Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pajero Pinin 2.0 GDI (Νέος με Αποριες και ζητώ Απαντήσης)

Δημοσίευσηαπό skier78 » 05 Δεκ 2007, 17:52

Το ιδιο κανει και το δικο μου.Δηλαδη να μην ανησυχουμε?Για απαντηστε και οι υπολοιποι να δουμε αν οντως ειναι φυσιολογικο.Εκτος απο αυτο που λεει ο stephos με το συμπλεκτη το κανει και με το γκαζι μεσα στην πολη.Δηλαδη με 1η χαλαρα μολις αφησουμε αποτομα τα γκαζι ακουγεται παλι ενα χτυπημα στο διαφορικο ή μολις το ξαναπατησουμε.Το ιδιο κανει και σε εσας?
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Δεκ 2007, 18:34

Ο θόρυβος οφείλεται στο μπόσικο που έχει το πίσω διαφορικό.
Υπάρχει και ένα test που μπορείς να ελέγξεις εαν είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια. Σηκώνεις το αμάξι (ή πέφτεις από κάτω) και στρίβεις τον κεντρικό άξονα να δεις τα μπόσικα (με σβηστό κινητήρα, νεκρά και σηκωμένο χειρόφρενο). Αν είναι κάτω από 4.2mm (με βάση το service manual) είσαι στα επιτρεπτά όρια. Όσο πιο κοντά είσαι σ' αυτό το όριο τόσο πιο συχνά θ' ακούγεται το ντακ-ντακ. Τα μπόσικα αυτά υπάρχουν σε όλα τα 4κίνητα (έτσι φαντάζομαι τουλάχιστον) αλλά αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αποσβένεται το ντακ που προκαλείται. Στο Pinin (απ' ότι μου εξήγησαν στο συνεργείο) έχει ένα λάστιχο ανάμεσα στο τμήμα του άξονα που πάει στο κεντρικό διαφορικό και σε αυτό που καταλήγει στο πίσω διαφορικό. Το λάστιχο αυτό δεν τα καταφέρνει να αποσβέσει καλά όταν το μπόσικο του διαφορικού είναι σχετικά μεγάλο.
Στο δικό μου που το μετρήσαμε λίγο κάτω απ' τα 4mm το κάνει αλλά όχι πάντα. Μάλιστα μου το κάνει κυρίως το καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες, ενώ το χειμώνα δεν το κάνει καθόλου :?
Πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι ανησυχητικό και το κάνουν και άλλα 4κίνητα.
Αν θέλετε πάντως μπορείτε να κάνετε το test με τα 4.2mm να δείτε μήπως είστε πάνω απ' το όριο.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Δεκ 2007, 20:56

Όλα όσα έχουν άξονα κάνουν κάτι τέτοιο. Θα σταματήσει μόλις μάθεις το αυτοκίνητο και το οδηγάς όπως αυτό θέλει!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 10 Δεκ 2007, 21:23

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Pinin 5-porto 2-litro GDI 75.000 xlm
Δεν εχω αλλαξη ακομα ιμαντα χρονισμου,μηπως ηρθε η ωρα της αλλαγης???
Στα ποσα χλμ πρεπει να αλλαζεται ο ιμαντας χρονισμου.?????

Ποιους αλλους ιμαντες πρέπει να αλλαξω.???????????
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 10 Δεκ 2007, 22:00

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ;
ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΣΤΙΣ 90000 ΧΛΜ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΙΜΑΝΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ
Συγγνώμη για τα κεφαλαία, ξεχάστηκα..... :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 11 Δεκ 2007, 20:27

Γεια σου Tasos 953. :D
Το pinin το εχω παρει τωρα εχει 2 μηνες. μεταχειρισμενο απο γερμανια.
Βιβλιο σερβις δεν υπαρχει,και προσπαθω να τα βαλω ολα σε μια σειρα.
Τωρα ξεκιναω απο τον ιμαντα χρονισμου,τα χλμ επανω γραφουν 75000. εαν ειναι αληθές,μπορει να τα εχουν γυριση πισω.
Το πρωτο βημα ειναι τωρα ο ιμαντας χρονισμου.
Θα ηθελα να με πειτε,τα επομενα βηματα για να κανω μια σωστο σερβις.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό skier78 » 12 Δεκ 2007, 10:59

Οπως λεει και ο Τασος τον ιμαντα χρονισμου τον αλλαζεις καθε 90000χιλιομετρα καθως και τα μπουζι.Καλα ειναι μαζι με τον ιμαντα να αλλαξεις και τον τεντωτηρα του ιμαντα και ενα ρουλεμαν που λειτουργει σαν αποστατης.Εγω τα πηρα απο σαρακακη και τα τρια μαζι περιπου 175ευρω.Καλα ειναι να τα αλλαξεις αφου θα ανοιχτει το αυτοκινητο.Και αλλα 40 ευρω εδωσα στο συνεργειο που με τα περασαν.Δεν ξερω αν μου εκαναν ειδικη τιμη λογω οτι συνεργαζομαι μ'αυτους (ηλεκτρολογος ειμαι)για να ξερεις αν σου πουν παραπανω μπορει να ειναι φυσιολογικο.Οταν βγαλεις τον ιμαντα να πεις στο συνεργειο να προσεξουν μηπως η αντλια νερου εχει διαρροη.Εμενα δακρυζε λιγο στην μερια που εφαπτετε με τον κορμο της μηχανης και την αλλαξα προαιρετικα.Η μιτσου τη ζητουσε 165 ευρω ενω εγω βρηκα εμποριου 55ευρω στη σαλονικη παλι γιαπονεζικια.Στα ηλεκτρονικα κοντερ απ'οτι ξερω τα χιλιομετρα δεν κατεβαινουν.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Δεκ 2007, 11:32

Μωρε κατεβαίνουν...
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 12 Δεκ 2007, 16:34

Κατεβαίνουν πολύ εύκολα.
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 12 Δεκ 2007, 22:58

PajeroPinin έγραψε:
PajeroPinin έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Αντε ρώτα για να'χουμε κατι να πούμε!


Σας ευχαριστο ολους για της απαντησης σας.
Να περιμενετε καινουργιες ερωτησης. :)


Γεια σας
Πολλα ντακ-ντακ ακουω απο το πινιν,θα παω να το ελεξουν,και σας λεω.


Η Λυση βρεθηκε,ειναι το ακρομπαρο,ιδου και η φωτο.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 12 Δεκ 2007, 23:06

Το φαινομενο με τον αξονα το κανει και σε ΄μενα αλλα αν το μαθεις με το αποφευγεις.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 12 Δεκ 2007, 23:12

skier78 έγραψε:Οπως λεει και ο Τασος τον ιμαντα χρονισμου τον αλλαζεις καθε 90000χιλιομετρα καθως και τα μπουζι.Καλα ειναι μαζι με τον ιμαντα να αλλαξεις και τον τεντωτηρα του ιμαντα και ενα ρουλεμαν που λειτουργει σαν αποστατης.Εγω τα πηρα απο σαρακακη και τα τρια μαζι περιπου 175ευρω.Καλα ειναι να τα αλλαξεις αφου θα ανοιχτει το αυτοκινητο.Και αλλα 40 ευρω εδωσα στο συνεργειο που με τα περασαν.Δεν ξερω αν μου εκαναν ειδικη τιμη λογω οτι συνεργαζομαι μ'αυτους (ηλεκτρολογος ειμαι)για να ξερεις αν σου πουν παραπανω μπορει να ειναι φυσιολογικο.Οταν βγαλεις τον ιμαντα να πεις στο συνεργειο να προσεξουν μηπως η αντλια νερου εχει διαρροη.Εμενα δακρυζε λιγο στην μερια που εφαπτετε με τον κορμο της μηχανης και την αλλαξα προαιρετικα.Η μιτσου τη ζητουσε 165 ευρω ενω εγω βρηκα εμποριου 55ευρω στη σαλονικη παλι γιαπονεζικια.Στα ηλεκτρονικα κοντερ απ'οτι ξερω τα χιλιομετρα δεν κατεβαινουν.


Εκανα την Αλλαγη του ιμαντα.Παραθετο μερικες φωτο.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 12 Δεκ 2007, 23:21

Λοιπον με την αλλαγη του ιμαντα προεκηψε, και ενα προβλημα με τους
Τεντοτηρες.Για οσους εχουν Pinin 5-porto 2-litro GDI .Υπαρχουν 2 ρουλεμαν τεντοτηρα ο ενας ειναι 60 και εινα για το 1,8 και ο αλλος ειναι 65
και ειναι Pinin 5-porto 2-litro GDI .
Κοιταξτε την διαφορα την διαφορα.φωτο
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 12 Δεκ 2007, 23:24

Ο σωστος εχει αυτον τον κωδικο για το 2.0
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 12 Δεκ 2007, 23:27

Οπως πρεπει να ειναι.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες