Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βέλτιστες διαστάσεις ζάντας - ελαστικού all terain για Pinin

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Σεπ 2007, 00:35

Τι να το κάνεις το mud? Καλά είναι αλλα όχι και το παν...τα Bf είναι φοβερά και ειδικά στα χιόνια, απο την αλλη καλες προοπτικές έχουν και τα Cooper ST. Τα mud θα είναι καλύτερα μόνο στην πολύ λάσπη. Σε αρκετη λάσπη τα ΑΤ δεν μασάνε και στα χιόνια τα ΑΤ είναι καλύτερα.
Για μενα χρειάζεσαι ενα καλο ΑΤ και αν θελεις γούστα και έχεις όρεξει για τράμπες και μια τετραδα αναγομωση.Ετσι κι αλλιως φτηνα ειναι ας χαλάσουν.
Και στο κατω,κατω κανε και καμια μετατροπούλα..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 12 Σεπ 2007, 00:59

NIKOLAS_L200 έγραψε:Και στο κατω,κατω κανε και καμια μετατροπούλα..

Αμ εκεί το πήγαινες! Έπρεπε να το είχα καταλάβει..... :razz:
Μετατροπή σε ανάρτηση δεν σκέφτομαι (τουλάχιστον προσωρινά).
Με βάση τις ανάγκες μου, τις διαδρομές και τα χλμ που κάνω, ο καλύτερος συνδυασμός είναι μαμά σετ για καλοκαίρι και "ήσυχο" mud για τον χειμώνα. Με δυνατότητα να βάζω τ' ασφάλτινα όταν θα έχω κανένα μακρύ ταξίδι και ξανά τα mud όταν θα είναι για βόλτα στο βουνό. Αυτό όμως θα γίνεται σπάνια (1-2 φορές το χρόνο) και όχι κάθε τρεις και λίγο. Αυτός είναι και ο λόγος που αποκλείεται η αναγόμωση, καθώς καθημερινή μετακίνηση ή ταξίδι (έστω και μικρό) με αναγόμωση δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω.
Τα cooper ST θα ήταν η 1η μου επιλογή, αλλά οι μικρότερες διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/80/16 και 235/75/15 που δυστυχώς δεν μπαίνουν.
Η αμέσως επόμενη επιλογή είναι Kumho KL71 (mud αλλά με σχετικά καλή ασφάλτινη συμπεριφορά) που βγαίνουν 215/75/15. Για εκεί πάω.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 12 Σεπ 2007, 08:53

Για τα 2ερα εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο ενα φιλο που τα φοραει μονιμα πανω στο τουτου
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Σεπ 2007, 08:59

Κάποιος απο δω μέσα είχε πει οτι φοράει τα 694 205/80/16 με αποστάτες ή αλλες ζάντες ίσως να χωράνε και τα ST
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 12 Σεπ 2007, 12:04

Λοιπόν, τελικά κατέληξα!
Borbet ζάντα, 15x7 με offset 35mm: (ακους Pajino? Borbet και εγώ!!!)

Εικόνα

και Kumho KL71 σε 215/75/15. Τα λάστιχα τα παραγγείλαμε και αύριο θα τα φοράω.
Η ζάντα έβρισκε ελάχιστα στη δαγκάνα του δισκοφρένου (πολύ λιγότερο από όσες είχα δοκιμάσει ως τώρα) και τροχίσαμε λίγο τη δαγκάνα (λιγότερο από 1mm). Το τρόχισμα δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς η δαγκάνα έχει πάρα πολύ ψαχνό.
Οι ζάντες είναι απλές σαν σχέδιο, αλλά όμορφες και νομίζω ότι ταιριάζουν στο Pinin.
Μου πρότειναν στα ίδια χρήματα με τα Kumho τα BFGoodrich M/T αλλά στοκ 2ετίας (κανονικά τα BFG καμια 100αρα ακριβότερα), αλλά προτίμησα τα Kumho.
Το Pinin θα πάρει κάπου στο 1cm ύψος και το βήμα θα είναι μόνο 2.5% μεγαλύτερο απ' το κανονικό.
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να βάλω με αποστάτες ή άλλες 16αρες ζάντες τα 205/80/16 που λέει ο Νικόλας. Επειδή όμως θα είναι λάστιχα που θα μένουν πολύ καιρό πάνω στο αμάξι, προτιμούσα ούτως ή άλλως να μην αλλάξω πολύ το βήμα και τα 215/75/15 είναι η καλύτερη διάσταση από αυτήν την άποψη.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Σεπ 2007, 16:44

Αντε καλοφόρετα..μη στεναχωριεσαι σιγα,σιγα θα σου'ρθει η όρεξη και για μετατροπούλες!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 12 Σεπ 2007, 18:43

Pajerinho έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Βρε επιμονη...16 αρες σιδερενιες δεν σου κανουν? Αφου υπάρχουν 16αρια λαστιχα που ταιριάζουν.

Και τι να βάλω στην 16αρα ρε συ Νικόλα!!!? Σε πρωτόγεννες mud το μικρότερο είναι 205/80/16 που δεν μπαίνει χωρίς αλλαγές στην ανάρτηση.
Το goodyear σε 215/65/16 είπαμε ότι δεν είναι ούτε να το συζητάμε (1000+ euro!!!!!).
Οπότε ή βρίσκω μια 15αρα (αν είμαι τυχερός) ή πάω αναγκαστικά για all terrain.

Μιά απορία!!!!
Αφού τα MUD δεν τα θέλεις για ταξίδια (απ' ότι παρακάτω διάβασα) γιατί τόση πρεμούρα για πρωτογενές και όχι αναγομωμένο;
Εγώ έχω μιά τετράδα αναγομωμένα (PNEUS ELITE 215/65-16) τα φοράω μόνο άνοιξη και φθινόπωρο για τις λασπωμένες εκδρομές, έδωσα περίπου 65,00 € το λάστιχο και πάνε μιά χαρά σε ταχύτητες μέχρι και 140 που τα πήγα άν εξαιρέσεις τον θόρυβο. Πρωτογενή θα έβαζα μόνο άν τα φορούσα και καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες και για διαδρομές μεγάλες.
Πάντως περί ορέξεως, ουδείς λόγος, άν και με προβληματίζουν λιγάκι οι αλλαγές όφσετ, τα τροχίσματα, οι αποστάτες κλπ, κλπ ... :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pininokio » 12 Σεπ 2007, 20:03

καλοφορετα κ απο μενα λοιπον...αντε παρτε σειρα κ οι υπολοιποι...να βγαλουμε γουστα το χειμωνα...
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 12 Σεπ 2007, 21:58

Το γκολ pajerinho ειναι οτι τελικα μετα απο τοσα βασανα,διαλογους και ψαξιμο βρηκες την λυση που θα εφαρμοσεις,καλοταξιδα και απο εμενα.Εγω σκεφτομαι να καταληξω σε αναγομωσης σαν αυτα της φωτο που εχω βαλει σε αλλη ενοτητα σε 215/70/16.Προς το παρον προσπαθω να βρω ακρη με το θεμα της αναρτησης,λεω να βαλω μπροστα μανισια γονατα και με τα παλια να παιξω με τα πιατελα για αλλη φορα ομως,πισω υπαρχει ελατηριο MAD πιο ενισχυμενο για να μην καθεται και αμορτισερ θα βρω κατι καλο γιατι ειναι ευκολο να βρεθει KONI,OME κτλ.Πολυ στην θεωρια το εχουμε ριξει,ειναι ωρα για εργα ο χειμωνας ερχεται.Και να κανονισουμε και καμια συναντηση....μην περασει ο καιρος ετσι!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Σεπ 2007, 07:45

Καλορίζικο το σετάκι pajerinho!!!
Αναμένουμε εντυπώσεις το συντομότερο (full review ξέρεις εσύ)

Εγω προς το παρών εχω καταλήξει οτι απλα θα περάσω ενα ζευγαρι Α/Τ στις μαμίσες ζάντες.
Εχω καταλήξει στα

Dueller 694
Geolandar at/II

Και για τα 2 εχω διαβάσει εξαιρετικες κουβέντες απλα η τιμή θα καθορίσει τον νικητή.
Απο διάσταση και τα 2 βγαίνουν 215/65/16 & 215/70/16
Ποια διάσταση να προτιμήσω?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 13 Σεπ 2007, 11:31

215/70/16..Θα πάρεις λίγο ύψος,θα είσαι πιο γρήγορος σε ασφαλτο και ίσως πέσει η κατανάλωση!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Σεπ 2007, 12:22

Pajerinho έγραψε:Η ζάντα έβρισκε ελάχιστα στη δαγκάνα του δισκοφρένου (πολύ λιγότερο από όσες είχα δοκιμάσει ως τώρα) και τροχίσαμε λίγο τη δαγκάνα (λιγότερο από 1mm). Το τρόχισμα δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς η δαγκάνα έχει πάρα πολύ ψαχνό.


αν μπορεις προτου τοποθετησεις τα ελαστικα στις ζαντες βγαλε μια φωτο απο μπροστινη ζαντα δεμενη επανω στον αξονα να φαινεται το δισκοφρενο.το εξω-πανω μερος της δαγκανας απεχει απο το μεσα μερος της ζαντας 2-3χιλ?καιοταν μπει λασπη εκει μεσα?εμενα με τισ 15"η δαγκανα εχει 1,6cm περιπου αποσταση και παλι το σκεφτομαι.παντως με την πρωτη ευκαιρια θα το χωσω σε λασπη να δω αν σε εκεινο το σημειο υπαρχει η οχι προβλημα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pajino » 13 Σεπ 2007, 12:44

Έτσι φίλε pajerinho !!!!

Περιμένουμε νέα όπως βλέπεις.... 8)
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Σεπ 2007, 15:29

Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές σας!
Ο χώρος απέκτησε και πάλι ζωντάνια και λίγο πολύ όλοι κάτι ετοιμάζουν.
Άντε, να κανονίσουμε και καμια βόλτα όλοι μαζί.... :wink:

tasos953 έγραψε:Μιά απορία!!!!
Αφού τα MUD δεν τα θέλεις για ταξίδια (απ' ότι παρακάτω διάβασα) γιατί τόση πρεμούρα για πρωτογενές και όχι αναγομωμένο;


Μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Τα mud θα κάνουν ταξίδια και θα κάνουν και μπόλικα. Κυρίως Πάτρα-Αθήνα και εντός Πελ/σου. Με ταχύτητες ταξιδίου 130+
Αυτό που είπα είναι ότι αν μία στο τόσο μου βγει κανένα μακρινό ταξίδι (Θεσ/κη, Εξωτερικό κλπ) τότε θα βάζω τ' ασφάλτινα. Κυρίως για πιο ήσυχο ταξίδι και οικονομία.
Όλα αυτά βέβαια θα φανούν στην πράξη. Μακάρι ν' αποδειχθεί το KL71 τόσο πολιτισμένο και οικονομικό που να μη χρειάζεται να το αλλάζω ποτέ.
Αν και πάλι το καλοκαίρι δεν έχω κανένα λόγο να το φοράω και να το φθείρω τζάμπα.

tasos953 έγραψε:Πάντως περί ορέξεως, ουδείς λόγος, άν και με προβληματίζουν λιγάκι οι αλλαγές όφσετ, τα τροχίσματα, οι αποστάτες κλπ, κλπ ... :wink: :wink:

Η αλλαγή offset δε ξέρω αν δημιουργεί μελλοντικά κάποιο πρόβλημα.
Το σίγουρο είναι ότι στη Βραζιλία το δίνουν με μαμά ζάντα με 32mm offset (1+ πόντο πιο έξω από τα δικά μας) και όσοι τα φτιάχνουν βάζουν αρνητικό offset και 29 ή και 30 ίντσες λάστιχα.
Το τρόχισμα με προβλημάτιζε και εμένα, αλλά με τη συγκεκριμένη ζάντα είναι πολύ μικρό (ανεπαίσθητο). Δεν πιστεύω ότι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα. Όσον αφορά τη λειτουργία της δαγκάνας σίγουρα όχι.
Όσο γι' αυτό που λέει ο kon.gv (και λένε και άλλοι ενδεχομένως) για λάσπη ή χαλικάκια που θα μπούν μεταξύ ζάντας και δισκοφρένου δεν το καταλαβαίνω. Τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει δηλαδή? Και γιατί δε δημιουργείται το ίδιο πρόβλημα με τη 16άρα ζάντα και λίγη περισσότερη λάσπη ή ένα μεγαλύτερο χαλίκι?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 13 Σεπ 2007, 19:30

NIKOLAS_L200 έγραψε:215/70/16..Θα πάρεις λίγο ύψος,θα είσαι πιο γρήγορος σε ασφαλτο και ίσως πέσει η κατανάλωση!

με αυτα (215/70/16)σιγουρα θα ανεβει η κατανακλωση.αυτα φοροθσα κ εγω μεχρι τωρα κ αη καταναλωση εχει ανεβει αισθητα τοσο σε εθνικη οσο σ κ δσε πολη.επισης δυσκολα πηγαινα πανω απο 170 .κ οταν λεο οτι εχει ανεβει αρκετα μιλαω για 11.4 λτ ανα 100 χλμ σταθερα στην εθνικη παρεακατω δεν πεφτει με τιποτα τη στιγμη που με τα μαμισια επεφτε με χαλαρους ρυθμους στην εθνικη ακομα κ κατω απο 8λτ/100
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες