Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 09 Οκτ 2007, 23:02

ST-pinin έγραψε:Για δες εδω...

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-15.html


ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ FORUM,TO ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΒΙΔΩΝΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ(ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΙΑΤΕΛΟ ΔΗΛΑΔΗ) ΣΩΣΤΑ ? ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΝΙΚΟLAS ΤΟΤΕ ΠΙΕΖΕΙΣ ΤΟ ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ,ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ,ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΙΕΖΩ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ,ΝΑ ΠΙΕΖΕΙΣ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΟΥ 'Η ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ? ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΟΧΕΣ ΕΧΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ,ΕΝΩ Ο ΝΙΚOLAS ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ !!!
Τελευταία επεξεργασία από JRMOBILE και 09 Οκτ 2007, 23:29, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Οκτ 2007, 23:18

Οχι..ξαναδιάβασε και φέρε απορίες! Απλα τώρα βαριέμαι να γράψω θα τα πούμε το πρωί.
Και δεν με λενε NOKOLA!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 09 Οκτ 2007, 23:22

NIKOLAS_L200 έγραψε:Οχι..ξαναδιάβασε και φέρε απορίες! Απλα τώρα βαριέμαι να γράψω θα τα πούμε το πρωί.
Και δεν με λενε NOKOLA!!


ΟΥΠΣ !!! ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΝΝΗ,ΧΑΡΗΚΑ !
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ : ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ,ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ... ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ !!!
ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ (ΠΙΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ),ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΣΕ ΥΨΟΣ ΑΦΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ (ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΕ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΚΟΥΒΕΣ) !
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΓΟΝΑΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ,ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΑΡΣΙΟ ΑΞΟΝΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΥΘΙΣΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 10 Οκτ 2007, 22:18

Φιλε JRMOBILE…
Για να πιεστει περισσότερο ενα ελατηριο και να μικρύνει περισσότερο σε μηκος πρεπει να δεχτει μια πιο μεγαλη δυναμη πιεσης από ότι ήδη δέχεται(δεν το λεω εγω αυτό αλλα η φυσικη).Στην προκειμένη περίπτωση η δύναμη αυτή ασκείται από το βαρος του αυτ/του.Αν βαλουμε τωρα οπουδήποτε προσθήκες δεν αλλάζουμε τίποτα στο ελατηριο γιατι απλα δεν αλλαζει το βαρος του αυτ/του.Αυτο που καταφέρνουμε είναι να σηκώσουμε το σασι-πλαισιο του αυτ/του τοσα εκατοστα οσα είναι και οι προσθηκες γιατι ολο το αυτ/το παταει πανω στα ελατηρια.Το προβλημα όμως τωρα το εχουν τα αμορτισερ οπου τα εχουμε αναπτύξει και αυτά τοσο οσο είναι και οι προσθηκες,ετσι τους μειωσαμε την δυνατοτητα ανάπτυξης προς τα κατω αλλα την αυξήσαμε προς τα πανω.Εαν τερμάτιζε η διαδρομη των αμορτισερ προς τα κατω και εμεις συνεχιζαμε να βαζουμε πιο μεγαλες προσθηκες τοτε το ελατηριο θα μίκραινε σε μηκος γιατι δεν θα ειχε τον χώρο για να αναπτυχθεί και να παρει το μηκος που επρεπε να εχει λόγω του συγκεκριμένου βάρους που σηκώνει.
Το πλεονεκτημα στο McPherson είναι ότι αν οι προσθηκες μπουν αναμεσα στον θόλο και την ανω βαση του αμορτισέρ τοτε σηκώνουμε το τουτου αλλα χωρις να αλλαξει τιποτα ουτε στο αμορτισερ ουτε στο ελατηριο(όπως εκανε ο NikolasL200).Η τοποθετηση προσθηκης οπουδήποτε αλλου θα επηρέαζε το αμορτισερ όπως εξήγησα παραπανω.
Ελπιζω να εγινα κατανοητός.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 10 Οκτ 2007, 22:42

ST-pinin έγραψε:Φιλε JRMOBILE…
Για να πιεστει περισσότερο ενα ελατηριο και να μικρύνει περισσότερο σε μηκος πρεπει να δεχτει μια πιο μεγαλη δυναμη πιεσης από ότι ήδη δέχεται(δεν το λεω εγω αυτό αλλα η φυσικη).Στην προκειμένη περίπτωση η δύναμη αυτή ασκείται από το βαρος του αυτ/του.Αν βαλουμε τωρα οπουδήποτε προσθήκες δεν αλλάζουμε τίποτα στο ελατηριο γιατι απλα δεν αλλαζει το βαρος του αυτ/του.Αυτο που καταφέρνουμε είναι να σηκώσουμε το σασι-πλαισιο του αυτ/του τοσα εκατοστα οσα είναι και οι προσθηκες γιατι ολο το αυτ/το παταει πανω στα ελατηρια.Το προβλημα όμως τωρα το εχουν τα αμορτισερ οπου τα εχουμε αναπτύξει και αυτά τοσο οσο είναι και οι προσθηκες,ετσι τους μειωσαμε την δυνατοτητα ανάπτυξης προς τα κατω αλλα την αυξήσαμε προς τα πανω.Εαν τερμάτιζε η διαδρομη των αμορτισερ προς τα κατω και εμεις συνεχιζαμε να βαζουμε πιο μεγαλες προσθηκες τοτε το ελατηριο θα μίκραινε σε μηκος γιατι δεν θα ειχε τον χώρο για να αναπτυχθεί και να παρει το μηκος που επρεπε να εχει λόγω του συγκεκριμένου βάρους που σηκώνει.
Το πλεονεκτημα στο McPherson είναι ότι αν οι προσθηκες μπουν αναμεσα στον θόλο και την ανω βαση του αμορτισέρ τοτε σηκώνουμε το τουτου αλλα χωρις να αλλαξει τιποτα ουτε στο αμορτισερ ουτε στο ελατηριο(όπως εκανε ο NikolasL200).Η τοποθετηση προσθηκης οπουδήποτε αλλου θα επηρέαζε το αμορτισερ όπως εξήγησα παραπανω.
Ελπιζω να εγινα κατανοητός.


ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΙΩΣ,ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΙΔΩΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΠΙΑΤΕΛΟ,ΣΩΣΤΑ ? ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ !!! ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΜcPherson ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ,ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙΣ ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΕΙΤΕ ΦΡΕΝΑΡΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΓΟΝΑΤΩΝ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 10 Οκτ 2007, 23:21

Δεν αντιλέγω σε αυτα που λες αλλα μαλλον δεν καταλαβες τι λεω εγω.Η αδρανια του βαρους, στα σαμαρακια, και η δυναμική ενεργεια του ελατηριου που ειναι ηδη πιεσμενο, στις λακουβες, ειναι αυτες που ευθύνονται για την κινηση του ελατηριου γενικώς να συμπιέζεται και να εκτίνεται.Το αμορτισερ εχει τον ρολο να σταματαει την ταλαντωση του ελατηριου για να μην κανει το τουτου σαν βαρκα στον γυαλο μετα απο καθε ανωμαλια.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 00:27

./
Τελευταία επεξεργασία από JRMOBILE και 11 Οκτ 2007, 13:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 01:04

JRMOBILE έγραψε:
ST-pinin έγραψε:Δεν αντιλέγω σε αυτα που λες αλλα μαλλον δεν καταλαβες τι λεω εγω.Η αδρανια του βαρους, στα σαμαρακια, και η δυναμική ενεργεια του ελατηριου που ειναι ηδη πιεσμενο, στις λακουβες, ειναι αυτες που ευθύνονται για την κινηση του ελατηριου γενικώς να συμπιέζεται και να εκτίνεται.Το αμορτισερ εχει τον ρολο να σταματαει την ταλαντωση του ελατηριου για να μην κανει το τουτου σαν βαρκα στον γυαλο μετα απο καθε ανωμαλια.


ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΙΝΗΣΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΣΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ,ΑΛΛΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩ ΠΙΑΤΕΛΟ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ ΓΙΑΤΙ...ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ,ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΗΡΕΜΙΑ,ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ.ΑΝ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩ ΠΙΑΤΕΛΟ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΙΔΩΜΕΝΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΟ ΠΑΡΕΜΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,ΔΥΟ ΤΙΝΑ : ΕΙΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ ΑΝ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΕΙΤΕ ΘΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ,ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ,ΑΝ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ,ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΨΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΩΣΟΤΟΥ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.SORRY ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΟΥ ΜΠΟΥΡΟΥ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Οκτ 2007, 15:54

Εδω κολλάει το..αν δεν μπορεις να το πείς ζωγράφισε το..! Αν δεν ανοίξεις όλο το σύστημα για να δεις τι ακριβώς ειπάρχει εκει κάτω δεν μπορεις να συνεννοηθείς και κυριως με μηνύματα.
Τέλικά..με αυτό που έχεις κάνει είναι σαν να έβαλες μεγαλύτερο ελατήριο αλλα αφήνεις πάνω το ίδιο αμορτισέρ το οποίο τώρα σε μόνιμη κατάσταση είναι σε έκταση.Σε κανονικές συνθήκες δεν έχεις πρόβλημα αλλα οταν πας στο βουνο το αμορτισερ τερματιζει ευκολα και χτυπάει.
Εγώ έχω αφήσει τα πάντα στη θέση τους και λειτουργουν όπως τα μανίσια. Απλά τα έχω βιδώσει πιο κάτω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 16:24

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εδω κολλάει το..αν δεν μπορεις να το πείς ζωγράφισε το..! Αν δεν ανοίξεις όλο το σύστημα για να δεις τι ακριβώς ειπάρχει εκει κάτω δεν μπορεις να συνεννοηθείς και κυριως με μηνύματα.
Τέλικά..με αυτό που έχεις κάνει είναι σαν να έβαλες μεγαλύτερο ελατήριο αλλα αφήνεις πάνω το ίδιο αμορτισέρ το οποίο τώρα σε μόνιμη κατάσταση είναι σε έκταση.Σε κανονικές συνθήκες δεν έχεις πρόβλημα αλλα οταν πας στο βουνο το αμορτισερ τερματιζει ευκολα και χτυπάει.
Εγώ έχω αφήσει τα πάντα στη θέση τους και λειτουργουν όπως τα μανίσια. Απλά τα έχω βιδώσει πιο κάτω.


Πιστεψε με,αν δεν το ειχα ψαξει δεν θα μιλουσα,αλλα ζητησα την γνωμη τριων μηχανικων πριν το κανω αυτο και οι τρεις μου ειπαν τα ιδια λογια,οτι δηλαδη βαζοντας τις προσθηκες οπως εσυ βαζω τον εαυτο μου και το αυτοκινητο σε κινδυνο αφου αναγκαστικα χρησιμοποιεις μεγαλυτερες βιδες για να καλυψεις την αποσταση μεχρι τον θολο με κινδυνο να κοπουν αν το ζορισεις αρκετα. Εμενα τα αμορτισερ θα τερματισουν πολυ πιο δυσκολα στην συμπιεση απο οτι εσενα γιατι εχω πια μεγαλυτερη διαδρομη προς τα πανω,ενω εσυ πιεζεις το εμβολο σου προς τα κατω,ενω σιγουρα εγω θα πιεζομαι περισσοτερο στην επαναφορα των αμορτισερ στην ηρεμια,ειναι τοσο απλο !!! Πρσπαθησε να σφηνωσεις το αμορτισερ σου αναμεσα σε δυο σταθερα σημεια και μετα προσπαθησε να χωσης κατι αναμεσα τους,αν εχεις καλα αμορτισερ θα κερδισεις το περισσοτερο υψος και θα συμπιεσεις λιγο το εμβολο του,αν τα αμορτισερ σου ειναι σε μετρια κατασταση τοτε παλι θα κερδισεις ενα μερος απο το επιπλεον υψος της προσθηκης αλλα θα συμπιεσεις επισης και το εμβολο,το ποσο εξαρταται απο την καταπονηση που εχει δεχτει συνολικα η αναρτηση σου με το περασμα των μηνων/ετων.Σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Οκτ 2007, 16:29

Εβαλα πιο χοντρές βίδες και εκτός αυτου πλεον είναι δοκιμαζμένο σε πολυ σκληρα τερεν και σε ~8000 ασφάλτινα χιλιόμετρα. Πρόβλημα θα έχεις στο κρέμασμα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 17:38

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εβαλα πιο χοντρές βίδες και εκτός αυτου πλεον είναι δοκιμαζμένο σε πολυ σκληρα τερεν και σε ~8000 ασφάλτινα χιλιόμετρα. Πρόβλημα θα έχεις στο κρέμασμα.


Θα δειξει ΝΙΚΟLA ! Παντως για το φοβο των ιουδαιων θα κανω μετρησεις ξανα για να μπορεσω να δωσω συγκεκριμενα νουμερα οποτε να μην θεωρουμαι αερολογος.Θα ηταν τζαμι φαση αν μπορουσαμε να συντονιστουμε ολοι ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι και να βρεθουμε καπου,να δουμε τι πατεντες και τι αλχημειες εχουμε κανει.Ουδεν κρυπτoν υπο το βλεμμα των απανταχου PINΙΝΑΚΙΔΩΝ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pininokio » 11 Οκτ 2007, 17:42

Θα δειξει ΝΙΚΟLA ! Παντως για το φοβο των ιουδαιων θα κανω μετρησεις ξανα για να μπορεσω να δωσω συγκεκριμενα νουμερα οποτε να μην θεωρουμαι αερολογος.Θα ηταν τζαμι φαση αν μπορουσαμε να συντονιστουμε ολοι ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι και να βρεθουμε καπου,να δουμε τι πατεντες και τι αλχημειες εχουμε κανει.Ουδεν κρυπτoν υπο το βλεμμα των απανταχου PINΙΝΑΚΙΩΝ !!![/quote


αυτο μπορει να γινει σε λιγο καιρο στην εκδρομη ε?
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Οκτ 2007, 18:04

Για την εκδρομη μιλάς αλλα δεν βλέπω κίνηση..Όσο για σενα φίλε JRMOBILE δεν υπάρχει θέμα αερολογιών.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 18:28

NIKOLAS_L200 έγραψε:Για την εκδρομη μιλάς αλλα δεν βλέπω κίνηση..Όσο για σενα φίλε JRMOBILE δεν υπάρχει θέμα αερολογιών.


Ουδεις ΑΣΦΑΛΤΟΣ οπως ειπε η αθανατη Αντζελα Δημητριου και πρωτος απο ολους εγω !
Μακαρι να καταφερουμε να βρεθουμε μηπως ξεδωσουμε λιγο,να ακουσετε πως θα κανει η εξατμιση με το καινουριο καζανακι,χωρις το μεσαιο,με ελευθερο καταλυτη...καθαροαιμο θα γινει,ετοιμο για πιστα,φλογιδια θα βγαζει...και μετα ξυπνησα !!!
Αnyway,let's meet,don't be a stranger !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron