Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SUBARU FORESTER 2.0

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό Joseph » 17 Απρ 2007, 13:28

LC8er έγραψε:
Μην ανυσηχείς το 950 δεν φεύγει... το 300αρι ίσως...

http://www.youtube.com/watch?v=LitrldwTW1w


Και εμένα το 450 πάει... και ούτε που το χάρηκα!
Άβαταρ μέλους
Joseph
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 31 Μαρ 2007, 10:53
Τοποθεσία: Σπίτι του

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό VaL » 17 Απρ 2007, 15:31

Παιδιά στο Φορεστερ 3 σε σχέση με το Φορεστερ 2, έχει εντοπίσει κανείς ποιες είναι οι διαφορές στη μετάδοση?
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό Joseph » 17 Απρ 2007, 16:38

VaL έγραψε:Παιδιά στο Φορεστερ 3 σε σχέση με το Φορεστερ 2, έχει εντοπίσει κανείς ποιες είναι οι διαφορές στη μετάδοση?


Αν δε κάνω λάθος καμία αλλά περισσότερα γνωρίζει Ο forester
Άβαταρ μέλους
Joseph
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 31 Μαρ 2007, 10:53
Τοποθεσία: Σπίτι του

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Απρ 2007, 23:08

diamond έγραψε:
forester έγραψε:Εκτός δρόμου?
Όπου περάσουν οι προβολοί, δε σε σταματάει τίποτα, ανεξαρτήτως πρόσφυσης (ανάλογα με τα λάστιχα...) .Εγώ έχω κι ένα σετ Fedima Extreme.....


Σε αυτό το σημείο έχω απορία. Πως με 20 πόντους απόσταση και μεγάλους προβόλους μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα off-road? Δηλαδή σε μια απότομη κατηφόρα που θα συναντήσεις και η έξοδος είναι δύσκολη τι κάνεις.?
Μου άρεσε πάντα η ιδέα του forester λόγω επιδόσεων και 4κίνησης αλλά αυτό το κομμάτι με προβληματίζει


Κατ' αρχήν το νέο έχει 21+ πόντους....
το δικό μου , με προσθήκες στα γόνατα και τα 16αρια, φτάνει τους 25+...
Τώρα, αν μπεις κάπου , όπου δεν γινόταν να προβλέψεις το δύσκολο "έβγα", (γιατί αλλιώς δεν θα έμπαινες....), απλώς ορμάς -με το μαλακό....- και ακουμπάς :D , λίγο ή πολύ.....
Ο πίσω προφυλακτήρας και να τον αφήσεις , που λέει ο λόγος, στο χώμα, επισκευάζεται με 50€ :D
Ισιώνεις βάσεις και κολλάς όπου ξεκόλλησε το πλαστικο....
Εύκολα πράματα.... :D
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Απρ 2007, 23:11

Joseph έγραψε:
VaL έγραψε:Παιδιά στο Φορεστερ 3 σε σχέση με το Φορεστερ 2, έχει εντοπίσει κανείς ποιες είναι οι διαφορές στη μετάδοση?


Αν δε κάνω λάθος καμία αλλά περισσότερα γνωρίζει Ο forester


Δώστε μου μια μέρα καιρό...
Να το ψάξω λίγο, μην πω ανακρίβεια... :wink:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

off-roading με το Forester

Δημοσίευσηαπό diamond » 19 Απρ 2007, 13:23

forester έγραψε:Κατ' αρχήν το νέο έχει 21+ πόντους....
το δικό μου , με προσθήκες στα γόνατα και τα 16αρια, φτάνει τους 25+...
Τώρα, αν μπεις κάπου , όπου δεν γινόταν να προβλέψεις το δύσκολο "έβγα", (γιατί αλλιώς δεν θα έμπαινες....), απλώς ορμάς -με το μαλακό....- και ακουμπάς :D , λίγο ή πολύ.....
Ο πίσω προφυλακτήρας και να τον αφήσεις , που λέει ο λόγος, στο χώμα, επισκευάζεται με 50€ :D
Ισιώνεις βάσεις και κολλάς όπου ξεκόλλησε το πλαστικο....
Εύκολα πράματα.... :D



Στο site της subaru μιλάει για 20,5εκ απόσταση από το έδαφος. Με 25+ το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν αλλάζει. Στρίβει και γέρνει το ίδιο (δύσκολο μου φαίνεται)?
Από την άλλη τα κοντά είναι 1,44:1 που δεν είναι και για πολλά όταν το Suzuki έχει 1,9:1 και τα καθαρόαιμα έχουν από 2,5:1 και πάνω.

Αναφορικά με τα ακουμπήματα είχα δει ένα video από το Drive που μόνο το Forester (ανάμεσα σε άλλα SUV) βρήκε σε ένα πέρασμα σε ένα ποτάμι για αυτό και η ανησυχία μου.
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: off-roading με το Forester

Δημοσίευσηαπό lion » 19 Απρ 2007, 14:53

diamond έγραψε:Από την άλλη τα κοντά είναι 1,44:1 που δεν είναι και για πολλά όταν το Suzuki έχει 1,9:1 και τα καθαρόαιμα έχουν από 2,5:1 και πάνω.


Ναι δεν είναι και πολύ κοντά αλλά υπάρχουν. Και βοηθούν πολύ.

diamond έγραψε:Αναφορικά με τα ακουμπήματα είχα δει ένα video από το Drive που μόνο το Forester (ανάμεσα σε άλλα SUV) βρήκε σε ένα πέρασμα σε ένα ποτάμι για αυτό και η ανησυχία μου.


Και επίσης, ξηλώθηκε η εξάτμιση του Vitara επειδή ακούμπησε...

(Το Suzuki Vitara, το μεγάλο, εάν είχε ένα καλύτερο 2λιτρο κινητήρα, θα ήταν η πρώτη μου επιλογή)
Forester
Άβαταρ μέλους
lion
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 10:55
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό VaL » 19 Απρ 2007, 19:38

forester έγραψε:
Κατ' αρχήν το νέο έχει 21+ πόντους....
το δικό μου , με προσθήκες στα γόνατα και τα 16αρια, φτάνει τους 25+...

Εννοείς top mounts απο τεφλόν ή κατι άλλο πανω απο το γόνατο??
Κ αν ναι, άλλαξε τιποτα στη γεωμετρία-συμπεριφορά του οχήματος? Σκέφτομαι κ εγώ για κάτι τέτοιο
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 20 Απρ 2007, 07:06

:director: ...foresteeeer...FORESTEEEER, που είσαι βρε παιδί;;;
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Re: off-roading με το Forester

Δημοσίευσηαπό Joseph » 20 Απρ 2007, 11:05

diamond έγραψε:
Στο site της subaru μιλάει για 20,5εκ απόσταση από το έδαφος. Με 25+ το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν αλλάζει. Στρίβει και γέρνει το ίδιο (δύσκολο μου φαίνεται)?
Από την άλλη τα κοντά είναι 1,44:1 που δεν είναι και για πολλά όταν το Suzuki έχει 1,9:1 και τα καθαρόαιμα έχουν από 2,5:1 και πάνω.

Αναφορικά με τα ακουμπήματα είχα δει ένα video από το Drive που μόνο το Forester (ανάμεσα σε άλλα SUV) βρήκε σε ένα πέρασμα σε ένα ποτάμι για αυτό και η ανησυχία μου.


Αγαπητέ diamond, όλη η προβληματική σου θα απαντηθεί αν συνειδητοποιήσεις ένα και μόνο πράγμα: το Forester ΔΕΝ είναι Jeep (ούτε καν Cherokee). Είναι ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο το οποίο έχει αυξημένες δυνατότητες κίνησης στο χώμα, όχι εκτός δρόμου. Το ότι Ο forester κάνει «παπάδες» μαζί του είναι μια άλλη ιστορία. Είναι θέμα διάθεσης, γνώση, ικανοτήτων και ταλέντου. Δε γνωρίζω όμως πολύ κόσμο ο οποίος να είχε αρχικά τη διάθεση να κάνει τα πράγματα που αυτός κάνει με το αυτοκίνητό του και να κατέληξε στην αγορά ενός Forester.

Οφείλεις στον εαυτό σου να ξεκαθαρίσεις για ποιό ακριβώς λόγο θέλεις το αυτοκίνητό σου (αφού σκεπτόσουν το Grand Vitara θα ήθελα να σου πω ότι εκτός του κακού κινητήρα, έχει και μικρό χώρο αποσκευών) και ποιες θυσίες είσαι έτοιμος να κάνεις :huh: . Τα άνω των 2 λίτρων σαν_jeep είναι, με εξαίρεση τα Κορεάτικα, πολύ ακριβά αυτοκίνητα και σίγουρα η αγορά ενός τέτοιου οχήματος απαιτεί είτε βαθιά περισυλλογή, είτε τεράστια τρέλα :dude: .
Άβαταρ μέλους
Joseph
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 31 Μαρ 2007, 10:53
Τοποθεσία: Σπίτι του

Re: off-roading με το Forester

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 20 Απρ 2007, 13:05

ΣΩΣΤΟΣ!!!! (κι ας χορεύει πάνω απ' το κεφάλι μου). :hello2:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό forester » 20 Απρ 2007, 22:46

VaL έγραψε:
forester έγραψε:
Κατ' αρχήν το νέο έχει 21+ πόντους....
το δικό μου , με προσθήκες στα γόνατα και τα 16αρια, φτάνει τους 25+...

Εννοείς top mounts απο τεφλόν ή κατι άλλο πανω απο το γόνατο??
Κ αν ναι, άλλαξε τιποτα στη γεωμετρία-συμπεριφορά του οχήματος? Σκέφτομαι κ εγώ για κάτι τέτοιο



Ναι τεφλόν top mounts !!!
2,5 - 3 πόντους το ΜΕΓΙΣΤΟ!!!!
Με παραπάνω ύψος, θα έχουμε πρόβλημα στους μπιλιοφόρους, ρουλεμάν κλπ.
Εμένα είναι 2 πόντους ακόμα πιο ψηλό, από διάσταση τροχών. (215/70/16 από 205/70/15).ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!: Μην παίζετε με το "βήμα" του αυτ/του!!!
Οι Σουμπαραίοι έχουν κάνει επιλογή άριστη....Απλώς εγώ φοράω πιο κοντά διαφορικά και έπρεπε να ισοσκελίσω της διαφορά που προέκυψε, μακραίνοντας την μετάδοση, με αύξηση διαμέτρου τροχών.
Στο χώμα όμως (μιλάμε για λάσπες, φρέσκο και πολύ χιόνι κλπ) φοράω τα mud που είναι 15'' , χάνω 2 ποντάκια σε ύψος , αλλά είμαι θεόκοντος και πάω αέρα.... :D :D :D

Τώρα για τη συμπεριφορά..
Με 3 πόντους αύξηση του ύψους , διατηρώντας τις ίδιες διαδρομές (μαμά αμορτισέρ/ελτήρια), ίδιες αντιστρεπτικές και φροντίδα (με μέριμνα του ευθυγραμισά) για την ίδια ρύθμιση κάμπερ/σύγκλιση/κάστερ κλπ...., γιατί να έχωπρόβλημα στη συμπεριφορά?????
Προσέξτε, δε μιλάμε για αυτ/το με 300++ άλογα, που θα μπαίνει με 240-260 στην υλίκη, ή θα ανεβαίνει τελικιασμένο το Αρτεμήσιο....
Στις δυνατότητες του μοτέρ, με τα 120 -158 άλογα ατμοσφαιρικά, ανάλογα με το μοντέλο, δεν υπάρχει καμία διαφορά που να είναι αισθητή στο δρόμο.
Σε πίστα δεν το έχω βάλει, έτσι κι αλλιώς....
Σημειώστε, ότι λόγω φιλοσοφίας κατασκευής, ακόμα και 3 πόντους ψηλότερο το Forester ,διατηρεί το κέντρο βάρους του πολύ χαμηλότερα κι από επιβατικά κι χαμηλωμένα αυτοκίνητα....
Γιατί?
Ανοιξτε το καπώ και δείτε ότι όλες οι μεταλλικές μάζες (κινητήτρας, κλπ), βρίσκονται ΚΑΤΩ από το ανώτερο σημείο του τροχού!!!!! Πάνω πάνω, έχει εισαγωγές, δυναμό, κομπέσορα αιρ κοντίσιον, καλώδια κλπ.
Ειλικρινά δεν υπάρχει πρόβλημα με το ίσιωμα.
Τώρα για το που βρήκε το , ενώ περάσανε άλλα και δε βρήκανε, άστο...
Μπορεί να περάσεις 20 φορές από 1 σημείο και να μη βρεις, και να περάσεις 1 ακόμα και να σπάσεις κάρτερ...
Παίζουνε άπειρα πράγματα ρόλο.....
Κι επιπλέον, τι βρήκε κάτω από το Forester και κυρίως, τι έπαθε????
Εγώ έχω βρει άπειρες φορές και έχω πάθει ζημιά, μόνο μια...(δική μου μ@λ@κι@ κι απροσεξία- καντεμιά της συζύζου-καντέμας...)
Ουσιαστικά δεν παθαίνει τίποτα...Ενώ για δες τα ψαλίδια από όλα τα άλλα SUV.... δες εξατμίσεις και μετά τα λέμε....
Από προφυλακτήρες, κανένας δεν έμεινε.....
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: off-roading με το Forester

Δημοσίευσηαπό forester » 20 Απρ 2007, 22:55

Joseph έγραψε:
diamond έγραψε:
Στο site της subaru μιλάει για 20,5εκ απόσταση από το έδαφος. Με 25+ το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν αλλάζει. Στρίβει και γέρνει το ίδιο (δύσκολο μου φαίνεται)?
Από την άλλη τα κοντά είναι 1,44:1 που δεν είναι και για πολλά όταν το Suzuki έχει 1,9:1 και τα καθαρόαιμα έχουν από 2,5:1 και πάνω.

Αναφορικά με τα ακουμπήματα είχα δει ένα video από το Drive που μόνο το Forester (ανάμεσα σε άλλα SUV) βρήκε σε ένα πέρασμα σε ένα ποτάμι για αυτό και η ανησυχία μου.


Αγαπητέ diamond, όλη η προβληματική σου θα απαντηθεί αν συνειδητοποιήσεις ένα και μόνο πράγμα: το Forester ΔΕΝ είναι Jeep (ούτε καν Cherokee). Είναι ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο το οποίο έχει αυξημένες δυνατότητες κίνησης στο χώμα, όχι εκτός δρόμου. Το ότι Ο forester κάνει «παπάδες» μαζί του είναι μια άλλη ιστορία. Είναι θέμα διάθεσης, γνώση, ικανοτήτων και ταλέντου. Δε γνωρίζω όμως πολύ κόσμο ο οποίος να είχε αρχικά τη διάθεση να κάνει τα πράγματα που αυτός κάνει με το αυτοκίνητό του και να κατέληξε στην αγορά ενός Forester.

Οφείλεις στον εαυτό σου να ξεκαθαρίσεις για ποιό ακριβώς λόγο θέλεις το αυτοκίνητό σου (αφού σκεπτόσουν το Grand Vitara θα ήθελα να σου πω ότι εκτός του κακού κινητήρα, έχει και μικρό χώρο αποσκευών) και ποιες θυσίες είσαι έτοιμος να κάνεις :huh: . Τα άνω των 2 λίτρων σαν_jeep είναι, με εξαίρεση τα Κορεάτικα, πολύ ακριβά αυτοκίνητα και σίγουρα η αγορά ενός τέτοιου οχήματος απαιτεί είτε βαθιά περισυλλογή, είτε τεράστια τρέλα :dude: .



Έχει απόλυτο δίκιο ο Joseph!!!
Η πλάκα είναι ότι αφού πήρα το τουτού κόλησα με τα εκτός δρόμου!!!!
Εγώ, αρχικά πήγαινα αέρα - πατέρα στους χωματόδρομους, με ότι κι αν είχα, πήγαινα για σκι κι έβαζα αλυσίδες, έκανα κυνήγια με cıvıc ESı, αι κάποια στιγμή, με τη γυναίκα στον 6ο... , αποφάσισα για κάτι με 4 πόρτες και σε S/W, για χώρους ευκολίες κλπ...
Πήρα το δασοφύλακα (όχι τυχαία, SUBARU ήθελα) και βγήκε στη διαδρομή η διάθεση για τα υπόλοιπα.....
Απλά το αμαξάκι , κάνει πάρα πολλά, σχεδόν τα πάντα, εκτός από τράιαλ...
Αν σου λέει κάτι αυτό....
Αν θες Τζιπούρα,, ε! πάρε άξονες, μπλοκέ 100% κατ' επιλογή μπρος - πίσω, 4-5 χιλιάδες κυβικά για ροπάκλα , και αν μπορείς με αυτό, κάνε και ταξίδι...
Ολα δεν μπορούμε να τα έχουμε...
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό forester » 20 Απρ 2007, 22:57

dimitrios έγραψε::director: ...foresteeeer...FORESTEEEER, που είσαι βρε παιδί;;;


Οφείλω απάντηση, δεν ξέχασα...
Κυριακή βράδυ, όλη τη μέρα θα είμαι στη Λαμία, με τους "καθ' ύλη" αρμόδιους... :wink: :wink: :wink:
Το βράδυ θα σας πω....
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Αχ αυτές οι Γυναίκες!

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 21 Απρ 2007, 07:51

Πας να βρεις το συνάφι σου εε;;;...α να χαθείς...ραλλίστα! :thumbright:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 48 επισκέπτες