Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Οκτ 2007, 20:52

Έβαλα..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Οκτ 2007, 15:06

ST-pinin έγραψε:Αιντε βαλε καμια φωτο να σε δουμε....

εσυ φιλε st-pinin ποτε θα χωσεις φωτο με τα εμπρος ψαλιδια σου?αντε να το κανεις καμια "ενεση" το τουτου σου.....
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Οκτ 2007, 20:26

Παιδια ξέρετε την Ohlins? ( http://www.ohlins.com/Automotive/Produc ... fault.aspx )
Εγώ τώρα την έμαθα. Είναι φοβερή εταιρεία αγωνιστικών αναρτήσεων που δίνει ακόμα και στα WRC!!!
Ohlins φοράει η εργοστασιακή, αγωνιστική έκδοση του Pinin στη Βραζιλία (Pajero TR4-R).
Το site δε δίνει περισσότερες πληροφορίες, αλλά αυτά τα coil over με τα διπλά δακτυλίδια για τη ρύθμιση του ύψους πολύ μου άρεσαν. Μάλλον τέτοια πρέπει να του φοράνε.
Βέβαια η κουβέντα έχει μάλλον θεωρητικό ενδιαφέρον, γιατί φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβα. Άσε που όσο και αν ρυθμίζεται ύψος και απόσβεση, δεν παύει να είναι αγωνιστική ανάρτηση και λογικά σκληρή για καθημερινή χρήση.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 22:23

Το ρυθμιζόμενο είναι εύκολο να γίνει. Το πρόβλημα είναι να βρείς ελατήριο το οποίο να ταιριάξει σε σκληρότητα. Η τιμή του κιτ με τα αλουμινένια πάσα και τα διπλά δαχτυλίδια έχει 150 ευρω και είναι 4 αρα δια δυο 75 ευρα..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Οκτ 2007, 22:53

Αλήθεια την σκληρότητα του μαμά ελατηρίου την γνωρίζουμε?
Ας κάνει ένα κόπο όποιος το ξεμοντάρει να τη μετρήσει.
Μπορεί απλά βάζοντας κάποιο/α γνωστά βάρη (πχ. βαρίδια) να μετρήσει τα mm συμπίεσης του ελατηρίου και να μας το αναφέρει.
Εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω καθώς δεν προβλέπεται ξεκοίλιασμα εδώ κοντά.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 29 Οκτ 2007, 23:07

Η λυση του coil over ειναι πολυ καλη και την εχει κανει καποιος αν θυμαστε και εχει βαλει και φωτο,με αυτην ξεμπερδευεις μια για παντα στο θεμα λαστιχο,και μπορεις και να κανεις και τις ρυθμισεις σου οπως τις θελεις,φτανει να βρεις ελατηριο που να εχει παρομοιες διαδρομες.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 23:39

Απο όσα έχω μάθει τα ελατήρια που χρησημοποιούνται στα coil over είναι συγκεκριμένης διαμέτρου αλλάζει το πάχος αλλα δεν υπάρχουν πολλες επιλογές ενω το μήκος είναι ουσιαστικά απεριόριστο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 30 Οκτ 2007, 00:10

Πρεπει να ψαχτούμε και προς αυτην την κατεύθυνση ,το προβλημα ειναι κυριως να βρεις μαστορα που να θελει να σε εξυπηρετήσει ,απο μονος σου θα θελει να ανακαλύψεις παλι τον τροχο ωσάν τους Σουμέριους.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 30 Οκτ 2007, 08:15

Pajerinho έγραψε:Παιδια ξέρετε την Ohlins? ( http://www.ohlins.com/Automotive/Produc ... fault.aspx )
Εγώ τώρα την έμαθα. Είναι φοβερή εταιρεία αγωνιστικών αναρτήσεων που δίνει ακόμα και στα WRC!!!
Ohlins φοράει η εργοστασιακή, αγωνιστική έκδοση του Pinin στη Βραζιλία (Pajero TR4-R).
Το site δε δίνει περισσότερες πληροφορίες, αλλά αυτά τα coil over με τα διπλά δακτυλίδια για τη ρύθμιση του ύψους πολύ μου άρεσαν. Μάλλον τέτοια πρέπει να του φοράνε.
Βέβαια η κουβέντα έχει μάλλον θεωρητικό ενδιαφέρον, γιατί φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβα. Άσε που όσο και αν ρυθμίζεται ύψος και απόσβεση, δεν παύει να είναι αγωνιστική ανάρτηση και λογικά σκληρή για καθημερινή χρήση.


Ρέ τί μαθαίνει κανείς απο τα φόρουμ. Για να δώσω και εγώ μία χείρα βοήθειας, στη προσπάθειά σας να βρείτε ψήλωμα για τα πινίν, θα σας πώ τούτο. Λόγω τής εμπλοκής μου με το enduro, τήν ohlins (όλινς) την ξέρω. Κατά τη γνώμη μου είναι η κορυφαία εταιρεία στίς αναρτήσεις. Αυτό που είδες Διονύση με τα δαχτυλίδια, είναι η προφόρτιση για το ελατήριο. Προφορτίζοντας το ελατήριο, παίρνεις ύψος, αλλά σκληραίνει το αμορτισέρ. Απ'ότι είδα και στή φωτό, πρέπει να έχει και απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς. Νομίζω πώς τούς 4 πόντους τούς παίρνετε για πλάκα, και μετά ρυθμίζεται τη σκληρότητα απο το "καζανάκι". Επίσης να προσθέσω, πώς όλα αυτά τα αμορτισέρ, είναι πλήρως επισκευαζόμενα, και μπορείς ακόμα να τούς κάνεις και σέρβις.
Βέβαια δέν ξέρω τί γίνεται με τίς διαδρομές τών αναρτήσεων, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορείτε να το μάθετε, ρωτώντας αυτούς που τρέχουν στην Ιταλία με πινίν στα raid.
Σίγουρα, θα είναι πολύ ακριβές, αλλά σκεφτείτε, πώς εσείς, δεν κάνετε αγώνες, και μιά τέτοια ανάρτηση, θα αντέξει για πάρα πολλά χρόνια.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Οκτ 2007, 10:07

Γρηγόρη καλά τα λες. Σίγουρα η Ohlins είναι κορυφαία εταιρεία και για μηχανές και αυτοκίνητα. Αλλά πάντα για αγωνιστική χρήση.
Το να δώσω ένα σωρό λεφτά (γιατί σίγουρα θα είναι ακριβή) και να έχω ένα αμάξι πέτρα που θα μου φεύγουν τα σφραγίσματα τι να λέει. Εντάξει ρυθμίζεται, αλλά και πάλι δεν ξέρω αν θα μπορείς να το φέρεις σε καλό επίπεδο για καθημερινή χρήση. Φίλος με Pinin πήρε Hotbits, ρυθμιζόμενα και αυτά, και τα έβγαλε γιατί τον κούραζαν ακόμα και στο πιο μαλακό.
Στην Ιταλία βάζουν oram στ' αγωνιστικά. Coilover και αυτά μπροστά, με αρκετά καλές διαδρομές (ειδικά αν βγάλεις και την αντιστρεπτική πίσω). Πολλά τα ευρώ όμως και εκεί (1800 στην ralliart Ιταλίας) και το Pinin γίνεται βράχος. Άμα θες να στρίβεις με 1000 και πολύ περισσότερο αν θες να κάνεις αγώνες είναι super, αλλά για καθημερινό αμάξι δεν μου πολυκάνει.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 14:08

Μπας και ξέρει κανένας το μήκος των πίσω αμορτισέρ σε έκταση και συμπίεση?
Στο site της Procomp ( http://www.explorerprocomp.com/ ) έχει τα μήκη όλων των αμορτισέρ που παράγει. Χαμός γίνεται, έχει μεγάλη ποικιλία. Σίγουρα κάποιο απ' αυτά θα ταιριάζει και στο Pinin.
Το ότι δεν το έχουν στις λίστες τους δε λέει κάτι. Έτσι και αλλιώς στην Αμερική δεν κυκλοφόρησε ποτέ το Pinin.
Κατά τη γνώμη μου κάτι που κάνει στο Wrangler πίσω κάνει και στο Pinin. Έχουν και παρόμοιο βάρος οπότε χρειάζονται παρόμοια απόσβεση.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 14:17

Στο δικό μου το μέτρησα 52 εκατοστά σε έκταση και 42.5 σε συμπίεση. Το 42.5 όμως δεν είναι νορμάλ λόγω του οτι δεν έχω βάλει το στοπ. Οπότε ψάξε κάτι σε 41 άλλωστε καλύετερα να είναι λίγο μεγαλύτερο γιατι αν είναι μικρότερο και τερματίσει απότομα θα καταστραφεί.
Ψάξε και κάτι για μενα..55 με 41 είναι καλά!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 15:00

Υπάρχει 33.6 με 55 εκατοστά. Είναι αυτό που βάζουν και στο Wrangler με 1,5-2 ίντσες σήκωμα. Procomp ES3000 ή ES9000. Θα δημιουργεί πρόβλημα το 33.6 λες?
Παίζει και 36.3 με 59. Γενικά φαίνεται ότι έχουν μεγάλες διαδρομές. Δε νομίζω να μας χαλάει αυτό, αρκεί να μη βγαίνει το ελατήριο στην έκταση και να μη βρίσκει ο τροχός στο θόλο σε συμπίεση. Σωστά?
Α, δεν ξέρω τι παίζει και με τη στήριξη του αμορτισέρ. Αυτά που ανέφερα λέει στο site ότι έχουν top & lower mounting: loop. Αλλά δεν ξέρω τι σημαίνει :oops:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 15:01

Α.... για τις διαστάσεις διαβάζω τον πίνακα στην τελευταία σελίδα απ' αυτό το pdf
http://www.explorerprocomp.com/PDFs/07cat/72-91.pdf
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 15:13

Αυτο που καθορίζει τη συμπίεση είναι το ελαστικό στοπ που υπάρχειμέσα στο ελατήριο και αν το βγάλεις(μην το κανεις ειναι λαθος) οι σπειρες του ελατηρίου που ακουμπάνε μεταξύ τους.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες