Ο θόρυβος οφείλεται στο μπόσικο που έχει το πίσω διαφορικό.
Υπάρχει και ένα test που μπορείς να ελέγξεις εαν είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια. Σηκώνεις το αμάξι (ή πέφτεις από κάτω) και στρίβεις τον κεντρικό άξονα να δεις τα μπόσικα (με σβηστό κινητήρα, νεκρά και σηκωμένο χειρόφρενο). Αν είναι κάτω από 4.2mm (με βάση το service manual) είσαι στα επιτρεπτά όρια. Όσο πιο κοντά είσαι σ' αυτό το όριο τόσο πιο συχνά θ' ακούγεται το ντακ-ντακ. Τα μπόσικα αυτά υπάρχουν σε όλα τα 4κίνητα (έτσι φαντάζομαι τουλάχιστον) αλλά αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αποσβένεται το ντακ που προκαλείται. Στο Pinin (απ' ότι μου εξήγησαν στο συνεργείο) έχει ένα λάστιχο ανάμεσα στο τμήμα του άξονα που πάει στο κεντρικό διαφορικό και σε αυτό που καταλήγει στο πίσω διαφορικό. Το λάστιχο αυτό δεν τα καταφέρνει να αποσβέσει καλά όταν το μπόσικο του διαφορικού είναι σχετικά μεγάλο.
Στο δικό μου που το μετρήσαμε λίγο κάτω απ' τα 4mm το κάνει αλλά όχι πάντα. Μάλιστα μου το κάνει κυρίως το καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες, ενώ το χειμώνα δεν το κάνει καθόλου
Πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι ανησυχητικό και το κάνουν και άλλα 4κίνητα.
Αν θέλετε πάντως μπορείτε να κάνετε το test με τα 4.2mm να δείτε μήπως είστε πάνω απ' το όριο.