Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό RAVnikos81 » 02 Σεπ 2006, 00:04

Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κλαμπ.Και εγώ μέσα .Κανενας με τις απαιτουμενες γνωσεις για το σαϊτ,φορουμ κτλ ;
Άβαταρ μέλους
RAVnikos81
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 21:18
Τοποθεσία: Ν.Κηφισια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 02 Σεπ 2006, 11:10

alnik έγραψε:Καλημέρα και καλή επάνοδο από τις καλοκαιρινές εξορμήσεις.

in-rav-we-trust έγραψε: λοιπον...μετα απο 800+ χιλ. στην κρητη το αμαξακι μου(μας) εχει αφησει ΠΟΛΥ καλες εντυποσεις. 5 ατομα μεσα και αυτο χαμπαρι....τραβαγε σαν σκυλι...κρατηματα...καλο φρενακι σε 1-2 περιπτωσεις που χρειαστηκε....ανεση.


Πότε είσουνα Kρήτη in-RAV και σε ποιό μέρος?
Εμείς είμασταν με παρέα στα Χανιά 5-14 Αυγούστου και στις διάφερες διαδρομές ανά τον νομό συναντούσαμε συχνά ένα συγγεκριμένο ανθρακί RAV με αθηναίκές πινακίδες. Mήπως είσουν εσύ!?

- Όπως καταλάβατε η αναμονή έχει από τώρα έχει αρχίσει να με ζαλίζει: πάω στο δρόμο και χαζεύω γύρω μου τα ξένα RAV :crazy:


οχι φιλε μου το δικο μας ειναι μαυρο και ειμασταν στην αλλη πλευρα...ιεραπετρα κτλ
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 02 Σεπ 2006, 11:31

για εναν φιλο που ρωτησε για το bluetooth kit για το κινητο΄

εμεις εχουμε την εκδοση με το οβαλ χειριστηριο (που τοποθετειται ''πανω'' απο το κλειδια για να καταλαβεις περιπου).δεν συνδεεται με τιν κονσολα του αυτοκινητου ή του cd.εχει 2 κουμπια(on/off,δηλ.αποδεχομαι/απορριπτω την κληση) και 2 για την ενταση του ηχου.
δεν εχω προλαβει ακομα να ανακαλυψω ολες τις λειτουργειες του παντως,οποτε το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι οταν παιρνει καποιος τηλεφωνο σου λεει στα αγγλικα δυστηχως το νουμερο του....
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό Camelius » 02 Σεπ 2006, 12:17

meco έγραψε:
manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise

πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε

Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.

Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?


Παρεμβαινω τωρα αν και παρακολουθω καιρο την συζητηση, αλλα τωρα εχω και χρονο να γραψω.
Και επειδη ειμαι κατοχος ενος Forester 2.0 MY06 εχω να πω τα εξης:
α. η ποιοτητα υλικων ειναι παραπανω απο αξιοπρεπης με την μονη διαφορα οτι σχεδιαστηκα εινα σαν να βλεπω αυτοκινητο μιας δεκαετιας πισω
β. εχει κινητηρα πραγματικα διαμαντι με υψηλη καταναλωση ομως λογο μονιμης τετρακινησης.
γ. το κεντρικο ειναι μπλοκε και το πισω περιορισμενης ολισθησης
δ. το κοντερ εχει δειξει 220 αρκετες φορες και αρκετα ανετα
ε. η ιστορια με το 2.5 τουρμπο και το σκαφος πρεπει να εινια αληθης και ο λογος ειναι οτι δυστυχως το τουρμπο μοντελο δυσκολευεται να βγαλει την δυναμη στον δρομο χωρις σπιανρισμα και χωρις πατιναρισμα σε αντιθεση με το διλιτρο που απλα βαζεις 1η αργο και βγαζεις σκαφος ανετα.

Επισης στον αντιποδα της ιστοριας αυτης με το Rav και το 2.5 Forester turbo θα πω οτι ενα RAV 2λιτρο στην Παρο πριν 3 χρονια δεν εβγαζε ενα σκαφος απο γλιστρα, μαλλον λογω ελλειψης κοντου και το εβγαλα με ΝΙΒΑ που τραβηξε το ΡΑΒ που τραβουσε το σκαφος, αρα τι συμπερασμα βγαζουμε οτι το ΝΙΒΑ με αργα ειναι ιδανικο για να βγαζεις σκαφη απο γλιστρες, so what?
Θελω να πω, οτι δεν ειναι κριτηριο αυτο, κριτηρια επιλογης ειναι οι συνολικες απαιτησεις του καθενα μας και ο τροπος που καλυπτονται απο τα εκαστοτε μοντελα της αγορας. Οσο για το station wagon look του Forester, πιστεψε με πολυ το χαιρομαι να βλεπεις ενα station να κινειται σε λασπη ή σε χιονι και να τα καταφερνει χαλαρα.

Φιλικα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 02 Σεπ 2006, 12:27

Να σου υπενθυμίσω ότι στο συγκριτικό των 4τροχών το vitara "κερδίζει" το rav σε ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και είναι 1db πιο ήσυχο σε ταχύτητες -140 χλμ.Επίσης ότι διαθέτη μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει και φυσικά αργό.Επίσης να επισημάνω ότι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα σε αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι ότι καλύτερο και ότι το vitara "ταξιδεύει άνετα" με 160. Φιλικά Μάνος[/quote]
ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους εύχομαι,
Θέλω να σου πω ότι τα GV ΚΑΙ RAV είναι τα δύο καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το μεν gv είναι πιο οff το δε rav πιο on, δεν μπορούμε να το αρνηθούμε, το gv έχει πάρα μα πάρα πολύ θόρυβο στις υψηλές στροφές σε σημείο πού όταν το έκανα test να φοβηθώ να πάω στον κόφτη μια ταχύτητα για να μην σπάσει κανα διαφορικό, μεγάλη προσοχή δεν έχει καμιά ηλεκτρονική προστασία διαφορικών, ναι στα χιλιόμετρα που λές το rav έχει ένα db παραπάνω αλλά και ?€ κέρδος ανά 60000 χιλμ. Από την αλλαγή του ιμάντα που θα χρειαστεί κανείς διότη το rav έχει αλυσίδα.
Σε γενικές γραμμές είναι 1 βαθμό σε όλα τα περιοδικά πάνω το rav στο on δεν χωρά αμφιβολία φίλε μου . Κεντρικό διαφορικό το gv Λάθος συνεκτικό συμπλέκτη, LSD ΝΑΙ , αλλά όταν το κλειδώσεις έχασες….. και φυσικά αργό.
ΕΡΏΤΗΣΗ
ΠΏΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΈΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΓΟ, ΣΑΣΙ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ 1500 ΜΕ 1600 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ 2000 ΠΆΝΤΑ ΜΕ ΦΡΈΝΑ?????????????

Και τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου στο γεγονός ότι τα πολλά συστήματα είναι μάλλον κακά στο off αλλά σώζουν ζώες στο on

Με εκτίμηση,
ΜΑΝΟΣ

ΓΙΑ ΣΥΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ RAV VS GV 8,7 ME 8,6
http://www.autotriti.gr/auto/_Nea_Monte ... s&Dikhsas=
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 02 Σεπ 2006, 12:32

typod έγραψε:
manosRAV έγραψε:
typod έγραψε:Ναι,ναι ναι να τα πουλήσετε και να πάρετε vitara μήπως και δείτε καμιά άσπρη μέρα.
Καλημέρα,
Καλό το gv αλλά και αυτό πάνω από 150 δεν πάει και αν τα πάει θα είσαι με το πόδι στο πάτωμα, πολύ βασικό ακόμα είναι το ότι δεν έχει μπλοκέ, η εγγύηση λίγη, θόρυβος απίστευτος και τεχνολογία πολύ πίσω κράτημα στην άσφαλτο άστο .
Τώρα αν θέλει κανείς ένα όχημα για να καβαλάει βράχια κλπ είναι αμαρτία να δώσει
35000 € ενώ μπορεί να την κάνει με 5-10000€ με το lada ή το jimny.

Ταπεινά ΜΑΝΟΣ
Να σου υπενθυμίσω ότι στο συγκριτικό των 4τροχών το vitara "κερδίζει" το rav σε ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και είναι 1db πιο ήσυχο σε ταχύτητες -140 χλμ.Επίσης ότι διαθέτη μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει και φυσικά αργό.Επίσης να επισημάνω ότι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα σε αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι ότι καλύτερο και ότι το vitara "ταξιδεύει άνετα" με 160. Φιλικά Μάνος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους εύχομαι,
Θέλω να σου πω ότι τα GV ΚΑΙ RAV είναι τα δύο καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το μεν gv είναι πιο οff το δε rav πιο on, δεν μπορούμε να το αρνηθούμε, το gv έχει πάρα μα πάρα πολύ θόρυβο στις υψηλές στροφές σε σημείο πού όταν το έκανα test να φοβηθώ να πάω στον κόφτη μια ταχύτητα για να μην σπάσει κανα διαφορικό, μεγάλη προσοχή δεν έχει καμιά ηλεκτρονική προστασία διαφορικών, ναι στα χιλιόμετρα που λές το rav έχει ένα db παραπάνω αλλά και ?€ κέρδος ανά 60000 χιλμ. Από την αλλαγή του ιμάντα που θα χρειαστεί κανείς διότη το rav έχει αλυσίδα.
Σε γενικές γραμμές είναι 1 βαθμό σε όλα τα περιοδικά πάνω το rav στο on δεν χωρά αμφιβολία φίλε μου . Κεντρικό διαφορικό το gv Λάθος συνεκτικό συμπλέκτη, LSD ΝΑΙ , αλλά όταν το κλειδώσεις έχασες….. και φυσικά αργό.
ΕΡΏΤΗΣΗ
ΠΏΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΈΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΓΟ, ΣΑΣΙ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ 1500 ΜΕ 1600 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ 2000 ΠΆΝΤΑ ΜΕ ΦΡΈΝΑ?????????????

Και τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου στο γεγονός ότι τα πολλά συστήματα είναι μάλλον κακά στο off αλλά σώζουν ζώες στο on

Με εκτίμηση,
ΜΑΝΟΣ

ΓΙΑ ΣΥΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ RAV VS GV 8,7 ME 8,6
http://www.autotriti.gr/auto/_Nea_Monte ... s&Dikhsas=
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 02 Σεπ 2006, 12:39

Camelius έγραψε:
meco έγραψε:
manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise

πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε

Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.

Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?


Παρεμβαινω τωρα αν και παρακολουθω καιρο την συζητηση, αλλα τωρα εχω και χρονο να γραψω.
Και επειδη ειμαι κατοχος ενος Forester 2.0 MY06 εχω να πω τα εξης:
α. η ποιοτητα υλικων ειναι παραπανω απο αξιοπρεπης με την μονη διαφορα οτι σχεδιαστηκα εινα σαν να βλεπω αυτοκινητο μιας δεκαετιας πισω
β. εχει κινητηρα πραγματικα διαμαντι με υψηλη καταναλωση ομως λογο μονιμης τετρακινησης.
γ. το κεντρικο ειναι μπλοκε και το πισω περιορισμενης ολισθησης
δ. το κοντερ εχει δειξει 220 αρκετες φορες και αρκετα ανετα
ε. η ιστορια με το 2.5 τουρμπο και το σκαφος πρεπει να εινια αληθης και ο λογος ειναι οτι δυστυχως το τουρμπο μοντελο δυσκολευεται να βγαλει την δυναμη στον δρομο χωρις σπιανρισμα και χωρις πατιναρισμα σε αντιθεση με το διλιτρο που απλα βαζεις 1η αργο και βγαζεις σκαφος ανετα.

Επισης στον αντιποδα της ιστοριας αυτης με το Rav και το 2.5 Forester turbo θα πω οτι ενα RAV 2λιτρο στην Παρο πριν 3 χρονια δεν εβγαζε ενα σκαφος απο γλιστρα, μαλλον λογω ελλειψης κοντου και το εβγαλα με ΝΙΒΑ που τραβηξε το ΡΑΒ που τραβουσε το σκαφος, αρα τι συμπερασμα βγαζουμε οτι το ΝΙΒΑ με αργα ειναι ιδανικο για να βγαζεις σκαφη απο γλιστρες, so what?
Θελω να πω, οτι δεν ειναι κριτηριο αυτο, κριτηρια επιλογης ειναι οι συνολικες απαιτησεις του καθενα μας και ο τροπος που καλυπτονται απο τα εκαστοτε μοντελα της αγορας. Οσο για το station wagon look του Forester, πιστεψε με πολυ το χαιρομαι να βλεπεις ενα station να κινειται σε λασπη ή σε χιονι και να τα καταφερνει χαλαρα.

Φιλικα
Βασιλης
Θα συμφωνήσω 100% μαζί σου αλλά για το παράδειγμα με το ράβ θα σου πω ότι το νέο είναι πολύ καλύτερο στην γλίστρα από το μκ2 , τεσταρισμένο!!!!! Αλλά νιβα ποοοοοοοτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Περί ορέξεως όσο αναφορά το look ............

Α! και το forester το 2.0 έχει δυνατότητα μέχρι 1500 κιλά
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό Camelius » 02 Σεπ 2006, 13:02

manosRAV έγραψε:Α! και το forester το 2.0 έχει δυνατότητα μέχρι 1500 κιλά


Ονομαστικα τα 1500 κιλα

Παντα οι ονομαστικες τιμες εχουν ανοχη

Φιλικα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 02 Σεπ 2006, 13:47

manosRAV έγραψε: Κεντρικό διαφορικό το gv Λάθος συνεκτικό συμπλέκτη, LSD ΝΑΙ , αλλά όταν το κλειδώσεις έχασες….. και φυσικά αργό.


Και όμως το GV έχει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κλείδωμα και κοντά , καμία σχέση με τις σιλικόνες του RAV . :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Re: RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!

Δημοσίευσηαπό alnik » 04 Σεπ 2006, 11:22

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

ΓΙΑ ΣΥΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ RAV VS GV 8,7 ME 8,6
http://www.autotriti.gr/auto/_Nea_Monte ... s&Dikhsas=


Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση στο συγκριτικό που παράθεσε ο Μάνος, δεν έιναι ότι οι επιμέρους βαθμοί είναι ίδιοι όταν οι αντίστοιχες περιγραφές ευνοούν χαρακτηριστικά το RAV, αλλά η πληροφορία ότι το RAV έχει 5 αστέρια στο EuroNCAP !!! - Προφανώς έιναι λάθος. Εεε???

Και εγώ είμαι μέσα για την δημιουργία του club. Δυστυχώς δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις αλλά πέιτε μου εσείς και θα κάνω εγώ... :lol:

Φιλικά,

Άλκης
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό RAVnikos81 » 04 Σεπ 2006, 17:31

RAV4CLUB ΤΩΡΑΑΑ!!!! Να προετοιμαστουμε για το χειμώνα!!!!
Καπως πρέπει να ξεκινήσει η ιστορία....
Ενδιαφερόμενοι για το κλαμπ;;
Άβαταρ μέλους
RAVnikos81
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 21:18
Τοποθεσία: Ν.Κηφισια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 05 Σεπ 2006, 07:32

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ CLUB
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

RAV4 Club GR

Δημοσίευσηαπό alnik » 05 Σεπ 2006, 12:16

Καλημέρα,

Ρωτώντας πας στη πόλη... και έτσι εγώ ρώτησα και έψαξα και βρήκα τα εξής:

1) Για να φτιάξεις web-club καλό είναι να έχεις εκτός από forum και portal δυνατότητες που θα εξυπηρετεί λειτουργίες όπως galleries, αρθρογραφία και library για manuals, αξεσουάρ και τεχνικές πληροφορίες κτλ.
2) Για το portal υπάρχει ειδικό ανεξάρτητο software που στην περίπτωσή μας μπορεί να είναι δωρεάν σε αυτή τη φάση.
3) Για το forum καθώς και για το domain πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μια εταιρία (μικρή - συνήθως φοιτητές) οι οποίοι θα μας εξασφαλίσουν τους servers και την χωρητικότητα ανάλογα με τις ανάγκες μας (οι servers είναι συνήθως στην Αμερική και εξυπηρετούν όλο το κόσμο!)
4) Ένα καλούτσικο πακέτο γι αρχή είναι αυτό που έκλεισαν κάποιοι φίλοι που έφτιαξαν δικό τους club (aquazone.gr - μπείτε να πάρετε μια ιδέα).
5) Για εμάς και πιο συγκεκριμένα για το αρχικό βήμα προτείνουν ένα πακέτο από μια εταιρία που περιλαμβάνει 250€ τον 1ο χρόνο και 50 για κάθε επόμενο. Στις υπηρεσίες περιλαμβάνεται και η υποστήριξη 1ου επιπέδου (servers & capacity ίσως και backup!?).
6) Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός και οι χωρητικότητες μπορούν να αναβαθμίζονται ανάλογα με τους χρήστες.
7) Η δική μας συμμετοχή πρέπει να είναι εκτός από οικονομική (προφανώς) και διαχειριστική συμπεριλαμβανομένου και του σχεδιασμού της σελίδας ή αν θέλετε της αρχιτεκτονικής και του δενδροδιαγράμματος της.

Και 2 δικές μου ιδέες:
1) Μπορούμε να πλησιάσουμε την ΤΟΥΟΤΑ ή κάποια αντιπροσωπία να χρηματοδοτήσει το εγχείρημα με αντάλλαγμα διαφήμιση.
2) Ίσως να μπορούν να μας βοηθήσουν τα παιδιά από το off-road, έτσι για να μην είμαστε και αγνώμονες που μας φιλοξένησαν τόσο καλά αυτόν το καιρό.


Μετά από αυτές τις πληροφορίες νομίζω χρειάζεται το επόμενο βήμα να γίνει μέσα από συνάντηση.

Φιλικά,

Άλκης
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό meco » 05 Σεπ 2006, 14:05

manosRAV έγραψε:¨Όταν το αυτοκίνητο κινείται, κινείται με 100% μπροστά και 0% πίσω , σε ανηφόρες και σε κάθε δύσκολες συνθήκες επεμβαίνει ένας έξτρα εγκέφαλος ο οποίος καθορίζει εάν θα πάρει ο μπροστά άξονας 100-50% και ο πίσω 0-50%, τονίζω και πάλι ότι το κεντρικό είναι κανονικό και πως την κατανομή της ροπής την ελέγχει ξεχωριστός εγκέφαλος. Με το κουμπί το σύστημα κλειδώνει το κεντρικό ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και μεταφέρει την κίνηση 50 – 50 μέχρι τα 40χλμ. Και όχι 55-45 . Το μπλοκάρισμα των τροχών γίνεται μέσω του ABS που τι κάνει? Επειδή έχει ο κάθε τροχός δικό του αισθητήρα κλειδώνει την δαγκάνα οπότε ποτέ ένας άξονας δεν χάνει την κίνηση.
Θα πάρει μέχρι και 25% ο καθένας
Το σήστημα είναι πολύ μπροστά από το μκ2 που έχει συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμα 50 – 50 με torsen πίσω. Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα πρέ΄πει για να σας τα γράψω να φάμε πολλές σελίδες. Θα ακολουθήσουν σχετικές Φώτο που θα καταλάβετε αυτά που σας λέω.

φιλικα π¨αντα ΜΑΝΟΣ

Φίλε Μάνο σου εξηγήσα πιο πάνω, ακριβώς πώς έχουν τα συστήμα μετάδοσης στο ένα αυτοκίνητο και πώς στο άλλο.
Το να λες τώρα ότι οτι σύστημα του καινούριου RAV4 είναι καλύτερο από του προηγούμενου να με συγχωρείς, αλλά μου φαίνεται αστείο. Ούτε καν η Toyota δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 05 Σεπ 2006, 17:44

meco έγραψε:
manosRAV έγραψε:¨Όταν το αυτοκίνητο κινείται, κινείται με 100% μπροστά και 0% πίσω , σε ανηφόρες και σε κάθε δύσκολες συνθήκες επεμβαίνει ένας έξτρα εγκέφαλος ο οποίος καθορίζει εάν θα πάρει ο μπροστά άξονας 100-50% και ο πίσω 0-50%, τονίζω και πάλι ότι το κεντρικό είναι κανονικό και πως την κατανομή της ροπής την ελέγχει ξεχωριστός εγκέφαλος. Με το κουμπί το σύστημα κλειδώνει το κεντρικό ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και μεταφέρει την κίνηση 50 – 50 μέχρι τα 40χλμ. Και όχι 55-45 . Το μπλοκάρισμα των τροχών γίνεται μέσω του ABS που τι κάνει? Επειδή έχει ο κάθε τροχός δικό του αισθητήρα κλειδώνει την δαγκάνα οπότε ποτέ ένας άξονας δεν χάνει την κίνηση.
Θα πάρει μέχρι και 25% ο καθένας
Το σήστημα είναι πολύ μπροστά από το μκ2 που έχει συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμα 50 – 50 με torsen πίσω. Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα πρέ΄πει για να σας τα γράψω να φάμε πολλές σελίδες. Θα ακολουθήσουν σχετικές Φώτο που θα καταλάβετε αυτά που σας λέω.

φιλικα π¨αντα ΜΑΝΟΣ

Φίλε Μάνο σου εξηγήσα πιο πάνω, ακριβώς πώς έχουν τα συστήμα μετάδοσης στο ένα αυτοκίνητο και πώς στο άλλο.
Το να λες τώρα ότι οτι σύστημα του καινούριου RAV4 είναι καλύτερο από του προηγούμενου να με συγχωρείς, αλλά μου φαίνεται αστείο. Ούτε καν η Toyota δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. :wink:
ΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΚ2, Η ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΚ3, ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ TORSEN ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ, ΔΗΛ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ , ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΟ CLUB Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΔΟΚΙΜΗ

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

ΜΑΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες