Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Συντονιστής: SUVord

maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό maverickpatra » 22 Ιούλ 2009, 12:08

εχει αλλαξει καποιος δισκο πλατω σε maverick 2.0 εκτος αντιπροσωπειας;
αν ναι ποσο τον βρηκε που και ποιας εταιρειας;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
maverickpatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2009, 16:51

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό maverickpatra » 18 Δεκ 2009, 23:50

maverickpatra έγραψε:εχει αλλαξει καποιος δισκο πλατω σε maverick 2.0 εκτος αντιπροσωπειας;
αν ναι ποσο τον βρηκε που και ποιας εταιρειας;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ



ΚΑΝΕΝΑΣ....;;;;;
Άβαταρ μέλους
maverickpatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2009, 16:51

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Δεκ 2009, 17:39

Δεν έχω δίσκο πλατό στο τουτού μου αλλα τούτο έχω να πώ.
Ξέχνα το πλατό και άλλαξε μόνο το δίσκο, εφόσον δεν τον έχεις ξαναλλάξει.
Γλυτώνεις αρκετά χρήματα και χωρίς να θυσιάζεις τίποτα απολύτως απο μία εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
Κάθε πλατό έχει διάρκεια ζωής τουλάχιστον δύο δίσκους...και τρείς και τέσσερεις.
Απλώς τα τελευταία χρόνια όλοι πιπιλάνε το ίδιο τροπάριο, <<δίσκος-πλατό>>.
Με την οικονομική κατάσταση όπως έχει εξελιχθεί, σε λίγο θα πηγαίνουμε για αλλαγή λαδιών και θα μας επιβάλλουν αλλαγή κινητήρα κι αν δεν το δεχόμαστε θα μας απειλούν κι απο πάνω με απώλεια της εγγύησης.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό themis » 19 Δεκ 2009, 21:39

Θεωρω οτι κατα μια ενοια εχεις δικιο,αλλα τι θα κανει καποιος που θα αλλαξει μονο το δισκο και αρχισει για οποιοδηποτε λογο να πατιναρει η γενικα να μην παει κατι καλα,θα ξαναδωσει 200ε επιπλεων για να κατεβασει ξανα το σασμαν....
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό J.k » 19 Δεκ 2009, 21:47

themis έγραψε:Θεωρω οτι κατα μια ενοια εχεις δικιο,αλλα τι θα κανει καποιος που θα αλλαξει μονο το δισκο και αρχισει για οποιοδηποτε λογο να πατιναρει η γενικα να μην παει κατι καλα,θα ξαναδωσει 200ε επιπλεων για να κατεβασει ξανα το σασμαν....


+1
Άβαταρ μέλους
J.k
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2008, 22:21
Τοποθεσία: Aττική

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Δεκ 2009, 22:20

Με το συμπάθειο αλλα οσο κι αν φαίνεται να έχει κάποια λογική το επιχείρημά σας δεν στέκει, οχι μόνο στατιστικά αλλα ούτε και μηχανικά-κατασκευαστικά.
Απο μηχανικής-κατασκευαστικής πλευράς τα δύο τεμάχια,δίσκος και πλατό θα μπορούσαν να είναι ένα.Αλλα δεν είναι. Είναι δύο ξεχωριστά με τελείως διαφορετικές αρμοδιότητες λειτουργίας και φθοράς.
Το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει οταν αλλάζουμε αμορτισέρ.Δεν αλλάζουμε υποχρεωτικά και ελατήρια.
Το αν το πατινάρισμα οφείλεται στο δίσκο,στο πλατό ή και στα δύο, ένας μηχανικός εύκολα μπορεί να το διαπιστώσει εφόσον και τα δύο εξαρτήματα έχουν αφαιρεθεί απο το όχημα.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά όμως απο μία διαπιστωμενη ανάγκη αλλαγής και των δύο τεμαχίων απο την αυτόματη <<πιπίλα>> δίσκος πλατό και τελειώσαμε.
Ποτέ μα ποτέ, παλαιότερα ο μηχανικός της γειτονιάς δεν έκρινε οτι η αλλαγή πάει υποχρεωτικά κοστούμι.Αλλαγή δίσκου και ξανα αλλαγή δίσκου και τα αυτοκίνητα ανταπεξαίρχονταν σε δρόμους που σήμερα έχουν σχεδόν εκκλείψει να υπάρχουν.
Η σταδιακή αντικατάσταση του μηχανικού της γειτονιάς με την επίσημη αντιπροσωπεία όμως έχει αλλάξει σε πολλούς ανθρώπους και την αντιμετώπιση των φθορών.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: maverick 2.0 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΟ

Δημοσίευσηαπό J.k » 20 Δεκ 2009, 00:36

Αν εχεις αλλαξει δισκο και πλατο σε αυτοκινητο πιστευω οτι θα εχεις προσεξει οτι το πεταλι του αμπραγιαζ γινεται μαλακο οπως σε ενα καινουργιο αυτοκινητο που αυτο σημαινει οτι καπου υπαρχει φθορα. Τωρα αν εχεις κανει για παραδειγμα 5000χλμ και θες να αλλαξεις δισκο, τοτε ας πουμε οτι δεν ειναι υποχρεωτικο αλλα και παλι παιζει ρολο πως τα εχει κανει τα χλμ (ταξιδια ή πολη).
Ορισμενοι δεν αλλαζουν το πλατο για να φαγωθει πιο γρηγορα ο δισκος και για να κερδισουν διπλα.
Προτιμας να γλυτωσεις 200ευρω περιπου τωρα και να πληρωσεις 500 μετα?
Άβαταρ μέλους
J.k
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2008, 22:21
Τοποθεσία: Aττική

Δημοσίευσηαπό photographer » 20 Δεκ 2009, 12:27

Εγω παντως εχω αλλαξει μονο δισκο σε escort και ο συμπλεκτης ηταν μαλακος οπως σε καινουργιο. Παντως ο Παναγιωτης θελει να πει οτι δεν ειναι υποχρεωτικο να τ' αλλαξεις και τα δυο και επισης να μην πληρωνουμε αδικα για να κανουμε τζιρο στις εταιρειες!!!! :) :)
ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
photographer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 17:21
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Δεκ 2009, 14:42

Για να μη ξεφεύγουμε απο τη βασική ερώτηση του φίλου μας απο την Πάτρα, προσωπικά λυπάμαι που δεν γνωρίζω να του απαντήσω ευθέως.Εύχομαι σύντομα να βρεί την απάντηση που ψάχνει.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό maverickpatra » 29 Δεκ 2009, 23:08

ΒΡΗΚΑ τελικα στην ελτρεκα με 300 ευρω ολο το σετ και στην πατρα στον λευκαδιτη με 220 ευρω και 100 ευρω εργασια 320 ευρω απο 600 ευρω που θελει η αντιπροσωπια για τον ιδιο ειναι τεραστια διαφορα...
Άβαταρ μέλους
maverickpatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2009, 16:51

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Δεκ 2009, 14:20

Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου.
Αν ολοι μας κάνουμε το ίδιο, σε λίγο καιρό θα μαζέψουμε αρκετό υλικό ώστε να το μαζέψουμε σε μία γωνιά για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό photographer » 03 Ιαν 2010, 23:46

maverickpatra έγραψε:ΒΡΗΚΑ τελικα στην ελτρεκα με 300 ευρω ολο το σετ και στην πατρα στον λευκαδιτη με 220 ευρω και 100 ευρω εργασια 320 ευρω απο 600 ευρω που θελει η αντιπροσωπια για τον ιδιο ειναι τεραστια διαφορα...


Δεν κάνεις και μια ερώτηση αν έχει και για 2.3 για να το ξέρουμε όταν χρειαστούμε??????? :) :) :)
ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
photographer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 17:21
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό jimforce » 07 Ιαν 2010, 00:12

Γειά σας, είναι εύκολο να έχουμαι την δνση - τηλ. του Λευκαδίτη.
Το δικό μου maverick (2.0) παρουσιάζει θόρυβο στην κίνηση (ερχόμενος απο το σασμάν) και έχει σκληρό συμπλέκτη (κουμπώνει δύσκολα τις ταχύτητες). Αν ξέρει κάτι κάποιος, ας βοηθήσει.
Άβαταρ μέλους
jimforce
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Ιαν 2010, 23:45

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 07 Ιαν 2010, 13:54

jimforce έγραψε:Γειά σας, είναι εύκολο να έχουμαι την δνση - τηλ. του Λευκαδίτη.
Το δικό μου maverick (2.0) παρουσιάζει θόρυβο στην κίνηση (ερχόμενος απο το σασμάν) και έχει σκληρό συμπλέκτη (κουμπώνει δύσκολα τις ταχύτητες). Αν ξέρει κάτι κάποιος, ας βοηθήσει.


Καλώς ήλθες και καλη χρονιά....λογικά πας για ρουλεμαν φίλε μου...σφυρίζει? ή κάνει άγριο θόρυβο?
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 07 Ιαν 2010, 14:53

jimforce έγραψε:Γειά σας, είναι εύκολο να έχουμαι την δνση - τηλ. του Λευκαδίτη.
Το δικό μου maverick (2.0) παρουσιάζει θόρυβο στην κίνηση (ερχόμενος απο το σασμάν) και έχει σκληρό συμπλέκτη (κουμπώνει δύσκολα τις ταχύτητες). Αν ξέρει κάτι κάποιος, ας βοηθήσει.


Η περιγραφή των συμπτωμάτων είναι πολύ γενική.
Επίσης, τα συμπτώματα που αναφέρονται δεν έχουν την ίδια γεννετήσια αφορμή.
Στη θέση σου θα πήγαινα το αυτοκίνητο σε μηχανικό της εμπιστοσύνης μου, εντός ή και εκτός αντιπροσωπείας.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες