Σελίδα 1 από 4

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 20:53
από okapi
Σημερα λοιπον μου ηρθε φλασια παρανομιας. Θα 'θελα να χωσω μοτερακι σε ποδηλατο και ενας φιλος μου προτηνε για 25 η 50 κυβικα αφου το ποδηλατο ειναι πολυ ελαφρυ , επιπλεον μου πε να βαλω και κανα κιβωτιο αλλα αναρωτιομουν αμα το βαλω ημιαυτοματο που θα χω ταχυτητες. Θελω με λιγα λογια να φτιαξω ενα μοτοποδηλατο αλλα δεν ξερω πως. Φυσικα θα το παω σε τεχνιτη αλλα θα θελα να ξερω τι τιμες για μοτερ κλπ να περιμενω, και αν επισης , θα χω ταχυτητες ποδηλατου και πενταλ, ή να θα μεινει μονο ο σκελετοος!

Τρελα ε; Καλοκαιρι και ζεστες φταινε.

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 21:04
από IKE
Τι ακριβώς θες να κάνεις με αυτό?

Θες να μετακινήσαι με 50-60χλμ σαν να ήταν μοτοσυκλέτα (σχεδόν εστω) ή απλώς να σε βοηθάει στην ανηφόρα?

ΕΠίσης θες να είναι μόνιμη η μετατροπή ή να μπαίνει και να βγαίνει το μοτέρ?

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 21:07
από okapi
Κοιταξε, θελω να το χω ημιμονιμο με την εννοια οτι θα ναι εκει συνεχεια και λογικα ως μονιμο θα ναι και πιο ποιοτικη κατασκευη. Θα θελα προσωπικα να χω ενα μηχανακι χωρις "χαρτια" που να μην καρφωνει να με πηγαινει και σε κανα δασος χωρις να μου βγαινει η ψυχη.. δηλαδη θα θελα να ναι δυνατο.. για αυτο αναρωτιομουν για τα 25 κυβικα αν θα ναι λιγο. το ποδηλατο ειναι αλουμινενιο με δισκοφρενο μπρος και vbrake πισω και λεω να παρω αυτο ως βαση. θα ναι καταστροφη για το ποδηλατο;

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 21:18
από IKE
Nομίζω η πιο εύκολη πατέντα που μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις κάτι σαν σκάρα στο ποδήγλατο και να βάλεις εκεί το μοτεράκι (πίσω σου δηλαδή).Η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται με ιμάντα στην άλλη πλευρά του κέντρου της πίσω ζάντας απο τις ταχύτητες. Ακόμα και με 50κ.εκ θα πιάνεις επικύνδηνες ταχύτητες οπότε καλύτερα να βάλεις 25 με κοντό γρανάζωμα.

Ισως θα ήταν καλύτερα να δοκίμαζες να βάλεις ηλεκτρικό μοτέρ, έχω δεί κάποια ηλεκτρικά-ποδήλατα και ήταν πολύ καλοφτιαγμένα, νομίζω θα είναι καλύτερη λύση και δεν θα έχεις και απολύτως κλανένα νομικό πρόβλημα.

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 21:27
από okapi
και το γκαζι που θα το ειχα ; που μπορω να ψαξω για κινητηρες ; σε τι τιμες; θελω βενζινη διοτι δεν θελω να μπλεκω με φορτισματα! τι να πω; το ηλεκτρικο θα τα φτινει ευκολα... φυσικα το 50 με φοβιζει. οταν το σκουτερ πιανει 60-70 με μικροτερο λαστιχο και 100 κιλα δεν μπορω να φανταστω το 20 κιλο (με κινητηρα) ποδηλατο τι θα πιανει! αλλα τωρα που να μπλεκεις με φορτισματα
;

Εισαγωγη Μοτερ σε ποδηλατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2005, 22:25
από IKE
Το ηλεκτρικό στο προτείνω γιατι είναι και πιο εύκολο σαν μετατροπή πιο αποδοτικό (μπορεί να φορτίζει στις κατηφόρες πχ) και πολύ πιο ωραίο στην εμφάνιση και στη λειτουργία.

Με βενζινοκίνητο μοτεράκι θα πρέπει να κάνεις πολύ καλή δουλειά για να μην φαίνεται αστείο το αποτέλεσμα και ενω με ηλεκτροκίνητο θες μπαταρία και μοτέρ με βενζινοκίνητο θες εκτός του μοτέρ, ρεζερβουάρ, καλωδιώσεις για ρεύμα, τσόκ κλπ. Αν δεν βάλεις διπλό ρεζερβουάρ (αν μιλάμε για δίχρονο) θα μπλέξεις με λάδι μίξης κλπ.

Πάντως για να ρίξεις το κόστος μάλλον καλύτερα να κοιτάξεις σε μοτερ απο αλυσοπριονα και χλωοκοπτικά, και πιο ταιριαστά είναι για τη δουλειά που θες αλλα και φθηνότερα.

Η γνώμη μου πάντως να στραφείς σε ηλεκτροκίνητο ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2005, 11:18
από leipsippos
Να προσθεσω εδω οτι το ηλεκτρικο θα σου βγει λιγο πιο βαρυ απο το θερμικο αλλα μπορεις να πετυχεις καλυτερο ζυγισμα με το ηλεκτρικο. Επισης το ηλεκτρικο ειναι πιο ασφαλες σε περιπτωση ανατροπης, καυσιμα να χυνονται, εξατμισεις να καινε, αυτοματο σβησιμο κινητήρα κτλ. ειναι κατι που δεν θες και σχεδιαστικος πονοκεφαλος να φτιαχτουν σωστα και με ασφαλεια. Το γκαζι για το ηλεκτρικο, δε ειναι πολυ πιο ευκολο να το φτιαξεις/ρυθμισεις, ενα ποτενσιομετρο σαν πιο απλη αλλα μπορεις να βρεις και καλιτερες λυσεις στο εμποριο. Το σημαντικοτερο ηλετροκινητήρας = ροπη απο 0 στροφες και χωρις κραδασμους! Σε πεισαμε η να σου πουμε τι λεει και απο στην αλλη σελιδα το εγχειριδιο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2005, 14:12
από okapi
Με εχετε πεισει εν τελει. Το θεμα ειναι τωρα, που θα βρω μαστορα, και που το υλικο και ολα γιατι απο οσο μου πε ενας ποδηλατας που ρωτησα μαλλον πιο φθηνα θα μου βγει να παρω ενα απο εκεινα τα ηλεκτρικα μηχανακια. Εκεινος ομως δεν ηξερε αν τα ηλεκτρικα ποδηλατοσκουτερακια φορτιζουν οντως στις κατηφορες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2005, 00:27
από IKE
Για να πάρεις ιδέες ψάχτο λίγο στο google, εγω πχ σου βρήκα αυτό:

http://www.itselectric.ca/Products.html

Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά πάντως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2005, 17:38
από okapi
πο πο , οντως πιο φθηνο ειναι ενα σκουτερακι ηλεκτρικο. και να σου πω κατι .. παιρνω ενα μικρου κυβισμου για χωμα κλπ και κανω το κεφι μου. Νταξει μην με παρεξηγειτε για αυτα που λεω ειμαι μαλλον πολυ πρωταρης στις μηχανες.

Μια και το εφερε η κουβεντα. Σε τι διαφερει το motocross , απο το enduro, απο το trial ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2005, 01:11
από leipsippos
Το μοτοκρος ειναι αγωνας σε πιστα, την οποια οι αγωνιζωμενοι πρεπει να κανουν αρκετες φορες μεχρι να καλυφθει μια συγκεκριμενη αποσταση και οποιος βγει πρωτος. Το εντουρο ειναι στην εξοχουλα οπου κανουν οι αγωνιζομενοι μια διαδρομη απο το Α σημειο στο Β και βαθμολογουνται βαση χρονου. Το τραιαλ ειναι μεν αγωνας σε πιστα, αλλα ειδικα διαμορφωμενη με εμποδια, τα οποια πρεπει οι αγωνιζομενοι να περασουν με τους λιγοτερους βαθμους ποινης. Αυτα σε πολυ γενικες γραμμες.
Το θεμα ειναι να καταφερεις να βαλεις το μοτερ ή να εχεις ενα ηλεκτρικο ποδηλατο. Στην πρωτη περιπτωση ειναι χρονος, χρημα και ηθικη ικανοποιηση, στην δευτερη ειναι χρημα σκετο, πας, αγοραζεις ενα και κανεις την βολτα σου αλλα δεν το εχεις φτιαξει εσυ. :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2005, 20:54
από okapi
συνφωνω..μαλλον θα το αφησω το προτζεκτ αυτη τη στιγμη..χρημα για πεταμα γιοκ...οποτε thanks ολους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 09:49
από leipsippos
Κάνε κατι άλλο, π.χ. εντουροπαπο, βρες ενα παλιο παπι, ψήλωσε το , ελαφρωσε το, βρες και κανα χωματινο λαστιχο, φτιαξε και καμια ζελατίνα για να κρυβει Roadbook, βαλε και κανα φαναρι στρογγυλό απο αμάξι παλιο, κάν΄το τέρας κανονικά και ελα με αυτό στο trail ride. Κανεις μια βολτα μπροστά απο τα πιτς με την τρελη ελευθέρας τυπου "DUDUKA" Τους ψαρώνεις όλους, μετά αφηνεις το παπι και ερχεσαι με το κανονικο σου μηχανάκι να τρέξεις!! ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 10:18
από IKE
Πλάκα πλάκα εγω σκεφτόμουνα το ενδεχόμενο να φτιάξω ενα σκουτεράκι για trail ride, ενα Aprilia rally lc που μοιάζει και με ΚΤΜ660 πχ.

Δεν θα είχε ελπίδες προφανώς ( 50άρι !! ) αλλα πιστευω θα τερμάτιζε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 11:46
από leipsippos
Το να πας με ενα ΚΤΜ 640 και να τερματισεις ειναι σχετικα ευκολο σε εναν αγωνα 200 χλμ. για να μην πω δεδομενο. Με το Απριλια όμως δεν ξέρεις αν θα κάνεις τα πρώτα 2 χλμ. Σου αρέσουν οι προκλήσεις?