Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υπενθύμιση-Διευκρινήσεις

Συντονιστής: SUVord

Υπενθύμιση-Διευκρινήσεις

Δημοσίευσηαπό SUVord » 07 Οκτ 2013, 13:53

Ηδη τα κυκλοφορούντα Maverick στην Ευρώπη έχουν κλείσει μία επταετία τουλάχιστον.
Αυτό σημαίνει οτι εκτός απο τα λάδια, ξύδια και λοιπά λαδόξυδα, δύο υγρά πρέπει σε αυτή τη διάρκεια χρόνου να έχουν αλλαχθεί, όχι απλώς συμπληρωθεί.
Υγρό ψύξης, παραφλού ή όπως αλιώς θέλετε να το πείτε.Πρέπει να αλλαχθεί, άσχετα με το τι μπορεί να δείξει το πυκνόμετρο της αντιπροσωπείας ή του κυρ Μήτσου, καθότι το πυκνόμετρο δεν δείχνει την περιεκτικότητα λιπαντικών-συντηρητικών πρόσθετων για την σωστή λειτουργεία της αντλίας νερού.
Υγρά φρένων.Η αντικατάστασή τους επιβάλλεται κάθε τρία χρόνια.
Το air-condition το λειτουργούμε δέκα λεπτά κάθε μήνα, όλο το χρόνο για λίπανση και αποφυγή ξύρανσης των ρακόρ.

Επίσης:
Δύο προσκέφαλα χρώματος μπέζ
Δύο πλαφονιέρες οροφής, μεσαία και πισινή
Ελατηριωτό κυλινδρικό κάλυμα χώρου αποσκευών χρώματος μπέζ
Ολα τα παραπάνω χαρίζονται με αντίστοιχο "χάρισμα" σε είδος.Τηλ.:6977532357
Καλά πρωτοβρόχια σε όλους.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Υπενθύμιση-Διευκρινήσεις

Δημοσίευσηαπό mave66 » 11 Οκτ 2013, 10:34

Γεια χαρα... επ'ευκαιριας της υπενθυμισης (κι επειδη εμενα κοντευει 10ετια), να ρωτησω κατι συμπληρωματικα θεματακια...

1ο (με αποριες) - Στην 8ετια (η 150.000) θελει και ελεγχο/ρυθμιση βαλβιδων (το δικο μου τουλαχιστον βασει manual)... χρειαζεται οπωσδηποτε?? (προσωπικα θα το κανω καποια στιγμη γιατι εδω και 20.000 εχω και lpg).... πρεπει να γινει σε εξουσιοδοτημενο να'χουμε (?) το κεφαλι μας ησυχο (εχει και κατι ιδαιτεροτητες η δουλεια, λιγο που το'χα ψαξει) ή να παμε σε δικο μας να το παλεψει??... κoστος ξερουμε??

2ο (με αποριες) - η βαλβιδα PCV (150.000) ''λεει'' το manual, οτι θελει αλλαγμα... οσο το εψαξα ειναι διχασμενες οι αποψεις...καποιοι ουτε καν ασχολουνται... αλλου αναφερεται οτι μπηκε ''μετα'' αυτου του ειδους η συντηρηση... παρ'όλα αυτα υποτιθεται οτι αν ειναι προβληματικη, δημιουργει θεματα στην αποδοση (?) και επειδη εχω κατι αποριες τελευταια, λεω ισως.... aftermarket δε βρηκα (μονο μαμα)....

δεν ξερω αν φαινομαι υπερβολικος, αλλα επειδη προσωπικα (και πιστευω πολλοι) λογω συνθηκων (κυριως), τα ''παντρευτηκαμε'' τ'αμαξια μας, η προληψη (κι οχι μονο λαδια-φιλτρα) πιστευω ειναι η καλυτερη λυση... καλο θα ειναι πχ αν καποιοι φιλοι εχουν παρατηρησει καποιες βλαβες που ξεφευγουν της κλασσικης συντηρησης, να τις αναφερουν για να τις προλαβουν οι υπολοιποι (αν μπορουν)...προσωπικα μου ετυχε τις προαλλες, διαρροη του κουτιου στο οποιο βρισκεται ο θερμοστατης...απο το πουθενα η βλαβη (aftermarket δε βρηκα), 170€ το ανταλλ/κο (ενα πλαστικο κουτακι/διανομεας χωρις τιποτα) :banging: .....
mave66
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 12:17

Re: Υπενθύμιση-Διευκρινήσεις

Δημοσίευσηαπό SUVord » 11 Οκτ 2013, 13:37

1/ Στα 150 με 200χλδ χιλιόμετρα οι βαλβίδες σίγουρα θέλουν έλεγχο.Οι κατασκευαστές δεν απασχολούνται, δυστυχώς, με μας που τάχουμε παντρευτεί τα τουτού.Οι περισσότερες ενδιαφέρονται για την πενταετία, λανσάροντας μεγάλα διαστήματα μεταξύ αλλαγής λιπαντικών και τα τοιαύτα.Τελευταία, που και στίς δικές τους χώρες όλο και περισσότεροι βρίσκονται παντρεμένοι με τα αυτοκίνητά τους οι περισσότερες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Φόρντ έχουν αναθεωρήσει προς τα κάτω όλα τα "φούμαρα" που διαφήμιζαν τα τελευταία χρόνια.Καθότι εχεις LPG εδώ και 20000χλμ, προγραμμάτισε ένα άνοιγμα κεφαλής για έλεγχο βαλβίδων κλπ.Η δουλειά μπορεί κάλλιστα να γίνει απο έμπειρο και τίμιο μάστορα.Το κόστος κυμαίνεται απο 150 μέχρι και 500 ευρώ, ανάλογα με τι θα δείξει η εξέταση.Γι αυτό είναι σημαντικό ο μάστορας να είνα και τίμιος.

2/Η βαλβίδα PCV ή θα δουλεύει ή δεν θα δουλεύει.Η σταδιακή της φθορά και ανεπάρκεια λειτουργείας είναι πολύ μικρή για να γίνουν αντιληπτά τα συμπτώματα για αντικατάστασή της.Οταν τα παίξει τελείως, (έχει κολύσει δηλαδή), ο κινητήρας με το ζόρι κρατάει ένα ασταθές ρελαντί, σταματώντας σε φανάρι μπορεί και να σβήσει, και η κατανάλωση καυσίμου έχει αυξηθεί σημαντικά. Και τα τρία αυτά συμπτώματα εμφανίζονται ταυτόχρονα, πάνε πακέτο.
Θεωρώ ότι είναι καλή τακτική να αλλάζεται έστω και προληπτικά καθότι το κόστος της είναι εξευτελιστικά μηδαμινό.

Συμφωνώ απολύτως με το να αναφέρουμε οτιδήποτε συμβαίνει στο αυτοκίνητό μας προς όφελος όλων.Νομίζω, άλλωστε οτι αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης αυτού του χώρου.

Την επόμενη φορά που θα χρειαστείς κάτι και η τιμή του εδώ σου φαίνεται εξωφρενική, είναι πολύ καλύτερα να παραγγέλνεις απο Αμερική.Οποτε χρειασθείς είμαι στη διάθεσή σου να σου δώσω λεπτομέρειες.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Υπενθύμιση-Διευκρινήσεις

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Νοέμ 2013, 14:27

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και το τουτού σας το ίδιο!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες