Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα )
γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )
|
|
|
Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα )
padelis έγραψε:οι καθρέπτες έχουν αλλενόβιδα απο κάτω, σφίξε λιγάκι..
gtsit έγραψε:...Το πρόβλημα με τα NIVA είναι ότι τα φέρνουν από την Ρωσσία μαζεμένα και τα αφήνουν και κάθονται αχρησιμοποίητα για πολύ καιρό. Συνήθως πάνω από χρόνο μή πω 2 χρόνια. ...
gtsit έγραψε:... Έχω τους μεγάλους τους μαμίσους του HAWK. Αυτοί έχουν το πρόβλημα ότι κλείνουν με τον αέρα μετά τα 80km/h με αποτέλεσμα στην εθνική να έχω πρόβλημα. Θα τους αλλάξω με άλλους καλύτερους. ...
mato έγραψε:Χαιρετώ όλον τον καλό κόσμο...Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα )
γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )
Φιλε 'Metalaxe' εχω βαλει τουσ καθρεφτες απο το φορτηγακι της toyota hai ace την κλουβα. ειναι μεσεου μεγεθους και πανοραμικοι.βλεπω απο την σκαρα μου μεχρι και τους τροχους μου. πες μου πως θα σου στηλω τις φωτο να τους δεις.Metalaxe έγραψε:Αυτοί οι καθρέφτες είναι πολύ σπαστικοί, το καλοκαίρι δε μπορείς να ταξιδέψεις με πάνω από 100
Έχω βάλει από Fiat Fiorino αλλά χρειάστηκε να φάω με τον τροχό τη φωλιά για να μπορέσει ο καθρέφτης να προσαρμοστεί στο Niva (πάντως ο δεξιός δεν έρχεται στα ίσια με τίποτα), αλλά τουλάχιστον δεν έχουν πρόβλημα με τον αέρα.
Άμα βρει κανείς καμία λύση στο πρόβλημα ας μας πει και εμάς, οι μεγάλοι καθρέφτες είναι απαραίτητοι στο Niva (ειδικά στην όπισθεν) γιατί οι μικροί είναι για τα πανηγύρια.
Dr.Format έγραψε:mato έγραψε:Χαιρετώ όλον τον καλό κόσμο...Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα )
γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )
Σιγά βρε σύντροφοι ,
όχι και προληπτική αλλαγή, όμως σύντομα θα χρειαστεί η αλλαγή
Ετυχα σε εβδομάδα που ο "γιατρός" άλλαξε σε μια μέρα 3 δυναμό. Το δικό μου επισκευάστηκε 3 φορές και τελικά το άλλαξα με bosch. Στην φετεινή ΜΕΦΕ καινούργιο Niva (5.500 χλμ.) έμεινε από το δυναμό στα πρώτα 80 χλμ.
Τι άλλο να πω καλό είναι πάντως να μην σου τύχει εκεί έξω μακριά και μόνος
esky_t έγραψε: Και εγώ έχω ένα NIVA με 10.500 χλμ. Έμεινα από δυναμό ήδη μια φορά και μου το αντικατέστησαν με άλλο ίδιο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρό και δεν φτάνει για τις ανάγκες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου. Με το νέο δυναμό αν πέσω σε κίνηση και είναι βράδυ τότε πολύ σύντομα ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Έτσι όσο είμαι εγκλωβισμένος στην κίνηση σβήνω τα φώτα πορείας. Άλλα πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ότι το δυναμό είναι μικρό είναι όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ παρατηρείς ένα κόπιασμα στο μοτέρ ή πτώση στις στροφές του καλοριφέρ ή και στα φώτα.
Την Παρασκευή έκλεισα για το service των 10.000. Θα τους το πω και θα ζητήσω να το αλλάξουν με μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν θα το δεχτούν. Αν δεν το δεχτούν θα τους ρωτήσω τι γίνεται με την εγγύηση σε περίπτωση που το αλλάξω εγώ.
Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω. Ξέρει κανείς τι δυναμό φοράει από την μάνα του το NIVA?? Δεν εννοώ μόνο μάρκα αλλά και πόσο ρεύμα δίνει.
Ευχαριστώ,
Dr.Format έγραψε:esky_t έγραψε: Και εγώ έχω ένα NIVA με 10.500 χλμ. Έμεινα από δυναμό ήδη μια φορά και μου το αντικατέστησαν με άλλο ίδιο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρό και δεν φτάνει για τις ανάγκες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου. Με το νέο δυναμό αν πέσω σε κίνηση και είναι βράδυ τότε πολύ σύντομα ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Έτσι όσο είμαι εγκλωβισμένος στην κίνηση σβήνω τα φώτα πορείας. Άλλα πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ότι το δυναμό είναι μικρό είναι όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ παρατηρείς ένα κόπιασμα στο μοτέρ ή πτώση στις στροφές του καλοριφέρ ή και στα φώτα.
Την Παρασκευή έκλεισα για το service των 10.000. Θα τους το πω και θα ζητήσω να το αλλάξουν με μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν θα το δεχτούν. Αν δεν το δεχτούν θα τους ρωτήσω τι γίνεται με την εγγύηση σε περίπτωση που το αλλάξω εγώ.
Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω. Ξέρει κανείς τι δυναμό φοράει από την μάνα του το NIVA?? Δεν εννοώ μόνο μάρκα αλλά και πόσο ρεύμα δίνει.
Ευχαριστώ,
Φίλε esky_t,
το πρόβλημά σου δεν λύθηκε με το νέο δυναμό . Μάλλον και το "νέο" έχει πρόβλημα. Υποθέτω ότι έχει κάψει την(-τις) δίοδο(-ους) ανόρθωσης σε κάποιο(-α) τύλιγμα(-τα). Δεν ξέρω αλλά για κάποιο λόγο στα νεότερα Niva το δυναμό είναι "για τα πανηγύρια" .
Το original αν θυμάμαι καλά βγάζει 80 Amp. Το αντίστοιχο της Bosch βγάζει κάτι λιγότερο (νομίζω 70 Amp) αλλά όπως υποστηρίζει ο "γιατρός" είναι αξιόπιστο. Η αντιπροσωπεία δεν έχει μεγαλύτερα ή άλλα δυναμό οπότε αν είσαι ακόμα στην εγγύηση δεν έχεις επιλογές.
taxideytis έγραψε:...Εσεις ρε παιδια τι κανετε στα αυτοκινητα σας;
taxideytis έγραψε:στο προηγουμενο Niva μου(1996-2001) που το βουτουσα στον καλαμα και τον μετσοβιτικο η αραχθο μια φορα την βδομαδα, μου χαλασε η διοδος του δυναμο απο βουτημα, και σε θερμοκρασια κατω του μηδενος...-10 -15 για 4,5 ημερες,(τοτε τα επαιξε και η μαμισια μπαταρια),(και ειχα και εργατη) στα 100.000 περιπου χλμ,και μεχρι τα 140.000 που το πουλησα δεν παρουσιασε τιποτε αλλο.
Το δευτερο,Niva, διανυω ηδη τις 90.000 χλμ με πιο λιγες βουτιες και πολυ ασφαλτο, μεχρι τωρα κανενα προβλημα.
Εσεις ρε παιδια τι κανετε στα αυτοκινητα σας;
gtsit έγραψε:...συζήτησα με τον μηχανικό. Μου είπε πως υπάρχουν προβλήματα με τα δυναμό αλλά είναι να σου τύχει το κομμάτι (ελατωματικό). Επίσης μου είπε ότι προβλήματα παρουσιάζονται συνήθως μόνο μετά από βαθιά βουτήματα ή όταν στάζουν τα κολάρα που περνάνε από πάνω. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τα BOSCH συμφώνησε ότι είναι πολύ καλά αλλά μου είπε ότι χρειάζεται ειδική πατέντα για να μπουν αφού δεν ταιριάζουν στο NIVA. Επίσης δεν κάνει και ο ιμάντας...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες