Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Φεβ 2007, 12:39

Καλο παιδί ο Σταυρος. Και καλός μάστορας.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 20 Φεβ 2007, 18:33

O Σταύρος ναι ο Σαρακάκης όμως; :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Σύνδεση με τα προηγούμενα

Δημοσίευσηαπό BillyP » 05 Μαρ 2007, 09:33

Με την αντικατάσταση του αισθητήρα εκκεντροφόρου όλα λύθηκαν, έκανα από τότε 800 χλμ, έχω αλλάξει και λάστιχα σε 694, και έτυχε να είμαι μόνος χωρίς γυναίκα και παιδί να πηγαίνω από Διόνυσο - Ν.Μάκρη (από τη Πεντέλη). Όσοι γνωρίζουν το δρόμο ξέρουν ότι πρόκειται για στενό δρόμο, ανηφόρες-κατηφόρες, μικρές ευθείες και πολλές κλειστές στροφές.
Βάζω το 4Χ4 High και αρχίζω να πιέζω αρκετά το Pinin.
Κατεβάσματα, τιμονιές κτλ
Πήγαινε καλά, πολύ καλά πέραν του αναμενόμενου.
Προβλεπόμενες κλίσεις, τα λάστιχα στο στεγνό βεντουζώνουν, η τετρακίνηση με κρατούσε στις στροφές, τα άλογα είναι βέβαια λίγα στις εξόδους των στροφών αλλά δεν πειράζει, δεν το πήρα για το ράλλυ Ακρόπολις.
Όταν όμως έφτασα στη Ν.Μάκρη, ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΠΑΛΙ το λαμπάκι της μηχανής...

Τρελάθηκα...

Αντε πάλι τα ίδια... Την άλλη μέρα το λαμπάκι παρέμεινε αναμένο όλη μέρα μέχρι το απόγευμα, μέχρι που έσβυσε και δεν ξανα-άναψε.

Δηλαδή, δεν πρέπει να το πιέζω ;; Αν το βάλω σε τίποτε ζόρια (λάσπες-χιόνια) θα μου αναβοσβύνουν τα λαμπάκια σαν Χριστουγεννιάτικο Δέντρο ;;

Εδώ και λίγες μέρες ζω χωρίς το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα και ...αρχίζει να μου λείπει, νιώθω στερημένος, ίσως και ερωτευμένος μαζί του...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Σύνδεση με τα προηγούμενα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Μαρ 2007, 10:48

Αν και μάλλον αναρμόδιος στο θέμα (έχω λίγα χλμ χωρίς προβλήματα τέτοιου είδους) θα σου έλεγα να μη σου χαλάει τη διάθεση ένα κωλολαμπάκι. Έχω δει BMW και Toyota με αναμμένα λαμπάκια από τα πρώτα τους χλμ και πηγαίνουν μια ζωή με αναμμένο λαμπάκι.
Δεν λέω βέβαια και να το αγνοείς εντελώς, αλλά κοίτα να ευχαριστηθείς το εργαλείο σου (που μπορεί να σου προσφέρει ατελείωτες ώρες οδηγικής ευχαρίστησης) και άσε το λαμπάκι ν' αναβοσβήνει.

PS. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για μείωση (ως και εξαφάνιση) των προβλημάτων που δημιουργεί η κάπνα στην είσοδο του θαλάμου καύσης, με τάπωμα της βαλβίδας EGR (ανακύκλωσης των καυσαερίων). Ξέρει κάποιος κάτι επ' αυτού? Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες