Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Ιαν 2004, 15:55

PLEASE HELP - PANIC
Έμπειροι nivakides offroaders σας παρακαλώ θα θέλα εαν γνωρίζετε να με βοηθήσετε και να απαντήσετε στο μυνημά μου. Είμαι πάρα πολύ αγχωμένος.
Λοιπόν για να τα πάρω τα πράγματα από την αρχή και να σας πώ τι ακριβώς έχει συμβεί.
Το Σάββατο το πρωί πήγα με την κοπελιά μου εκδρομή στην ορεινή Κορινθία.
Ως γνωστόν εδώ και 10 μέρες έχω αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο NIVA με το οποίο είμαι ξετρελλαμένος. Πήγαμε λοιπόν στη Στυμφαλία. Άφοβα άφησα την άσφαλτο κάποια στιγμή και πήρα ένα χωματόδρομο που οδηγούσε κοντά στη λίμνη. Εντάξει λέω δεν έγινε και τίποτα θα πλησιάσω λίγο μέχρι εκεί που με παίρνει να δούμε και κανά όμορφο τοπίο αλλά και να μην ζορίσω το niva που είναι καινούργιο (έχω κάνει 1100χλμ). Κάποια στιμγή το αράζω και βγαίνω έξω. Ήταν φανταστικά. Ενθουσιάστικα. Μπροστά μου απλωνότανε ένα πανέμορφο πεδινό τοπίο με ένα πολυ λεπτό στρώμα απο γρασίδι. Ξαναπήρα το τζιπάκι και άρχισα να προχωράω όλο και πιό πολύ όσο έβλεπα αυτό το λεπτό στρώμα από γρασίδι. ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΓΑΜΩΤΟ. Λίγο πιό πέρα και κάτω από το πανέμορφο και ύπουλο γρασίδι υπήρχες βούρκος. ΝΑΙ ΒΟΥΡΚΟΣ. Το τζιπ βούλιαξε μέχρι και τα σκαλοπάτια στις πόρτες. Βγήκα έξω και δεν πίστευα στα μάτια μου. Το τζιπ είχε βουλιάξει ενώ εγώ μονομιάς βούλιαξα σχεδόν μέχρι και τα γόνατα. Απελπίστηκα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μπαίνω μέσα στο τζιπ και προσπαθώ να κουνηθώ. Μάταια. Αναγκάζομαι να βάλω το μπλοκέ παρόλο που μου είπαν να μην το χρησιμοποιήσω πριν το πρώτο service. Μάταια. Εκεί το ζόρισα. Το ένιωσα. Ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από τις γρύλιες . Μύριζε καμμένο. Δεύτερο κύμα απελπισίας. Πάει το γάμ...... σκέφτηκα. Αφήνουμε το τζιπ και πάμε για βοήθεια. Μισή ώρα μετά ένα τρακτέρ (καλά να είναι ο άνθρωπος) μας τράβηξε έξω από την λάσπη. Μου είπε πως μάλλον ζορίστηκε ο δίσκος για αυτό και έβγαζε καπνούς. Ο ξαδερφός μου αργότερα μου είπε πως μάλλον ήταν η υγρή λάσπη που ακουμπούσε στα καυτά μέρη του τζιπ και να μην ανυσηχώ γιατί είναι σκυλί. Πήραμε το τζιπ και φύγαμε. Από εκείνο το σημείο αρχίζουν τα προβλήματα. Βγήκαμε στην άσφαλτο. Ωχ λες και οδηγούσα άλλο όχημα από αυτό που ήξερα. Τρομερή αστάθεια και το τιμόνι τράνταζε τρελλά μόλις έπιανα τα 50- 60 χλμ την ώρα. Το ίδιο και ολόκληρο το τζιπ. Τρελλό τράνταγμα. Σταματάω. Κοιτάω από κάτω. Τα πάντα καλυμμένα από την λάσπη η οποία είχε γίνει σκληρή σαν πέτρα. Η κοπελιά μου μου λέει. Πάμε να το πλύνουμε από κάτω η λάσπη είναι μου λέει. Με τα χίλια ζόρια βρίσκω ένα χριστιανό σε ένα βενζινάδικο και του ρίχνουμε νερό με πιεστικό χωρίς όμως να το σηκώσουμε γιατί δεν είχε αναβατήρα. Όσο μπορούσαμε. Τεράστιες λασπόπετρες πέφτανε κάτω. Ότι μπορούσαμε να δούμε. Τα χοντρά. Φέυγω. Φανερή βελτίωση. Το τράνταγμα σταμάτησε αλλά ξανάρχιζε δυνατά μόλις έπιανα τα 95χλμ την ώρα τώρα πιά. Πριν γίνουν όλα αυτά έτρεχα άνετα με 100χλμ/ώρα χωρίς τριγμούς. Φτάνοντας Αθήνα και παρκάροντας στο σπίτι μου με τέρμα στριμμένο το τιμόνι ακούω ένα γκουπ. Τι ήταν αυτό?? Κοιτάω κάτω και βλέπω κομμάτι λάσπης στην άσφαλτο. Καλά κρασιά. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. PLEASE. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ?? ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ??? ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ??? ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE???? :( :( :(
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Ιαν 2004, 20:05

Φίλε gtsit,
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
α) Το "τράνταγμα" που αναφέρεις είναι σχεδόν σίγουρα από τη λάσπη που έχει μαζευτεί στους τροχούς και το σύστημα διεύθυνσης. Είναι απόλυτα φυσιολογικό και με ένα καλό πλύσιμο από κάτω λογικά θα εξαφανιστεί.
β) Δεν υπάρχει πρόβλημα που έβαλες το μπλοκέ πριν το πρώτο service.
γ) Ο καπνός που έβγαινε είναι πιθανόν να προέρχεται από το δίσκο του συμπλέκτη, το συνεργείο θα το δει και το πολύ πολύ να αλλάξεις δίσκο.
Καλώς όρισες (έστω και λίγο οδυνηρά) στην εκτός δρόμου οδήγηση :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Ιαν 2004, 23:10

gtsit έγραψε:PLEASE HELP - PANIC
Έμπειροι nivakides offroaders σας παρακαλώ θα θέλα εαν γνωρίζετε να με βοηθήσετε και να απαντήσετε στο μυνημά μου. Είμαι πάρα πολύ αγχωμένος.
Λοιπόν για να τα πάρω τα πράγματα από την αρχή και να σας πώ τι ακριβώς έχει συμβεί.
Το Σάββατο το πρωί πήγα με την κοπελιά μου εκδρομή στην ορεινή Κορινθία.
Ως γνωστόν εδώ και 10 μέρες έχω αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο NIVA με το οποίο είμαι ξετρελλαμένος. Πήγαμε λοιπόν στη Στυμφαλία. Άφοβα άφησα την άσφαλτο κάποια στιγμή και πήρα ένα χωματόδρομο που οδηγούσε κοντά στη λίμνη. Εντάξει λέω δεν έγινε και τίποτα θα πλησιάσω λίγο μέχρι εκεί που με παίρνει να δούμε και κανά όμορφο τοπίο αλλά και να μην ζορίσω το niva που είναι καινούργιο (έχω κάνει 1100χλμ). Κάποια στιμγή το αράζω και βγαίνω έξω. Ήταν φανταστικά. Ενθουσιάστικα. Μπροστά μου απλωνότανε ένα πανέμορφο πεδινό τοπίο με ένα πολυ λεπτό στρώμα απο γρασίδι. Ξαναπήρα το τζιπάκι και άρχισα να προχωράω όλο και πιό πολύ όσο έβλεπα αυτό το λεπτό στρώμα από γρασίδι. ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΓΑΜΩΤΟ. Λίγο πιό πέρα και κάτω από το πανέμορφο και ύπουλο γρασίδι υπήρχες βούρκος. ΝΑΙ ΒΟΥΡΚΟΣ. Το τζιπ βούλιαξε μέχρι και τα σκαλοπάτια στις πόρτες. Βγήκα έξω και δεν πίστευα στα μάτια μου. Το τζιπ είχε βουλιάξει ενώ εγώ μονομιάς βούλιαξα σχεδόν μέχρι και τα γόνατα. Απελπίστηκα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μπαίνω μέσα στο τζιπ και προσπαθώ να κουνηθώ. Μάταια. Αναγκάζομαι να βάλω το μπλοκέ παρόλο που μου είπαν να μην το χρησιμοποιήσω πριν το πρώτο service. Μάταια. Εκεί το ζόρισα. Το ένιωσα. Ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από τις γρύλιες . Μύριζε καμμένο. Δεύτερο κύμα απελπισίας. Πάει το γάμ...... σκέφτηκα. Αφήνουμε το τζιπ και πάμε για βοήθεια. Μισή ώρα μετά ένα τρακτέρ (καλά να είναι ο άνθρωπος) μας τράβηξε έξω από την λάσπη. Μου είπε πως μάλλον ζορίστηκε ο δίσκος για αυτό και έβγαζε καπνούς. Ο ξαδερφός μου αργότερα μου είπε πως μάλλον ήταν η υγρή λάσπη που ακουμπούσε στα καυτά μέρη του τζιπ και να μην ανυσηχώ γιατί είναι σκυλί. Πήραμε το τζιπ και φύγαμε. Από εκείνο το σημείο αρχίζουν τα προβλήματα. Βγήκαμε στην άσφαλτο. Ωχ λες και οδηγούσα άλλο όχημα από αυτό που ήξερα. Τρομερή αστάθεια και το τιμόνι τράνταζε τρελλά μόλις έπιανα τα 50- 60 χλμ την ώρα. Το ίδιο και ολόκληρο το τζιπ. Τρελλό τράνταγμα. Σταματάω. Κοιτάω από κάτω. Τα πάντα καλυμμένα από την λάσπη η οποία είχε γίνει σκληρή σαν πέτρα. Η κοπελιά μου μου λέει. Πάμε να το πλύνουμε από κάτω η λάσπη είναι μου λέει. Με τα χίλια ζόρια βρίσκω ένα χριστιανό σε ένα βενζινάδικο και του ρίχνουμε νερό με πιεστικό χωρίς όμως να το σηκώσουμε γιατί δεν είχε αναβατήρα. Όσο μπορούσαμε. Τεράστιες λασπόπετρες πέφτανε κάτω. Ότι μπορούσαμε να δούμε. Τα χοντρά. Φέυγω. Φανερή βελτίωση. Το τράνταγμα σταμάτησε αλλά ξανάρχιζε δυνατά μόλις έπιανα τα 95χλμ την ώρα τώρα πιά. Πριν γίνουν όλα αυτά έτρεχα άνετα με 100χλμ/ώρα χωρίς τριγμούς. Φτάνοντας Αθήνα και παρκάροντας στο σπίτι μου με τέρμα στριμμένο το τιμόνι ακούω ένα γκουπ. Τι ήταν αυτό?? Κοιτάω κάτω και βλέπω κομμάτι λάσπης στην άσφαλτο. Καλά κρασιά. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. PLEASE. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ?? ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ??? ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ??? ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE???? :( :( :(


Πάρε τα πράγματα χαλαρά :D

Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη, αλλά πιστεύω ότι οι καπνοί δεν είναι από τον δίσκο αλλά από τα νερά που ακούμπησαν στα καυτά μέρη του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 26 Ιαν 2004, 09:50

gtsit έγραψε:PLEASE HELP - PANIC...
...ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. PLEASE. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ?? ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ??? ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ??? ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE???? :( :( :(

Αγαπητέ gtsit,

  χαλάρωσε όλα είναι under control. Δεν έχεις κανένα πρόβλημα :) . Το Niva σου φτιάχτηκε για τέτοια μεταχείριση οπότε μην αγχώνεσαι. Τα τραντάγματα είναι από λάσπη στους τροχούς. Πάντοτε μετά από τέτοια εκδρομή να το πλένεις από κάτω για να μην παραμένει καιρό η λάσπη και δημιουργήσει αργότερα προβλήματα.

  Σχετικά με τους καπνούς πιστεύω ότι ήταν τα νερά που εξατμίστηκαν από την ζεστή μηχανή. Αν ήταν από τον δίσκο θα σου μύριζαν χαρακτηριστικά. Ακόμα κι αν ήταν από τον δίσκο, δεν τρέχει τίποτα :P .

  Πάντως είσαι πολύ τυχερός :P η κοπελιά σου είναι εξαιρετικά ψύχραιμη :!: .

φιλικά
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 26 Ιαν 2004, 12:02

κάτι μου θυμήζει αυτό :razz:
Εικόνα
Καλώς ήρθες στο Off Roading :!:
Τελευταία επεξεργασία από pino και 26 Ιαν 2004, 15:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

SAS EYXARISTO EILIKRINA

Δημοσίευσηαπό gtsit » 26 Ιαν 2004, 13:55

Παιδιά σας ευχαριστώ ειλικρινά. Ήδη είδα πολυ μεγάλη βελτίωση στο niva μου την επόμενη κιόλας μέρα (όταν προφανώς στεγνωσε η λάσπη και φύγανε μεγάλα κομμάτια από χώμα). Θα το πάω και για ένα καλό πλύσιμο. Σας ευχαριστώ όλους. Είδατε τι κακό που είναι να σαι νέος και άπειρος???
Φίλε pino το έδαφος ήταν ακριβώς το ίδιο με την photo που έβαλες. Είδα το γρασίδι και νόμιζα πως ήταν στέρεο. Ηρέμησα να είστε καλά πάντως. Το εβγαλα εθνική για δοκιμή, έπιασα 115km/h και οι τριγμοί είχαν σταματήσει σχεδόν τελείως. Καμία σχέση με το πως ήταν όταν το έβγαλα από την λάσπη. Τώρα εάν έχει γίνει καμιά ζημιά ή την βγάλει στην πορεία επειδή είναι ακόμη μωρό και νιάτο (1100ΚΜ) η νεκροψία θα το δείξει. Ο δίσκος πάντως είναι μια χαρά και δεν πατινάρει καθόλου.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.
ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΗΡΕΜΙΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟ FORUM ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: SAS EYXARISTO EILIKRINA

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Ιαν 2004, 19:15

gtsit έγραψε:Παιδιά σας ευχαριστώ ειλικρινά. Ήδη είδα πολυ μεγάλη βελτίωση στο niva μου την επόμενη κιόλας μέρα (όταν προφανώς στεγνωσε η λάσπη και φύγανε μεγάλα κομμάτια από χώμα). Θα το πάω και για ένα καλό πλύσιμο. Σας ευχαριστώ όλους. Είδατε τι κακό που είναι να σαι νέος και άπειρος???
Φίλε pino το έδαφος ήταν ακριβώς το ίδιο με την photo που έβαλες. Είδα το γρασίδι και νόμιζα πως ήταν στέρεο. Ηρέμησα να είστε καλά πάντως. Το εβγαλα εθνική για δοκιμή, έπιασα 115km/h και οι τριγμοί είχαν σταματήσει σχεδόν τελείως. Καμία σχέση με το πως ήταν όταν το έβγαλα από την λάσπη. Τώρα εάν έχει γίνει καμιά ζημιά ή την βγάλει στην πορεία επειδή είναι ακόμη μωρό και νιάτο (1100ΚΜ) η νεκροψία θα το δείξει. Ο δίσκος πάντως είναι μια χαρά και δεν πατινάρει καθόλου.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.
ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΗΡΕΜΙΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟ FORUM ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
GEORGE


Όσον αφορά τον δίσκο, θα σου πω ότι εγώ έχω κάνει 28.000μ σε 1.5 χρόνια (σε καινούργιο niva), ο δίσκος μου έχει μυρίσει τουλάχιστον 5 φορές, από τραβήγματα άλλων, και δεν πατινάρει καθόλου :D

Μην στεναχωριέσαι, δεν είναι τίποτα :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 26 Ιαν 2004, 23:40

Φίλε gtsit καλώς ήρθες :D Συγχαρητήρια και για το βάπτισμα του πυρός (...του off road εννοούσα).
Πάντως καλό είναι να θυμάσαι ένα βασικό κανόνα για off road: Δεν πάμε μόνοι μας, αν είμαστε μόνοι δεν μπαίνουμε σε δύσκολα. Ευτυχώς εσυ ήσουν κοντά στον πολιτισμό και βρήκες τρακτέρ.
Σε περιμένουμε σε κάποια απο τις εξορμήσεις μας. Θα δείς και τι μπορεί να κάνει το τουτούνι σου :wink:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kursk » 13 Φεβ 2004, 22:44

Ολοι φιλε μου εχουμε παρομοιες εμπειριες.Ειναι φυσιολογικο.Οι καπνοι βγαινουν απο παντου στο αμαξι οταν περασει απο νερα.Κανενα απολυτως προβλημα.(Αν και τη πρωτη φορα που το επαθα βγηκα πανικοβλητος με το πυροσβεστηρα στο χερι.Ημουν σιγουρος οτι το αμαξι καιγοτανε)
Απο τις γρυλιες του εξαερισμου εχουν βγει και απο μενα καπνοι σε βουρκο επειδη ζορισα ηλιθιωδως το δισκο μου.Φυσικα το καταλαβαινεις και απο τη μυρωδια.Παντως τον δισκο τον εχω ακομα και κανενα προβλημα προς το παρων τουλαχιστον.
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό forester » 14 Φεβ 2004, 07:30

Επειδή ανήκω στις σύμμαχες δυνάμεις, θα προσθέσω κι εγώ τις "εμπειρίες " μου, με το FORESTER....
1.Κατ' αρχήν ο δίσκος μυρίζει χαρακτηριστικά.
2.Εμένα μου έχει μυρίσει σε 21/2 μήνες τουλάχιστον 6-7 φορές... Δεν τρέχει τίποτα. [επισημαίνω ότι το πήρα μεταχειρισμένο και ήθελε αλλαγη, κατά την οποία αλλάξαμε μόνο δίσκο (για οικονομικούς λόγους μια και το πλατώ ήταν ΟΚ), και μέχρι να στρώσει μύριζε ακόμα και δρόμο με στροφιλίκι και κλειστές φουρκέτες :D :D .Τώρα βέβεια όλα καλά.
3.Η λάσπη φέρνει πάντα κραδασμούς. Βλέπεις κολάει στις ζάντες και.... πάει η ζυγοστάθμιση!
4.Την 1η εβδομάδα που το πήρα κόλλησα κι εγώ, κι ήμουνα κι εγώ μόνος μου στο Βούτημα της Πάρνηθας :razz: .....Οι νέοι αυτά παθαίνουν. Ποτέ μόνος!
Καλώς ήρθες!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kchatz » 18 Νοέμ 2004, 16:07

Φιλε μου , επαθες ακριβως το ίδιο που είχα παθει και εγω
στην πρώτη μου βόλτα.Λες και ειναι το βαπτισμα αυτο !!!
Πιστευω οτι δεν επαθε τίποτα το αυτοκινητο .Δισκους
άλλαξα στα 70Κκμ και τωρα με 105Κκμ δεν πατινάρουν, ενω
σύρω πολύ συχνά μικρή βάρκα.

Καλές βόλτες
Άβαταρ μέλους
kchatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004, 15:15
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Νοέμ 2004, 22:36

όλα καλά! και εγώ πρίν από δύο χρόνια έτρωγα φρίκες με τον ολοκαίνουργιο τότε αγριόνιβά μου, μου μύριζαν πράγματα, το ζόριζα στην εθνική και νόμιζα θα μου διαλυθεί, άκουγα θορύβους...

τώρα για τον δίσκο, τούχω αλλάξει τα πετρέλαια και ο χορός καλά κρατεί!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Νοέμ 2004, 11:52

Μετά από 15.300χλμ έχω και εγώ αρχίσει να κατλαβαίνω κάποια πράγματα για το συγκεκριμένο όχημα. Βλέπω τώρα ξανά όλα αυτά που έγραφα όταν ήμουν τελείως ψάρακας με το NIVA μου και γελάω.
Αυτό το τζιπ είναι σαν το στρατό ρε παιδί μου. Όσο παλιώνει τόσο λιγότερα προβλήματα έχει τελικά. Μετά από 3 - 4 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία τα προβλήματα λύθηκαν σχεδόν τελείως.
Έχουμε και λέμε:

1) Αλλαγή αισθητήρα πυρακίων
2) Αλλαγή αισθητήρα MAF
3) Αλλαγή αισθητήρα ανωμάλου δρόμου
4) Αλλαγή βηματικού μοτέρ ρελαντί
5) Αλλαγή ρελέ για τα πίσω θερμενόμενα τζάμια
6) Αλλαγη μπουζί από Champion σε Magneti Marelli αντιπαρασιτικά (με το R)

Αλλάζοντας όλα αυτά το τζιπ έστρωσε και δουλεύει ρολόι. Στην αντιπροσωπεία με εξυπηρέτησαν άμεσα χωρίς καμία κόμπλα πράγμα που μου έκανε εντύπωση αφού άλλα είχα ακούσει.
Το πρόβλημα με τα NIVA είναι ότι τα φέρνουν από την Ρωσσία μαζεμένα και τα αφήνουν και κάθονται αχρησιμοποίητα για πολύ καιρό. Συνήθως πάνω από χρόνο μή πω 2 χρόνια. Αποτέλεσμα οξειδώνονται επαφές αισθητήρων χαλάνε μοτεράκια απο την αχρησία και τέτοια. Οπότε έχουμε προβλήματα. Όταν όλα αυτά αλλαχτούν τα προβλήματα προφανώς σταματούν. Το check engine έπαψε να ανάβει. Παλιότερα νόμιζα ότι έχανε και λάδια. Τελικά ούτε αυτό ίσχυε. Απλώς είχε κάνει μαλακία ο μηχανικός και αλλάζοντας φίλτρο λαδιού ξέχασε να συμπληρώσει το μισό λίτρο που κρατάει το φίλτρο. Όσο για τα μπουζί τα άλλαξα γιατί με τα απλά τα champion το στροφόμετρο έπαιζε σαν τρελλό από παράσιτα. Με τα αντιπαρασιτικά η κατάσταση έστρωσε αισθητά και σταθεροποιήθηκε στο ρελαντί. Αυτό πρέπει να γίνει αφού αλλιώς είναι επικίνδυνο για τον εγκέφαλο. Τα παράσιτα μπορεί να του δημιουργήσουν προβλήματα.
Το μόνο πρόβλημα που μου έχει μείνει πια είναι οι καθρέπτες. Έχω τους μεγάλους τους μαμίσους του HAWK. Αυτοί έχουν το πρόβλημα ότι κλείνουν με τον αέρα μετά τα 80km/h με αποτέλεσμα στην εθνική να έχω πρόβλημα. Θα τους αλλάξω με άλλους καλύτερους. Αλήθεια μπορείτε να με βοήθησετε σε αυτό? Έχετε να μου προτείνετε κάποιους μεγάλους καθρέπτες που να ταιρίαζουν στο NIVA και να μην κλείνουν? Και που μπορώ να βρώ κάτι τέτοιο? Στην αντιπροσωπέια δεν είχαν άλλους παρά μόνο τους μικρούς του απλού μοντέλου οι οποίοι δεν κλείνουν αλλά είναι περιορισμένης ορατότητας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 19 Νοέμ 2004, 12:19

gtsit έγραψε:Αλλάζοντας όλα αυτά το τζιπ έστρωσε και δουλεύει ρολόι... Όταν όλα αυτά αλλαχτούν τα προβλήματα προφανώς σταματούν. Το check engine έπαψε να ανάβει.
Νομίζεις :D

gtsit έγραψε:...Μετά από 3 - 4 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία τα προβλήματα λύθηκαν σχεδόν τελείως.
Έχουμε και λέμε:
...
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα :( )

gtsit έγραψε:Το μόνο πρόβλημα που μου έχει μείνει πια είναι οι καθρέπτες. Έχω τους μεγάλους τους μαμίσους του HAWK. Αυτοί έχουν το πρόβλημα ότι κλείνουν με τον αέρα μετά τα 80km/h με αποτέλεσμα στην εθνική να έχω πρόβλημα. Θα τους αλλάξω με άλλους καλύτερους. Αλήθεια μπορείτε να με βοήθησετε σε αυτό? Έχετε να μου προτείνετε κάποιους μεγάλους καθρέπτες που να ταιρίαζουν στο NIVA και να μην κλείνουν? Και που μπορώ να βρώ κάτι τέτοιο? Στην αντιπροσωπέια δεν είχαν άλλους παρά μόνο τους μικρούς του απλού μοντέλου οι οποίοι δεν κλείνουν αλλά είναι περιορισμένης ορατότητας.
Δες σε μαγαζιά για καθρέπτες, θα βρεις πολλούς. Επίσης καλούς έχει ο γνωστός "γιατρός" :wink:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

????

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Νοέμ 2004, 14:43

1)Το "νομίζεις" που κολλάει?? Αφου σταμάτησε να ανάβει. Και όταν γίνετε φταίει συνήθως κάποιος αισθητήρας.

2) Το δυναμό δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα. Υποννοείς ότι θα μου βγάλει σύντομα?? Και αν ναι πόσο πάει αλήθεια το Bosch??

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες