mitsusport έγραψε:εαν εχεις να επιλεξεις αναμεσα σε αυτα τα 2 θα προτινα να παρεις maverick και δει το 3λιτρο γιατι ειχα διαβασει οτι τα 2.0 και 2.3 ειχαν καπια ελατοματα στα διαφορικα και στις δυσκοπλακες τα οποα ειναι μοντελα 2003-2005 το maverick το 3λιτρο ειναι πολλη πιο δυνατο και απο το rav και το 2.0 και 2.3 maverick
οσο για την τετρακινηση τους ειναι ιδια μονιμη τετρακινηση χωρις κλειδωμα κεντρικου διαφορικου αυτο ειναι + για την ασφαλτο ενω για εκτος εαν συκωσει εναν τροχο στον αερα ακηνητοποιητε γιατι μεταφερετε ολη ροπη σε αυτος που ειναι στον αερα οσο για την ελξη σκαφους και τα 2 μια χαρα ειναι
εγω εχω ενα pajero sport 3.0λιτρο μοντελο '06 ειναι πολλη δυνατο αυτοκινητο εχει ροπη εχει δυναμη και μπορει να τραβηξει με πισωκινηση ανετα 3Τ βαρος σε ανηφωρες χωρις να μηριζη το δισκο πλατο με ανεση για την ακριβια 2950kg με φρενα και με ικανοποιη ανετα σε ολοους τους τομης ασφαλτο οικογενεια τρειλερ offroad
εγω παλη θα σου προτινα να παρεις ενα μεγαλητερο 4X4 οπως pajero ,pajero sport ,pathfinder, grand vitara new και αλλα τετοια τα οποια να εχουν κατ επιλογην τετρακινηση
Δεν τα λες καλα φιλε μου.... το 2.0 κλειδωνει με κουμπι το κεντρικο διαφορικο ενω τα 2.3 και 3.0 κλειδωνουν αυτοματα και προοδευτικα εως 50-50.
ΔΕΝ ανκινητοποιουνται με εναν τροχο στον αερα.
Τραβαω σκαφος 1 τοννο και δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα σε ανελκυση - καθελκυση οχι μονο σε γλυστρα αλλα και σε παραλιες με βοτσαλα. Γεγονος ειναι οτι ο δισκος την "ακουει" ευκολα ....