jk έγραψε:Σκληρό off-roading????
Μπα δεν θα το 'λεγα μιας και οι οι εκτός δρόμου διαδρομές είναι μόνο σε πατημένους χωματόδρομους το καλοκαίρι, με ελάχιστη λάσπη και μικρά νεροφαγώματα και χιονοδρομικά το χειμώνα. Οπότε ενα light 4Χ4 ή SUV με καλύπτει απόλυτα.
Είμαι μεταξύ Vitara, Rav4 και Forester. Σαν πρωην κάτοχος ενός αυτοκινήτου 200+ ίππων είναι λίγο δύσολο ακόμη να απαρνηθώ το μικρόβιο των επιδόσεων αλλά δυστηχώς η τσέπη μου δεν μου επιτρέπει να κοιτάξω και στην πιο πάνω κατηγορία των 4X4!!!
Με την ιδια φιλοσοφία πανω κάτω ήμουν και εγώ αναμεσα σε 3 αυτοκίνητα.
Πηγαινα για επιλογη μεταξυ Rav4,Xtrail και Forester.
Να ειμαι ειλικρινης το Vitara το είχα αποκλεισει εξ αρχής λόγω χώρου και επειδη με ανησυχησαν και λιγο τα περιοδικα που ολοι τρωγονταν οτι ο κινητηρας του δεν ηταν αρκετος.
Τελος παντων, απεριψα το Χtrail γιατι μου φανηκε πολυ πλαστικό και ψευτικο μεσα, και το Rav4 γιατι πηγαινοντας σε μια αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ με αντιμετωπισαν λες και ημουν χειροτερος και απο ζητιανος γιατι δεν τους γεμισα μαλλον το ματι οτι θα τους εδινα 33000 επειδη φορουσα τζιν και λερωμενα μποτακια απο την οικοδομη
Σε κουβεντα που εκανα με εναν καλο φιλο που τρεχει χρονια σε αγωνες μου προτεινε το Forester σαν το οχημα με την καλυτερη οδικη συμπεριφορα μεταξυ των τριων, ενω για το Rav4 το μονο επιχειρημα που μου εδωσε ήταν η καλη μεταπωλητικη αξια.
Τελος παντων, ο καθενας κανει την επιλογη με βαση τις απαιτησεις του, την τσεπη του και καποια συγκεκριμενα κριτηρια (πχ ηθελα κοντο και cruise control).
Για να απαντησω και στον Νικος11. Αν θα ηθελα κατι παραπανω απο το Forester θα ηταν μαλλον λιγο παραπανω υψος για να μην αγχωνομαι μηπως βρω απο κατω οταν κανω "ανωριμοτητες".
Κατα τα αλλα η Subaru για το 2λιτρο ανακοινωνει καταναλωση πολης 12.3/100χλμ. Εγω θα σου πω κρατα στο μυαλο σου μια καταναλωση που κυμαινεται απο 10lit~11.3lit όταν εισαι καλο παιδί ~ οταν χαιρεσαι.
Οι τιμες αυτες ειναι με μικτη κινηση και σε Αττικη Οδο και Λεωφορο Κηφισου και σε κινηση.
Γενικα καίει ή τουλαχιστον ετσι αισθανομαι, αλλα πιστεψε με εχει υπεροχη αισθηση στον δρομο (αυτο που λεμε ποιοτητα κυλισης) και στριβει εκπληκτικα. Για να ειμαι ειλικρινης δεν φανταζομουν οτι θα εστριβε τοσο καλα. Φαντασου οτι στις στροφες της Υλικης τις πηγα ολες με 160~170 και το αμαξι εστριβε σαν τραινο.
Γενικα ειμαι ικανοποιημενος, αν και ο ογκος του ειναι λιγο δυσκολος στο παρκαρισμα και στο κεντρο της Αθηνας. Οι χωροι ειναι μαλλον αρκετοι αν και θα προτιμουσα λιγο παραπανω χωρο για τον πισω επιβατη.
Το μεγαλο αβανταζ ειναι η ηλιοροφη του (στανταρ σε ολες τις εκδοσεις εκτος απο την πολυ φτηνη) που ειναι πραγματικα ΜΕΓΑΛΗ. Ο πισω επιβατης κοιταει ψηλα και βλεπει ουρανο και αστερια.
Οτι αλλο περναει απο το μυαλο σου ρωτα με και αν μπορω να σε βοηθησω με χαρα να σου απαντησω.
Φιλικα,
Βασιλης