|
|
|
alnik έγραψε:Καλημέρα και καλή επάνοδο από τις καλοκαιρινές εξορμήσεις.in-rav-we-trust έγραψε: λοιπον...μετα απο 800+ χιλ. στην κρητη το αμαξακι μου(μας) εχει αφησει ΠΟΛΥ καλες εντυποσεις. 5 ατομα μεσα και αυτο χαμπαρι....τραβαγε σαν σκυλι...κρατηματα...καλο φρενακι σε 1-2 περιπτωσεις που χρειαστηκε....ανεση.
Πότε είσουνα Kρήτη in-RAV και σε ποιό μέρος?
Εμείς είμασταν με παρέα στα Χανιά 5-14 Αυγούστου και στις διάφερες διαδρομές ανά τον νομό συναντούσαμε συχνά ένα συγγεκριμένο ανθρακί RAV με αθηναίκές πινακίδες. Mήπως είσουν εσύ!?
- Όπως καταλάβατε η αναμονή έχει από τώρα έχει αρχίσει να με ζαλίζει: πάω στο δρόμο και χαζεύω γύρω μου τα ξένα RAV
meco έγραψε:manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise
πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε
Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.
Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
typod έγραψε:Να σου υπενθυμίσω ότι στο συγκριτικό των 4τροχών το vitara "κερδίζει" το rav σε ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και είναι 1db πιο ήσυχο σε ταχύτητες -140 χλμ.Επίσης ότι διαθέτη μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει και φυσικά αργό.Επίσης να επισημάνω ότι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα σε αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι ότι καλύτερο και ότι το vitara "ταξιδεύει άνετα" με 160. Φιλικά ΜάνοςmanosRAV έγραψε:Καλημέρα,typod έγραψε:Ναι,ναι ναι να τα πουλήσετε και να πάρετε vitara μήπως και δείτε καμιά άσπρη μέρα.
Καλό το gv αλλά και αυτό πάνω από 150 δεν πάει και αν τα πάει θα είσαι με το πόδι στο πάτωμα, πολύ βασικό ακόμα είναι το ότι δεν έχει μπλοκέ, η εγγύηση λίγη, θόρυβος απίστευτος και τεχνολογία πολύ πίσω κράτημα στην άσφαλτο άστο .
Τώρα αν θέλει κανείς ένα όχημα για να καβαλάει βράχια κλπ είναι αμαρτία να δώσει
35000 € ενώ μπορεί να την κάνει με 5-10000€ με το lada ή το jimny.
Ταπεινά ΜΑΝΟΣ
Θα συμφωνήσω 100% μαζί σου αλλά για το παράδειγμα με το ράβ θα σου πω ότι το νέο είναι πολύ καλύτερο στην γλίστρα από το μκ2 , τεσταρισμένο!!!!! Αλλά νιβα ποοοοοοοτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Camelius έγραψε:meco έγραψε:manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise
πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε
Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.
Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
Παρεμβαινω τωρα αν και παρακολουθω καιρο την συζητηση, αλλα τωρα εχω και χρονο να γραψω.
Και επειδη ειμαι κατοχος ενος Forester 2.0 MY06 εχω να πω τα εξης:
α. η ποιοτητα υλικων ειναι παραπανω απο αξιοπρεπης με την μονη διαφορα οτι σχεδιαστηκα εινα σαν να βλεπω αυτοκινητο μιας δεκαετιας πισω
β. εχει κινητηρα πραγματικα διαμαντι με υψηλη καταναλωση ομως λογο μονιμης τετρακινησης.
γ. το κεντρικο ειναι μπλοκε και το πισω περιορισμενης ολισθησης
δ. το κοντερ εχει δειξει 220 αρκετες φορες και αρκετα ανετα
ε. η ιστορια με το 2.5 τουρμπο και το σκαφος πρεπει να εινια αληθης και ο λογος ειναι οτι δυστυχως το τουρμπο μοντελο δυσκολευεται να βγαλει την δυναμη στον δρομο χωρις σπιανρισμα και χωρις πατιναρισμα σε αντιθεση με το διλιτρο που απλα βαζεις 1η αργο και βγαζεις σκαφος ανετα.
Επισης στον αντιποδα της ιστοριας αυτης με το Rav και το 2.5 Forester turbo θα πω οτι ενα RAV 2λιτρο στην Παρο πριν 3 χρονια δεν εβγαζε ενα σκαφος απο γλιστρα, μαλλον λογω ελλειψης κοντου και το εβγαλα με ΝΙΒΑ που τραβηξε το ΡΑΒ που τραβουσε το σκαφος, αρα τι συμπερασμα βγαζουμε οτι το ΝΙΒΑ με αργα ειναι ιδανικο για να βγαζεις σκαφη απο γλιστρες, so what?
Θελω να πω, οτι δεν ειναι κριτηριο αυτο, κριτηρια επιλογης ειναι οι συνολικες απαιτησεις του καθενα μας και ο τροπος που καλυπτονται απο τα εκαστοτε μοντελα της αγορας. Οσο για το station wagon look του Forester, πιστεψε με πολυ το χαιρομαι να βλεπεις ενα station να κινειται σε λασπη ή σε χιονι και να τα καταφερνει χαλαρα.
Φιλικα
Βασιλης
manosRAV έγραψε:Α! και το forester το 2.0 έχει δυνατότητα μέχρι 1500 κιλά
manosRAV έγραψε: Κεντρικό διαφορικό το gv Λάθος συνεκτικό συμπλέκτη, LSD ΝΑΙ , αλλά όταν το κλειδώσεις έχασες….. και φυσικά αργό.
manosRAV έγραψε:¨Όταν το αυτοκίνητο κινείται, κινείται με 100% μπροστά και 0% πίσω , σε ανηφόρες και σε κάθε δύσκολες συνθήκες επεμβαίνει ένας έξτρα εγκέφαλος ο οποίος καθορίζει εάν θα πάρει ο μπροστά άξονας 100-50% και ο πίσω 0-50%, τονίζω και πάλι ότι το κεντρικό είναι κανονικό και πως την κατανομή της ροπής την ελέγχει ξεχωριστός εγκέφαλος. Με το κουμπί το σύστημα κλειδώνει το κεντρικό ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και μεταφέρει την κίνηση 50 – 50 μέχρι τα 40χλμ. Και όχι 55-45 . Το μπλοκάρισμα των τροχών γίνεται μέσω του ABS που τι κάνει? Επειδή έχει ο κάθε τροχός δικό του αισθητήρα κλειδώνει την δαγκάνα οπότε ποτέ ένας άξονας δεν χάνει την κίνηση.
Θα πάρει μέχρι και 25% ο καθένας
Το σήστημα είναι πολύ μπροστά από το μκ2 που έχει συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμα 50 – 50 με torsen πίσω. Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα πρέ΄πει για να σας τα γράψω να φάμε πολλές σελίδες. Θα ακολουθήσουν σχετικές Φώτο που θα καταλάβετε αυτά που σας λέω.
φιλικα π¨αντα ΜΑΝΟΣ
ΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥmeco έγραψε:manosRAV έγραψε:¨Όταν το αυτοκίνητο κινείται, κινείται με 100% μπροστά και 0% πίσω , σε ανηφόρες και σε κάθε δύσκολες συνθήκες επεμβαίνει ένας έξτρα εγκέφαλος ο οποίος καθορίζει εάν θα πάρει ο μπροστά άξονας 100-50% και ο πίσω 0-50%, τονίζω και πάλι ότι το κεντρικό είναι κανονικό και πως την κατανομή της ροπής την ελέγχει ξεχωριστός εγκέφαλος. Με το κουμπί το σύστημα κλειδώνει το κεντρικό ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και μεταφέρει την κίνηση 50 – 50 μέχρι τα 40χλμ. Και όχι 55-45 . Το μπλοκάρισμα των τροχών γίνεται μέσω του ABS που τι κάνει? Επειδή έχει ο κάθε τροχός δικό του αισθητήρα κλειδώνει την δαγκάνα οπότε ποτέ ένας άξονας δεν χάνει την κίνηση.
Θα πάρει μέχρι και 25% ο καθένας
Το σήστημα είναι πολύ μπροστά από το μκ2 που έχει συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμα 50 – 50 με torsen πίσω. Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα πρέ΄πει για να σας τα γράψω να φάμε πολλές σελίδες. Θα ακολουθήσουν σχετικές Φώτο που θα καταλάβετε αυτά που σας λέω.
φιλικα π¨αντα ΜΑΝΟΣ
Φίλε Μάνο σου εξηγήσα πιο πάνω, ακριβώς πώς έχουν τα συστήμα μετάδοσης στο ένα αυτοκίνητο και πώς στο άλλο.
Το να λες τώρα ότι οτι σύστημα του καινούριου RAV4 είναι καλύτερο από του προηγούμενου να με συγχωρείς, αλλά μου φαίνεται αστείο. Ούτε καν η Toyota δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες