Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προς ιδιοκτήτες FORESTER

Δημοσίευσηαπό Giannaras » 30 Αύγ 2007, 13:57

άρα, δεν είναι και δύσκολο, αν οι 2 δεξιοί τροχοί πατήσουν πχ σε χιόνι το αμάξι να ακινητοποιηθεί...
Giannaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 15 Απρ 2007, 20:56

Δημοσίευσηαπό meco » 30 Αύγ 2007, 15:59

Giannaras έγραψε:άρα, δεν είναι και δύσκολο, αν οι 2 δεξιοί τροχοί πατήσουν πχ σε χιόνι το αμάξι να ακινητοποιηθεί...

Mπορεί θεωρητικά να φαίνεται εύκολο να συμβεί στην πραγματικότητα όμως δεν έχεις και τόσο μεγάλο πρόβλημα. Στο χιόνι ειδικά που αναφέρεις θα υπάρξει λίγη πρόσφυση στο χιόνι από έναν από τους τροχούς και θα ξεκολλήσεις. Τα δύσκολα είναι αν βρεθεί ένας μπροστά τροχός στο αέρα. Αν πατάνε όλοι κάτω θα τα καταφέρεις τελικά.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Giannaras » 08 Σεπ 2007, 21:20

Κατάφερα τελικά να οδηγήσω και το forester 2.0 και το legacy(δυστυχώς το προηγούμενο μοντέλο μα τους 138? ίππους). Θα ήθελα να γράψω τη γνώμη μου, μήπως κάτι δεν κατάλαβα καλά ή μήπως φταίει ότι το legacy ήταν το προηγούμενο μοντέλο:

Το Legacy μου φάνηκε σαν ένα νορμαλ, σπορτίφ σχετικά, οικογενειακό, αλλά πιό δυσκίνητο και πιό "σφιχτό" από το φορεστερ. Η αίσθηση που άφηνε το φορεστερ ήταν πολύ πιο οικεία. Εδειχνε πολύ "εύκολο" αυτοκίνητο και πολύ ευχάριστο οδηγικά. Το τιμόνι του φόρεστερ το είδα πολύ πιό ελαφρύ και ευχάριστο.
Και τον κινητήρα πιό εύστροφο. Σαν να κινούσε το αμάξωμα πολύ πιό εύκολα από ότι στο legacy.

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το legacy πήγαινε με 120 εκεί που το forester σου έδινε την ίδια αίσθηση με 100km/h.

Επίσης μετά τα 90km/h παρατήρησα έντονο θόρυβο αεροδυναμικό από το εμπρός παρμπριζ του φορεστερ. Πρόκειται για το πρόβλημα που αναφέρουν ότι διορθώνεται με προσθήκη υλικού ή είναι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου λόγω σχετικά κάθετης τοποθέτησης του τζαμιού;

Βρίσκω την μεσαία έκδοση του forester (με οροφή αλλά όχι xenon) στα 29.000 τελική από έκθεση που το είχαν για test drive (900km γράφει ότι έχει στο κοντερ).

Ξέρω βέβαια ότι το legacy έχει +2 αερόσακους, υποβόηθηση πανικού στα φρένα, πισω δίσκους, διζωνικό, ξενον, αλλά από αυτά που δοκίμασα σαφώς το φορεστερ ήταν αυτό που έδινε το κάτι διαφορετικό που μου άρεσε!

Αν κάνω λάθος, λόγω του ότι το legacy φίλου ήταν το προηγούμενο δεν ξέρω...

Επίσης δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πάρω στις 29.000 αυτό της έκθεσης.
Giannaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 15 Απρ 2007, 20:56

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες