Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ενισχυμενα ιμιαξομια

ενισχυμενα ιμιαξομια

Δημοσίευσηαπό xniva » 10 Φεβ 2008, 23:35

υπαρχουν ενισχυμενα ιμιαξονια για τη nivara?
Άβαταρ μέλους
xniva
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 21:56
Τοποθεσία: ευοσμος, θεσσαλινικης

Δημοσίευσηαπό xristost » 12 Φεβ 2008, 21:52

Τα μοντέλα 2007 και μετά έχουν ποιο χοντρά πίσω ιμιαξονια! Θέλεις όμως και τους πλανήτες του διαφορικού να αλλάξεις μαζί τους , για να ταιριάζουν στο καρέ.
Ολόκληρος ο πίσω άξονας τώρα έχει 500-600€ οπότε τον αγοράζεις ………
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xniva » 13 Φεβ 2008, 00:45

και να ρωτησω αν πω να βαλω τον πισω αξονα εμπρος γινεται? η θα υπαρχει κανενα προβλημα εκτος, απο την οδικη συμπεριφορα. εγω μπροστα ιμιαξονιο ραγισα γιατι ακομα περπαταει απλος ακουγεται "κρακ-κρακ" οταν ζοριστει.
Άβαταρ μέλους
xniva
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 21:56
Τοποθεσία: ευοσμος, θεσσαλινικης

Δημοσίευσηαπό mato » 13 Φεβ 2008, 18:40

xniva έγραψε:και να ρωτησω αν πω να βαλω τον πισω αξονα εμπρος γινεται? η θα υπαρχει κανενα προβλημα εκτος, απο την οδικη συμπεριφορα. εγω μπροστα ιμιαξονιο ραγισα γιατι ακομα περπαταει απλος ακουγεται "κρακ-κρακ" οταν ζοριστει.


Δεν γίνεται να βάλεις τον πίσω άξονα μπροστά.
Δεν ξέρω αν υπάρχουν και μπροστινά ημιαξόνια μεγαλύτερης διαμέτρου (ενδεχομένως υπάρχουν στο ίδιο μοντέλο που περιγράφει ο xristost, και βέβαια θα θέλουν κι αυτά πλανήτες), θα έλεγα όμως ότι με τα λάστιχα που φοράς θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός ακόμα και με άλλα ημιαξόνια.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xristost » 13 Φεβ 2008, 19:12

Για αυτά ακριβός τα προβλήματα σου έλεγα ποιο πάνω!!! :-k :-k :-k :-k
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xniva » 13 Φεβ 2008, 22:14

αυτο το ιμιαξονιο ηταν αρπαγμενο μισο χρονο τωρα και ολο ελεγα θα το αλλαξω και το ξεχνουσα γιατι δεν ενοχλουσε πολλη αλλα τωρα ραγισε καλα ,δεν μπορω να πω οτι φταινε τα φαρδια λαστιχα για τωρα αλλα θα δειξει το πραγμα. υπαρχει κανενας αξονας μπροστα που να προτεινετε?
Άβαταρ μέλους
xniva
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 21:56
Τοποθεσία: ευοσμος, θεσσαλινικης

Δημοσίευσηαπό mato » 14 Φεβ 2008, 13:17

xniva έγραψε:..... υπαρχει κανενας αξονας μπροστα που να προτεινετε?


Φίλε xniva καλημέρα.

Η μετατροπή που ζητάς (άξονας μπροστά) δεν είναι ούτε απλή ούτε εύκολη. Αντιθέτως θέλει πολύ-πολύ διάβασμα, μελέτη, έρευνα και ίσως δοκιμές πριν καταλήξεις.
Περιλαμβάνει αλλαγές σε όλη την μετάδοση, ανάρτηση, βάσεις στο σασσί (και ίσως κινητήρα και σασμάν, αν διαπιστώσεις ότι ο υπάρχων κινητήρας θα είναι «λίγος» μετά την μετατροπή).
Πάρε μια εικόνα από εδώ σχετικά με το τι έχει μπει σε niva (Unimog, Jeep Cherokee, UAZ), όλα φτιαγμένα εκτός Ελλάδας, χωρίς πολλές λεπτομέρειες.

http://ladanivaclub.gr/forum/viewtopic. ... 839da56f3a

Πάρε και μια εικόνα του τι σημαίνει μελετημένη μετατροπή, εντός Ελλάδας αυτή τη φορά και με λεπτομέρειες, σε Vitara.

http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/vie ... php?t=2076

(καλό διάβασμα :P, και μην διαβάσεις μόνο τις πρώτες σελίδες που λένε τα συγχαρητήρια, συνέχισε στις απορίες για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται )
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες