Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

βελτιωση βενζινοκινητηρα

βελτιωση βενζινοκινητηρα

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 10 Ιουν 2010, 18:23

ξερετε εαν υπαρχει κανενα chip για αυξηση ιποοδυναμης και ροπης σε βενζινοκινητηρα ? επειδη θελω να βαλω μεγαλα λαστιχα 33αρια η 35αρια θελω να αυξησω λιγο την δυναμη γιατι θα μακρινει το βημα του, γηνεται?
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό bull » 24 Ιουν 2010, 09:31

Σε τι αμάξι? και η λύση που προτείνεις δεν είναι η ενδεικνυόμενη πάντα. Κορωνοπήνιο θα έλεγα εγώ...
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: βελτιωση βενζινοκινητηρα

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 24 Ιουν 2010, 17:12

mitsusport έγραψε:ξερετε εαν υπαρχει κανενα chip για αυξηση ιποοδυναμης και ροπης σε βενζινοκινητηρα ? επειδη θελω να βαλω μεγαλα λαστιχα 33αρια η 35αρια θελω να αυξησω λιγο την δυναμη γιατι θα μακρινει το βημα του, γηνεται?

H βενζινη δεν περνει αυτα τα κολπα.Εκτος αν μιλαμε για τουρματο κινητηρα πχ φορεστερ.
Συνηθως πας σε μεγαλυτερο κινητηρα,για να μην μπλεξεις με μετατροπες στον ιδιο.
Παιξε με κορωνοπηνια οπως κανουμε ολοι.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: βελτιωση βενζινοκινητηρα

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 26 Ιουν 2010, 10:40

ο κινητηρας ειναι ατμοσφαιρα ,chipaki δεν βρηκα μονο για diesel αλλα στο θεμα επαναπρογραμματισου του εγκεφαλου το κοστος του ειναι γυρω στα 500 ευρω και σου δηνει 10-16 αλογα και 15-20 ΝΜ ροπη.
παντος απο οσο εψαξα υπαρχει για το δικο μου(pajero sport) κοντο γραναζομα για το βοηθητικο που αλλαζη την σχεση απο 1,9:1 σε 4:1 ακομα και 7:1!!
κοστιζει πολλα ομως και ειναι ιδανικα για 4κινητα με part-time 4wd(navara,d-max κτλ.)
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 08:39

Πόση ροπή και πόσο βάρος έχει το όχημά σου mitsusport ;
Από ότι ξέρω ο κινητήρας είναι 3,0 λιτ και η ιπποδύναμη 177 ΗΡ .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 05 Ιούλ 2010, 09:31

το βαρους του ειναι 1.865kg και ο κινητηρας του εχει 26,5 κιλα ροπη
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 13:25

Και δεν είναι αρκετή αυτή η ροπή ; Mε την προϋπόθεση βέβαια ότι τη βγάζει σε χαμηλές στροφές.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 05 Ιούλ 2010, 13:41

με τα 32 αρια που φοραω τωρα η ροπη ειναι υπεραρκετη συν οτι εχει LSD πισω με βημα 4.7 με ενα ελαφρο γκαζι στις 2.000-2.500 σπινιαρη αρκετα,την μεγιστη ροπη την βγαζει στις 4.000 στροφες
αλλα για 35αρια θελει λιγο παραπανω ροπη
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 18:22

Έχω την εντύπωση , ότι προσπαθείς να μετατρέψεις το όχημα σε κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαθεί . Εκτός από το θέμα του κινητήρα , έχεις υπολογίσει την φθορά σε ρουλεμάν , ημιαξόνια κ.λ.π. από τόσο μεγάλα λάστιχα ;
Δικό σου βέβαια το όχημα όπως και η επιλογή.... :wink:
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 05 Ιούλ 2010, 19:10

απο οτι διαβαζω στα ξενα φορουμ οση βαζουν 35αρια λαστιχα αλλαζουν και το βοηθητικο , και τα ρουλεμαν πρεπει να αλλαζουν πολυ πιο συνχα απο το κανονικο σε ημιαξονια σασμαν διαφορικα δεν δημιουργηται προβλημα μαλλον θα περιοριστω στα 33αρια για να μην κανω και μετατροπες, εκτος απο τα εξοδα θα χαση την αξιοπηστια του στην ασφαλτο.
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 07:38

Όταν λες ότι έχεις 33άρια ελαστικά , υπολόγισες πόσο % παραπάνω σε διάμετρο τροχού έχεις από τα κανονικά του λάστιχα ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 09:34

τα μαμα λαστιχα ηταν 29,7 ιντσες αυτα που φοραω τωρα ειναι 31,7 ινστες και θα βαλω γυρω στο 33,
το crawl ratio των κοντων σχεσεων ειναι 35:1 με τα μαμα λαστιχα με τα 32αρια πηγε στο 33,5:1 και με τα 33 θα παει γυρω στο 32:1 συνεπως θα μακρινουν λιγο τα κοντα
με μεγαλητερα λαστιχα κεδριζεις σε τελικη αλλα χανεις σε επιταχυνση και υπολογισα οτι θα καει γυρω στο μισο η 1 λιτρο παραπανω αναλογα με την χρηση
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 10:35

Με αυτά που έχεις επάνω είσαι ήδη 6% + από τα "μαμίσια" . Από ότι έχω ακούσει και διαβάσει , μπορείς να βάλεις 3% παραπάνω διάσταση χωρίς πρόβλημα . Από εκεί και πάνω κουράζεται ο κινητήρας , οι αναρτήσεις κ.λ.π.
Με τα 33άρια θα είσαι 11 % πάνω από την κανονική διάμετρο . Χώρια η παραπάνω "κόπωση" απότο μεγαλύτερο πέλμα.
Όπως είπα όμως , η απόφαση δική σου. Μόνο εσύ ξέρεις πραγματικά τα γούστα σου. :o
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Ιούλ 2010, 16:35

Καλο σπασιμο στην κουδουνιστρα !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 16:46

οτι και να κανεις δεν σπανε με τιποτα αυτα τα αυτοκινητα :wink:
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες