Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BUGGY ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 14 Νοέμ 2008, 10:27

Μετα απο πολυ ψαξιμο καταληξαμε στην καλυτερη λυση για το θεμα της αλλαγης των ταχυτητων
Σαν βαση χρησημοποιηθηκε ενα συστημα της PINGEL το οποιο ομως κανει αλλαγες μονο προς τα πανω
Το συστημα που φτιαξαμε δουλευει με αερα σε πιεση 140 psi και διαθετει ηλεκτρικη τρομπα πληρωσης, δεξαμενη για τον αερα, βαλβιδα τριπλης ενεργειας για αλλαγες πανω-κατω-νεκρα ,το εμβολο , ηλεκτρονικο κοφτη για τις αλλαγες τερμα γκαζι με ρυθμιζομενο κοφτη, ρυθμιζομενη βαλβιδα για την τρομπα πληρωσης και τελος τα αυτια που θα προσαρμοστουν στο τιμονι για τις αλλαγες
Επισης θα προσαρμοστει και μια ντιζα στο συστημα η οποια θα χρησιμοποιηθει για ευρεση νεκρας χειροκινητα και για την περιπτωση που κατι στραβωσει στο συστημα σαν ενναλακτικη Δειτε τις φωτο


http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 26 Νοέμ 2008, 08:28

Το κιβωτιο και η μεταδοση ειναι ετοιμα οπως επισης και τα ψαλιδια πισω με τους συνδεσμους τους Τα ημιαξονια ταιριαξαν με την πρωτη και εχουν ολα
δεσει μια χαρα
Εφτιαξα και εναν αλουμινενιο ανταπτορα για το τιμονι και φαινεται πολυ πιο ωραιο τωρα
Δειτε τις φωτο

http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 27 Νοέμ 2008, 08:35

Χθες το βραδυ τοποθετησα τις πισω αναρτησεις και ετσι πλεον το εργαλειο στεκεται στα ποδια μονο του
Δειτε τις φωτο

http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό ATVEXPERTS » 07 Δεκ 2008, 20:20

NIKITA EXO POLES DIASTASIS TILEFONISE MU 2310 358328 NIKOS
Άβαταρ μέλους
ATVEXPERTS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 07 Δεκ 2008, 19:12
Τοποθεσία: Χορτιάτης, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ATVEXPERTS » 07 Δεκ 2008, 23:51

POSO KERO ASXOLISE ??????????
TETIES DULIES KANO KE EGO EPAGELMATIKA OTI THELIS BORO NA SE BOITHISO KE GIA TA LASTIXA PU PSAXNIS NIKOS 2310358328 .BY....
Άβαταρ μέλους
ATVEXPERTS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 07 Δεκ 2008, 19:12
Τοποθεσία: Χορτιάτης, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 08 Δεκ 2008, 12:44

Γεια σου Νικο
Εμεις ξεκινησαμε τον περασμενο Γεναρη την κατασκευη , εχοντας παρει τα σχεδια του συγκεκριμενου Buggy απο την Αυστραλια
Αφου παραγγειλαμε καποια κομματια απο το εργοστασιο ξεκινησαμε την κατασκευη του βασικου πλαισιου σε τεσσερα αντιγραφα και μεχρι σημερα εχουμε φτασει μεχρι εδω που βλεπεις
Πρεπει να σου πω οτι ειμαστε καθαρα "ερασιτεχνες" και κανουμε το χομπι μας
Εσυ με τι ακριβως ασχολεισαι ??
Πρεπει νομιζω να βρεθουμε απο κοντα και να μας πεις την γνωμη σου πανω στην κατασκευη
Νικητας
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό Expert » 14 Δεκ 2008, 10:40

Γεια σου Νικιτα τι κανεις?Μετα απο πολυ καιρο βλεπω επιστροφη δυναμικη και μεγαλη προοδο.Για ακομα μια φορα πρεπει να σου πω μπραβο για την προσπαθεια σου και να σου πω οτι εχω εντυπωσιαστει που τα χεις καταφερει τοσο καλα μεχρι εδω.
Άβαταρ μέλους
Expert
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 22:00
Τοποθεσία: Χαλάνδρι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 15 Δεκ 2008, 08:33

EXPERT σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια
Να σου πω την αληθεια και εμεις εχουμε εντυπωσιαστει απο το αποτελεσμα μεχρι τωρα .
Μολις για πρωτη φορα το buggy σταθηκε στα ποδια του το περασμενο ΣΚ και τσουλισε τα πρωτα του μετρα μεσα στο γκαραζ
Απο εδω και περα τα γκαζια θα ειναι φουλ τερμα


http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 16 Φεβ 2009, 12:23

Μετα απο αρκετα καιρο ξανα μαζι
Οι εργασιες εχουν πλεον ως εξης
Τελειωσαμε απο αναρτησεις, ψαλιδια ,φρενα , ντιζες γκαζιου/συμπλεκτη, ηλεκτρικα κομπλε, ρεζερβουαρ βενζινης inox , ψυγειο λαδιου/ νερου, καινουργιες σωληνωσεις, κρεμαγιερα και τιμονι με τα paddles , ξεκινησα και την κατασκευη των carbon fiber για να καλυψω τον σκελετο ,
τοποθετηση του συστηματος αλλαγης ταχυτητων με to air shifter ,
Νομιζω οτι πλεον το τελος της κατασκευης πλησιαζει και ειμαστε ολοι πολυ ενθουσιασμενοι .
Δειτε τις φωτο ειναι αποκαλυπτικες


http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/ :

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό takattack » 19 Φεβ 2009, 02:23

καλησπερα και απο εμενα. κατασκευαζω και εγω ενα piranha απο την αυστραλιανη edge. Ειμαι στο θεμα των αμορτισερ ζαντων και ελαστικων. κατα τα αλλα ειναι ετοιμο. αμορτισερ που βρηκατε?
Άβαταρ μέλους
takattack
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 02:12
Τοποθεσία: sparti

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 19 Φεβ 2009, 10:53

Καλημερα φιλε
Τις αναρτησεις του Barracuda τις αγορασα απο αμερικη απο την Summit racing αλλα οι δικες σου αναρτησεις ειναι διαφορετικες σε διαστασεις και προδιαγραφες
Στειλε μου αν θελεις τις προδιαγραφες τους να κοιταξω η αλλιως ριξε μια ματια εδω

http://store.summitracing.com/egnsearch ... 4294848303

Rancho RS9000
Τι μοτερ εχεις βαλει ??
Στειλε καμια φωτο να το δω αν μπορεις

Νικητας
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό takattack » 23 Φεβ 2009, 23:59

Για τα εμπρος θελει
coilovers, gas filled, heavy duty, 12mm coils, rebuildable, adjustable preload, 390mm eye to eye
Για πισω
coilover, gas filled, heavy duty, 12mm coils, rebuildable, 750mm eye to eye
μηχανη δεν εχω βρει ακομα. εχω μια cbr 900 αλλα νομιζω πως ειναι πολυ μεγαλη για αυτο το οχημα.
Άβαταρ μέλους
takattack
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 02:12
Τοποθεσία: sparti

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 24 Φεβ 2009, 13:09

καλημερα

Για το μοτερ που λες ειναι πολυ για το δικο σου , συνηθως χρησιμοποιουν 4κυλινδρα μεχρι 600 αλλα και ποιο μικρα μοτερ
Στο βιβλιο του αναφερει την ιπποδυναμη που αντεχει το πλαισιο και η μεταδοση
Το συγκεκριμενο buggy υποτιθεται οτι ειναι μια καλη και φθηνη λυση για κατασκευη αλλα με περιορισμους στην αποδοση , (χωρις διπλα ψαλιδια, απλη μεταδοση με σταυρους πισω, βασικο πλαισιο απο στρατζο κτλ)
Οι αναρτησεις του ειναι ευκολο να βρεθουν ριξε μια ματια εδω
http://www.californiaclub4x4.com/portal ... 9&Itemid=1

Υπαρχουν πολλα ειδη και αν ψαξεις θα βρεις και αλλες εταιριες στην Ελλαδα που εχουν αντιστοιχα προιοντα
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

Δημοσίευσηαπό takattack » 24 Φεβ 2009, 13:14

ναι ειναι πολυ πιο απλη κατασκευη. δεν βαζω σταυρους πισω. εχω ιμιαξονια.
Άβαταρ μέλους
takattack
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 02:12
Τοποθεσία: sparti

Δημοσίευσηαπό nikitasimt » 13 Μαρ 2009, 10:18

Μερικες καινουργιες εξελιξεις στην κατασκευη και φωτο
Μπηκε στην θεση του το ντεποζιτο για τα καυσιμα, το ψυγειο νερου συνδεθηκε και πλεον ειναι γεματο και με αντιψυκτικο κτλ

http://s260.photobucket.com/albums/ii10/nikitasimt/
nikitasimt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 02 Ιαν 2006, 09:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες