Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βαρυ τιμονι

Συντονιστής: SUVord

Βαρυ τιμονι

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 25 Ιαν 2011, 22:35

Καλησπερα σας και χρονια πολλα...

Ειμαι κατοχος ενος Ford Maverick 3.0 V6 mod 2004 προ face-lift με το κιβωτιο ταχυτητων τοποθετημενο αναμεσα σε οδηγο και συνοδηγο. Το οχημα εχει 'γραψει' 113,500 Κm απο καινουργιο χωρις να εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα οσο και αν το εχω πιεσει ο καννιβαλος. Φοραει τα Toyo A/T 215/70/R16 λογω χειμωνα. Βρισκομαι, δυστυχως, στην Ιταλια και το λεω αυτο διοτι το συγκεκριμενο μοντελο δεν εισηχθει ποτε στην συγκεκριμενη χωρα, μονο το Μazda Tribute υπαρχει εδω. Γραφω αυτο το αρθρο γιατι εχω ενα μικρο προβλημα με το τιμονι του αυτοκινητου μου. Εδω και 3 ημερες μας κατα-χιονισε, μεσα σε αυτο το μικρο σχετικα χρονικο διαστημα εριξε περιπου μισο μετρο χιονι. Σημερα λοιπον, μπηκα μεσα, γυρισα το κλειδι και πηρε μπρος κανονικα, ουτε κα8υστερηση λογω κρυου και ακινησιας ουτε τιποτα. Το τιμονι του ομως σαν να βαρυνε λιγακι σε αισθηση. Εβαλα οπισθεν και απεγκλωβιστηκα απ'οπου βρισκομουν με ευκολια. Επελεξα το 1 στο αυτοματο κιβωτιο και σαν να μου φανηκε πως βαρυνε (το τιμονι παντα) ακομα λιγο. Κατοπιν εβαλα το 2 και ελαφρυνε λιγο. Φτανοντας σε ευθεια εβαλα πλεον το D, το τιμονι ελαφρυνε ακομα λιγο αλλα δεν ηταν αυτο που εχω συνηθισει τον ενα χρονο περιπου που το οδηγαω σε καθημερινη βαση. Ολα τα σερβις εχουνε γινει οπως θα επρεπε, το οχημα το 'κληρονομησα' απο την οικογενεια μου. Εχω κανει λιγο οff-road, δεν το εχω χτυπησει πουθενα, ο κινητηρας του ειναι ακομα σαν καινουργιος ενω το κιβωτιο δεν παρουσιαζει το παραμικρο προβλημα. Εν ολιγοις ειμαι 100% ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο αλλα δεν παυω να ανησυχω τωρα που το τιμονι βαρυνε ετσι ξαφνικα. Σκεφτομαι οτι ισως να πρεπει να ελεγξω την σταθμη των υγρων του υδραυλικου συστηματος/τιμονιου, σε περιπτωση που τυχον θελουνε καποιο συμπληρωμα, αλλα για να ειμαι ειλικρινης πρωτη φορα μου συμβαινει να νιωσω κατι τετιο στα 15 χρονια που οδηγαω.

Σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις τυχον απαντησεις σας.

Υ.Γ. Τα λαστιχα τα ελεγξα ηδη αλλα ουτε κλαταρισμενα ειναι ουτε χρειαστηκαν αερα επιπλεον.
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10

Βαρυ τιμονι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Ιαν 2011, 23:52

Γειά σου φίλε και καλή χρονιά και σε σένα.
1/Ελεγξε τη στάθμη του υγρού της αντλίας τιμονιού.
2/Ελεγξε τον ιμάντα που κινεί γεννήτρια, αντλία τιμονιού και κομπρέσορα κλιματιστικού.

Δεν γνωρίζω για τι θερμοκρασίες μιλάς και τι χιόνι μπορει να "άρπαξε" απο κάτω το σύστημα διεύθυνσης.
Το λάδι της αντλιας τιμονιού είναι του ίδιου τύπου με αυτό του αυτόματου κιβωτίου.
Αν ο λεβιές ταχυτήτων είναι ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό τότε το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται μοντέλο 2005 με στρογγυλλά φώτα ομίχλης.Είναι έτσι, ή όχι;
Ενημέρωσέ μας για οτι ανακαλύψεις με το τιμόνι.
Καλή σου Χρονιά και πάλι.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Βαρυ τιμονι

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 26 Ιαν 2011, 00:08

Nαι, ειναι μοντελο με στρογγυλα φωτα ομιχλης....
οι θερμοκρασιες που 'παιζουν' ειναι γυρω στους -5 με -8 ...
απο κατω δεν πρεπει να 'αρπαξε' χιονι καθως δεν ακουσα κανεναν περιεργο θορυβο οταν περνουσα πανω απο τα χιονια, ουτε τριξιμο, ουτε γρατζουνισμα, σαν να σερνεται πανω σε κατι.....
το κλιματιστικο δεν παρουσιαζει το παραμικρο προβλημα καθως λειτουργει αμεσα, χωρις θορυβους κλπ....

για να πω την αληθεια ηλπιζα να απαντουσες εσυ φιλε SUVord καθως απο αλλα αρθρα που βλεπω εδω, φαινεσαι εμπειρος επι του θεματος Maverick....
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10

Βαρυ τιμονι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Ιαν 2011, 13:28

Εφόσον λοιπόν ο ιμάντας λειτουργεί κανονικά και η στάθμη του λαδιού της υδραυλικής υποβοήθησης είναι σωστή και διαρροή δεν υπάρχει, δύο είναι τα πιθανά σενάρια.
Σενάριο 1/Η αντλία αποφάσισε να τα φτύσει απότομα.
Σενάριο 2/Λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας και της υγρασίας σαν επακόλουθο της θέρμανσης του ψυχρού αέρα στο χώρο του κινητήρα, δημιουργήθηκε κάποιο κενό αέρα στα σωληνάκια κυκλοφορίας του λαδιού της αντλιας.
Το 2 θεωρώ οτι είναι το πιο πιθανό σενάριο και αντιμετοπίζεται ως εξής:
Με τον κινητήρα στην κανονική του θερμοκρασία,δουλευοντας στο ρελαντί και τον λεβιέ ταχυτήτων στη P στρίβουμε το τιμόνι αργά και σταθερά απο τελείως αριστερά μέχρι τελείως δεξιά.
Επαναλαμβάνουμε την απλή αυτή διαδικασία εως και πέντε με δέκα φορές.Αν πράγματι υπάρχει αέρας στο σύστημα, θα φύγει.
Αν σε κάποια φάση της διαδικασίας αυτής, οι στροφές του κινητήρα πέσουν κάτω απο τις 500/λεπτό ή σβήσει ο κινητήρας, τότε μάλλον η αντλία έχει πάει κατ' Αυστραλία μεριά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Βαρυ τιμονι

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 27 Ιαν 2011, 22:49

Σ'ευχαριστω συντροφε SUVord για τις συμβουλες σου, ειχα δικιο τελικα που ηλπιζα σε απαντηση σου.

Πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο, ελεχθηκαν ολα τα συστηματα,ιμαντες....το σηκωσε ψηλα και το κοιταξε απο κατω....τελικα ηθελε λιγο λαδι συμπληρωμα για το τιμονι (υδραυλικο συστημα υποθετω οτι λεγεται), οχι πολυ, πανω-κατω γυρω στα 100cc για να επανελθει στο σωστο επιπεδο....σημερα διαβασα και τα οσα γραφεις παραπανω, εκανα τον σταυρο μου και πηγα στο καμαρι μου.

Πηρε μπρος με την μια, χωρις καθυστερηση η κομπιασματα (η θερμοκρασια ανεβηκε λιγο +3 κελσιου εχει εξω αυτη την στιγμη)....περιμενα να ζεσταθει γυρω στο δεκαλεπτο με τεταρτο, οταν ο δεικτης πηγε στην μεση τοτε ξεκινησα να στριβω το τιμονι απο αριστερα προς τα δεξια και πισω παλι απο την αρχη....εχασα το μετρημα απο τις πολλες επαναληψεις....καθ'ολη την διαρκεια του 'τεστ' ο δεικτης στο στροφομετρο βρισκοταν καπου αναμεσα στις 1000-500 rpm, υπολογιζω περιπου στις 750 rpm ενω τρεμοπαιζε προς τα πανω παντα χωρις να ξεπερναει τις 1000 rpm οταν εφτανα τερμα αριστερα η τερμα δεξια......

Στο τελος βαρεθηκα να στριβω το τιμονι, κουραστηκαν τα ματια να ειναι καρφωμενα στο στροφομετρο, θεωρησα οτι το προβλημα λυθηκε.....το εκανα μια βολτα να βεβαιωθω.....πραγματι ολα δουλευουνε ρολοι, πλεον παλι χωρις κοπο το ελεγχω καθ'οδον με το ενα χερι, οπως και πριν.

Σ'ευχαριστω και παλι για την αμεση βοηθεια σου....εχω και μια αλλη ερωτηση αλλα κατα πασα πιθανοτητα ισως να πρεπει να αλλαξω τοπικ/θεμα.....αφορα την βελτιωση του συγκεκριμενου οχηματος.
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 44 επισκέπτες