Πατε καλα????? Μα τα crash test εγιναν και πηρε 4 αστερια και οι αεροσακοι δεν ανοιγουν στο προβλεπομενο χρονο.........τι αλλο να πω???.........
@Takos:
Καλημέρα φίλε μου,
Θεωρώ πως πάω μια χαρά, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Τώρα στο θέμα μας... Η παρατήρηση σου είναι σωστή και σε ευχαριστώ για την διόρθωση. Η αλήθεια είναι ότι λόγω εργασίας έγραφα το post με μεγάλες πάυσεις και συνολικά ανάμεσα σε 2 μέρες. Όταν έγραψα το 10' (δεν είχε αυτή τη σειρά το κείμενο) δεν είχα προλάβει να διαβάσω το post σου και από βιασύνη, δεν το άλλαξα πριν το εκδόσω.
Παρόλα αυτά η παρατήρηση στο άρθρο της EuroNCAP μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση και μου γέννησε τα εξής ερωτήματα:
1ον γιατί αν είναι όντως τόσο πόλυ σοβαρό, επετράπει στην ΤΟΥΟΤΑ να κάνει ad-hoc αλλαγές και να επανεξεταστεί? - μήπως αφορά αστοχία υλικού του συγγεκριμένου αυτοκινήτου και δεν επιρρεάζει το σύνολο της παραγωγής (αν και οι επεμβάσεις στο S/W με προβληματίζουν και για αυτό)?
2ον Τι εννοεί πως δεν θα κάνει ανάκληση στα ήδη πουλημένα? Αν είναι όντως τόσο σοβαρό αποτελέι σκάνδαλο και δεν πιστεύω ότι θα ρισκάριζε η ΤΟΥΟΤΑ το brand awarness πού τόσο κόπτεται να εδρεώσει, για την ποιότητα και την ασφάλεια.
3ον η παρατήρηση υπονοεί ότι οι αλλαγές θα γίνουν στα καινούρια μοντέλα (ή μήπως είναι δική μου εντύπωση???) οπότε η πληροφορία αυτή είναι χρήσιμη για τους μελλοντικούς αγοραστές μόνο ώς ιστορικό γεγονός.
"In the first frontal test, the airbags fired late owing to disconnection of a satellite airbag sensor early in the impact. Toyota re-routed the wiring to the sensor and modified the software in the control unit so that the airbags fired earlier in the event of a disconnection. Euro NCAP allowed Toyota to re-test the modified car. In the repeat test, the airbags fired as intended despite damage to the wiring harness. Toyota have informed Euro NCAP that they do not intend to apply these modifications to cars already sold."Σε κάθε περίπτωση εκτίμησα την παρατήρηση σου και έκανα την σχετική διόρθωση στο αρχικό post. Θεωρώ παράλληλα πώς το 1ο σου post για το EuroNCAP rating ήταν μια από της καλύτερες πληροφορίες του thread. Θα χαρώ σε επόμενο post σου να μας υποδείξεις και κάποιο θετικό στοιχείο που παρέλέιψα.
Θα ηθελα να διορθωσω τον αγαπητο φιλο λεγοντας οτι τον ισχυροτερο
κινητηρα τον εχει τον SUBARU FORESTER 2.0 με 158 αλογα το οποιο
μαλιστα το εχω οδηγησει και ειναι ταχυτερο απο το νεο RAV4 2006.
@AlienRAV:
Thanks, το Subaru μου ξέφυγε, ίσως επειδη εγώ δεν το υπολόγιζα ως άμεσο ανταγωνισμό όταν έκανα την δική μου έρευνα αγοράς. (Το θεώρησα πολύ λιγότερο νεανικό και σπορτίβικο
ώς εμφάνιση)
Έκανα ήδη την σχετική αλλαγή στο αρχικό post.
Φιλικά πάντα,
Άλκης