Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρέμουλο και ζυγοστάθμιση αξόνων.

Τρέμουλο και ζυγοστάθμιση αξόνων.

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 18 Αύγ 2004, 14:29

Γειά σας σύντροφοι. Το ΗΝΒΑ μου (1700 του '98 και προφανως ασπρο) τρέμει (σα γνήσιο ΗΝΒΑ που είναι) στα 100 με 120 χλμ/ωρα. Τίποτα φοβερό, αλλά μετά από 1500 χλμ σε εθνική τις τελευταίες μέρες πήρα αρκετή δόση βιμπρομασάζ. Διαβάζοντας το φόρουμ έμαθα ότι το πρόβλημα διορθώνεται με ζυγοστάθμιση αξόνων μετάδοσης, και ότι αυτό το κάνει συγκεκριμμένο συνεργείο στο Περιστέρι. Το πρόβλημα μου είναι ότι ζω στην Κρήτη. Στο συνεργείο ΛΑΔΑ Ηρακλείου μου είχαν πει παλιά ότι αν δεν τρέμει πολύ δεν αξίζει τον κόπο. Θάθελα λοιπόν να ρωτήσω: είναι εύκολη δουλειά; μπορεί οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο να την κάνει η να περιμένω μέχρι να ανέβω Αθήνα για να το πάω στο γιατρό; Το έχει κάνει κανείς απο σας; με τι επιτυχία; σε τι συνεργείο;

Καλό καλοκαίρι
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό cliff » 18 Αύγ 2004, 18:19

Φίλε NIBAΚΙΟC, συνήθως το "ζύγισμα" (ζυγοστάθμιση) αξόνων γίνεται από μηχανουργεία εκτός βέβαια εάν κάποιο συνεργείο έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό. Συνήθως βέβαια τα μηχανουργεία αυτά τα ξέρουν τα συνεργεία. Για το δικό μου ο μηχανικός μου τους είχε στείλει για ζυγοστάθμιση σε μηχανουργείο στη Λεύκα (Πειραιάς).
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 18 Αύγ 2004, 18:50

Φίλε Cliff, είδες σημαντική διαφορά μετά τη ζυγοστάθμιση; Και τα περί ευθυγράμμισης κεντρικού διαφορικού με σασμάν; Μειώνεται ο θόρυβος;
Ευχαριστώ

NIBAKIOC
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό cliff » 18 Αύγ 2004, 19:07

Νάτα νάτα.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο (καινούργιο) είχε πάρα πολύ βιμπράρισμα καθώς όπως αποδείχτηκε κεντρικό διαφορικό και σασμάν δεν ήταν καθόλου ευθυγραμισμένα. Υπήρξε κάποια βελτίωση, αρκετή μπορώ να πω (στην αρχή δεν στεκόσουν μέσα στο αυτοκίνητο).

Μετά άλλαξα στην εγγύηση τον πίσω κεντρικό γιατί ήταν θεόστραβος και δεν "ερχόταν" στο μηχανουργείο. Ο καινούργιος ήταν κι αυτός αρκετά στραβός (!) -στον εμπρός σταυρό κι αυτός- αλλά λιγότερο.

Εμπρός και πίσω κεντρικός πήγαν για ζυγοστάθμιση και ήρθαν αλφάδι. Επίσης έβαλα και ρουλεμάν στον κεντρικό ελαστικό σύνδεσμο με το μπιλιοφόρο (έτσι το λένε?) μεταξύ σασμάν και κεντρικού διαφορικού με υπόδειξη του μηχανουργείου.

Το βιμπράρισμα και ο θόρυβος μειώθηκαν λίγο ακόμη αλλά δεν εξαφανίστηκαν. Βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα από άλλα Νίβα που έχω οδηγήσει και υποψιάζομαι ότι κάτι μπορεί να γίνεται με το κεντρικό διαφορικό.

Τα περισσότερα Νίβα πάντως κάνουν θόρυβο και μικρό βιμπράρισμα λίγο πάνω από τα 100 χλμ. Μέρος του θορύβου οφείλεται και στην κακή μόνωση. Αν το αυτοκίνητο έχει AC τότε έχει ακόμη περισσότερο θόρυβο από τον χώρο γύρω από το μπροστινό διαφορικό.

Ελπίζω να βοήθησα (και να μην σου έκανα την καρδιά περιβόλι!)
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 19 Αύγ 2004, 09:25

Τα περισσότερα Νίβα πάντως κάνουν θόρυβο και μικρό βιμπράρισμα λίγο πάνω από τα 100 χλμ. Μέρος του θορύβου οφείλεται και στην κακή μόνωση. Αν το αυτοκίνητο έχει AC τότε έχει ακόμη περισσότερο θόρυβο από τον χώρο γύρω από το μπροστινό διαφορικό.


Σύντροφε cliff έχω και AC αχρείαστο νάναι. Το χρησιμοποιώ σπάνια. Συνήθως χρησιμοποιώ το <<αρκουδίσιο του φτωχού>> δηλαδή τα σπαστά παραθυράκια (τριγωνικά) πού ανοίγουν κατά μέσα και που τα είχαν όλα τα παλιά αυτοκίνητα, αλλά και το ΗΝΒΑ μέχρι το 1999. Βλακεία τους που τα κατάργησαν.

Αλλοι σύντροφοι Νιβάκηδες με εμπειρία περί του θέματος; (βελτίωση τρεμουλιάσματος με ζυγοστάθμιση αξόνων κλπ.).

Το άλλο περίεργο είναι ότι κάνει πολύ θόρυβο στις 4000 στροφές αλλά πολύ λιγότερο στις 4500-5000.

Ελπίζω να βοήθησα (και να μην σου έκανα την καρδιά περιβόλι!)


Ισα ίσα! Τόχω δύο χρόνια και το λατρεύω. Απλώς θέλω να παίξω και εγώ λιγάκι. Νάσαι καλά σύντροφε.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Αύγ 2004, 16:08

Φίλε NIVAKIOC, εγώ είχα τρέμουλο (συντονισμό) στα 95-105 χλμ/ώρα το οποίο εξαφανίστηκε πλήρως μετά από ζυγοστάθμιση των αξόνων, υποθέτω ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο δικό σου αλλά καλό θα είναι να το δει πρώτα και κανένας μάστορας. Όποτε ανέβεις Αθήνα πήγαινε μέχρι το "γιατρό" να σου πει τη γνώμη του (ο οποίος δεν κάνει τη ζυγοστάθμιση στο συνεργείο, τους στέλνει αλλού).
Τα λέμε :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Τρέμολο και ζυγοστάθμιση

Δημοσίευσηαπό fouk » 18 Οκτ 2004, 23:14

Φίλε και συμπατριώτη .
Έχω κι εγώ την τύχη να έχω το ίδιο πρόβλημα. Πήγα στον αντιπρόσωπο και αρχικά έκανε ότι μπορούσε αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε. Του το ξαναπήγα (όλα αυτά μέσα στην εγγύηση ) και το έστειλε στην Αθήνα.
Όταν το αυτοκίνητο ξανακατέβηκε το πρόβλημα είχε διορθωθεί μερικώς αλλά όχι τελείως. Τώρα μετά από τρεις μήνες παρουσιάστηκε το πρόβλημα ξανά. Ειλικρινά έχω έρθει σε αδιέξοδο γιατί έχω δώσει 14000 ευρώ και έχω ένα αυτοκίνητο προβληματικό. Και από ότι διαβάζω στο forum το πρόβλημα δεν το έχω μόνο εγω αλλά και άλλοι. Και απορώ γιατί η Lada δεν παίρνει θέση για το πρόβλημα αφού δεν είναι μεμονωμένο και το γνωρίζει καλά ? Εγώ πάντως έχω πέσει από τα σύννεφα γιατί είχα ακούσει καλά λόγια αλλά αυτό που αντιμετωπίζω δεν θα συνιστούσα σε κανένα να αγοράσει LADA
fouk
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Οκτ 2004, 22:14

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Οκτ 2004, 23:40

4. Do all Nivas vibrate...................................................?

A. NO !!!!! No Nivas should vibrate !!! However, due to poor alignment of the gearbox, transfer case and rear axle most DO give off varying degrees of vibration. This CAN be prevented or at least minimised !

5. How do I stop the vibrations ..........................................?

A. Hey ! I thought YOU could tell ME !! Here is a look at the correct alignment I'll add some methods of how to achieve it when I get time.


Ριξε μια ματιά εδώ . Ειδικά στην ερώτηση 5.

http://kimboniva.tripod.com/faqs.htm
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 19 Οκτ 2004, 00:05

Και ακόμη καλύτερα εδώ

http://www.turboniva.ca/tech/misc1/tcasealign.html
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό cliff » 19 Οκτ 2004, 19:04

giagoulas έγραψε:Και ακόμη καλύτερα εδώ

http://www.turboniva.ca/tech/misc1/tcasealign.html


Το έκανα κι αυτό. Το πρώτο πράγμα που έκανα. Έυθυγράμμιση κεντρικού διαφορικού. Τύπωσα και το Technical Manual του αυτοκινήτου και το έμαθα απέξω μαζί με το μηχανικό. Τίποτα. Απλά αντί για πάρα πολύ τρέμουλο μετά είχα απλώς πολύ τρέμουλο. Είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πάρα πολλά Νίβα δυστυχώς -από όσο ξέρω είναι οχήματα παραγωγής από το 2002 και μετά (τα MPI). Τα αυτοκίνητα που έρχονται εδώ είναι με κατώτερες προδιαγραφές (ρώσικες) από αυτά που πάνε στην υπόλοιπη Ευρώπη (ευρωπαϊκές προδιαγραφές). Η προδιαγραφή φαίνεται από ένα γράμμα στον αριθμό πλαισίου ο οποίος δεν θυμάμαι ποιός είναι.
Κάνεις βόλτα και γίνεται το κεφάλι σου κουδούνι από το βιμπράρισμα. Σας είπα ότι όταν το πήρα ήταν σπασμένα και τα δύο δισκόφρενα? Τα άλλαξαν στη εγγύηση

Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο εκτός δρόμου δεν το συγκρίνω με τίποτε στην κατηγορία του. Είναι αμαρτία όμως να υπάρχουν όλα αυτά τα προβλήματα
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Vibration

Δημοσίευσηαπό fouk » 20 Οκτ 2004, 19:15

Φίλε cliff και Giagoulas σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον μπήκα στην διεύθυνση που μου δώσατε και θα δω τι θα κάνω το πιθανότερο είναι να το δώσω στο μηχανικό και να το ψάξει. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα παραιτηθώ από την προσπάθεια και μάλιστα τώρα που είναι το αυτοκίνητο ακόμα στην εγγύηση. Θα ψάξω όσο μπορώ γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ συναρπαστικό και σαν τύπος αυτοκίνητου μου αρέσει , αλλά και γιατί είναι κρίμα να δίνει κάποιος τόσα χρήματα , και το αποτέλεσμα να είναι αυτό. Στο κάτω κάτω της γραφής υπάρχουν και νόμοι .
fouk
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Οκτ 2004, 22:14

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Οκτ 2004, 19:56

χαίρετε σύντροφοι,

όταν λέμε ζυγοστάθμιση αξόνων, αυτή η διαδικασία λαμβάνει χώρα στην αντιπροσωπεία (συνεργείο) ή σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο?

καθόσον όταν πχ λέμε ζυγοστάθμιση συνήθως αναφερόμαστε στο λαστιχά μας

διορθώστε με παρακαλώ αν λανθάνω και ενημερώστε με, σοβιετικά μου αδέλφια!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xristost » 21 Οκτ 2004, 21:19

ΦΙΛΕ firelord Η ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΜΟΝΟ.[ΣΥΝΗΘΟΣ ΖΥΓΗΖΟΥΝ ΑΞΟΝΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ]
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Οκτ 2004, 09:56

σε ευχαριστώ πάρα πολύ σύντροφε! :D
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 11 Μαρ 2005, 02:12

Σύντροφοι Νιβάδες,

Μετα απο πολύμηνη υπομονή βρήκα ευκαιρεία που ανέβηκα μιά βδομάδα Αθήνα απο Κρήτη και ανέβασα και το ΝΗΒΑ και το πήγα γιά τσεκάπ στο γνωστό << γιατρό>>. Βασικά για ζυγοστάθμιση αξόνων για να μην τρέμει στα 105 περιπου χλμ. Πράγματι, ο γιατρός απεφάνθη οτι δεν τρέμει πολύ αλλά υπάρχει πιθανότης βελτίωσης, χωρις να εγγγυάται τίποτα. Τη ζυγοστάθμιση των αξόνων μετάδοσης την κάνει ειδικό μηχανουργείο οπου ο γιατρός τους στέλνει. Ετσι λοιπον το αποφάσισα (κόστος 110 ευρά) και το αποτέλεσμα στην Αττική Οδο είναι οτι το τρέμουλο μειώθηκε σημαντικα χωρις να εξαφανιστει τελείως (τρέμει λίγο γυρω στα 105χλμ) Τώρα όμως σε συνδυασμό με την ηχομόνωση (βλέπε ενότητα <<Θόρυβος>>) που έβαλα, το μακρινό ταξείδι στην εθνική είναι πολύ πιό ευχάριστο.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες