Pajerinho έγραψε:Παιδια ξέρετε την Ohlins? (
http://www.ohlins.com/Automotive/Produc ... fault.aspx )
Εγώ τώρα την έμαθα. Είναι φοβερή εταιρεία αγωνιστικών αναρτήσεων που δίνει ακόμα και στα WRC!!!
Ohlins φοράει η εργοστασιακή, αγωνιστική έκδοση του Pinin στη Βραζιλία (Pajero TR4-R).
Το site δε δίνει περισσότερες πληροφορίες, αλλά αυτά τα coil over με τα διπλά δακτυλίδια για τη ρύθμιση του ύψους πολύ μου άρεσαν. Μάλλον τέτοια πρέπει να του φοράνε.
Βέβαια η κουβέντα έχει μάλλον θεωρητικό ενδιαφέρον, γιατί φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβα. Άσε που όσο και αν ρυθμίζεται ύψος και απόσβεση, δεν παύει να είναι αγωνιστική ανάρτηση και λογικά σκληρή για καθημερινή χρήση.
Ρέ τί μαθαίνει κανείς απο τα φόρουμ. Για να δώσω και εγώ μία χείρα βοήθειας, στη προσπάθειά σας να βρείτε ψήλωμα για τα πινίν, θα σας πώ τούτο. Λόγω τής εμπλοκής μου με το enduro, τήν ohlins (όλινς) την ξέρω. Κατά τη γνώμη μου είναι η κορυφαία εταιρεία στίς αναρτήσεις. Αυτό που είδες Διονύση με τα δαχτυλίδια, είναι η προφόρτιση για το ελατήριο. Προφορτίζοντας το ελατήριο, παίρνεις ύψος, αλλά σκληραίνει το αμορτισέρ. Απ'ότι είδα και στή φωτό, πρέπει να έχει και απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς. Νομίζω πώς τούς 4 πόντους τούς παίρνετε για πλάκα, και μετά ρυθμίζεται τη σκληρότητα απο το "καζανάκι". Επίσης να προσθέσω, πώς όλα αυτά τα αμορτισέρ, είναι πλήρως επισκευαζόμενα, και μπορείς ακόμα να τούς κάνεις και σέρβις.
Βέβαια δέν ξέρω τί γίνεται με τίς διαδρομές τών αναρτήσεων, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορείτε να το μάθετε, ρωτώντας αυτούς που τρέχουν στην Ιταλία με πινίν στα raid.
Σίγουρα, θα είναι πολύ ακριβές, αλλά σκεφτείτε, πώς εσείς, δεν κάνετε αγώνες, και μιά τέτοια ανάρτηση, θα αντέξει για πάρα πολλά χρόνια.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)