Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Maverick

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 02 Ιαν 2006, 16:18

Γεια σας...
Έχω κάνει τεστ drive το Maverιk και μπορώ να πω οτι πάει καλά στην άσφαλτο, δεν με άφησαν να το πάω σε χώμα.
Πρόσεξα οτι στους πίσω τροχούς εχει δυο σιδερά πολύ χαμηλά, τα ψαλίδια είναι;;;; Μα γιατί ειναι τόσο χαμηλά;
Εαν το δεις από πίσω το αμάξι τα βλέπεις και λες ότι δεν μπορεί να περάσει απο εκεί κάτω τίποτα!
Και κάτι ακόμα, μπορούμε να το συγκρίνουμε με το νέο GV;
Πριν δω το GV ήμουν έτοιμος να κλείσω το Maverik, τωρα τα εχω λιγο μπερδέψει γιατι με εντυπωσιάζει το GV με τον σχεδιασμό του.
Ποια έκδοση μου προτείνεται για το Maverik;

Ευχαριστω...
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 02 Ιαν 2006, 17:35

Aυτο τι ειναι;;;;
Εικόνα[/img]
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό SUVord » 02 Ιαν 2006, 19:07

gpelekanos έγραψε:Aυτο τι ειναι;;;;
Εικόνα[/img]



Οχι δεν είναι τα ψαλίδια αυτά τα σίδερα που βλέπεις απο κάτω.Είναι οι κουβαρίστρες του Maverick.Αν μάλιστα συγκρίνεις τις διαστάσεις τους με άλλα ψαλίδια διαφορετικών SUV θα καταλάβεις γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ πιο μπροστά σε καταστάσεις εκτός δρόμου.Δέν καταλαβαίνουν απο χτυπήματα.
Οσο για τη φωτογραφία μάλλον για κάποιο Maverick που βρέθηκε περιπλανώμενο για καφέ στο Κολωνάκι μου κάνει.Πολύ γυαλισμένο μου φάνηκε για τα λάστιχα που φοράει!!!
Καλή χρονιά!
SUVord
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 02 Ιαν 2006, 23:11

[quote="gpelekanos"]Aυτο τι ειναι;;;;


Για ριξε μια ματια εδω.... http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1315.html


Καλη Χρονια!!!!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 03 Ιαν 2006, 09:04

gpelekanos έγραψε:Γεια σας...
Έχω κάνει τεστ drive το Maverιk και μπορώ να πω οτι πάει καλά στην άσφαλτο, δεν με άφησαν να το πάω σε χώμα.
Πρόσεξα οτι στους πίσω τροχούς εχει δυο σιδερά πολύ χαμηλά, τα ψαλίδια είναι;;;; Μα γιατί ειναι τόσο χαμηλά;
Εαν το δεις από πίσω το αμάξι τα βλέπεις και λες ότι δεν μπορεί να περάσει απο εκεί κάτω τίποτα!
Και κάτι ακόμα, μπορούμε να το συγκρίνουμε με το νέο GV;
Πριν δω το GV ήμουν έτοιμος να κλείσω το Maverik, τωρα τα εχω λιγο μπερδέψει γιατι με εντυπωσιάζει το GV με τον σχεδιασμό του.
Ποια έκδοση μου προτείνεται για το Maverik;

Ευχαριστω...

Καλημερα και καλη χρονια φιλοι μου :)
Λοιπον αλλο το Mav αλλο το GV
Σαφως στα off road κομματια το GV ειναι μπροστα απο το mav αλλα στα υπολοιπα(χωρους ανεση δρομο) πιστευω οτι ειναι αρκετα πισω ειδικα με το μοτερ που εχει 2.3.Αμα σε παιρνει και παρεις το Mav το 3.000cc νομιζω οτι θα εισαι αρκετα καλημενος(ομως εκει μπορει να παρεις και το cherokee to 2,4 με το 6αρι σασμαν)Ειναι δυσκολη αποφαση.
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 07 Ιαν 2006, 15:16

Η αυτόματη τετρακινηση του Naverick θα με προδώσει ;
Για να είμαστε ειλικρινής οι ανάγκες μου θα είναι λίγο αμμουδιά το καλοκαιράκι και το χειμώνα χιόνια στην διαδρομή για το χιονοδρομικό κέντρο.
Στην ασφαλτο πχ με υγρασία σε μια στροφή θα μπει με τα τέσσερα εάν χρειαστεί ;
Μήπως εάν αρχίσει να χάνει πρόσφυση είναι πλέον αργά να εμπλακεί;
Εαν αποφασίσω να κάνω μια ανάβαση σε βουνό θα μπορώ να ξεπεράσω εμπόδια ,ποταμάκια ,ρυάκια ή δρόμο με πέτρα;
Σας ευχαριστώ και συγνώμη εαν γίνομαι κουραστικός αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω και δεν ξερώ κάποιον με μεγαλύτερη εμπειρία και ειλικρίνεια από εσας. Συμφωνά με τους αντιπροσώπους μονό τα δικά τους είναι τα καλύτερα, όλα τα άλλα είναι κατώτερα.


Ford Maverick VS Susuki Grand Viatara
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό xtrail » 07 Ιαν 2006, 22:55

Το ερώτημα σου περιέχει αυτό που αρκετοί παθαίνουν (-νουμε) μετά από λίγο. Επιλέγουμε ενα SUV χωρίς αργά για άνεση, χώρους κλπ και όταν αποφασίσουμε να πάμε σε κάτι πιο δύσκολο λέμε μήπως κάναμε λάθος?
Το Mav περνάει όπως και αρκετά άλλα SUV, από αρκετά δύσκολα και μην ανησυχείς, αρκεί να έχεις κουράγιο αλλά και να αποκτήσεις κάποια πείρα (να έχεις την αίσθηση του αυτοκινήτου-ύψος,πλάτος-απόσταση από έδαφος-δυνατότητες- πριν πας σε δύσκολα)
Όπως είπα όλα έχουν να κάνουνε με τις απαιτήσεις σου που σήμερα μπορεί να είναι απλές και μετά να γίνουν πιο ειδικές, ή απλά να μείνεις σε δυνατότητα κίνησης σε χιονισμένους δρόμους και αμμουδιές
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jbil » 07 Ιαν 2006, 23:28

Παιδια συγνώμη επειδη δεν ξέρω καλά τις διαδικασίες με τα forum αλλα παραλαμβανω ενα MAV 3.0 σε λιγες
μέρες και ήθελα να μάθω για λάστιχα κυρίως ασφάλτινα και γενικα αν πρέπει να προσθέσω κάτι στό αυτοκίνητο
δεδομένης της οχι μεγάλης χρήσης off-road.Ευχαριστώ και καλη χρονια σε όλους.
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 08 Ιαν 2006, 00:50

jbil έγραψε:Παιδια συγνώμη επειδη δεν ξέρω καλά τις διαδικασίες με τα forum αλλα παραλαμβανω ενα MAV 3.0 σε λιγες ημερες.

Μηπως μπορεις να μου πεις τα κριτηρια με τα οποια διαλεξες το Maverick;
Βεβαια τα 3L ειναι απαγορευτικα για την τζεπη μου.

xtrail έγραψε:Το Mav περνάει όπως και αρκετά άλλα SUV, από αρκετά δύσκολα και μην ανησυχείς, αρκεί να έχεις κουράγιο αλλά και να αποκτήσεις κάποια πείρα (να έχεις την αίσθηση του αυτοκινήτου-ύψος,πλάτος-απόσταση από έδαφος-δυνατότητες- πριν πας σε δύσκολα)

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό jbil » 08 Ιαν 2006, 16:42

Καταρχήν εχει αρκετα καλό σύστημα διευθυνσης κατι που στην ασφαλτο είναι προσόν.
Ως κάτοχος ΜONDEO που είναι κορυφαίο στο τομέα αυτο ,μπηκε σαν βασικό κριτήριο.
Επειτα θέλω οπωσδήποτε αυτόματο γιατί μετά από 28 χρόνια οδήγησης συνηδητοποιησα
οτι μάλλον είναι μαζοχισμός να οδηγείς μηχανικό ,όσο και αν δεν είναι το καλύτερο αυτόματο
που κυκλοφορεί, όχι από ποιότητα, αλλα είναι απλώς τετραταχυτο χωρίς σειριακή λειτουργία.
Εχει χώρους (στα 440-450 μηκός μαζί με το CRV τούς καλύτερους)και άνετη ανάρτηση χωρίς να είναι βάρκα
(πχ SANTA FE) που με ενδιαφέρουν γιατί εχω τρία παιδιά.
Σε απόλυτες επιδόσεις 0-100 είναι απλώς γρήγορο αλλά σε επιταχύνσεις εν κινήσει είναι πολυ πιο γρήγορο
απο ότι κυκλοφορί στην κατηγορία με αυτα τα λεφτα ,πράγμα που σε κανεις να νιώθεις ασφαλης(προσπεράσματα
με πλήρες φορτίο κ.λ.π)
Γενικά σε σχέση και με άλλα δεν βγάζει βλάβες,έχει πεντε χρόνια εγγυηση (που οσοι το αγοράσουν απο 1/1/2006
έγινε δύο )πέντε χρόνια οδική ασφάλεια ,η ΒΕΛΜΑΡ έδινε δωρεάν service εφ όρου ζωής,συν καποια δώρα
ο εξοπλισμός super, και η τιμή τελική 34800 .
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 09 Ιαν 2006, 00:02

jbil έγραψε:Γενικά σε σχέση και με άλλα δεν βγάζει βλάβες,έχει πεντε χρόνια εγγυηση (που οσοι το αγοράσουν απο 1/1/2006
έγινε δύο )πέντε χρόνια οδική ασφάλεια ,η ΒΕΛΜΑΡ έδινε δωρεάν service εφ όρου ζωής,συν καποια δώρα
ο εξοπλισμός super, και η τιμή τελική 34800 .


Δηλαδη εαν το παρω τωρα θα εχει 2 χρονια εγγυηση;;; :shock:
Εμενα μου ειπαν για μια εκπτωση των 5.000 ευρω.
Το Grand Vitara δεν σου αρεσε;
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό jbil » 09 Ιαν 2006, 23:43

Ναι θα έχει δύο χρόνια.Προσπάθησε τουλάχιστον νε πετύχεις τίποτε άλλο ή εξτρά ή δωρεάν service κ.λ.π.Η εκπτωση όμως ισχύει.Το VITARA δεν βγαίνει ακόμα αυτόματο αλλα αν βγεί μόνο το 2,7 θα με κάλυπτε δεδομένου και του κιβωτίου.Είναι ίσως πιό όμορφο και φρέσκο αλλά έχει και μικρότερο πορτ μπαγκάζ που για μένα παίζει ρόλο.
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Ιαν 2006, 10:12

gpelekanos έγραψε:Aυτο τι ειναι;;;;
Εικόνα[/img]

Παιδιά τί ελαστικά είναι αυτά?Ξέρει κανείς τη μάρκα-τύπο?
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Re: MAVERICK

Δημοσίευσηαπό maverickman » 04 Φεβ 2008, 23:57

maverickman έγραψε:ΠΑΝΤΩΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ...

ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ.........

Επιλέγω αυτό το ποστ μιας και ειναι το πρωτο μου για το αγαπημενο μου αυτοκινητο.
Ο maverickman αλλαζει στρατοπεδο μιας και πλεον ειναι ενας περηφανος μελλοντικος κατοχος ενος hilux 3.0.
Το ονειρο γινετε πραγματικοτητα γιαυτους που με ξερουν λιγο καλυτερα.Το maverick το αγαπησα με τα προτερηματα αλλα και με τα ελλατωματα του.ΟΚ λιγη σκουρια, κανενας δισκος, κακη αντιπροσωπια ακομα πιο κακοι τεχνιτες αλλα πιστεψετε με δεν ειναι και οι μοναδικοι.Εγω προσωπικα αρνουμε να μαλωσω μαζι τους δεχομενος οτι εχασα χρηματα απο καποιο καρεκλοκενταυρο manager που το μονο που τον ενδιαφερει ειναι να πουλαει καθε χρονο περισσοτερα αυτοκινητα η εταιρια του. Δεν ειναι μονο σε αυτο το μοντελο η αποτυχια του εχω πολυ κακη κακη εμπειρια και απο επαγγελματικο tranzit θα σας πω οτι τα ιδια συμβαινουν.
Ενα πολυ καλο, ασφαλες, γεροφτιαγμενο αυτοκινητο χανει την αξια του γιατι πουλιεται την επομενη χρονια 5000€ λιγοτερο και αμεσως μετα απο δυο χρονια το καινουριο μοντελο πουλιεται 7000€ λιγοτεροκαι χοι απο σκουριες. Για αυτο τον λογο η ford καμαρωνει ενω οταν βγαζει σχεδονστο στο σφυρι 2 εκατομμυρια δραχμες φτηνοτερα ενα αυτοκινητο 11 εκατομυριων δραχμων?

Ειναι φυσικο καποιο αυτοκινητο να βγαλει καποιες ζημιες ειτε απο υπερβατικη σε σχεση με τον "χαρακτηρα-προορισμο" του χρηση, και ακομα πιο φυσικο να εχει και τσαπατσουλικο φινιρισμα (δεν ειναι και οι πρωτοι στον τομεα τους διδαξαντες).Το φυσιολογικο δεν ειναι η κοροιδια που παιζει και εχει να κανει με την τζεπη σου.Εδω (δεν θα σταματισω να το λεω ποτε) θα βαλω μια παρενθεση και θα θυμισω σε οσους τυχανε να δουν περιπου στο 2003 την εκπομπη της ΕΤ3 "επι τροχον" με τον δημοσιογραφο κ. Θεοφράστου που σε παρουσιαση του mav03 στην καστορια συγκεκριμενα ο κυριος Σακελαροπουλος (-ιδης δεν θυμαμαι καλα το επιθετο του) πλεκει το εγκωμιο της ford, οτι και καλα δηλαδη (καλαθια) ΠΡΩΤΗ Η ford εxει δωσει 5 χρονια εγγυηση στα αυτοκινητα διαβαστε εδω για να καταλαβετε πρι τι μεγεθους φουμαρο προκειται.

π@π@ρι@ Νο1 Οχι 5 χρονια αλλα 2+3
που το ελεγε αυτο? μεσα στο βιβλιο που επερνες μαζι με το αυτοκινητο διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα νομιζω οτι ποτε πριν την αγορα του αυτοκινητου δεν παραλαβαμε καποιο χαρτι που ναλεει οτι 5ετη ολικης= 2ολικης+3 μερικης

ΣΣ Αυτο καθεαυτο ειναι ενα μεγαλο θεμα.Επιφυλασομαι στις επομενες μερες να γραψω κατι μιας και εχω ενα προβλημα με το αρχειο μου.

π@π@ρι@ Νο2 Δεν διαβασατε την "προνομιακη"(@@@@@)Εγγυηση της ford?,

Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα νομιζω οτι ποτε πριν την αγορα του αυτοκινητου δεν παραλαβαμε καποιο χαρτι που ναλεει οτι 5ετη ολικης= 2ολικης+3 μερικης

π@π@ρι@ Νο3"Δωρο απο την αντιπροσωπια 1 χρονος εγγυηση εαν ειχα αφησει αυτο που ερχεται απο την μανα του θα ειχα 2χρονια εγγυηση οχι 5."

Συνεχίζεται............
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 05 Φεβ 2008, 16:12

...συνεχεια

Στο προηγούμενο ποστ αναφέρθηκα ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά στην πολιτική της εταιριας.
Παραθετω μια επιστολη που εστειλα στην ford σχετικα με προβλημα που ειχα στο επαγγελματικο της εταιριας Την απαντηση δεν θα την δημοσιεσω αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν και η σαφεστερη.

Σημειωτέων δε οτι μεχρι τοτε δεν ειχα βρει την ζημια που ειχα στο αυτοκινητο και κυριως δεν ηξερα το γιατι επαθα αυτο που επαθα....

Τον Σεπτέμβριο του 2002, και σε αντικατάσταση του παλιού FORD TRANSIT, η επιχείρηση στην οποία είμαι μέτοχος FORD TRANSIT mod. 2002.
Τον Μάιο του 2003, ¨κλείσαμε¨ δυο αυτοκίνητα, το Maverick και Fusion, τα οποία και παραλάβαμε τον Μάιο και Σεπτέμβριο αντίστοιχα. Αυτό αν μη τι άλλο δείχνει εμπιστοσύνη, την οποία είχαμε στο όνομα FORD. Τόσα χρόνια, όλα τα αυτοκίνητα, από τα προγραμματισμένα service, μέχρι και οποιαδήποτε βλάβη ακόμα και οποιαδήποτε μικροσύγκρουση, ελέγχονταν και συντηρούνταν από το επίσημο service. Ηλίου φαεινότερο είναι πως αυτό μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος της εταιρίας.
Στα μέσα Φεβρουαρίου 2007 άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι ένδειξης στάθμης υγρού φρένων στο tranzit. Πήγαμε το αυτοκίνητο ΑΜΕΣΩΣ και ΧΩΡΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στην αντιπροσωπία και δοκιμάσαμε, δεδομένου ότι δεν υπήρχε βλάβη στην δεξαμενή συμπλήρωσης υγρού φρένων, να αλλάξουμε την δεξαμενή για να αποκλείσουμε την περίπτωση βλάβης στον αισθητήρα στάθμης. Εκεί διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει θέμα αλλαγής της δεξαμενής γιατί απλούστατα δεν υπήρχε πρόβλημα στον αισθητήρα.
Στις 3 Απριλίου προγραμματίζουμε service, όπου τονίζουμε να ελεγχθεί ξανά το σύστημα γιατί το λαμπάκι, και σε τυχαίες στιγμές, συνέχιζε να ανάβει. Τονίζω ότι όσο ξαφνικά άναβε το λαμπάκι άλλο τόσο ξαφνικά και επικίνδυνα το ABS & TCS απενεργοποιείτο.
Η προφορική απάντηση μετά το service ήταν πως δεν υπάρχει μονάδα ελέγχου του ABS & TCS και πως θα παραγγελθεί μια, να εγκατασταθεί πρόχειρα, για να ελεγχθεί αν υφίσταται πρόβλημα ή όχι στο ABS & TCS.
Τον Ιούνιο που ήρθε επιτέλους η μονάδα ελέγχου, μας ανακοινώθηκε πως φταίει η Μονάδα ABS και πως στάλθηκε ο Φάκελος του αυτοκινήτου στην ασφαλιστική για να μας δοθεί απάντηση σχετικά για το αν ΝΑΙ ή ΟΧΙ καλύπτεται από την εγγύηση.
Ο φάκελος τέλη Ιουλίου «χάθηκε», μεσολάβησαν οι καλοκαιρινές διακοπές και φυσικά το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει διορθωθεί. Τελικά, τέλη Αυγούστου τα χαρτιά στάλθηκαν και ευτυχώς παρελήφθησαν από την ασφαλιστική για να μας δοθεί – προφορικά- τον μήνα Σεπτέμβριο, η αρνητική απάντηση.
Η επίσημη εκδοχή είναι πως είναι εκτός «προνομιακής» εγγύησης γιατί καθυστέρησε να γίνει κατά 20 ημέρες (τα χιλιόμετρα φυσικά δεν είχαν ξεπεραστεί) το service του αυτοκινήτου. Η αιτιολογία είναι πως μέσα σε 20 ημέρες οξειδώθηκαν τα λάδια!!!
Πείτε μου σας παρακαλώ αν μέσα σε 75.000 χιλιόμετρα , και σε 4,5 χρόνια δικαιολογούνται τέτοιες ζημίες σε επαγγελματικό αυτοκίνητο.
Πείτε μου σας παρακαλώ το όνομα του χημικού αυτού που ισχυρίζεται πως μέσα σε 360 ημέρες δεν οξειδώνονται τα λάδια και οξειδώνονται στις 380 ημέρες. Και ερωτώ, ποια η σχέση μεταξύ λαδιών κινητήρα και υγρών φρένων, και τελικά, και πότε εγώ ενημερώθηκα πως δεν πληρώνω την Ford motor company αλλά μια τυχαία, «ανώνυμη», κοινώς φάντασμα ασφαλιστική εταιρεία.
Όταν σας έδινα 20.000 ευρώ για το TRANSIIT, 35.000 ευρώ για το MAVERICK και 16.000 ευρώ για το FUSION, και όταν οι πωλητές σας αλλά και η καμπάνια σας διατυμπάνιζαν πως
“ΠΡΩΤΗ Η FORD”
δίνει 5 χρόνια εγγύηση, δεν μου εξήγησαν πως αυτή η «προνομιακή» εγγύηση εξαρτάται από μια Ασφαλιστική που ακόμα δεν ξέρω την επωνυμία της.
Κανείς δεν μου είπε πως η εγγύηση θα είναι ολική η μερική για 3+2 χρόνια, για 3+1+1 χρόνια, ή για 1+1+1+1+1 χρόνια και ανάλογα με την διακριτική ευχέρεια της εν λόγω ασφαλιστικής!!!
Θεωρώ πως με κορόιδευε ο επίσημος εκπρόσωπος σας, που είναι ένας πωλητής, όταν μου έλεγε δείχνοντας ότι από το μπροστινό φανάρι μέχρι και τον αισθητήρα παρκαρίσματος η ζημία καλύπτεται από την «προνομιακή» εγγύηση. Φυσικά σε ζημίες που δεν είχαν σχέση με κακή μεταχείριση του αυτοκινήτου.
Εγώ δεν απευθύνθηκα σε οποιονδήποτε, τυχαίο έμπορο. Πήγα σε επίσημη αντιπροσωπεία service-ανταλλακτικά, θεωρώντας την άποψη πιο έγκυρη.
Θεωρώ πως, αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να έχω μια επίσημη, γραπτή, αυτή τη φορά, εκδοχή και απάντηση σας σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Μετά τιμής


η συνέχεια με λίγα λόγια

Αφού έχω πάρει την απάντηση από την ford , έχω γυρίσει όλες της αντιπροσωπείες και όλες ανεξαιρέτως μου λένε αφού κουμπώνουν το tester «δεν βλέπουμε μονάδα abs-tcs θέλει αλλαγή μονάδας και κοστίζει 2500€» (εντάξει θα σου κάνουμε και μια έκπτωση ) επικοινωνώ με τον συμφορουμιστα gmav (για σου Γιώργο!!!) που μου συστήνει ένα εξωτερικό συνεργείο.

Μην σας ζαλίζω πολύ.

3,17€.Τοσο κοστίζει το λαμπάκι ενδεικτικό της μη λειτουργίας του ABS στο ταμπλό ήταν καμένο και για αυτό δεν δούλευε και το ABS.
Όχι περίμενε την μονάδα να έρθει από Γερμάνια

και την πέρασαν.

Και δούλευε
Ποιον κοροϊδεύουν ρε?

Θέλω να καταλήξω λοιπον πως εφόσον κανένας δεν τους ελέγχει αυτά θα συμβαίνουν πάντα.
Η λύση ? Προφανής.

Κοφτε τους το service εκεί πονανε και από εκεί μας τα παίρνουν.

αν και λιγο off-topic το post μιας και δεν αναφερεται στο maverick ειναι ενα καλο παραδειγμα για να καταλαβει κανεις πως "παιζεται" το παιχνιδι ....
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες