khamal έγραψε:Καλημέρα και καλή χρονιά.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
1/Μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλο ταπετσέρη και ηλεκτρολόγο στον Πειραιά ή στις γύρω περιοχές του?
Επίσης άλλο ένα θέμα που έχω είναι ότι στο κάθισμα του συνοδηγού έχει πεταχτεί κάτι σαν σίδερο(χώρις να έχει σκίσει το δέρμα του καθίσματος).Μου φαίνονται περίεργα αυτά τα θέματα με την ταπετσαρία δεδομένου της μικρής χρήσης που είχε το αυτοκίνητο παρόλα αυτά ίσως να έπεσα στην περίπτωση.
2/Ακόμα νιώθω ότι τα φώτα του αυτοκινήτου είναι κάπως αδύναμα.Είναι κατί που συμβαίνει στα Μαβερικ ή πρέπει να κάνω κάτι για να βελτιώσω την απόδοσή τους.
3/Μικροτριγμούς έχετε?
4/Το επίπεδο ηχομόνωσης(λαμβάνοντας υποψίν την χρονολογία του αυτοκινήτου) πως την βρίσκεται.Το fiesta sport του 2009 που έχω μου φαίνεται πολύ καλύτερο στο θέμα αυτό.
5/Από θέμα ασφάλειας το αυτοκίνητο πως τα πάει.Έχω βρει κάποια crash test και έχει θέμα κυριώς στην πλευρική πρόσκρουση.Νιωθώ λίγο της πόρτες του σαν τσιγαρόχαρτο.Του fiesta είναι πολυ πιο βαριές.
6/Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο καλό τύπου ελαστικού ο οποίος είναι και για άσφαλτο και για εκτός δρόμου διαδρομές.
7/Ο πατέρας μου μέχρι και το 2012 είχε όλα τα σερβις στην αντιπροσωπεία του Σφακιανάκη όταν βρισκόταν στο Ρέντη.Δυστυχώς όμως έχασε το βιβίο σέρβις.Υπάρχει περίπτωση να είναι περασμένα στο κεντρικό του σύστημα και να μου βγάλουν ένα καινούριο?Θα τους κάνω και ένα τηλέφωνο απο το νέο έτος αλλα ρωτάω σε περίπτωση που γνωρίζει κάποιος.
8/Στον πίνακα τον οργάνων έχει ένα κουμπί μαυρό λεπτό και μακρύ.Ποια η χρήση του?
9/Κατώ απο το κοντέρ έχει 2 μικρά πλαισια.Το δεξί δείχνει κανονικά ενδείξεις όπως αυτό της βενζίνης πχ.Το αριστερά όμως τίποτα.Ειναί λογικό?Αν ναι ποια η χρήση του.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
1/ και 2/ Στο Παλαιό Φάληρο στο Ford Car Center των αδελφών Καρανικόλα. Θα σου απαντήσουν υπεύθυνα και ειλικρινά.
Τα Μάβερικ δεν έχουν πρόβλημα με τα φώτα τους και τα ηλεκτρικά, γενικά. Μάλον κάποιος "μάστορας" από αυτούς που έχουν δουλέψει στο αυτοκίνητο έχει δημιουργήσει κάποια δυσλειτουργία.
3/Ουδένα μικροτριγμό.
4/Επειδή χειμώνα-καλοκαίρι από 0-40 βαθμούς Κελσίου οδηγώ με το παράθυρο του οδηγού τελείως ανοιχτό, είμαι και ο τελευταίος που θα μπορούσε να μιλήσει για ηχομόνωση. Λαμβάνοντας υπ' όψιν την πολύ μεγαλύτερη αντίσταση στον αέρα, λόγω όγκου, το Μάβερικ φυσιολογικά θα πρέπει να είναι πιο θορυβώδες από το Φιέστα.
5/Τα crash test με αφήνουν αδιάφορο και ποτέ δεν ήταν στα κριτήριά μου στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εχεις ζυγίσει την πόρτα του Μάβερικ και την αντίστοιχη του Φιέστα; Το βάρος, έτσι κι αλλιώς δεν λέει τίποτα.
6/Επειδή εκτός δρόμου υπάρχουν λάσπες πολλών ειδών, πέτρες κοφτερές, χιόνια, πάγος κλπ., δεν υπάρχει λάστιχο που να καλύπτει επαρκώς τις ασφάλτινες και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Η πιο ασφαλής επιλογή είναι η προμήθεια τεσσάρων έξτρα ζαντολάστιχων με επαρκείς προδιαγραφές για εκτός δρόμου.
7/Δεν γνωρίζω.
Καλή Χρονιά με Υγεία και ασφαλή χιλιόμετρα!