Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Δεκ 2006, 10:02

firelord έγραψε:ΕΕΕΕΠ τι λενε εδω τα παιδακια? :twisted: :twisted: :twisted:

Τι να πούμε, ένα τεχνικό άρθρο για το super select της Mitsu έγραψαν αυτοί οι Άγγλοι και το έγραψαν λάθος.
Φαντάζομαι στ' αμάξια που κατασκευάζουν πόσα λάθη θα κάνουν :twisted: :twisted:
pentraks έγραψε:Pajerinho,
Με λιγα λόγια υποστηρίζεις οτι κεντρικο διαφορικό λειτουργει στην 4Η παράλληλα με το VCU στέλνοντας συνεχώς ροπή 50-50? σωστά?

Σωστά
panayiotis έγραψε:Eγω αμα δεν το δω ξεκοιλιασμενο με τα ιδια μου τα ματια δεν πιστευω τιποτα
Pajerinho φυλαξου

Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι. Δε σου φθάνει να ξεκοιλιάζεις τα TOD των Sorento? Έβαλες και το Pinin στο μάτι?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 08 Δεκ 2006, 10:26

Φίλε Pajerinho σε βρήσκω πολύ δυνατό! :wink: :wink: :wink: :wink:

Όσο για το 50/50 έχεις δίκιο για το πως κατανέμεται αλλά δεν γνωρίζω πως ή αν γίνεται να ξεμπλοκάρεις στα αργά. Αν και αυτό που μας νοιάζει περισσότερο όλους είναι οι σχέση στα αργά αν μετατρέπεται.

Πάντως για τόσο κόπο θες πολλά κιλά παϊδάκια λέμε!!! :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Δεκ 2006, 10:39

pajino έγραψε:Πάντως για τόσο κόπο θες πολλά κιλά παϊδάκια λέμε!!! :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

Έτσι έτσι......
Εμ τι, τσάμπα καθόμουν και τα έγραφα....?? :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Δεκ 2006, 11:34

Ωραίοι οι Ρώσοι.....!!!
http://www.pinin.ru/

Να και ένα link για το SS4. Είναι στα Ρώσικα αλλά έχει πολύ ωραία σχήματα που φαίνεται ξεκάθαρα ο τρόπος λειτουργίας του.
Ναι, καλά μαντέψατε.... στο 4Η η κίνηση είναι 50:50!!! :wink:
http://www.autoreview.ru/first_m/num199 ... _id=104297

PS. Μήπως πρέπει ν' αλλάξει ο τίτλος του topic? Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικός του περιεχομένου καθώς η συζήτηση πλέον είναι περί ανέμων και υδάτων. Γνωρίζετε αν μπορώ να το κάνω εγώ ή πρέπει να γίνει απ' τον administrator?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Δεκ 2006, 11:39

ok το άλλαξα:
"Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)"
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Δεκ 2006, 21:59

Ωραίος ο Pajer!!!
Εχει και ένα λευκό Pinin στο ρώσικο πολύ ωραίο ... Εχει και μασπιέδες! :!:

Απορώ όμως που πάει και ξετρυπώνει όλα αυτά τα site...ο Mr. Pajer :roll: :?

Eχει άραγε καμιά σχέση με την Παπαρήγα?? ... :lol: :lol: :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 14 Δεκ 2006, 08:47

Καλημέρααααα.

Ωραία τα Link pajerinho αλλα αυτο που λες οτι στο ρωσικο ειναι 50-50 ναι ισχύει αλλα οχι full time
Πρόσεξε το κειμενο 4H στην μετάφραση τι λεει ακριβώς.

Upper number. Under normal conditions motion entire torque as before is transferred to the rear wheels. If front and rear wheels begin to revolve with the different speeds (rear wheels they skid), then operates [viskomufta], transferring the part of torque to the front wheels. The identical torque will in the extreme case bring to the front and rear wheels. Passage from the regime of 4[N] into the regime of 4HLc is possible at the speed to 100 km/h, and reverse passage (from the regime of 4HLc into the regime of 4[N]) - at any speed

Ειναι λίγο σπαστη η μετάφραση απο το SYSTRAN αλλα νοημα βγαίνει ξεκάθαρα.

αχαχχ παγωμένη σοδίτσα σου'ρχομαι :lol: :lol: :lol:
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Δεκ 2006, 10:45

χμμμ... :-k . Μετάφραση από το Αγγλικό site θα έκαναν οι Ρώσοι :lol:
Τί να πω.... δε ξέρω τί να πιστέψω πλέον. Το μόνο που ξέρω είναι ότι στο 4Η το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Ο τρόπος που στρίβει, ο τρόπος που κινείται σε βρεγμένο, σε χώμα, σε λάσπη, σε άμμο, σε χιόνι είναι το κάτι άλλο!! Δε νομίζω να μπορούσε να κινηθεί έτσι αν δεν ήταν μόνιμα 4κίνητο. Αν "πειραματιστείτε" λίγο (υπο ελεγχόμενες συνθήκες πάντα) νομίζω ότι θα πεισθείτε για το ίδιο. πχ. στρίψτε σε μια ανοικτή καμπή με 2Η και μετά με 4Η, η αίσθηση ασφάλειας και η ταχύτητα με την οποία μπορείς να στρίψεις δεν έχει καμία σχέση. Αν στο 4Η ήταν κατά βάση πισωκίνητο δεν θα υπήρχε διαφορά, τουλάχιστον όχι μέχρι να συμβεί απώλεια πρόσφυσης πίσω.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Δεκ 2006, 10:53

geopinin22 έγραψε:ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΡΙΝΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΩΛΗΘΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΚ.

Στις λίστες των περιοδικών εμφανίζεται πλέον μόνο το 1.8MPI
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό BillyP » 15 Δεκ 2006, 10:59

Νομίζω οτι αν ήταν να μεταφέρει «κίνηση» στους εμπρός τροχούς κατά την απώλεια πρόσφυσης δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση (μισή περιστροφή ίσως...) μέχρι να «αντιληφθεί» το διαφορικό τη διαφορά ;
Στο αμάξι μου δοκίμασα στο 4Η να οδηγήσω σε ευθεία και μετά να μπω απότομα σε πλατεία με γλίτσα στην άσφαλτο και δεν κατάλαβα καμία μα καμία χρονική υστέρηση στη μετάδοση της κίνησης. (Φυσικά βγήκα αλώβητος και χαμογελαστός από τη στροφή)...[quote][/quote]
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 15 Δεκ 2006, 13:22

Είδες πόσο εξελιγμένο σύστημα έχουν τα mini pajeraκια μας?
Ισως να μην το κατάλαβες (αν ειναι έτσι τα πράγματα) επειδή είχες ήδη κίνηση στους τροχούς και έγινε η εμπλοκή πολύ γρήγορα.
Εγω στην περίπτωση μου απο στάση έγινε μιση περιστροφή (σχεδόν ακαριαία) των πίσω τροχών και έπειτα ξεκίνησε να τσουλάει το αμάξι.

Τώρα γενικότερα οτι και να γίνεται αυτο που μετράει ειναι οτι το συστημα δουλευει και δουλεύει σωστα!!!!


Pajerinho και εγω σε 4H το "νιωθω" διαφορετικά το αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Δεκ 2006, 13:55

btw με 1η και πολύ γκάζι πάνω σε στροφή μπορείς να το κάνεις να πετάξει κώλο ακόμα και με 4Η. Σταματάει όμως γρήγορα (πριν αρχίσει να γίνεται επικίνδυνο) γιατί παρεμβαίνει το VCU και σταματάει το σπινάρισμα. Με 2Η στην αντίστοιχη περίπτωση θα έκανε φούρλες. Με αυτό θέλω να πω ότι το VCU είναι μεν γρήγορο αλλά, όπως είναι φυσικό, δεν είναι εντελώς άμεσο και το καταλαβαίνεις πότε παρεμβαίνει (όπως και στη περίπτωση σου pentraks).
Αν τώρα πάρεις μια στροφή σαν αυτή που λέει ο BillyP με 2α και πατήσεις τέρμα γκάζι πάνω στη στροφή, με 2Η θα δεις την πλατεία ανάποδα. Με 4Η δεν υπάρχει καν υποψία σπιναρίσματος και απώλειας πρόσφυσης. Δεν παρεμβαίνει δλδ το VCU (διαφορετικά θα το καταλάβαινες όπως στην 1η περίπτωση) και όμως έστριψες άψογα. Πως γίνεται αν όχι με μόνιμη 4κίνηση?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Δεκ 2006, 14:41

Ρε παιδια....δηλαδη αν είχες ενα ξεκάθαρο κλασικο διαφορικό στο κέντρο δεν θα σπίναραν ποτέ οι πίσω τροχοί?!
Με αυτή τη διάταξη είναι αρκετά δύσκολο να χάσουν πρόσφηση και οι δυο πίσω τροχοι ταυτόχρονα αλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο να σπινιάρι μόνο ο ένας πίσω τροχός.Αυτος είναι ο λόγος ύπαρξης διαφορικού να μπορεί ο κάθε τροχος να κινειτε ανεξάρτητα και η δύναμη της μηχανής να πηγαίνει σε όλους τους τροχούς κατα περίπτωση.
Απο κει και πέρα αν είναι να χάσει πρόσφηση κάποιος τροχός λογικά θα είναι καποιος απο τους πίσω αφου οι μπροστα κουβαλάνε περι τα 200 κιλα παραπάνω.Και λογικότατα τα διαφορικά (και τα 3) θα κάνουν την δουλειά τους και θα περάσουν ολη τη δύναμη της μηχανής στον ενα τροχό ο οποίος βαση δυνάμεων θα είναι κατα 90% κάποιος απο τους πίσω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Δεκ 2006, 16:45

Αν είχε μόνιμη 4κίνηση με ένα κλασσικό ελεύθερο διαφορικό στο κέντρο (χωρίς το VCU) τότε όταν θα σπίναρε πίσω όλη η ροπή θα πήγαινε εκεί και θα συνέχιζε να σπινάρει πίσω.
Γι' αυτό που λες για σπινάρισμα του ενός μόνο πίσω τροχού, είναι πράγματι αυτό που συμβαίνει πιο εύκολα. Γι' αυτό και υπάρχει το πίσω LSD που και σ' αυτή τη περίπτωση μας βγάζει ασπροπρόσωπους.
Κατά την άποψη μου (και έτσι όπως το νοιώθω στην πράξη) με το 4Η, όταν στρίβεις με 1η και πατήσεις τέρμα γκάζι συμβαίνουν τα εξής:
Πρώτος πάει να σπινάρει ο πίσω εσωτερικός τροχός που έχει το λιγότερο βάρος.
Το πίσω LSD "καταλαβαίνει" διαφορά μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού τροχού και στέλνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό
Αν μεν ο εξωτερικός έχει την απαραίτητη πρόσφυση ώστε να δεχθεί την επιπλέον ροπή τότε το όλο σύστημα ισορροπεί, σταματάει το σπινάρισμα και φεύγεις σφαίρα....
Αν ο εξωτερικός δεν έχει καλή πρόσφυση τότε τείνει να σπινάρει και αυτός, το αμάξι πάει να διώξει κώλο, αλλά τότε παρεμβαίνει το VCU του κεντρικού διαφορικού, το οποίο αναγκάζει τον μπροστά και τον πίσω άξονα να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα και το σπινάρισμα σταματάει (και φεύγεις πάλι σφαίρα μπροστά....)

PS. Αλήθεια τ' άλλα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό (πχ. terios, προηγούμενα RAV4, Niva, forester, outlander, land rover) έχουν VCU ή κάτι παρόμοιο ή είναι ελεύθερο εντελώς το διαφορικό?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 15 Δεκ 2006, 19:00

Γι'αυτο σου λεω ρε pajerinho ελα παλληκαρι μου να το ανοιξουμε να δουμε τι εχει η κοιλιτσα του. :twisted: :twisted:
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες

cron