Εγώ είμαι αυτός
Έχω μακρύ ιστορικό τέτοιων "ανησυχιών", ξεκινώντας από 2-χρονα.
Αν κ ακόμα κάνω χαζά λάθη, έχω "χέρι" στις ρυθμίσεις απλών/ πρωτόγονων καρμπυρατέρ...
Γενικώς, αυτό που έχω παρατηρήσει διαχρονικά είναι ότι τα μηχ/κια έρχονται στο Ελλαδιστάν όντας πολύ "πλούσια" ρυθμισμένα.
Το τελευταίο μου πρότζεκτ, η ταπεινή κ περίεργη Ural 650 (2-κύλινδρο boxer, αντιγραφή προπολεμικού BMW).
Όταν το παρέλαβα "έβρεχε" μπουζί γιά πλάκα (ήθελε βγάλσιμο κ άλλαγμα κ ξανά...), έπαιρνε μπρός με χούι (ο πρώην έλεγε: "να τη κλειδώσεις;;; γιατί; άντε κ τη παίρνει κάποιος...πώς θα τη βάλει μπρός;;!!!), μπέρδευε-έβηχε κ έκαιγε το πατερόμανο - 9-9,5 λτ/100 χλμ.
Τα κεντρικά ζιγκλέρ από 190 (αν είναι δυνατόν!) κατέβηκαν στα 130 (από stock που είχα της Triumph) κ μετά πολύ ψάξιμο με τις βελόνες κλπ το μηχ/μα παίρνει πάντα με 1-2 μανιβελλιές, δουλεύει πιό στρωτά (όχι άψογα...) κ καίει 7 λτ/100 χλμ - πολύ λογικό γιά τεχνολογία '40!
Οι εξατμίσεις από χρώμα...μαζούτ (σαν να έκαιγε 1 λτ λάδι στα...300 χλμ) απέκτησαν το καφετί χρώμα υγείας κ η θερμοκρασία είναι ο.κ.
Τό'κανα πάλι το θαύμα μου..!