Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό pppanos » 26 Μάιος 2010, 16:52

Χαιρετώ σας,

ενδιαφέρομαι να αγοράσω το terios II 1500 αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει να προχωρήσω για το αυτόματο.

Σίγουρα στη πόλη θα είναι πιο ξεκούραστο. Αλλά στο ταξίδι? Μήπως οι προσπεράσεις θα γίνονται με πολλή πιο σκέψη? Στο test που του έκανα κατάλαβα ότι οι "ιδιορυθμίες" του μαθαίνονται και προσαρμόζεσαι αλλά δεν είμαι και απόλυτα κατασταλλαγμένος.
Εκτός δρόμου είναι πιο καλό (συναρτήσει του ότι δεν έχει κοντές)? Δεν το θέλω για extreme διαδρομές αλλά καλό είναι να έχεις το καλύτερο. Τέλος στη κατηφόρα χρησιμοποείς πιο πολύ φρένο? Μήπως μετά από κάθε μεγάλη κατηφόρα με στροφές τα φρένα καταλήγουν αναμμένα και μυρισμένα?

Και ένα τελευταίο. Από αξιοπιστία? Είναι πιο ευαίσθητο?

Ευχαριστώ και συγνώμη για τα πολλά....
Άβαταρ μέλους
pppanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 15:34

Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό gaurosantoni » 26 Μάιος 2010, 17:10

αυτόματο γιατί:σε ένα κώλυμα εκτος δρόμου δεν θα φας τους δίσκους,πολύ μεγαλύτερη άνεση ,ξεκουραστεί οδήγηση,και στις κατηφόρες υπαρχει το συριακό .ποσο κάνει το αυτοκίνητο αυτό
Άβαταρ μέλους
gaurosantoni
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 17:22
Τοποθεσία: heraklio

Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 26 Μάιος 2010, 18:32

+1000000 πραγματικά απορώ ακόμα για το ότι υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται να πάρουν αμάξι με manual ταχύτητες!!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό pppanos » 26 Μάιος 2010, 21:53

gaurosantoni έγραψε:αυτόματο γιατί:σε ένα κώλυμα εκτος δρόμου δεν θα φας τους δίσκους,πολύ μεγαλύτερη άνεση ,ξεκουραστεί οδήγηση,και στις κατηφόρες υπαρχει το συριακό .ποσο κάνει το αυτοκίνητο αυτό


Δεν είναι σειριακό. Ειναι το κλασσικό 4άρι αυτόματο κιβώτιο.
Η τιμή του είναι από αρκετά εώς πολύ αλμυρή, για πολλούς δικαιολογημένη, γύρω στις 24.000 με το κλειδί στο χέρι. Απλά θεωρώ ότι είναι το, κατά δύναμη, πιο all around 4κίνητο. Η έκδοση χωρίς Α/Τ έχει € 1500 λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
pppanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 15:34

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό MaxGraves » 27 Μάιος 2010, 12:01

σαν κατοχος Terios ΑΤ
που το χωνω καλα..

εννοειτε θα παρεις αυτοματο!!
εφοσον δεν εχεις προβλημα με τα παραπανω λεφτα!

στην ασφαλτο δεν εχεις κανενα προβλημα
ταξιδια κτλ
απλως θελει λιγο καιρο να συνηθίσεις το Kickdown
και πως φεύγει κτλ
οποτε προσοχη στην αρχη και μετα εισαι ΟΚ

για εκτος δεν συζηταμε..

γενικα ειναι πολυ καλυτερο

οσο για τα φρενα
όντως με το αυτοματο θα τα χρησιμοποιείς πολυ παραπανω
και ειναι λογικο
γιατι δεν μπορεις να κατεβαζεις οπως θες, οπως στα manual

αλλα δεν εχει κανενα προβλημα


το μονο μειον ισως
ειναι στα ανηφορικα στροφιλικια σε κλασικο επαρχιακο ασφαλτινο δρομο σε βουνο
οτι δεν ανεβοκατεβάζει πολυ σωστα μονο του

αλλα διορθώνετε εν μερη
έχοντας το OverDrive OFF
Άβαταρ μέλους
MaxGraves
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Μάιος 2009, 12:09

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2010, 12:08

24 ΞΕΡA, να ξεραθούν αυτοί που τα ζητάνε για ένα TERIOS!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2010, 12:24

MaxGraves έγραψε:σαν κατοχος Terios ΑΤ
που το χωνω καλα..

εννοειτε θα παρεις αυτοματο!!
εφοσον δεν εχεις προβλημα με τα παραπανω λεφτα!

στην ασφαλτο δεν εχεις κανενα προβλημα
ταξιδια κτλ
απλως θελει λιγο καιρο να συνηθίσεις το Kickdown
και πως φεύγει κτλ
οποτε προσοχη στην αρχη και μετα εισαι ΟΚ

για εκτος δεν συζηταμε..

γενικα ειναι πολυ καλυτερο

οσο για τα φρενα
όντως με το αυτοματο θα τα χρησιμοποιείς πολυ παραπανω
και ειναι λογικο
γιατι δεν μπορεις να κατεβαζεις οπως θες, οπως στα manual

αλλα δεν εχει κανενα προβλημα


το μονο μειον ισως
ειναι στα ανηφορικα στροφιλικια σε κλασικο επαρχιακο ασφαλτινο δρομο σε βουνο
οτι δεν ανεβοκατεβάζει πολυ σωστα μονο του

αλλα διορθώνετε εν μερη
έχοντας το OverDrive OFF


Στην Ελλάδα επιβάλλεται η οδήγηση αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο σαν να ήταν χειροκίνητο.
Δηλαδή, στα δύσκολα ο οδηγός πρέπει να κατεβάσει σχέση και να μήν περιμένει απο τον μετατροπέα ροπής του κιβωτίου.
Επίσης, αν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει εξωτερικό ψυγείο ψύξης του λαδιού του κιβωτίου οι πιθανότητες για φάγωμα τών δίσκων λόγω υπερβολικής τριβής πολλαπλασιάζονται.
Το σημαντικώτερο!!! Στην Ελλαδα λόγω θερμοκρασιών και χάραξης του οδικού δικτύου, η αλλαγή λαδιών στο αυτόματο κιβώτιο πρέπει να γίνεται στο χρόνο που λέει ο κατασκευαστής δια 3.
Αψηφώντας τα παραπάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εφόσον 4 χιλιάδες ευρώ περιμένουν στην άκρη για τη λυπητερή!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό MaxGraves » 27 Μάιος 2010, 12:37

εγω προσωπικα τις κατεβαζω τις ταχυτητες manually
αλλα ειναι λιγο ρισκο αμα κανεις την μαμακια!

π.χ. να πηγαίνεις με 80 και απο D κατα λαθος να κατεβασεις L

οποτε δεν το προτεινω!
ειδικα μεχρι να μαθεις το αμαξι σου

εξαλου στην ασφαλτο σε νορμαλ συνθηκες δεν νομιζω οτι χρειαζετε
με το O/D off εισαι καλυμμένος..
Άβαταρ μέλους
MaxGraves
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Μάιος 2009, 12:09

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2010, 13:07

MaxGraves έγραψε:εγω προσωπικα τις κατεβαζω τις ταχυτητες manually
αλλα ειναι λιγο ρισκο αμα κανεις την μαμακια!

π.χ. να πηγαίνεις με 80 και απο D κατα λαθος να κατεβασεις L

οποτε δεν το προτεινω!
ειδικα μεχρι να μαθεις το αμαξι σου

εξαλου στην ασφαλτο σε νορμαλ συνθηκες δεν νομιζω οτι χρειαζετε
με το O/D off εισαι καλυμμένος..


Αν διαβάσεις το βιβλίο του χρήστη που σου παραδόθηκε με το αυτοκίνητο θα διαπιστώσεις που είναι και που όχι οι μαμακίες.
Ασφαλώς και είναι μαμακία να κατεβάσεις απο D σε L με 80 στο ταχύμετρο.
Γι αυτό υπάρχει το βιβλίο του χρήστη και το Internet μέσα απο το οποίο σε απλοποιημένη γλώσσα μπορείς να μάθεις πολλά για την οδήγηση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Απλά σαν γενική διαπίστωση να αναφέρω οτι ένα αυτόματο κιβώτιο θερμαίνει τα λάδια του παρα πολύ περισσότερο απο οτι ένα χειροκίνητο.
Η ψύξη του λαδιού του κιβωτίου είναι υψίστης σημασίας παντού και πάντοτε και ακόμη περισσότερο σε χώρες οπως η Ελλάδα.
[/list]
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό MaxGraves » 27 Μάιος 2010, 13:45

μωρε το βιβλιο λεει!

απλως δεν θελει πολυ καποιος να κανει το λαθος

θελει προσοχη
Άβαταρ μέλους
MaxGraves
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Μάιος 2009, 12:09

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2010, 14:02

MaxGraves έγραψε:μωρε το βιβλιο λεει!

απλως δεν θελει πολυ καποιος να κανει το λαθος

θελει προσοχη


ΣΩΣΤΟΣ!!!
...κί όταν βλέπεις τη φουρκέτα μπροστά σου νάρχεται κατεβάζεις ή δεν κατεβάζεις, κι όσα κι αν λέει το ταχύμετρο κι ότι κι αν λέει ο κατασκευαστής...
Σε καταλαβαίνω απόλυτα αγαπητέ μου...αλλα αυτές είναι ακραίες καταστάσεις και με την επίγνωση του τι κάνεις έχεις και επίγνωση του τι συνεπάγεται. Στο ίδιο καζάνι "βράζω" κι εγώ...
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό pppanos » 27 Μάιος 2010, 14:15

SUVord έγραψε:24 ΞΕΡA, να ξεραθούν αυτοί που τα ζητάνε για ένα TERIOS!!!


Πολλά είναι όντως αλλά τι να πάρεις με 22 χιλ (όχι 24 που είναι το αυτόματο) σε suv που να μπορείς να κάνεις ταξίδι αξιοπρεπώς και να έχεις και τη δυνατότητα για εκτός. Jimny και SX4 δεν συνδυάζουν τα δύο παραπάνω συγχρόνως. Το vitara το 2λιτρο έχει αυξημένο κόστος χρήσης (κατανάλωση, τέλη - για service δεν ξέρω) και δεν βολέυει πολύ για εντός πόλης. (αχρήστευσα ολόκληρη τη Suzuki :oops: )
Μην το πάμε αναλογικά αλλα σε απόλυτους αριθμούς, δηλ 22 χιλ. χοντρικά.


SUVord έγραψε: Στην Ελλάδα επιβάλλεται η οδήγηση αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο σαν να ήταν χειροκίνητο.

Συνεπώς χειροκίνητο...

SUVord έγραψε:Αψηφώντας τα παραπάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εφόσον 4 χιλιάδες ευρώ περιμένουν στην άκρη για τη λυπητερή!!!

Τόσο σίγουρο δηλαδή; Μάλιστα.


MaxGraves έγραψε:οσο για τα φρενα
όντως με το αυτοματο θα τα χρησιμοποιείς πολυ παραπανω
και ειναι λογικο
γιατι δεν μπορεις να κατεβαζεις οπως θες, οπως στα manual
αλλα δεν εχει κανενα προβλημα.

Εμένα στο κατέβασμα από Αράχωβα-Αμφίκλεια που πήγα όταν το έκανα test μου μύρισαν τα φρένα. Ίσως έφταιγε η οδήγησή μου. Μετά το έβαλα στη θεση 2 από D και ήταν καλύτερα.
Επίσης σε μικρές αναπηδήσεις στην άσφαλτο, όχι εθνική, μου φάνηκε σα να "παίζει" το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. :crazy:
Άβαταρ μέλους
pppanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 15:34

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό MaxGraves » 27 Μάιος 2010, 16:01

pppanos έγραψε:Εμένα στο κατέβασμα από Αράχωβα-Αμφίκλεια που πήγα όταν το έκανα test μου μύρισαν τα φρένα. Ίσως έφταιγε η οδήγησή μου. Μετά το έβαλα στη θεση 2 από D και ήταν καλύτερα.
Επίσης σε μικρές αναπηδήσεις στην άσφαλτο, όχι εθνική, μου φάνηκε σα να "παίζει" το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. :crazy:


ισως λογο καινούριου να μύριζε?
τι να σου πω
εμενα δεν μου εχουν μυρισει ποτε!

ο κωλος παιζει ναι εννιοτε
αλλα ολα τα "ψηλα" ετσι ειναι
εχει και αξονα πισω

στην ιδια θεση με σενα ημουν και εγω πριν δυο χρονια
με τα ιδια διλήμματα και απεριψα και γω τα Suzukia
και μετα σκεφτομουν ΑΤ ή ΜΤ
τελικα πηρα το ΑΤ
και δεν μετανιωσα καθολου

btw
γιατι δεν μπαινεις και στο teriosclub.gr??
να διαβασεις αποψεις και απο αλλους με ΜΤ και ΑΤ
Άβαταρ μέλους
MaxGraves
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Μάιος 2009, 12:09

SW

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Μάιος 2010, 19:08

Φιλε μου θα σου ελεγα παρολο που τα αυτοματα κιβωτια ειναι καλυτερα σε καποιες περιπτωσεις ...τελικα ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕΙΡΙΑΚΟ !!
Τα σεριακα ειναι παντα πιο αξιοπιστα ,παντα πιο ασφαλη στους ελληνικους δρομους και πολυ πιο οικονομικα και στα καυσιμα αλλα και συντηρηση !
Σιγουρα ειναι καλυτερα εκτος δρομου εξου και οι γουρουνες για αγρια εκτος δρομου ειναι αυτοματες .... αλλα εαν πηγαινεις σε normal συνθηκες off-road και θες το αυτοκινητο σου και για ασφαλτο ,βολτα οικογενεια ,παρε το σειριακο , εαν εισαι ταξιτζης και εχεις βαρεθει τη ζωη σου παρε αυτοματο ,...
Τα φρενα σιγουρα θα τα αλλαζεις συχνοτερα ,το ιδιο και λαστιχα ...
αν θες τη γνωμη ενος SCANAKI ΘΑ ΣΟΥ ελεγα ...παρε χειροκινητο κιβωτιο και ασε το αυτοματο για χωρες με δρομους οπως η ΑΜΕΡΙΚΗ και η Ευρωπη ...εδω ...δεν δεν ....
Αλλα να σου πω και κατι αλλο "?? Εγω και στο ΑΜΕΡΙΚΑ ....χειροκινητο θα επερνα ....ετσι για να τη λεω με αγρια ροπη ...στα αμερικανακια ...που οταν πιασουν συμπλεκτη ...νομιζεις οτι οδηγει 5χρονο κοριτσακι !!!!
Καθε αυτοκινητο στην χειροκινητη εκδοση του βγαζει πιο αγρια και απο πιοπ χαμηλα τη δυναμη του .... ενω τα αυτοματα ειναι κουμπωμενα και πνιγμενα εν μερη !!!
Δες εδω ενα καλοοοοοο .........ναι υπαρχουν και τετοιοι στην Αμερικη ....
http://www.youtube.com/watch?v=Q78kY6Y5 ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 27 Μάιος 2010, 19:57

SUVord έγραψε: [Το σημαντικώτερο!!! Στην Ελλαδα λόγω θερμοκρασιών και χάραξης του οδικού δικτύου, η αλλαγή λαδιών στο αυτόματο κιβώτιο πρέπει να γίνεται στο χρόνο που λέει ο κατασκευαστής δια 3.


Η αντιπροσωπεία στο Ελληνικό manual λέει ότι με "σκληρές" συνθήκες οδήγησης τα λάδια ....πρέπει να αλλάζονται κάθε 5.000 χλμ.
Σε αναπηδήσεις όντως παίζει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου . Λίγο πολύ αναμενόμενο για τον χαρακτήρα του . Είναι ένα ¨"καθαρόαιμο" 4Χ4 ...χωρίς όμως κοντά . ! Όλα τα άλλα τα έχει .
Επίσης σε αναπηδήσεις του πίσω άξονα και με δυο άτομα πίσω , αισθάνεσαι ότι τερμαατίζει η ανάρτηση .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες