά μέχρι που φτιάξαμε μία σωστή.

Το αυτοκίνητο τελικά πουλήθηκε το 1985 σε έναν οδοντίατρο με το γνήσιο μοτέρ 1.600 κυβικών αλλά φτιαγμένο (με τις ίδιες βελτιώσεις με το δίλιτρο) καθώς τότε οι μετατροπές σε μεταχειρισμένα δεν ήταν κάτι το αποδεκτό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό michailbm » 22 Αύγ 2006, 17:28

Ένας φίλος έχει βάλει 2000 t/c απο supermirafiori σε παλιό 1600 νιβα και το τουτου έχει γίνει κατερπυλαρ !!!!!
Η μετατροπή ειναι απλούστατη βασικά μόνο κάτι με το καρτερ έχει κάνει (το άλλαξε με το καρτερ απο το 1600 της λαντα ή το έκοψε και κόλλησε ενα κομμάτι απο το καρτερ του λαντα) και τίποτα αλλο!!!!!
Όσον αφορά την αντοχή των διαφορικών και του αμαξώματος κανένα πρόβλημα με τους 135 ίππους του μιραφιορι!
Φαντάζομαι ότι και με 2000 t/c από λάντσα που είναι ίδιο δεν θα υπαρχει πρόβλημα να μπει , απλά αν είναι ιντζεκσιον τοτε θα θέλει και τα παρελκόμενα (εγκέφαλο καλωδιώσεις κλπ)!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Αύγ 2006, 21:26

Προσωπικά και μετά από πολύ ψάξιμο, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ένα μοτέρ Fiat 131 16V Abarth το οποίο ξεπερνάει τα 200 άλογα!!!

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοιο μοτέρ, ειδικά στην χώρα μας. Γενικά είμαι στο ψάξιμο κι εάν κάποιος μάθει κάτι και δεν θέλει να το αγοράσει ο ίδιος ας "ρίξει σύρμα" :D

Η δεύτερη καλύτερη λύση είναι το απλό Fiat 131, το κλασικό Mirafiori των 2000 cc ή το αντίστοιχο Ritmo. Το μοτέρ αυτό βγάζει μαμά περίπου 120 άλογα, είναι φθηνό, μπαίνει "κουτί" στο niva και σχετικά εύκολα μπορεί να γίνει 150 άλογα.

Για περισσότερα ρίχτε μια ματιά εδώ http://www.abarth-gmr.be/new/ . Έχω μιλήσει με τον Guy και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει.
Εάν κάποιος αποφασίσει να φέρει πράγματα ας επικοινωνήσει εδώ γιατί μπορεί να θέλουν και άλλοι. :wink:

Για όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για δοκιμασμένες λύσεις που αντέχουν!
------------------------------------------------------------

Φίλε rav4 , για ποιό Niva μιλάς; Γενικά υπάρχουν και πιο απλές και φθηνές λύσεις, ανάλογα με το τι θες και ποιό Niva έχεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 24 Αύγ 2006, 18:39

tazmania έγραψε:Προσωπικά και μετά από πολύ ψάξιμο, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ένα μοτέρ Fiat 131 16V Abarth το οποίο ξεπερνάει τα 200 άλογα!!!

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοιο μοτέρ, ειδικά στην χώρα μας. Γενικά είμαι στο ψάξιμο κι εάν κάποιος μάθει κάτι και δεν θέλει να το αγοράσει ο ίδιος ας "ρίξει σύρμα" :D

Η δεύτερη καλύτερη λύση είναι το απλό Fiat 131, το κλασικό Mirafiori των 2000 cc ή το αντίστοιχο Ritmo. Το μοτέρ αυτό βγάζει μαμά περίπου 120 άλογα, είναι φθηνό, μπαίνει "κουτί" στο niva και σχετικά εύκολα μπορεί να γίνει 150 άλογα.

Για περισσότερα ρίχτε μια ματιά εδώ http://www.abarth-gmr.be/new/ . Έχω μιλήσει με τον Guy και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει.
Εάν κάποιος αποφασίσει να φέρει πράγματα ας επικοινωνήσει εδώ γιατί μπορεί να θέλουν και άλλοι. :wink:

Για όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για δοκιμασμένες λύσεις που αντέχουν!
------------------------------------------------------------

Φίλε rav4 , για ποιό Niva μιλάς; Γενικά υπάρχουν και πιο απλές και φθηνές λύσεις, ανάλογα με το τι θες και ποιό Niva έχεις.


Τον αράπη και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 24 Αύγ 2006, 21:03

blackchris έγραψε:
tazmania έγραψε:Προσωπικά και μετά από πολύ ψάξιμο, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ένα μοτέρ Fiat 131 16V Abarth το οποίο ξεπερνάει τα 200 άλογα!!!

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοιο μοτέρ, ειδικά στην χώρα μας. Γενικά είμαι στο ψάξιμο κι εάν κάποιος μάθει κάτι και δεν θέλει να το αγοράσει ο ίδιος ας "ρίξει σύρμα" :D

Η δεύτερη καλύτερη λύση είναι το απλό Fiat 131, το κλασικό Mirafiori των 2000 cc ή το αντίστοιχο Ritmo. Το μοτέρ αυτό βγάζει μαμά περίπου 120 άλογα, είναι φθηνό, μπαίνει "κουτί" στο niva και σχετικά εύκολα μπορεί να γίνει 150 άλογα.

Για περισσότερα ρίχτε μια ματιά εδώ http://www.abarth-gmr.be/new/ . Έχω μιλήσει με τον Guy και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει.
Εάν κάποιος αποφασίσει να φέρει πράγματα ας επικοινωνήσει εδώ γιατί μπορεί να θέλουν και άλλοι. :wink:

Για όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για δοκιμασμένες λύσεις που αντέχουν!
------------------------------------------------------------

Φίλε rav4 , για ποιό Niva μιλάς; Γενικά υπάρχουν και πιο απλές και φθηνές λύσεις, ανάλογα με το τι θες και ποιό Niva έχεις.


Τον αράπη και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Εσύ Μαυροχρήστο μιλάς για αράπηδες; Σκέψου πως έχει κάποιους από αυτούς που παίζουν στο ΝΒΑ..... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Και γι' αυτούς ισχύει το ρητό με το σαπούνι;;;; :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Αύγ 2006, 21:51

blackchris έγραψε:
tazmania έγραψε:Προσωπικά και μετά από πολύ ψάξιμο, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ένα μοτέρ Fiat 131 16V Abarth το οποίο ξεπερνάει τα 200 άλογα!!!

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοιο μοτέρ, ειδικά στην χώρα μας. Γενικά είμαι στο ψάξιμο κι εάν κάποιος μάθει κάτι και δεν θέλει να το αγοράσει ο ίδιος ας "ρίξει σύρμα" :D

Η δεύτερη καλύτερη λύση είναι το απλό Fiat 131, το κλασικό Mirafiori των 2000 cc ή το αντίστοιχο Ritmo. Το μοτέρ αυτό βγάζει μαμά περίπου 120 άλογα, είναι φθηνό, μπαίνει "κουτί" στο niva και σχετικά εύκολα μπορεί να γίνει 150 άλογα.

Για περισσότερα ρίχτε μια ματιά εδώ http://www.abarth-gmr.be/new/ . Έχω μιλήσει με τον Guy και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει.
Εάν κάποιος αποφασίσει να φέρει πράγματα ας επικοινωνήσει εδώ γιατί μπορεί να θέλουν και άλλοι. :wink:

Για όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για δοκιμασμένες λύσεις που αντέχουν!
------------------------------------------------------------

Φίλε rav4 , για ποιό Niva μιλάς; Γενικά υπάρχουν και πιο απλές και φθηνές λύσεις, ανάλογα με το τι θες και ποιό Niva έχεις.


Τον αράπη και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Μιλάνε όλοι, μιλάει και ο κάπελας που έχει πληρώσει δυο Niva σε βελτιώσεις και ακόμα τετρακίνητο δεν έχει φτιάξει :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Αύγ 2006, 01:23

tasos953 έγραψε:Εσύ Μαυροχρήστο μιλάς για αράπηδες; Σκέψου πως έχει κάποιους από αυτούς που παίζουν στο ΝΒΑ..... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Και γι' αυτούς ισχύει το ρητό με το σαπούνι;;;; :twisted: :twisted: :twisted:


Μη με κάνεις τώρα και αρχίσω τα ρατσιστικά και πλακώσουν οι political corect και μας πρήξουν :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Αύγ 2006, 01:25

[quote="tazmaniaΜιλάνε όλοι, μιλάει και ο κάπελας που έχει πληρώσει δυο Niva σε βελτιώσεις και ακόμα τετρακίνητο δεν έχει φτιάξει :twisted: :twisted:[/quote]

2 niva ?!?!?! :shock: :shock: αν είχα δώσει μόνο 500 ευρά θα ήμουν ευτυχής :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες