Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό alnik » 04 Αύγ 2006, 10:08

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Σήμερα έχω πολλά νέα να σας πω!

Πρώτον και κυριότερον ότι πλέον περιμένω επισήμως το δικό μου RAVακι αφού χτες το βράδυ και μετά από αρκετό ψάξιμο, έκανα την δική μου παραγγελία. Θα αργήσει λίγο να έρθει αλλά η αναμονή θα είναι γλυκιά. Μου είπαν για Δεκέμβρη. μέχρι τότε θα χαίρομαι τα δικά σας νεά, εμπειρίες και ελπίζω φωτογραφίες (θέλω να το δώ με φόντο εξωτικές παραλίες και χωμένο σε κατάξανθες αμμουδιές :thumbright: . Εγώ δεσμεύομαι να σας post-άρω χειμερινά τοπία με χιόνι και έλατα (αφού τότε θα το έχω στα χεράκια μου :crybaby: ) !

Τώρα τα νέα που έμαθα για όλα τα RAVάκια:

1) Μου επιβεβαίωσαν ότι έχει υποθεί στο forum ως τώρα για το χτύπημα στην πίσω ανάρτηση/άξονα. Η ΤΟΥΟΤΑ είναι όντως ενήμερη και προσπαθούν να βρούν λύση. Ακόμα δεν έχουν καταλάβει τι φταίει(!). Μου είπαν όμως ότι παλιότερα είχε εντοπιστεί και στο LandCruiser και τα έιχαν καλέσει πίσω για αντικατάσταση των σινεμπλοκ. Πάντως μέχρι και τα αυτοκίνητα που παραδίνονται μέσα στον Αύγουστο δεν έχει διορθωθεί.

2) Για τον συναγερμό των luxury, ισχύει η νέα ντιρεκτίβα που σας έλεγα πιο πάνω. Υποθέτω πως σύντομα θα κληθούν για ανάκληση. Αν σας ενοχλέι όμως ή βιάζεστε για όποιον λόγο, κάντε μια βόλτα (οχι από τον Γερμανό) από την κοντινή σας ΤΟΥΟΤΑ και γκρινιάξτε τους ότι ταχα σας ενοχλεί. Μπορέι να εξυπηρετηθείτε ταχύτερα.

3) Για όσους από εμάς μας ενδιαφέρει το θέμα των aftermarket XENON και μένουμε στην Αττική, υπάρχει πολύ καλή πιθανότητα να μας κάνει προμήθεια και τοποθέτηση μια αντιπροσωπία ΤΟΥΟΤΑ στην Αθήνα. Το όφελος θα είναι απλά το ότι έχεις μια δικλίδα ασφαλείας όσον αφορά την εγγύηση και τυχόν μελλοντικά προβληματάκια (φτου κακά - μακρία από εμάς). Απλά δεν μπορω να σας πώ λεπτομέρειες τώρα και επειδή δεν υπάρχει κατι δεδομένο αλλά και επειδή θα προτιμούσα να μην το κάνω broadcast για λόγους μη διαφήμισης! Αν σας ενδιαφέρει όμως στείλτε μου ΠΜ για να σας πώ ότι πιο συγγεκριμένο υπάρχει.
Να σας θυμίσω ότι η ΤΟΥΟΤΑ δεν επιτρέπει στις αντιπροσωπίες να βάζουν aftermarket προϊόντα, αλλά λόγω μεγάλης ζήτησης και με το πρόσχημα ότι δεν διατέιθεται το RAV με ΧΕΝΟΝ αρχίζει η συγγεκριμένη αντιπροσωπία να το ψάχνει καλύτερα. (Αντώνη ακούς!? - Σε έφτιαξα πάλι ::wink: !!!)

Αυτά......
..περιμένω νέα σας και φωτογραφίες. IN-RAV εσύ δεν γκρίνιαζες που δεν βάζαν φωτό. Άντε να σε δώ να εχω και εγώ κάτι να χαίρομαι!!!

Να περνάτε καλά.
Πάντα φιλικά,

Άλκης
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό Saga » 05 Αύγ 2006, 21:35

"..Μου επιβεβαίωσαν ότι έχει υποθεί στο forum ως τώρα για το χτύπημα στην πίσω ανάρτηση/άξονα. Η ΤΟΥΟΤΑ είναι όντως ενήμερη και προσπαθούν να βρούν λύση. Ακόμα δεν έχουν καταλάβει τι φταίει(!)..."

Ο Ιούλιος στις πωλήσεις πάντως εγραψε +8 Rav σε σχέση με το GV.
Αν συνεχίσουν ετσι .....
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό RAVnikos81 » 07 Αύγ 2006, 13:42

Πήγα σαβ/κο στους γονείς μου και φυσικά είπε η μάνα μου να κάνει ένα υγρό τεστ-ντραϊβ στα κλειδια του ραβ...Ένα σας λέω,αντέχουν μια χαρά στο πρόγραμμα με τα λευκά...και μυρίζουν μανούλα...
Άβαταρ μέλους
RAVnikos81
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 21:18
Τοποθεσία: Ν.Κηφισια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 14 Αύγ 2006, 10:34

alnik έγραψε:Αυτά......
..περιμένω νέα σας και φωτογραφίες. IN-RAV εσύ δεν γκρίνιαζες που δεν βάζαν φωτό. Άντε να σε δώ να εχω και εγώ κάτι να χαίρομαι!!!



αχαχαχαχαχ
οντως το εχεις διαβασει το φορουμ... :)
δεσμευομαι οτι την αλλη εβδομαδα θα βαλω φοτος!!!
εχεις δικιο εγω γκρινιαζα αλλα δεν εχω προλαβει και ο λογος ειναι οτι το δοκιμαζω το ραβακι..... 8)
λοιπον...μετα απο 800+ χιλ. στην κρητη το αμαξακι μου(μας) εχει αφησει ΠΟΛΥ καλες εντυποσεις. 5 ατομα μεσα και αυτο χαμπαρι....τραβαγε σαν σκυλι...κρατηματα...καλο φρενακι σε 1-2 περιπτωσεις που χρειαστηκε....ανεση.εξακολουθω να μην ακουω ρε παιδια το θορυβο πισω....
@rav2b
φιλε μου σιγουρα ειναι σφιχτη η αναρτηση αλλα δεν ειναι ενοχλητικο και το περιεργο ειναι οτι πεσαμε σε κατι απιστευτες λακουβες κατω (ιεραπετρα-σητεια-αγιος νικολαος-οροπεδιο) και δεν ακουσαμε τιποτα.
τι να πω....η τοοοοση τυχη ή τοοοοοση κουφαμαρα και αναισθησια... :D

σας χαιρετω ολους!
τα λεμε!
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

Δημοσίευσηαπό alnik » 25 Αύγ 2006, 12:26

Καλημέρα και καλή επάνοδο από τις καλοκαιρινές εξορμήσεις.

in-rav-we-trust έγραψε: λοιπον...μετα απο 800+ χιλ. στην κρητη το αμαξακι μου(μας) εχει αφησει ΠΟΛΥ καλες εντυποσεις. 5 ατομα μεσα και αυτο χαμπαρι....τραβαγε σαν σκυλι...κρατηματα...καλο φρενακι σε 1-2 περιπτωσεις που χρειαστηκε....ανεση.


Πότε είσουνα Kρήτη in-RAV και σε ποιό μέρος?
Εμείς είμασταν με παρέα στα Χανιά 5-14 Αυγούστου και στις διάφερες διαδρομές ανά τον νομό συναντούσαμε συχνά ένα συγγεκριμένο ανθρακί RAV με αθηναίκές πινακίδες. Mήπως είσουν εσύ!?

- Όπως καταλάβατε η αναμονή έχει από τώρα έχει αρχίσει να με ζαλίζει: πάω στο δρόμο και χαζεύω γύρω μου τα ξένα RAV :crazy:
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό ypex » 25 Αύγ 2006, 15:33

Καλησπέρα σε όλους...

Παρακολουθώ καιρό το forum και ψήνομαι άγρια να αγοράσω το νέο RAV4. Το μόνο που θα ήθελα ακόμη να μάθω πριν προχωρήσω στην αγορά είναι η κατανάλωση. Θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά; Πόση είναι η μέγιστη πραγματική κατανάλωση εντός πόλης (μποτιλιάρισμα, 1η-2α κλπ.) και πόση σε ανοιχτό δρόμο;

Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
ypex
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Αύγ 2006, 15:14

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ LUXURY

Δημοσίευσηαπό cvdiesel » 27 Αύγ 2006, 10:25

Οταν παρέλαωα το αμάξι (Μαι 06, siedel, luxury, smart entry) μου εβαλαν τον εργοστασιακό συναγερμό. Eiχα τα εξής προβλήματα. Οταν το κλείδωνα, δεν σηκωνόταν το τζάμι του οδηγού. Επίσης όταν ήταν κλειδωμένο και το πλησίαζα (με το smart key στην τσέπη), αρχιζε να κτυπά ο συναγερμός!! Προχθές μου έφεραν τον καινούριο συναγερμό, αλλάχτηκε, και ενω το 2ο πρόβλημα διορθώθηκε, το παράθυρο του οδηγού (αλλά και η ηλιοροφή θα με ενδιέφερε) δεν κλείνει πάλι με το κλείδωμα. Μου ειπαν ότι αναμένεται ειδική πλακέτα γι αυτό... Εχει κανείς το ίδιο πρόβλημα?
cvdiesel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 14 Ιουν 2006, 20:51
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ LUXURY

Δημοσίευσηαπό alnik » 28 Αύγ 2006, 12:56

Καλημέρα σε όλους,

Eiχα τα εξής προβλήματα. Οταν το κλείδωνα, δεν σηκωνόταν το τζάμι του οδηγού.


@ cvdiesel:
Για το 2ο προβλημα έχω ακούσει από τις εκάστοτε αντιπροσωπίες. Αλλά για το πρόβλημα με το παραθυρο δεν το ήξερα! Για την ακρίβεια μου έλεγαν όταν ρώταγα σχετικά ότι δεν υπάρχει/διατείθεται πλακέτα για να κλείνει τα παράθυρα ή την οροφή.
Μπορείς να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες? Υποτίθετάι ότι ο συναγερμός σου κλείνει όλα τα παραθυρά? Όταν λες δεν σου κλείνει το παραθυρο του οδηγού εννοείς ότι σου κλείνει τα άλλα!? Πλήρωσες έξτρα για αυτό? Κόστος?
Σε παρακαλώ, δώσε μας λεπτομέρειες γιατί τουλάχιστον εμένα με ενδιαφέρει και θα το ψάξω για να σου δώσω και εσένα απαντήσεις... (επειδη εγώ είμαι στην φάση της παραγγελίας θα ασχοληθούν μαζί μου με το φόβο μην αλλάξω γνώμη ::lol: !)

@ypex:
Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να σου δώσω ακριβείς μετρήσεις γιατί δεν έχω το αυτοκίνητο ακόμα, θυμάμαι όμως ότι σε προηγούμενα post κάπου κοντά στις πρώτες 10 σελίδες είχαν αναφερθεί αρκετά στοιχεία. Πάντως από τα SUV της κατηγορίας των 2000cc το RAV έχει με διαφορά τα καλύτερα χαρακτηριστικά οδηγικής απόδοσης/κόστος χρήσης - αν και προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να τιμολογηθεί 2-5 χιλιάδες ευρώ φτηνότερα ανάλογα με την έκδοση - παρ΄ όλα αυτά οι δικές μου ανάγκες, επιθυμίες και δυνατότητες με οδήγησαν μονόδρομα στο RAV ( και πίστεψέ με ότι αν και σέβομαι το κύρος και την αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ, δεν την συμπαθώ καθόλου, εγώ θα λέω ότι αγόρασα RAV και όχι ΤΟΥΟΤΑ ::lol:::lol: !!!!)

Τώρα που το σκέφτομαι και με αφορμή το παραπάνω σχόλιο, λέω να συντάξω ένα post με τίτλο: " Γιατί RAV4 2006?" Θα συγκεντρώσω τα αντικειμενικά έπιχειρήματα (κατά την άποψη μου) κόντρα στον ανταγωνισμό έτσι για να υπάρχουν κάπου καταγεγραμμένα. Θα χαρώ να έχω και τα δικά σας σχόλια και επιχειρήματα για να φτιάξουμε μια λίστα-οδηγό αγοράς για όλους τους επόμενους ενδιαφερόμενους. Ελπίζω να καταφέρω να την τελειώσω σήμερα κιόλας...

Φιλικά,

Άλκης
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ LUXURY

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 28 Αύγ 2006, 13:04

Γεια χαρά είμαι και εγώ ένας Ravaκιας

Έχω να πω τούτο , το αμάξι έβγαλε σκάφος 700 κιλά από γλίστρα με χαλίκι χωρίς να κάνει κιιιιιιιχχχχχχχχχχχ
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Δημοσίευσηαπό takos » 28 Αύγ 2006, 17:44

Καλησπερα στο forum!

Ravακιας και εγω (2000μοντελο, 3θυρο) μαλλον το πιο offroad Rav που βγηκε, εχω καποια νεα μαλλον τρομακτικα που με εκαναν να γραφτω στο site αυτο και να τα παρα8εσω εις γνωση ολων:

'Στις πλατφόρμες του EuroNCAP για τις ανάλογες δοκιμές πρόσκρουσης βρέθηκαν τα Land Rover Discovery II, Toyota RAV4, Nissan Note και Chevrolet Aveo.

Στη γενική βαθμολογία με τέσσερα αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Land Rover Discovery II, Toyota RAV4 και Nissan Note, ενώ το Chevrolet Aveo πήρε τρία αστέρια.


TOYOTA RAV4
Προστασία ενήλικων επιβατών: 4 αστέρια (άριστα τα 5)
Προστασία ανήλικων επιβατών: 4 αστέρια (άριστα τα 5)
Προστασία πεζών: 3 αστέρια (άριστα τα 4)


Eδω αρχιζουν τα καλα(!!!!): 'Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, σε δύο από τα τέσσερα αυτοκίνητα διαπιστώθηκαν κάποιες δυσλειτουργίες σε συστήματα ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα, στο RAV4 υπήρξε μια καθυστέρηση στο άνοιγμα των αερόσακων, λόγο ενός αισθητήρα που αποσυνδέθηκε στη διάρκεια της δοκιμασίας. Η Toyota άλλαξε τη θέση του καλωδίου του αισθητήρα με αποτέλεσμα στο δεύτερο crash test οι αερόσακοι να ανοίξουν σωστά.
Σύμφωνα με το δελτίου τύπου του EuroNCAP, η Toyota δεν θα προχωρήσει σε ανάκληση των αυτοκινήτων που έχουν ήδη πουληθεί.


.........................................Ξεφτίλα....................................................

ΠΗΓΗ: Euroncap test on rav4 28 July 2006
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... php?id1=10
κατεβαστε το PDF για το Rav και πηγαιντε κατω στο τελος, εκει που λεει COMMENTS
Άβαταρ μέλους
takos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 17:26

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 29 Αύγ 2006, 08:24

Βλέπω η ravοπαρεά αυξάνεται, χαιρετισμούς στους νέους φίλους μας. Εχω το αυτοκίνητο 1,5 μήνα και για λόγους που έχω πει έχω μόνο 1200 χλμ. (κλαψ-κλαψ) άστρωτος ακόμα.

@ypex
Κατανάλωση τον Αυγουστο στην Αθήνα το trip-comp δείχνει 9.5 lt/100 και η πραγματική 10.3 lt/100, πάντα μου δείχνει 1 λίτρο παρακάτω από τον έλεγχο με το γέμισμα/χλμ. (υπάρχει μάλλον σφάλμα και με αυτόν το υπολογισμό του fullαρίσματος αλλα μικρό) Εγώ θεωρώ τον μ.ο. περίπου 10lt/χλμ. Με την κίνηση +1 lt υπολογίζω.

Προσωπικά στο luxury δεν με έπειθε καθόλου το σύστημα με το κλειδί, άρχισα να φαντάζομαι ένα σωρό προβλήματα που θα μου προέκυπταν ... και βγαίνω εν μέρει αληθινός. Είναι τελικά τόσο ευκολία το smart όσοι το έχετε έναντι των κλασσικών κλειδιών? Είμαι συντηρητικός στα gadjetάκια και τους λοιπούς αυτοματισμούς (ούτε να κλείνουν τα παράθυρα με τον συναγρεμό δεν ήθελα για να'χω το κεφάλι μου ήσυχο, έχω προβληματιστεί στο παρελθόν)
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 29 Αύγ 2006, 08:40

rav_2_b έγραψε:Βλέπω η ravοπαρεά αυξάνεται, χαιρετισμούς στους νέους φίλους μας. Εχω το αυτοκίνητο 1,5 μήνα και για λόγους που έχω πει έχω μόνο 1200 χλμ. (κλαψ-κλαψ) άστρωτος ακόμα.

@ypex
Κατανάλωση τον Αυγουστο στην Αθήνα το trip-comp δείχνει 9.5 lt/100 και η πραγματική 10.3 lt/100, πάντα μου δείχνει 1 λίτρο παρακάτω από τον έλεγχο με το γέμισμα/χλμ. (υπάρχει μάλλον σφάλμα και με αυτόν το υπολογισμό του fullαρίσματος αλλα μικρό) Εγώ θεωρώ τον μ.ο. περίπου 10lt/χλμ. Με την κίνηση +1 lt υπολογίζω.

Προσωπικά στο luxury δεν με έπειθε καθόλου το σύστημα με το κλειδί, άρχισα να φαντάζομαι ένα σωρό προβλήματα που θα μου προέκυπταν ... και βγαίνω εν μέρει αληθινός. Είναι τελικά τόσο ευκολία το smart όσοι το έχετε έναντι των κλασσικών κλειδιών? Είμαι συντηρητικός στα gadjetάκια και τους λοιπούς αυτοματισμούς (ούτε να κλείνουν τα παράθυρα με τον συναγρεμό δεν ήθελα για να'χω το κεφάλι μου ήσυχο, έχω προβληματιστεί στο παρελθόν)
Τελευταία επεξεργασία από manosRAV και 29 Αύγ 2006, 09:02, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Δημοσίευσηαπό takos » 29 Αύγ 2006, 08:58

Το θεμα των αεροσακων δεν σας απασχολει δηλαδη?? Θα βαλετε την οικογενεια σας μεσα δηλαδη?? διοτι αν λιωσει το κεφαλι μου πανω στο τιμονι, τουλαχιστον θα ξερω οτι ΟΤΑΝ ανοιξουν οι αεροσακοι, τοτε θα ξεκολησουν το λιωμενο μου κεφαλι....

ειναι παρα πολλα τα λεφτα ωστε να μην σου παρεχεται η απλη ασφαλεια...
Άβαταρ μέλους
takos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 17:26

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 29 Αύγ 2006, 09:04

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ RAV CLUB ΤΙ ΛΕΤΕ?
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!?&am

Δημοσίευσηαπό alnik » 29 Αύγ 2006, 16:02

Λοιπόν, όπως προείπα, προσπάθησα να συγκεντρώσω τα αντικειμενικά επιχειρήματα (κατά την άποψη μου) κόντρα στον ανταγωνισμό και να συντάξω ένα post με όλα τα σημεία που συνηγορούν στο να αγοράσει κανείς ένα RAV4 2006 καθώς και μερικά σημεία κατά τα οποία μειονεκτεί.
Σκοπός αυτού του post είναι αφενός να είναι συγκεντρωμένα όλα τα συγκριτικά στοιχεία που θα επιβεβαιώνουν ή θα ενισχύουν την επιλογή ενός RAV4 2006 και να φτιαχτεί μια λίστα-οδηγός αγοράς για όλους του επόμενους ενδιαφερόμενους.
Α, επίσης προσωπικός σκοπός του post είναι για εμένα να το διαβάζω για να μην ξεχάσω γιατί διάλεξα –εγώ– το RAV, μέχρι να περάσουν οι 5 ατελείωτοι μήνες, και να το παραλάβω :roll: :lol: !!!

Θα χαρώ πάρα πολύ αν αυτό το post γίνει αφετηρία για να προστεθούν από όλους σχόλια, αντιρρήσεις αλλά και προσθήκες στα σημεία και την επιχειρηματολογία. Αυτό που εγώ θα προσπαθήσω, είναι να διατηρήσω τα γραφόμενα όσο πιο αντικειμενικά γίνεται για κάποιον που αγόρασε RAV4! :wink:

( + )

1) Καλύπτεται από την συνολική αξιοπιστία κατασκευής της ΤΟΥΟΤΑ
2) Η ΤΟΥΟΤΑ έχει μακρόχρονη εμπειρία σε εκτός δρόμου αυτοκίνητα όπως τα διάφορα pick-up αλλά και το κορυφαίο Land Cruiser.
3) Συνοδεύετε από κορυφαίο AFTER SALES Service
4) Έχει ισχυρό brand name που μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων το κάνει αποδεκτό από τον περισσότερο κόσμο (μην το γελάτε: είναι σημαντικό αυτό που αρέσει σε εσένα να αρέσει και σε άλλους.)
5) Είναι προικισμένο με 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (και όχι μερική επέκταση μέσω ασφαλιστικής εταιρίας) που σημαίνει ότι αν το κρατήσεις 4-5 χρόνια μπορείς να το πουλήσεις και να έχει ακόμα 1 χρόνο εγγύηση.
6) Διαθέτει τον 2ο ισχυρότερο κινητήρα από τον υπάρχον αλλά και τον μελλοντικό ανταγωνισμό με 152 άλογα (το βενζινοκίνητο) στα 2000cc (μετά το Subaru 2.0 με 158HP) όταν τα αντίστοιχα GV και X-Trail έχουν από 140 άλογα και όταν τα μελλοντικά Chevrolet Captiva και Opel Antara θα έχουν επίσης 140 άλογα στα 2400cc
7) Ο ίδιος κινητήρας έχει καλύτερες τελικές και ρεπρίζ από τον παραπάνω ανταγωνισμό ακόμα και από τα Hyundai Tucson και KIA Sportage με τον γνωστό V6 στα 2700cc.
8 ) Το κόστος χρήσης (κατανάλωση και service) είναι από τα χαμηλότερα αν όχι το χαμηλότερο, αφού τα 2000cc με την συγκεκριμένη διαχείριση καύσης «καίνε» ελάχιστα λιγότερα από το 1600άρι FIATάκι μου (τουλάχιστον στα χαρτιά). Ταυτόχρονα, το γεγονός ότι δεν έχει μόνιμη 4κίνηση, μπορεί να το κάνει λιγότερο off-road, αλλά είναι σαφώς πιο οικονομικό στην καθημερινή χρήση. Επιπλέον τα service συντήρησης είναι παράλληλα και πολύ αραιά (15.000χλμ & 30.000χλμ για το βενζινοκίνητο) αλλά και σχετικά φτηνά τουλάχιστον σε σύγκριση με τα Χ3 και Cherokee.
9) Ο εξοπλισμός δεν υστερεί σε τίποτα από τον ανταγωνισμό σε όλες τις εκδόσεις, με εξαίρεση την κορυφαία (luxury) που κατά τη γνώμη μου υπερέχει.
10) Από διάφορα δημοσιεύματα του ειδικού τύπου αλλά και από ανακοινώσεις της ΤΟΥΟΤΑ, το RAV4 2006 προσπαθεί να πάρει τα πρώτα 5αστέρια στις μετρήσεις ασφαλείας του EURONCAP που απονεμήθηκαν ποτέ σε SUV αυτής της κατηγορίας. Η μέτρηση του Ιουνίου το έβγαλε με 4 αστέρια στη γενική κατάταξη αλλά συνολικά με τη μεγαλύτερη βαθμολογία (χωρίς ισοβαθμία) στην κατηγορία Small off-roaders, όπου το κατατάσει η EuroNCAP. Ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας του είναι πληρέστερος από όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα, ίσως και λόγω του αερόσακου γονάτων οδηγού.
11) Τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και ο συνδυασμός 4κίνησης με VSC (το ESP της ΤΟΥΟΤΑ) και με active steering, το καθιστούν ασφαλέστερο από τον ανταγωνισμό και θυμίζουν κορυφαία μοντέλα άλλων κατηγοριών (MERCEDES, AUDI, BMW κτλ.)
12) Ο εξωτερικός του όγκος είναι δυσανάλογα μικρότερος των προσφερόμενων εσωτερικών, με αποτέλεσμα να μην είναι απαγορευτική η χρήση και το παρκάρισμά του στις μεγαλουπόλεις, συγκριτικά με το Santa Fe, το Cherokee ή το Captiva (ίσως ακόμα και από τα Tucson & Sportage).

( - )

1) Ο Εσωτερικός του διάκοσμος είναι μια γενιά πίσω σε σχέση με την τάση της αγοράς. Θα μπορούσε να έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, φωτιζόμενα χειριστήρια και πλήκτρα παραθύρων ή έστω πλαφονιέρα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, όταν η αγορά πάει σε διάκοσμο κρυφού φωτισμού στις πετούγιες και μόνιμα dimmer στις πλαφονιέρες. Επίσης θα μπορούσε όλες οι οθόνες πληροφοριών (ηχοσύστημα trip computer και clima) να έχουν ενιαίο look & feel στην γραμματοσειρά και στην απόχρωση του φωτισμού.
2) Η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς δεν εισάγει πολλά από τα extras που διαθέτει η ΤΟΥΟΤΑ παγκοσμίως όπως το navigation, το Hi-Fi ηχοσύστημα της Harman Cardon με τα 11 ηχεία, προβολείς XENON, το integrated car kit με τα εντοιχισμένα χειριστήρια στα δεξιά του τιμονιού (βλ. μπροσούρα και ΤΟΥΟΤΑ.COM) ή ακόμα και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα στο συνοδηγό όπως ήταν η αρχική πρόβλεψη, αλλά και άλλα παραλειπόμενα.
3) Η τιμή του luxury, κατά την δική μου άποψη είναι υπερεκτιμημένη, όπως πιθανών και του exclusive. Η βάση για αυτή την παρατήρηση είναι τόσο οι τιμές του ανταγωνισμού σε αντίστοιχα εξοπλισμένες εκδόσεις αλλά και οι αντίστοιχες τιμές στο εξωτερικό.
4) Ο χρόνος παράδοσης είναι ακόμα αρκετά μεγάλος 3-5 μήνες ανάλογα με την έκδοση.
5) Δεν έχει κοντές σχέσεις για την 4κίνηση αλλά αυτό από πολλούς μπορεί να θεωρηθεί και θετικό.


Για 1ο version νομίζω πώς είναι μια καλή αρχή. Ευελπιστώ πως θα εμπλουτιστεί και με τις δικές σας παρατηρήσεις, προσθήκες και διορθώσεις σύντομα.

Θέλω να επαναλάβω όμως, ότι δεν θέλω να θίξω κανέναν ούτε και τις επιλογές κανενός και ότι τα παραπάνω είναι δικές μου παρατηρήσεις και επιχειρήματα που προσπάθησα να είναι όσο πιο αντικειμενικές γίνεται.

Φιλικά,

Άλκης

Υ.Γ.1 Ζητώ συγνώμη από τους κατόχους Diesel, που δεν γνωρίζω περισσότερα σχετικά, για να ολοκληρώσω το συγκριτικό. Η δική μου έρευνα βασιζόταν στο βανζινοκίνητο που είναι και η επιλογή μου. Παρακαλώ όμως να συμπληρώσετε εσείς τα σημεία που μου διαφέυγουν.
Υ.Γ.2 Με την ευκαιρία να καλωσορίσω και εγώ τα νέα μέλη.
Τελευταία επεξεργασία από alnik και 30 Αύγ 2006, 09:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες