Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κιβωτιο? Μεταδοση?

Συντονιστής: SUVord

Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 22 Ιαν 2012, 22:07

καλησπερα σας, εγω ειμαι παλι.....καλη χρονια να εχουμε.....εχω ενα νεο προβλημα αυτη την φορα, ισως πιο σημαντικο απο την προηγουμενη φορα....λοιπον, το μαβερικ μου ειναι το 6κυλινδρο με το αυτοματο κιβωτιο, εχτες παρατηρησα μια σχετικη απροθυμια του κιβωτιου να αλλαξει σχεση κανοντας τις αλλαγες κοντα στον κοφτη...σημερα συμβαινει κατι αλλο....ενω το σανιδωνω παρουσιαζει υστερηση στην αποκριση, το kick-down αργει και συμπεριφερεται λες και εχει τουρμπινα....συνεχιζει να κανει απροθυμα τις αλλαγες στον κοφτη και το λαμπακι/λυχνια στον πινακα ελεγχου για το overdrive που ειδοποιει οτι το overdrive ειναι εκτος λειτουργειας (O/D OFF) αναβοσβηνει χωρις ομως να εχω ενεργοποιησει κατι εγω, δοκιμασα να το απενεργοποιησω αλλα ματαια καθως το κουμπακι που ειναι ενσωματωμενο στον λεβιε του κιβωτιου δεν κανει τιποτε.....εχω γραψει σχεδον 130,000 χιλιομετρα, τελευταια αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο εγινε στα 85,000 χιλιομετρα...να αναφερω επισης οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα στον κινητηρα, δεν μυριζει κατι, δεν βγαινουνε καπνοι η κατι αναλογο.....καμια ιδεα κανεις? στην περιπτωση που δεν θα λυθει με μια απλη αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο τι αλλο θα μπορουσε να φταιει? σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις τυχον απαντησεις σας !!!!
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10

Re: Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Ιαν 2012, 23:26

Maverlover έγραψε:καλησπερα σας, εγω ειμαι παλι.....καλη χρονια να εχουμε.....εχω ενα νεο προβλημα αυτη την φορα, ισως πιο σημαντικο απο την προηγουμενη φορα....λοιπον, το μαβερικ μου ειναι το 6κυλινδρο με το αυτοματο κιβωτιο, εχτες παρατηρησα μια σχετικη απροθυμια του κιβωτιου να αλλαξει σχεση κανοντας τις αλλαγες κοντα στον κοφτη...σημερα συμβαινει κατι αλλο....ενω το σανιδωνω παρουσιαζει υστερηση στην αποκριση, το kick-down αργει και συμπεριφερεται λες και εχει τουρμπινα....συνεχιζει να κανει απροθυμα τις αλλαγες στον κοφτη και το λαμπακι/λυχνια στον πινακα ελεγχου για το overdrive που ειδοποιει οτι το overdrive ειναι εκτος λειτουργειας (O/D OFF) αναβοσβηνει χωρις ομως να εχω ενεργοποιησει κατι εγω, δοκιμασα να το απενεργοποιησω αλλα ματαια καθως το κουμπακι που ειναι ενσωματωμενο στον λεβιε του κιβωτιου δεν κανει τιποτε.....εχω γραψει σχεδον 130,000 χιλιομετρα, τελευταια αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο εγινε στα 85,000 χιλιομετρα...να αναφερω επισης οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα στον κινητηρα, δεν μυριζει κατι, δεν βγαινουνε καπνοι η κατι αναλογο.....καμια ιδεα κανεις? στην περιπτωση που δεν θα λυθει με μια απλη αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο τι αλλο θα μπορουσε να φταιει? σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις τυχον απαντησεις σας !!!!


Ωχ και πάλι Ωχ!!!
Οταν το λαμπάκι της Overdrive αναβοσβήνει, το κιβώτιο και συγκεκριμένα κάποια ή περισσότερες απο τις βαλβίδες του που περνά το λάδι τάχουν φτύσει.Είναι απλώς θέμα χιλιομέτρων η ζημιά να χειροτερέψει και ξαφνικά το κιβώτιο να μήν παίρνει καμμία σχέση.
Τώρα, για επιμήκυνση του χρόνου λειτουργείας και αναβολή της ευρωφάγου επισκευής δύο πράγματα πρέπει να γίνουν με την εξής σειρά.
1/Αλλαγή του λαδιού του κιβωτίου με λάδι προδιαγραφών MERCON και όχι MERCON V ή οποιοδήποτε άλλο.Πολύ σημαντικό είναι η αλλαγή του λαδιού να γίνει με τον ενδεδειγμένο τρόπο.Στα συνεργεία δεν ακολουθούν αυτόν το τρόπο για΄τι είναι χρονοβόρος και σαν αποτέλεσμα μόνο το μισό σχεδόν λάδι έχει αλλαχθεί και όχι όλο. 9.5 λίτρα περίπου παίρνει το κιβώτιο.
2/Αποσύνδεση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας και επανασύνδεση αφου εν το μεταξύ έχει περάσει τουλάχιστον μισή ώρα περίπου.

Οσο ν' αφορά την επισκευή...Οι περισσότεροι θα σου πουν για αλλαγή κιβωτίου με κόστος που δεν γλυτώνεις το εγκεφαλικό.Γι αυτό και δεν στο λέω εγώ, να μήν έχω και το κρίμα απάνω μου.
Με λιγότερα όμως απο τα μισά λεφτά ενός καινούριου κιβωτίου μπορείς να επισκευάσεις το υπάρχον σε συνεργείο για αυτόματα κιβώτια.Θα αλλαχθούν οι βαλβίδες, μάλλον και τα δισκάκια και το φίλτρο και θα έχεις καινούριο κιβώτιο.Η ψάχνοντας σε αγγελλίες μπορείς να βρείς μεταχειρισμενο.Σε αυτη την περίπτωση πρέπει σιγουρευτείς οτι το κιβώτιο είναι απο ίδιο μοντέλο με το δικό σου.Δηλαδή μεχρι και το 2004 ή 2005 και μετά.Αν και το κιβώτιο είναι το ίδιο, το CD4E, το λογισμικό τους είναι διαφορετικό και δεν ταιριάζουν μεταξύ τους.

Σου εύχομαι καλή τύχη και συγνώμη για τα άσχημα μαντάτα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 23 Ιαν 2012, 00:09

ποσο κοστιζει περιπου ενα νεο κιβωτιο για τριλιτρο μαβερικ?
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10

Re: Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό SUVord » 23 Ιαν 2012, 14:45

Περίπου 4000 Ευρώ χωρίς τα εργατικά.
Ενα γενικό σέρβις του ίδιου κιβωτίου κοστίζει απο 1500 ως 2000 ευρώ μαζί με τα εργατικά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό Maverlover » 23 Ιαν 2012, 22:26

σ'ευχαριστω φιλε για τις γρηγορες απαντησεις σου.....πραγματι, σημερα πρωι-πρωι πεταχτηκα στο συνεργειο της εμπιστοσυνης μου και η εκτιμηση του μηχανικου ηταν περιπου τετοια, δυστυχως στην Θεσσαλονικη (απο εκει ειμαι) υπαρχουνε μονο 2 συνεργεια που επισκευαζουν αυτοματα κιβωτια και το κοστος (στο περιπου) της επισκευης του κιβωτιου θα βγει περιπου 2,500 ευρω και εφ'οσον η Ford στειλει χωρις πολλα πολλα τα σωστα ανταλλακτικα (μου εχει τυχει να περιμενω μια ολοκληρη εβδομαδα την φουσκα του λαδιου γιατι τα σαινια μαλλον θιχτηκαν που δεν τους πηγα το οχημα να το επισκευασω στο επισημο συνεργειο).....σημερα το κιβωτιο χειροτερεψε, δεν επαιρνε ουτε την οπισθεν, ο λεβιες πηγαινε στο R αλλα το αυτοκινητο δεν εκανε ουτε ενα βημα προς τα πισω...αυριο θα το ανεβασουν στην ραμπα και θα το συνδεσουν (οπως μου ειπανε) στο διαγνωστικο μπας και ειναι θεμα προγραμματισμου, μεταξυ μας βεβαια πολυ το αμφιβαλλω αν και θα το ηθελα.....κριμα και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο το μαβερικ μου.....αρχισα να σκεφτομαι να το αντικαταστησω καθως εχω μεινει χωρις αμαξι και μου κακοφαινεται......
Άβαταρ μέλους
Maverlover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 22:10

Re: Κιβωτιο? Μεταδοση?

Δημοσίευσηαπό SUVord » 24 Ιαν 2012, 12:40

Δεν παίρνει την όπισθεν γιατί, μεταξύ των άλλων, έχουν φαγωθεί και τα δισκάκια του συμπλέκτη της συγκεκριμένης σχέσης.Μπορεί να πάρει την όπισθεν, αλλα μόνο όταν πρωτοξεκινάει το αυτοκίνητο το πρωί και το λάδι είναι ακόμη πολύ κρύο.
Η σύνδεση στο διαγνωστικό είναι τζάμπα χρόνος και κόπος για τα συγκεκριμένα συμπτώματα εφόσον υποδεικνύοθν μηχανικό πρόβλημα και όχι λογισμικό.Συνεργείο ΄σωστό που ασχολείται με αυτόματα κιβώτια, σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να συνδέσει μανόμετρο στην έξοδο του λαδιού απο το κιβώτιο προς το ψυγείο για να μετρήσει τις διακυμάνσεις της πίεσης καθώς ο λεβιές περνάει σιγά σιγά απο όλες τις θέσεις του κιβωτίου.
Τα ανταλλακτικά, επειδή δεν στοκάρονται καθότι η ζήτηση είναι σπάνια,παραγγέλλονται απο την Ελλάδα στην Γερμανία, η Γερμανία τα παραγγέλλει στην ΟΥΖΑ κτλ, οπότε υπολόγισε ένα δίμηνο περίπου μέχρι να έλθουν Ελλάδα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες