από Giannaras » 08 Σεπ 2007, 21:20
Κατάφερα τελικά να οδηγήσω και το forester 2.0 και το legacy(δυστυχώς το προηγούμενο μοντέλο μα τους 138? ίππους). Θα ήθελα να γράψω τη γνώμη μου, μήπως κάτι δεν κατάλαβα καλά ή μήπως φταίει ότι το legacy ήταν το προηγούμενο μοντέλο:
Το Legacy μου φάνηκε σαν ένα νορμαλ, σπορτίφ σχετικά, οικογενειακό, αλλά πιό δυσκίνητο και πιό "σφιχτό" από το φορεστερ. Η αίσθηση που άφηνε το φορεστερ ήταν πολύ πιο οικεία. Εδειχνε πολύ "εύκολο" αυτοκίνητο και πολύ ευχάριστο οδηγικά. Το τιμόνι του φόρεστερ το είδα πολύ πιό ελαφρύ και ευχάριστο.
Και τον κινητήρα πιό εύστροφο. Σαν να κινούσε το αμάξωμα πολύ πιό εύκολα από ότι στο legacy.
Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το legacy πήγαινε με 120 εκεί που το forester σου έδινε την ίδια αίσθηση με 100km/h.
Επίσης μετά τα 90km/h παρατήρησα έντονο θόρυβο αεροδυναμικό από το εμπρός παρμπριζ του φορεστερ. Πρόκειται για το πρόβλημα που αναφέρουν ότι διορθώνεται με προσθήκη υλικού ή είναι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου λόγω σχετικά κάθετης τοποθέτησης του τζαμιού;
Βρίσκω την μεσαία έκδοση του forester (με οροφή αλλά όχι xenon) στα 29.000 τελική από έκθεση που το είχαν για test drive (900km γράφει ότι έχει στο κοντερ).
Ξέρω βέβαια ότι το legacy έχει +2 αερόσακους, υποβόηθηση πανικού στα φρένα, πισω δίσκους, διζωνικό, ξενον, αλλά από αυτά που δοκίμασα σαφώς το φορεστερ ήταν αυτό που έδινε το κάτι διαφορετικό που μου άρεσε!
Αν κάνω λάθος, λόγω του ότι το legacy φίλου ήταν το προηγούμενο δεν ξέρω...
Επίσης δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πάρω στις 29.000 αυτό της έκθεσης.