Σελίδα 3 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 11:03
από leipsippos
Για να γίνω λίγο πιο σαφής.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 11:14
από IKE
Νομίζω τα 2 τελευταία ποστ έχουν καταλήξει στο ίδιο σχέδιο, οπότε φίλε okapi προχώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 11:19
από leipsippos
Αμεση απάντηση, δεν πρόλαβα καν να φτιάξω το ελλεινό αρχειάκι και ήδη φτάσαμε στην version 3.0!!!! Εκει το σκεφτόμουν, σαφώς πολυ καλίτερο απο τα δικά μου καζανάκια. Στούς δίχρονούς κινητήρες στα αεροπλανάκια ο κατασκευαστής εδινε μια γραμμή απο την εξάτμιση προς το αεροστεγές ντεπόζιτο δημιουργώντας πίεση, ωθοντας έτσι το καυσιμο στον κινητήρα παρόλο που το ντεπόζιτο ήταν πιο κάτω απο τον κινητήρα και ούτως ή άλλως είχε να ανταπεξέθει σε βιαιες αλλάγες της σχεσης ντεπόζιτου κινητήρα. Όσο δε πιο πολύ γκάζι έδινες τόσο αυξανόταν η πίεση των καυσαερίων, τόσο περισσότερο καυσιμο έδινε. Μέχρι 50cc δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα. Στο συγκεκριμένο σύστημα δεν υπάρχει και φόβος να πλυμμηρίσει ο αναμείκτης (το καρμπυρατέρ) απο καυσιμο λόγο βαρύτητας. Η εκκίνηση βέβαια έχει ούτως ή αλλως ένα πρόβλημα που δεν έχουμε λύσει. Πιστευω είναι αδύνατο να έκκινήσει μετά φοράς, racing που λεμε, σπρωχτό δηλαδη οπότε διαλέγουμε πεταλούδα. Απο την στιγμή που δεν εχουμε αντλία ηλεκτρική, άρα ανεξάρτητη του κυκλώματος εξάτμισης είναι ένα πρόβλημα. Καμιά ιδέα για το πως θα μπει το πρώτο καυσιμο στον κινητήρα μηχανικά? Μπορεί πάντα να γεμίσεις το καρμπυρατέρ με λίγο κασύιμο χειροκίνητα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 11:25
από leipsippos
Υπουργείο Ανάπτυξης Αριθμ. Διπλώματος Ευρισιτεχνίας 6743/2352005.
Όλα τα σχέδια, ιδέες, εμπορικά σήματα και νόμιμα δικαιώματα της ευρεσιτεχνίας, όπως και λοιπές εξελίξεις, εφαρμογές και μεταλλάξεις του αρχικού σχεδιού περιέχονται στη δικαιδοσία του off-road forum.
Κατωχυρώθηκε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 11:26
από IKE
Τρελες ιδέες νο86386:

Για εκκίνηση προτείνω χειροκίνητη αύξηση τις πίεσης μέσα στο ρεζερβουάρ όπως είναι οι φορητές τρόμπες που ραντίζουμε φυτά κλπ. Μετά απο αυτό με ενα κορδόνι σε στύλ αλυσοπρίονου θα είναι οκ.

Αυτό θα έιναι η v3.1 :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 12:03
από leipsippos
Αρα καταλήγουμε στην πεταλούδα για την πρωτη περιστροφή του κινητήρα, εγω προτεινω να το ονομάσουμ Ιάνος, απο τον ρωμαίο θεό με τα δύο πρώσωπα, και μηχανή και ποδήλατο. Ιάνος v3.1 ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 16:33
από okapi
Τι κινητηρα να ψαξω ;

Εχω ακουσει διαφορα μεχρι στιγμης.
Απο διαφορους.

Απο αλυσοπριονο , απο 50 lifan, κουρευτικη γκαζον, 50αρι απο βενζινοκινητο πατινι...

Το προτεινετε;

Τι τιμες περιπου να περιμενω; Και αν δεν εχω απο 50 αρι Lifan , τι θα κανω με τα κιβωτια;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 17:40
από leipsippos
Κινητήρας απο καποιο είδος παραπλήσιας δραστηριότητας ειναι πιστευω καλίτερος. δηλαδη απο πατινι, μοτοποδηλατο παρα απο κομπρεσερ ή αλυσοπρίονο. Αυτο σαν πρώτη εκτίμιση, δυστυχώς δεν γνωρίζω τι υπάρχει στην πιάτσα αυτη τη στιγμή απο διχρονο στα 50κ.εκ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 22:14
από IKE
To θέμα της επιλογής κινητήρα είναι δύσκολο.

Αν θές να κάνεις 100% άψογη δουλειά θα πρέπει να δείς την καμπύλη ισχύος του κάθε υποψήφιου κινητήρα σε συνδυασμό με το κατάλληλο γρανάζωμα τι τελική ώση σου δίνει στις ταχύτητες που θες περίπου να κινείσαι. Μια ιδέα περίπου πως γίνεται η ανάλυση αυτή μπορείς να δείς εδώ (δυστήχώς το συγκεκριμένο τόπικ μαστίζεται απο ηλίθια ποστ).

Στην πράξη τώρα είναι λίγο δύσκολο να το κάνεις αυτό γιατι ακόμα και αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις την ανάλυση αυτή ίσως σου λείπουν πολλά στοιχεία (πχ καμπύλες ισχύος) για να συγκρίνεις κινητήρες και να επιλέξεις γρανάζωμα.

Οπότε αυτό που μένει είναι να κάνεις μια μικρή έρευνα αγοράς και να καταλήξεις σε 3-4 μοτέρ απο τα οποία θα επιλέξεις ψιλοεμπειρικά αυτό που πιστευεις πως είναι το καταλληλότερο. Ευτηχώς μπορείς να πειραματιστείς με διαφόρων μεγεθών γρανάζια για την τελική σχέση μετάδοσης και να το φέρεις στα μέτρα σου.

Για να σε βοηθήσει πιθανώς κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω αν θες μπορείς να βάλεις εδώ ότι στοιχεία έχεις απο μοτέρ που βρίσκεις (ισχύε, ροπή σχέσεις μετάδοσης κλπ).

Μάλλον θα βολεύει κινητήρας απο κάτι παρόμοιο όπως λέει και ο prop αλλα δεν είναι και απαραίτητο , πιθανώς να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με κινητηρα απο κουρευτική μηχανή γκαζόν πχ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 23:46
από leipsippos
Φοβερη συζήτηση το εδώ! Ο ανθρωπος ρωτάει τι αμάξι να πάρει, μπαίνουν οι υπολοιποι σε λίγο πιο τεχνικό κομμάτι και μετα βρίζονται μεταξύ τους! σαν το χωριο του αστεριξ ειναι!! χα,χαχα!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Παντως απο τεχνικης αποψης είναι πολυ ενημερωτικό όντως, ειδικά αν δεν είσαι μηχανολόγος, καλη ώρα εγ΄ψ, το τυπώνεις και το έχεις σαν αναφορα. Γιατί απο βιβλίο του πολυτεχν΄ίου δεν υπάρχει περιπτωση να καταλάβει απλος θνητός. Πάντως επιμένω για λόγους απλότητας ο κινητήρας απο μοτοποδήλατο έχει εμπειρικά πιο κοντά τις καμπύλες ροπης/ισχύς εκει που θα σου χρειαστόυν, πιο ανθεκτικα στις αλλαγές ρυθμού περιστροφής κράμματα μετάλλων κ.ο.κ. Καθαρα και μόνο για κάνεις την ζωή σου πιο ευκολη το λέω, αν έχεις τον χρόνο και την όρεξη να το ψάξεις, καλίτερα γιατί θα μάθουμε όλοι 5 πράγματα απο τα συμπεράσματα σου όπως έμαθα εγώ λεπτομέρειες απο τον ΙΚΕ που αγνοούσα για τους θερμικούς κινητήρες. :!: Μπορεί να αποδειχτώ και λάθος στις προτάσεις μου αλλα θα είναι προς όφελος για την επόμενη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2005, 00:00
από IKE
Δε βρίζονται μεταξύ τους, εμένα βρίζουν :P To γιατί το ερευνούν (παρα)ψυχολόγοι.

Στο θέμα μας, όπως λες το καλύτερο μάλλον είναι κινητήρας απο μοτοποδήλατο, λογικά θα είναι καταληλότερος αλλα έχει σημασία και απο τι κινητήρες θα έχει να διαλέξει ο okapi.

Με τόσο ενδιαφέρον που δείχνουμε θα τον έχουμε μπριζώσει, οπότε δύσκολα θα κάνει πίσω ! :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2005, 00:19
από leipsippos
Α! σορρυ, δεν εδωσα σημασια γιατι τσακώνονται, το έχω ξαναπετύχει στο συγκεκριμένο σαιτ να γίνονται παρεξηγήσεις απο το τιποτα. το θεωρώ κουτό κάποιος να συμμετέχει σε μια συζήτηση τέτοιυ είδους και να φανατίζεται με βάση τα λεχθέντα. Την γνώμη μας λέμε. Δεν αναγκάζουμε κανένα να ασπαστει την αποψή μας.. βέβαια ο okapi εδω έχει ένα πρόβλημα καθοτι τόσο συζήτηση για ένα ποδήλατο, ολόκληρη επιστημονική ερευνα με σχεδιαγράμματα για το ρεζερβουαρ και τεχνική ανάλυση διαγραμμάτων ροπής για μια φλασιά παρανομίας... Το καλο που του θέλω να το δουμε τελειωμενο αυτο πραγμα γιατι ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΚΟΥΥΥΥΥΣΣΣΣΣΣ???!!! ΟΚΑPΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2005, 11:54
από okapi
Ακουω. Δεν ειχα χρονο ακομα να διαβασω το link ρε παιδια. Θα το δω. Καποια στιγμη θα παω να δω για μοτερ τωρα συντομα. Απο εκει και περα, με απασχολει τι μαστορας θα με βοηθησει γιατι δεν ξερω απο αυτα, ποδηλατας ή μηχανας δηλαδη, και επισης, πως θα "κολησει" η μηχανη στη σχαρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2005, 15:59
από IKE
Ο κινητήρας απο όπου και αν προέρχεται θα έχει 3-4 σημεία στήριξης, εκεί θα πρέπει να κολήσεις λαμάκια στη σκάρα που θα σου φτιάξει ενας σιδεράς (?) ωστε να τον βιδώσεις στις σωστές θέσεις.

Το ποιος θα κάνει τη μετατροπή δεν νομίζω πως έχει μεγάλη σημασία αν είναι ποδηλατάς ή μηχανικός αλλα να έχει το απαράιτητο μεράκι για να μη σε κοιτάει σαν εξωγήινο όταν θα του πείς τι θες.

Αυτό που πρέπει πρώτα απ'όλα να κάνεις είναι να ρίξεις μια ματιά για να δείς τι κινητήρες βρίσκεις, ύστερα αφού καταλήξσεις σε κινητήρα προχωράς με τα υπόλοιπα.

Το ποδήλατο το έχεις ήδη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2005, 17:04
από okapi
Ναι, εχω βεβαια ποδηλατο με πισω αναρτηση , και προς το παρων ψαχνω καποιον συγγενη να μου δωσει ενα απλο για να το "διαλυσω"