Αγαπητοί φίλοι,
Όλοι έχουμε εκφράσει τα παράπονά μας σχετικά με τους τριγμούς από τις πόρτες στο ΜΑΒ, ανεξαρτήτως μοντέλου, κυβισμού, εξοπλισμού και έτους κατασκευής. Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί στην κακή ποιότητα της εξωτερικής στεγανοποιητικής τσιμούχας που ξεκινά από την μπροστινή κολόνα, διατρέχει τον ουρανό του αυτοκινήτου και καταλήγει στο κάτω άκρο της πίσω κολόνας. Η τσιμούχα αυτή είναι κατασκευασμένη από σκληρό πλαστικό, το οποίο τρίβεται με το πλαίσιο της κάθε πόρτας και προκαλεί τριγμούς. Η κατάσταση επιδεινώνεται με την σκόνη και με την βροχή. Όλες οι προσπάθειες περιορισμού του δυσάρεστου φαινομένου με διάφορα λιπαντικά έχουν αποβεί άκαρπες, καθόσον είναι πρόσκαιρου χαρακτήρα και ουσιαστικά δεν λύνουν το πρόβλημα. Πολλά παράπονα έχουν γίνει στην εδώ αντιπροσωπεία, προφορικώς και εγγράφως. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα παρουσιάζουν και τα CMAX και ΚΑ. Τα παράπονα των ελλήνων καταναλωτών, για μία ακόμη φορά δεν εισακούστηκαν. Ευτυχώς όμως που τα ίδια παράπονα εκφράστηκαν και από τους φίλους μας στην αλλοδαπή και έτσι η ΦΟΡΝΤ ΗΠΑ, αποφάσισε να αλλάξει τις ελαττωματικές τσιμούχες!!! Μετά από την πρόσφατη επίσκεψή μου στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό, με χαρά διαπίστωσα ότι το ΜΑΒ που πωλείται αυτή την στιγμή, έχει καινούργιας σχεδίασης εύκαμπτη τσιμούχα, κυλινδρικού τύπου σε αντικατάσταση της παλαιάς. Επικοινώνησα με την ΒΕΛΜΑΡ και μου είπαν ότι οι νέες τσιμούχες δεν έχουν ακόμη παραληφθεί και αναμένονται. Μου είπαν επίσης ότι για να καλυφθεί η αντικατάσταση από την εγγύηση, πρέπει ο κωδικός της τσιμούχας που θα ταιριάζει με τον αριθμό πλαισίου του κάθε αυτοκινήτου, να είναι ο κωδικός της νέας τσιμούχας και όχι της παλαιάς. Αυτό με δυο λόγια σημαίνει ότι η ΦΟΡΝΤ θα πρέπει να έχει αποσύρει το παλαιό προϊόν και να διατίθεται πλέον μόνο το νέο. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να πιέσουμε όλοι ώστε οι τσιμούχες να αντικατασταθούν δωρεάν, ανεξαρτήτως κωδικού κλπ. Προσωπικά, θα το ζητήσω σήμερα. Προτείνω να κάνετε και εσείς το ίδιο.