Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποδιά για Pinin ?

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 24 Σεπ 2007, 21:09

Μεγεια και απο εμενα.πολυ ωραια και ομορφη κατασκευη.να ειναι γερη οπως του st-pinin που και αυτος εχει κανει κατι παρομοιο.απο κοντα που εχω δει και του NIKOLASL200, η ποδια του τ-case ειναι πολυ γερη.και εκει χρειαζεται προστασια,ειδικα αν βγαινεις εκτος δρομου.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pentraks » 24 Σεπ 2007, 23:18

Ευχαριστώ παιδιά!!!

@Nikolas L200- Τα στρατζαρίσματα τα εκανα εφόσον μέτρησα την μαμα ποδιά ωστε να πέσουν ακριβώς οι τρύπες

@Pajerinho - Αν σου πω τι μου στοίχισε σίγουρα θα πάθεις εγκεφαλικό (λόγω δουλειας 0€ αλλα αν το κοστολογίσω υλικά & επεξεργασία 130€ + εργατικά)
Δεν υπάρχει χρώμα, το ανοξειδωτο ατσάλι ειναι γκρι ματ

@KON.0GV1,6 To επόμενο βήμα ειναι όντως το Transfer case και ποιο πίσω αλλα μιας και δε έχω έτοιμα σχέδια θα αυτοσχεδιάσω. αν ξέρει κάποιος κάτι ας σφυρίξει...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 24 Σεπ 2007, 23:31

Φιλε pentraks και εγω απο εσενα πηρα τα σχεδια και κατασκευασα την δικια μου ποδια (εχω βαλει φωτο) αλλα την εκανα απο αλουμινιο 4mm και μου κοστισε 50€ με προσωπικη εργασια.Για να λες 130€ μολλον θα κοστιζει αρκετα η κοπη,παντως το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο ως αριστο.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Σεπ 2007, 00:10

Κάποτε είχα γράψει για την ποδιά που έχω βάλει για προστασία του κεντρικού διαφορικού (τρέχα γύρευε όμως που βρίσκεται....).
Να πω εν συντομία ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Προστατεύει μεν πολύ αποτελεσματικά το διαφορικό και τον καταλύτη, αλλά έχει τραβιχτεί πολύ προς τα πίσω και κλέβει ύψος. Αποτέλεσμα να χτυπάω πιο εύκολα σε αναχώματα, κορυφές από ανηφόρες κλπ. Χτυπάει βέβαια η ποδιά και δε με νοιάζει, αλλά είναι ενοχλητικό ν' ακους γκουπ εκεί που έπρεπε να περνάς αέρας. Μάλλον θα πάω να την πετσοκόψω λίγο, για να μην πηγαίνει τόσο πίσω.
Αν την έφτιαχνα μόνος μου τώρα, θα έκανα κάτι σαν αυτό του Νικόλα με τοποθέτηση εγκάρσιας κοιλοδοκού πίσω από το διαφορικό.
Ή πιθανόν να έκανα κάτι άλλο, με στήριξη μόνο στην εγκάρσια δοκό που πατάει το transfer. Κάτι σαν αυτό που είχε δείξει ο ST-pinin αν θυμάμαι καλά για το Hummer. Μόνο που επειδή μια λαμαρίνα 5mm με στήριξη στη μία πλευρά θα λυγίσει στο 1ο σοβαρό χτύπημα, θα της έκανα ενισχύσεις στα πλαϊνά. Σκεφτείτε μία λάμα 3-4cm που θα πηγαίνει πλάτη στην πίσω μεριά της εγκάρσιας δοκού (και θα έχει και τις βίδες), λαμαρίνα που να προχωράει μέχρι το διαφορικό και λίγο πιο πίσω και δύο τριγωνικές λάμες στις δύο πλευρές της λαμαρίνας, συγκολλημένες σε αυτήν και στην λάμα που έχει τις βίδες. Αυτή η "μονή" στήριξη έχει ίσως το πλεονέκτημα ότι μεταφέρει τις δυνάμεις που θα δεχθεί η ποδιά στην εγκάρσια δοκό του transfer που και ανθεκτική είναι και έχει και ελαστικούς συνδέσμους για ν' απορροφά μέρος της σύγκρουσης.
Ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό που λέω και να μην τα μπέρδεψα.... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 08:04

Την μπάρα του κεντρικού διαφορικού εγώ την είχα στραβώση πριν ακόμα βάλω την ποδιά. Η μπάρα αυτή είναι ένας κοιλοδοκκός σεβαστών διαστάσεων και πάχους αλλα αν κάτσει με φόρα το αμάξι πάνω της δεν έχει και πολλές ελπίδες. Για μένα το επόμενο βήμα είναι η ενίσχυση της μπάρας με λάμες 2 πόντών.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 08:11

Α! Την πόδιά αρχικά και εγώ την είχα φτιάξει ωστε να φτάνει αρκετά προς τα πίσω όπως λέει ο Pajerinho αλλα επειδή έπιανε κάτω χωρίς να προσφέρει κάτι την έκοψα και την έφερα λίγο πίσω απο το κεντρικό. Και, η ποδιά μου δεν καλύπτει τον καταλύτη γιατι αυτος είναι ήδη ~15 πάνω απο την μπάρα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Σεπ 2007, 09:21

o καταλυτης ειναι οκ αλλα τι γινεται με το μεσαιο καζανακι?εκει που θελεις να εχεις χωρο στην κοιλια σου χαλαει τα σχεδια και σε αχγωνει λιγο.επισης οταν χρειαστει αλλαγη το τελικο καζανακι καλο ειναι να γινει μικροτερη κατασκευη προς τα επανω για να μεγαλωσει η γωνια απομακρυνσης.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 09:32

Για ποιο αμάξι μιλάς?
Στο δικό μου ο καταλύτης βρίσκεται ανάμεσα σε δυο μπάρες και αρκετά πιο ψηλά απ'αυτές, το μεσαίο καζανάκι είναι σε κάπως ανάλογο σημείο(μπάρα και άξονας) αλλα πιο εκτεθιμένη. Μέχρι τώρα δεν έχει πιάσει κάτω, αν χαλάσει θα το αλλάξω και θα το βάλω πιο ψηλά. Το πίσω είναι πολύ ψηλά και ο μόνος τρόπος να το χτυπήσεις είναι να κάνεις όπισθεν και να πέσεις σε βράχο ή κορμό.
Με την εξάτμηση τα πράγματα είναι γενικά εύκολα,είχα ενα ιμπιζα πάνω στο οποίο έμαθα και είδα οτι μπορεις να κόψεις,ράψεις και να κάνεις τα πάντα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Σεπ 2007, 09:37

σωστα τα λες αλλα αναλογα με τη χρηση θελει λιγο σημαζεμα προς τα πανω φυσικα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Σεπ 2007, 11:18

Με την εξάτμηση γενικά δεν έχει θέμα το Pinin. Ο καταλύτης είναι πολύ ψηλά και όπως είπα και πριν τσάμπα μου την τράβηξε την ποδιά τόσο πίσω. Το μεσαίο καζανάκι είναι λίγο πιο χαμηλά, αλλά είναι προς τα πίσω, και δε βρίσκει σε αναχώματα κλπ. Ακόμα και να βρει όμως η εξάτμηση έχει ελαστικότητα και μπορεί να μετακινείται (παραμορφώνεται) χωρίς να σπάει.
Πίσω βρίσκει πάντα προφυλακτήρας και ποτέ η εξάτμηση.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 25 Σεπ 2007, 20:48

Μαλλον θα σας διαψεύσω ολους για την εξάτμιση, την Κυριακή στην εκδρομη που πηγαμε το πινιν μετα το πρωτο δυσκολο για αυτό σαμαρι με πετρες ακούγονταν σαν subaru impreza στο ραλυ Ακροπολης.Για 2εκ βρηκε το μεσαιο καζανάκι και η εξατμηση ξηλώθηκε από το χταπόδι!!! Μπορει να εχει καθετες ανοχες αλλα όχι οριζοντιες και ο νομος του Μερφυ παλι εφαρμόστηκε.Το αποτέλεσμα ηταν να αγχωθώ για μετα και να μην τολμω να το βαλω εκει που το βαζαν οι υπόλοιποι λογο του φοβου μήπως και κανω πιο μεγαλη ζημια,τελικα με λιγη παρακίνηση από τα παιδια της λεσχης περασε από παντου και από πολύ πιο δύσκολα κομμάτια.Σημερα πηγα σε εξάτμισα και το διορθωσα με μια απλη κόλληση, αλλα έγινε και μελέτη για μετακινηση- αποβολή του μεσαιου καζανιού και συμμαζέματος του σωλήνα.Παντως ειχε πολυ πορωτικο ηχο!!!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 21:15

Τι να σου ε΄γω έχω 3θυρο. Αλλα το μεσαίο αν το βγάλεις θα φονάζει πολυ,νομίζω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 25 Σεπ 2007, 23:17

Και ο μαστορας ετσι μου ειπε αλλα σκεφτομαι να βαλω αλλο πιο μαζεμενο προς τα πανω κανα 5 εκ και το ιδιο να γινει και με τον σωληνα.Βρησκει ευκολα το ατιμο και το ακους,τουλαχιστον στο 5θυρο.Νομιζω ομως πως ειναι ευκολη δουλεια να γινει.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες