Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pajero Pinin 2.0 GDI (Νέος με Αποριες και ζητώ Απαντήσης)

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 16 Νοέμ 2007, 22:28

Φιλε Τασο εχει ενδιαφερον το cd που εχεις,πως θα γινει να το κανουμε copy?
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Νοέμ 2007, 22:37

Άν έρχεσαι Βέροια, τηλεφώνησέ μου να σου δώσω ένα αντίγραφο.
Θα σου στείλω PM με το τηλέφωνό μου.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 17 Νοέμ 2007, 11:28

Η προσφορά του Τάσου είναι καταπληκτική..ας τον ευχαριστίσω ακόμημια φορά γιατι το έχει στείλει και σε μένα.
Υ.Γ. Είναι αυτο που έβγαλα στο msn.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Νοέμ 2007, 12:01

PajeroPinin έγραψε:Τωρα να μην παω στο μηχανικο,θα ηθελα να σας ρωτησω.
Οταν το Pinin ειναι σε χωματοδρομο με λακουβες,ακουγεται ενας θορυβος,
μπροστα,ενα κλουκ κλουκ.

Κοίτα μη θέλει τίποτα σφιξίματα στην ανάρτηση. Πιθανόν ο θόρυβος ν'ακούγεται απ' τον ελαστικό σύνδεσμο στο πάνω μέρος του γόνατου ΜακΦερσον, στη σύνδεση του με το αμάξωμα (upper mount). Ρίξε και κανα σπρεϋ σιλικόνης εκεί αν είναι.
Γενικά πάντως μη σε ανησυχεί και μην του δίνεις σημασία. Μου είχε κάνει και εμένα πέρσι έναν τέτοιο ήχο για κανά δύο βδομάδες και πάνω που έλεγα να πάω να το κοιτάξω σταμάτησε μόνο του. :?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 19 Νοέμ 2007, 18:00

Ευχαριστο Pajerinho .
Και κατι αλλο που θελω να ρωτησω της αλυσιδες που της περνανε στους εμπρως τροχους η στους πισω,τωρα που ηρθα και τα χιονα αχρειαστες να ειναι.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Νοέμ 2007, 21:24

Πουθενά! Το δικό μου με τα ΑΤ δεν σταμάταγε με τίποτα και μιλάμε για απάτητη διαδρομή που κατέληξε στο καϊμακτσαλαν μέσα στο χειμώνα. Αλλα αν ψάχνεσε με πάγους και στα τεσσερα, δεν χωράει συμβιβασμος.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 20 Νοέμ 2007, 20:25

Λοιπόν θέτω το ερώτημα πάλλει.
Είμαι στην εθνική οδό ,και ξαφνικά με σταματάει η τροχαία και μου λέει.
Για να συνεχίσετε παρακάτω στην εθνική πρέπει να βάλετε αλυσίδες σε ποιους τροχούς θα της περάσω.?
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pajino » 20 Νοέμ 2007, 20:43

Φίλε στην εθνική που κινήσε 4x2 πίσω αν έχεις 1 ζευγάρι όπως επίσης και αν κινήσε σε ανηφόρα με 4x4 πάλι πίσω.

Στην κατηφόρα τις χρειάζεσαι μπροστά με 4x4 για να έχεις τιμόνι.

Γι 'αυτό ο Νικόλας σου είπε για 4 αλυσίδες που είναι το καλύτερο!
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Νοέμ 2007, 21:33

Κάτω οι αλυσσίδες!!
Οι αλυσσίδες και ειδικά οι 4, αλέθουν το χιόνι με αποτέλεσμα να χώνεσαι βαθειά και να "τακάρεις" με την κοιλιά
Ζήτω τα χειμερινά ελαστικά!!
Πάντως και ο νέος ΚΟΚ επιβάλλει την χρήση αλυσσίδων ακόμα και στα 4κίνητα οχήματα, εκτός άν είναι εφοδιασμένα με "ειδικά" ελαστικά, που τέτοια είναι μόνο τα χειμερινά! βλ άρθρο 19 παραγρ 3 του Κ.Ο.Κ http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 20 Νοέμ 2007, 23:53

Αν την περιοδο των χιονοπτώσεων κινησε παντα πανω σε χιονι (εντος πολης ή εκτος) τοτε μπορεις να τις βαλεις εμπρος, έχοντας ομως συνεχεια τετρακινηση.
Αν εναλλασσεσε σε χιονισμενο -καθαρισμένο μακρινες αποστασεις σε δρομους με ψιλοχιονο τοτε βαλε πισω.
Το καλύτερο ειναι και στους 4 τροχους αλλα ετσι το παρατραβάμε(τι να πουν και αυτοι με τα δικινητα?) θα μας χλευάζουν και με το δικιο τους,
Πέρυσι δεν εβαλα καθολου αλυσιδες και ακομα και με τα μαμα λάστιχα πήγαινα παντου,καλο ειναι ομως να εχουμε ενα ζευγαρι για την περιπτωση που μας σταματήσει η τροχαια αλλα και για την κακια την ωρα που όντως μπορει να χρειαστουν.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Νοέμ 2007, 00:37

Όλα χρειάζονται 4 αλυσίδες. Πως να το κάνουμε..αν εχει παγο και εισαι σε κατηφόρα ποιος θα κρατήσει τους δυο εναπομήναντες τροχούς στο δρόμο? Αν τις θες για να πας βόλτα σε απάτητα χιόνια δεν τις χρειάζεσαι με ενα ΑΤ θα πάς παντου.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 21 Νοέμ 2007, 19:02

NIKOLAS_L200 έγραψε:Αντε ρώτα για να'χουμε κατι να πούμε!


Σας ευχαριστο ολους για της απαντησης σας.
Να περιμενετε καινουργιες ερωτησης. :)
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό PajeroPinin » 03 Δεκ 2007, 20:23

PajeroPinin έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Αντε ρώτα για να'χουμε κατι να πούμε!


Σας ευχαριστο ολους για της απαντησης σας.
Να περιμενετε καινουργιες ερωτησης. :)


Γεια σας
Πολλα ντακ-ντακ ακουω απο το πινιν,θα παω να το ελεξουν,και σας λεω.
Άβαταρ μέλους
PajeroPinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Δεκ 2007, 20:28

Τί ντακ-ντακ ακους? Από που ακούγονται?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό stephos » 05 Δεκ 2007, 13:46

Αν εννοείς τους θορύβους από το διαφορικό οταν πατάς και αφήνεις τον συμπλέκτη χωρίς να έχεις αλλάξει ταχύτητα, είναι απολύτως φυσιολογικοί. Δοκίμασε να περάσεις ένα εγκάρσιο σαμαράκι με ταχύτητα στο κιβώτιο και κρατώντας τον συμπλέκτη πατημένο, θα νομίζεις ότι σου έφυγε το πίσω διαφορικό. Έχω απασχολήσει πολλές φορές τους μηχανικούς του ακατανόμαστου (σαρακάκη) και μου είπαν ότι έτσι είναι φτιαγμένο το διαφορικό και να μην ανησυχώ.
Διρθώνεται με λίγη συνήθεια να πατάς λίγο το γκάζι πριν αφήσεις τον συμπλέκτη μέχρι να εξισωθούν οι στροφές του κινητήρα με τις στροφές των τροχών.

Επανέρχομαι λίγο στο θέμα των αλυσίδων. Και στους 4 τροχοούς νομίζω είναι η καλύτερη λύση αλλά λίγο υπερβολική. Δεύτερη καλύτερη θεωρώ ότι είναι στους πίσω τροχούς (Το εγχειρίδιο του LAND ROVER λέει μόνο στους πίσω). Ένας σημαντικός λόγος να τις βάζουμε πίσω (για το Pinin τουλάχιστον) είναι για να εκμεταλλεύομαστε το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (torsen).
Άβαταρ μέλους
stephos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 01 Αύγ 2005, 14:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες