Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Συντονιστής: SUVord

ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 22 Δεκ 2017, 01:23

Καλησπέρα στην παρέα!!Παλι γυρισα στο forum μετά απο 3 χρόνια.Γεια σου suvford.Exω ενα προβληματάκι.Κατά το φρενάρισμα με 100+ εχω ενα τρέμουλο στο τιμόνι.Λέτε δισκόπλακες;Kόστος;Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Re: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Δεκ 2017, 17:08

mav2007 έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα!!Παλι γυρισα στο forum μετά απο 3 χρόνια.Γεια σου suvford.Exω ενα προβληματάκι.Κατά το φρενάρισμα με 100+ εχω ενα τρέμουλο στο τιμόνι.Λέτε δισκόπλακες;Kόστος;Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Γειά και χαρά.
Επειδή δεν αναφέρεις ότι το αυτοκίνητο, συγχρόνως με το τρέμουλο του τιμονιού, τραβάει δεξιά ή αριστερά, τότε το πρόβλημα έχει να κάνει αποκλειστικά με τον μηχανισμό των φρένων. Η πιο κοινή αιτία είναι οι στεγνοί από γράσο πίροι της δαγκάνας, δεύτερη σε συχνότητα έρχονται οι στρεβλωμένες δισκόπλακες και τρίτη αιτία είναι τα ανομοιόμορφα φαγωμένα τακάκια. Οι δισκόπλακες ξεκινούν από τα 70 περίπου ευρώ και φθάνουν μέχρι μερικά κατοστάρικα. Οι πίροι βγαίνουν πανεύκολα, τους τρίβεις με γυαλόχαρτο, τους γρασάρεις με γράσο διαρκείας για ρουλεμάν, τους επανατοποθετείς κι αυτό ήταν όλο.
Υπάρχει και μία άλλη αιτία που έχει να κάνει με το καλιμπράρισμα των δισκόπλακων όσο ν'αφορά την γεωμετρία του συστήματος. Αμφιβάλλω όμως ότι κάτι τέτοιο ισχύει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε αυτές τις ταχύτητες.
Σου εύχομαι Καλές Γιορτές.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 23 Δεκ 2017, 22:48

Kαλησπέρα suvford και ευχαριστώ για την αμεση απάντηση σου.Θα δοκιμάσω στην αρχη με το γρασάρισμα των ποιρων και μετά βλέπουμε.Πως τους βγάζω;
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Re: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 24 Δεκ 2017, 13:49

mav2007 έγραψε:Kαλησπέρα suvford και ευχαριστώ για την αμεση απάντηση σου.Θα δοκιμάσω στην αρχη με το γρασάρισμα των ποιρων και μετά βλέπουμε.Πως τους βγάζω;


1/Αφαίρεση τροχού.
2/Για να δουλέψουμε στο αριστερό δισκόφρενο, στρίβουμε το τιμόνι όλο αριστερά-και για το δεξιό, όλο δεξιά.
3/Στην εσωτερική πλευρά της δαγκάνας, που βλέπει κατά κινητήρα μεριά θα παρατηρήσουμε δύο λαστιχένια καπάκια βίδας, ένα πάνω κι ένα κάτω. Αυτά τα καπάκια προφυλάτουν τις κεφαλές της βίδας. Τα αφαιρούμε και τα δύο σιγά-σιγά για να μην τα καταστρέψουμε.
4/Κι εδώ είμαστε στον γρίφο επιλογής εργαλείου. Κάθε σχεδόν χρόνο η Φορντ άλλαζε και τον τύπο και μέγεθος του πίρου.
Μπορεί να είναι 7άρι ή 8άρι άλλεν αλλα μπορεί να είναι και τορξ 9άρι ή 10άρι, ή, ή,ή και πάει λέγοντας.
5/ Μετά την εξαγωγή τους καθαρίζουμε τους δύο πίρους καλά και τους γρασάρουμε με γράσο ρουλεμάν διαρκείας.
6/Τους επανατοποθετούμε, προσέχοντας να μην το παρακάνουμε στο σφίξιμο.Ιδια προσοχή όπως και στο σφίξιμο των μπουζί. Βάζουμε και τα προστατευτικά καπάκια.
7/Κοιτάς προς τον ουρανό και προσεύχεσαι στο θεό της προτίμησης σου ώστε αυτή να ήταν η αιτία του τρέμουλου για να μην αρχίσεις μετά να βάζεις το χέρι στην τσέπη.
Καλέ γιορτές!
ΥΓ. Κάθε φορά που αλλάζουμε τακάκια πρέπει να κάνουμε και αυτή την συντήρηση στους δύο πίρους κάθε δαγκάνας.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες