για πείτε καμιά ιδέα για χάσιμο κιλών. Οκ, πέταμα τα φλας,εργοστασιακό κοντέρ, πίσω μασπιέδες, τιμονάκι αλουμινίου.....
Ακούω ιδέες.
THANKS
|
|
|
sacram έγραψε:για πείτε καμιά ιδέα για χάσιμο κιλών. Οκ, πέταμα τα φλας,εργοστασιακό κοντέρ, πίσω μασπιέδες, τιμονάκι αλουμινίου.....
Ακούω ιδέες.
THANKS
geco έγραψε:Φίλε Sacram,
οι δίαιτα στα μηχανάκια είναι πολύ δαπανηρή και με αμφίβολα αποτελέσματα !
Γιά να χάσεις βάρος θα πρέπει να αντικαταστήσεις εξαρτήματα με άλλα από ελαφρύτερο υλικό. (.χ. Να βάλεις εξάτμιση από τιτάνιο αντί της βαρειάς σιδερένιας κλπ.)
Ακόμα και άν αλλάξεις σχεδόν τα πάντα με ελαφρύτερα θα σου στοιχίσει ο κούκος αϊδόνι και τι θα καταφέρεις στο τέλος ;
Πάρε το απόφαση ! Μην επενδύσεις πολλά σε ένα μηχανάκι που κάνεις γενική χρήση.
Θα πρέπει να συμβιβαστείς με τις δυνατότητες του ή να προγραμματίσεις αγορά κάποιου "αγωνιστικού" που θα είναι πιό ελαφρύ, πιό δυνατό και πιό κατάλληλο γιά αυτή τη χρήση!
Μην πετάς λεφτά ! Δεν θα τα πάρεις ποτέ πίσω! Σκέψου τι θα πάρεις κάποια στιγμή που θα πουλήσεις το μηχανάκι σου με ή χωρίς βελτιώσεις.
Άν αφαιρέσεις από την αρχική του αξία το κόστος χρήσης και την φθορά πρέπει να πάρεις πίσω κάποια χρήματα που θα επενδύσεις σε άλλο.
Σκέψου το !
sacram έγραψε:η αλήθεια είναι οτι ένα wr450 ήδη παρενοχλεί τις σκέψεις μου, μιας και το TT600R το χρησιμοποιώ σαν καθαρό(!). ¨Ασφαλτο πατάει μόνο για να πάει στο χώμα. Θα δείξει.
THANKS
finrond έγραψε:Και το σκέφτεσαι ακόμα;;; Αν πάντως σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το βάρος γιατί δεν σκέφτεσαι την αγορά δίχρονου; Πιο ελαφρύ, φθηνότερη και πολύ ευκολότερη συντήρηση και πιο πορωτικό γκάζι!
superspy έγραψε:Ασε το μηχανάκι όπως είναι.... δεν μπορείς να κάνεις και πολλά και ότι κάνεις θα στοιχίσει.....
Άκουσε τον Geco....
Πάρε το WR450 και άσε τα δίχρονα στην άκρη.... (εκτός αν έχεις στόχο μονο μονοπάτια...)
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες