από BillyP » 05 Μαρ 2007, 09:33
Με την αντικατάσταση του αισθητήρα εκκεντροφόρου όλα λύθηκαν, έκανα από τότε 800 χλμ, έχω αλλάξει και λάστιχα σε 694, και έτυχε να είμαι μόνος χωρίς γυναίκα και παιδί να πηγαίνω από Διόνυσο - Ν.Μάκρη (από τη Πεντέλη). Όσοι γνωρίζουν το δρόμο ξέρουν ότι πρόκειται για στενό δρόμο, ανηφόρες-κατηφόρες, μικρές ευθείες και πολλές κλειστές στροφές.
Βάζω το 4Χ4 High και αρχίζω να πιέζω αρκετά το Pinin.
Κατεβάσματα, τιμονιές κτλ
Πήγαινε καλά, πολύ καλά πέραν του αναμενόμενου.
Προβλεπόμενες κλίσεις, τα λάστιχα στο στεγνό βεντουζώνουν, η τετρακίνηση με κρατούσε στις στροφές, τα άλογα είναι βέβαια λίγα στις εξόδους των στροφών αλλά δεν πειράζει, δεν το πήρα για το ράλλυ Ακρόπολις.
Όταν όμως έφτασα στη Ν.Μάκρη, ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΠΑΛΙ το λαμπάκι της μηχανής...
Τρελάθηκα...
Αντε πάλι τα ίδια... Την άλλη μέρα το λαμπάκι παρέμεινε αναμένο όλη μέρα μέχρι το απόγευμα, μέχρι που έσβυσε και δεν ξανα-άναψε.
Δηλαδή, δεν πρέπει να το πιέζω ;; Αν το βάλω σε τίποτε ζόρια (λάσπες-χιόνια) θα μου αναβοσβύνουν τα λαμπάκια σαν Χριστουγεννιάτικο Δέντρο ;;
Εδώ και λίγες μέρες ζω χωρίς το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα και ...αρχίζει να μου λείπει, νιώθω στερημένος, ίσως και ερωτευμένος μαζί του...