Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Θερμαινόμενοι καθρέφτες του Executive ?

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 31 Αύγ 2006, 13:58

Μήπως ξερετε πως λειτουργούν οι θερμαινόμενοι καθρέφτες στο executive rav4 2006 ?
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: Θερμαινόμενοι καθρέφτες του Executive ?

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Αύγ 2006, 15:04

thRAVer έγραψε:Μήπως ξερετε πως λειτουργούν οι θερμαινόμενοι καθρέφτες στο executive rav4 2006 ?

Λογικά όπως και στο RAV4MK2. Mε την ενεργοποίηση του ξεθαμπώματος του πίσω παρμπρίζ. :wink: :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 31 Αύγ 2006, 15:09

meco έγραψε:
manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise

πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε

Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.

Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.

Και έχω και άλλο ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κολλήσαμε ένα gv νέο στην βούλα.
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό alnik » 31 Αύγ 2006, 15:47

Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.


Μακάρι να είναι όπως τα λές γιατί όταν εγώ είχα πάρει 2 μέρες το test drive, πήγα να το βάλω ομαλά σε χαλίκι θαλάσσης και δεν μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη.
Να πω όμως ότι δεν έχω εμπειρία σε οδήγηση με 4κίνηση οπότε ελπίζω να λανθάνουν οι προσδοκίες μου και απλώς, να έφταιγε η δική μου οδηγική αδυναμία.

Α.
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 31 Αύγ 2006, 16:36

[quote="alnik"][quote]

Μακάρι να είναι όπως τα λές γιατί όταν εγώ είχα πάρει 2 μέρες το test drive, πήγα να το βάλω ομαλά σε χαλίκι θαλάσσης και δεν μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη.
Να πω όμως ότι δεν έχω εμπειρία σε οδήγηση με 4κίνηση οπότε ελπίζω να λανθάνουν οι προσδοκίες μου και απλώς, να έφταιγε η δική μου οδηγική αδυναμία.

Α.[/quote Τι να σου πώ πάντως το έβαλα το καλοκαίρι και σε χώμα και σε άμμο δεν το πολύ φοβήθηκα. Πριν το παραγγείλω πήρα τηλ στο 4χ4 και τους είπα τι αυτοκίνητο να πάρω στην συγκεκριμένη κατηγορία και μου είπαν ότι το rav είναι η πιο ολοκληρωμένη λύση αρκεί όταν θα θες να το δουλέψεις off road να έχεις ένα σετ καλά λάστιχα γιατι αυτά που έχει είναι μόνο και μόνο και μόνο για δρόμο. Να ξέρεις τελειώνοντας μου είπε ότι εκεί που θα πάς με καλά λάστιχα δεν θα πάνε καλα 4χ4 με on road λάστιχα.

Και πάλι θα πώ ότι όποιος θέλει σπαρτιάτη lada όλα τα άλλα οδοντόκρεμες ή δεν πάνε βήμα ή έχουν μια περιουσία ή δεν κάθονται στο δρόμο


Φιλικά,
Μάνος

ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ RAV CLUB
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό typod » 31 Αύγ 2006, 17:00

που το βρήκε το διαφορικό torsen μπρος - πισω :P :P :P :P το νεο ραβ βρε παιδιά????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό typod » 31 Αύγ 2006, 17:03

manosRAV έγραψε:
meco έγραψε:
manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise

πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε

Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.

Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.

Και έχω και άλλο ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κολλήσαμε ένα gv νέο στην βούλα.
που το βρήκε το διαφορικό torsen μπρος - πισω :P :P :P :P το νεο ραβ βρε παιδιά????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Αύγ 2006, 22:07

manosRAV έγραψε:Και πάλι θα πώ ότι όποιος θέλει σπαρτιάτη lada όλα τα άλλα οδοντόκρεμες ή δεν πάνε βήμα ή έχουν μια περιουσία ή δεν κάθονται στο δρόμο

Δηλαδή μπορώ με το Pinin να πλένω τα δόντια μου? :mrgreen:
Φοβάμαι μη τα χαλάσω όμως......
Βλέπεις το Pinin ούτε αργό είναι, ούτε μια περιουσία κοστίζει και κάθεται και μια χαρά στον δρόμο.
Α... και μη ξεχνιόμαστε, πάει και πολύ μακριά off road :wink:

PS. Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι? Πλάκα κάνουμε :poked:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 01 Σεπ 2006, 12:04

Pajerinho έγραψε:
manosRAV έγραψε:Και πάλι θα πώ ότι όποιος θέλει σπαρτιάτη lada όλα τα άλλα οδοντόκρεμες ή δεν πάνε βήμα ή έχουν μια περιουσία ή δεν κάθονται στο δρόμο

Δηλαδή μπορώ με το Pinin να πλένω τα δόντια μου? :mrgreen:
Φοβάμαι μη τα χαλάσω όμως......
Βλέπεις το Pinin ούτε αργό είναι, ούτε μια περιουσία κοστίζει και κάθεται και μια χαρά στον δρόμο.
Α... και μη ξεχνιόμαστε, πάει και πολύ μακριά off road :wink:

PS. Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι? Πλάκα κάνουμε :poked:
καλημερα
ναι το pinin δεν ειναι το top ουτε στο δρομο ουτε στην ασφαλτο ενω το rav ειναι το top στο οn και το lada the best στο off
προς θεού το pinin ειναι πολύ καλό αλλά ουτε rav ουτε lada είναι

Προσωπικη πάντα εκτίμηση.

Πρέπει πάντα να ξέρεις τι αγοράζεις, αν κάνεις λανθασμένη εκτίμηση μπορεί να σου στοιχίσει πολύ ακριβά
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό meco » 01 Σεπ 2006, 12:14

manosRAV έγραψε:]Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.

Και έχω και άλλο ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κολλήσαμε ένα gv νέο στην βούλα.

tOrsen διαφορικό είχε μόνο to RAV4 MK2 στον πίσω άξονα και μάλιστα ΜΟΝΟ στην έκδοση COMFORT. Οι υπόλοιπες είχαν ηλεκτρονικά. Στο κεντρικό διαφορικό υπάρχει ένα σιλικονούχο διαφορικό περιορισμενης ολίσθισης καμμία σχέση με το συμπλέκτη που έχει το σύγχρονο RAV4 και σε απόδοση και σε κόστος. Δεν είναι τυχαίο που το καινούριο RAV4 με καλύτερα υλικά, ηχομόνωση κ.λ.π. είναι φθηνότερο από το παλιό... Η δαιφορά κόστους στη μετάδοση είναι μεγάλη.
Το RAV4 MK3 δεν έχει πουθενά tOrsen, ούτε καν κεντρικό διαφορικό.
Το forester έχει ένα σιλικονούχο κεντρικό διαφορικό το οποίο είναι καλύτερο από αυτό του δικού μου RAV4 καθώς και πίσω διαφορικο περιορισμένης ολίσθισης με γρανάζια, αλλά όχι tOrsen.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα και την τεράστια τοπή του 2,5 forester μόνο ένας ανόητος οδηγος θα κατάφερνε να κολλήσει το forester εκεί που το RAV4 ΜΚ3 περνάει, εκτός και αν το rav4 φοράει κατάλληλα ελαστικά.
Αυτά... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό manosRAV » 01 Σεπ 2006, 13:09

typod έγραψε:που το βρήκε το διαφορικό torsen μπρος - πισω :P :P :P :P το νεο ραβ βρε παιδιά????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Λοιπόν έχεις απόλυτο δίκιο για το torsen διαφορικό. Τι έχει ? έχει απλό μπροστά και f13s πίσω, το κεντρικό διαφορικό είναι κανονικό σε δεν είναι συνεκτικό δηλ.?
¨Όταν το αυτοκίνητο κινείται, κινείται με 100% μπροστά και 0% πίσω , σε ανηφόρες και σε κάθε δύσκολες συνθήκες επεμβαίνει ένας έξτρα εγκέφαλος ο οποίος καθορίζει εάν θα πάρει ο μπροστά άξονας 100-50% και ο πίσω 0-50%, τονίζω και πάλι ότι το κεντρικό είναι κανονικό και πως την κατανομή της ροπής την ελέγχει ξεχωριστός εγκέφαλος. Με το κουμπί το σύστημα κλειδώνει το κεντρικό ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και μεταφέρει την κίνηση 50 – 50 μέχρι τα 40χλμ. Και όχι 55-45 . Το μπλοκάρισμα των τροχών γίνεται μέσω του ABS που τι κάνει? Επειδή έχει ο κάθε τροχός δικό του αισθητήρα κλειδώνει την δαγκάνα οπότε ποτέ ένας άξονας δεν χάνει την κίνηση.
Θα πάρει μέχρι και 25% ο καθένας
Το σήστημα είναι πολύ μπροστά από το μκ2 που έχει συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμα 50 – 50 με torsen πίσω. Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα πρέ΄πει για να σας τα γράψω να φάμε πολλές σελίδες. Θα ακολουθήσουν σχετικές Φώτο που θα καταλάβετε αυτά που σας λέω.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ

φιλικα π¨αντα ΜΑΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
manosRAV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 12:55

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό alnik » 01 Σεπ 2006, 13:46

Ρε παιδιά όλοι έχετε δίκιο στα επιμέρους λεγόμενα, άλλα ξεχνάτε ότι όσοι επιλέγουν το νέο RAV δεν ενδιαφέρονται μόνο για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, αλλα για το σύνολο των χαρακτηριστικών του.
Αυτό ήταν και το στοίχημα της ΤΟΥΟΤΑ για το νεο RAV, να φτιάξει ένα most-of-all και όχι ένα best-of-breed.

Τουλάχιστον για μένα αποτελεί επιλογή επειδή δεν θέλω να μου λείψει η on-road αίσθηση, αλλά να οφελούμε και από καλύτερες αντοχές στους κ@%$δρομους της Ελλάδας αλλά και από κάνα-δυο φορές που θα χρειαστώ ασφαλέστερη πρόσβαση σε χώμα-λάσπη-χιόνι.

Φιλικά πάντα,

Άλκης
==============
RAV4 all and all 4RAV
Άβαταρ μέλους
alnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2006, 11:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Χαλκίδα

Re: RAV4 2006: Οδηγός αγοράς ή "Γιατί εγώ διάλεξα RAV4!

Δημοσίευσηαπό typod » 01 Σεπ 2006, 16:27

manosRAV έγραψε:
typod έγραψε:Ναι,ναι ναι να τα πουλήσετε και να πάρετε vitara μήπως και δείτε καμιά άσπρη μέρα.
Καλημέρα,
Καλό το gv αλλά και αυτό πάνω από 150 δεν πάει και αν τα πάει θα είσαι με το πόδι στο πάτωμα, πολύ βασικό ακόμα είναι το ότι δεν έχει μπλοκέ, η εγγύηση λίγη, θόρυβος απίστευτος και τεχνολογία πολύ πίσω κράτημα στην άσφαλτο άστο .
Τώρα αν θέλει κανείς ένα όχημα για να καβαλάει βράχια κλπ είναι αμαρτία να δώσει
35000 € ενώ μπορεί να την κάνει με 5-10000€ με το lada ή το jimny.

Ταπεινά ΜΑΝΟΣ
Να σου υπενθυμίσω ότι στο συγκριτικό των 4τροχών το vitara "κερδίζει" το rav σε ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και είναι 1db πιο ήσυχο σε ταχύτητες -140 χλμ.Επίσης ότι διαθέτη μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει και φυσικά αργό.Επίσης να επισημάνω ότι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα σε αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι ότι καλύτερο και ότι το vitara "ταξιδεύει άνετα" με 160. Φιλικά Μάνος
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Σεπ 2006, 17:19

manosRAV έγραψε:καλημερα
ναι το pinin δεν ειναι το top ουτε στο δρομο ουτε στην ασφαλτο ενω το rav ειναι το top στο οn και το lada the best στο off
προς θεού το pinin ειναι πολύ καλό αλλά ουτε rav ουτε lada είναι

Προσωπικη πάντα εκτίμηση.

Πρέπει πάντα να ξέρεις τι αγοράζεις, αν κάνεις λανθασμένη εκτίμηση μπορεί να σου στοιχίσει πολύ ακριβά

Ναι, πράγματι δεν είναι ούτε RAV ούτε Niva, είναι και τα 2 σε ένα :D :D
Πέρα απ' την πλάκα τώρα το Pinin όντως δεν είναι κορυφαίο στον δρόμο, ούτε κορυφαίο στο offroad, είναι όμως πολύ μα πολύ καλό και στα 2. Δύσκολα βρίσκεις τέτοιο συνδυασμό σε άλλα 4κίνητα και για πολλούς αυτό είναι και το ζητούμενο. Νομίζω πως μόνο το νέο GV είναι στην ίδια κατεύθυνση αλλά με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα.
Α.... και το Sorento επίσης
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νεος επίδοξος Raver

Δημοσίευσηαπό grktony » 01 Σεπ 2006, 22:26

Τελικά δεν έχει δωθεί ακόμα αριθμός πλαισίου ακόμα στην παραγγελία μου, άρα δεν έχει αρχίσει να κατασκευάζεται το δικό μου "Κτήνος" και ενημερώθηκα πως θα το παραλάβω από τον Αγιο Βασίλη!!! γύρω στα Χριστούγεννα δηλάδη σίγουρα αρχή 2007 για να γλιτώσω τέλη 2006 κλπ. Φυσικά θα είναι διορθωμένο το πρόβλημα με τους αερόσακους και ίσως ώς τότε και της ανάρτησης. Αν θέλετε να στήσουμε το www.rav4club.gr είμαι μέσα...
C YOU LATER RAVY
Άβαταρ μέλους
grktony
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 19:24
Τοποθεσία: Αιγιο, Αθηνα, Βολος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες